Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwanger worden na miskraam deel 2

Zwanger worden na miskraam deel 2
Babii

Posting Freak

Topics: 48
10-07-2010 22:03
Lieve dames,

Alle topics met meer dan 300 pagina's worden automatisch gesloten door de moderators of beheerders. Wij zullen voor jullie dan een nieuw topic openen.

Groetjes,
het team van Zwanger Worden .NU
wendyl

Posting Freak

Topics: 4
10-07-2010 22:41
Yeeh! Ben de eerste met een bericht in onze nieuwe topic! :-)
kruimeltje

Posting Freak

Topics: 15
10-07-2010 22:49
Ik vroeg me al af waarom er opeens een slotje zat op "ons" topic.
Gelukkig vond ik hier alweer een nieuw topic.

Even denken hoor wat er ook alweer gezegd werd in het "oude" topic.

Er zijn inderdaad vreemde mensen. Die collega met die vreemde opmerkingen ... ik kon het van haar verwachten.
Ze heeft gewoon altijd van alles meegemaakt dat je denkt ... hoe verzin je het ... en doordat ze altijd allerlei verhalen heeft maar er nooit mensen bij zijn geweest die iets kunnen bevestigen en ze als standaard verklaring voor bijv. het ontbreken van foto's heeft dat ze niet van fotograferen houdt ... ja dan geloof je iemand op ten duur niet meer.

Ze beweert nu al meer dan 10 jaar dat ze met een multimilionair samenwoont in één of andere villa, maar ze rijdt in een auto met deuken en heeft ook nog steeds ook haar eigen appartementje waar ze door diverse collega's gewoon dagelijks gezien wordt ... wel vreemd als je met een milionair samenwoont. En ze ontmoet regelmatig wereldberoemde mensen maar ze heeft nooit foto's van dat soort ontmoetingen.

Ach ja ... eigenlijk is het best zielig want ik denk dat ze het zelf nog gelooft ook.

Er vroeg ook nog iemand of mijn man het naar zijn zin had op zijn nieuwe werk.
Zijn eerste week vond hij leuk. Hij moet wel heel veel nieuwe dingen gaan doen die hij nog nooit gedaan heeft maar dat geeft ook weer nieuwe uitdagingen.
Vandaag maar even bij Piet Zomers wat nieuwe kleding gehaald voor als hij naar afspraken moet of presentaties moet geven, dat hoefde bij zijn oude werk vrijwel nooit ... en als hij al moest dan hadden ze bedrijfsoverhemden en polo's.

Hier is het onweer een uurtje geleden flink losgebarsten ... echt hoosbuien en aan alle kanten bliksemflitsen.
Vind ik wel mooi hoor die bliksem en met die buien koelt het tenminste ook een beetje af. Alleen jammer dat ik de ramen van de slaapkamer toch dicht moest doen, anders regende mijn bed helemaal nat Sad
kruimeltje

Posting Freak

10-07-2010 22:49
wendyl schreef:Yeeh! Ben de eerste met een bericht in onze nieuwe topic! :-)

HMM, als ik mijn berichtje wat korter had gehouden was ik de eerste geweest Wink
Maar gefeliciteerd hoor .. nu ben ik de tweede (en de derde ...) Smile
wendyl

Posting Freak

10-07-2010 22:50
Babs: dat zou best kunnen, heb op meerdere topics gekletst, maar nu eigenlijk alleen nog meer hier. Iedereen hier 'kent' me en weet dat ik hier alles kwijt kan.
Maar kan me voorstellen dat je je druk maakt of het aan jou ligt. Hoop dat het niet zo is en dat je snel gezond zwanger bent. Heb 'gelukkig' ook genoeg verhalen gehoord van vrouwen die na 4 (of meer) uiteindelijk een gezond kindje hebben.

1981: het is maar bijgeloof hè! Zal vast niet echt zijn! En voor wie het dan ongeluk zou brengen, weet ik echt niet!
Dat pendelen heb ik zelf gedaan met een ketting. Ken je dat? Vriendin van me ging met een ketting met een hanger (kan ook met een speld aan een draadje ofzo) last m'n hand wrijven voor energie. En daarna iets boven je hand (de buitenkant) laten rusten. Dan gaat de hanger bewegen. Als het heen en weer gaat, is het een jongen en als het in rondjes beweegt een meisje. Ik had toen eerst 3X een meisje en daarna 2x een jongen. De volgende dag ging mijn moeder bij mij pendelen en kwam er weer hetzelfde uit. Best toevallig...
Het pendelen bij mijn moeder, tante en zus klopte wel precies... Maar zoals je al had gemerkt, ik ben erg bijgelovig! Wink
wendyl

Posting Freak

10-07-2010 22:51
Hahah ja daarom had ik ook alleen dat geschreven en later pas gereageerd! Wink
wendyl

Posting Freak

10-07-2010 22:59
Logisch dat je dan je twijfels hebt! Klinkt ook allemaal heel vreemd!
Wat mooi dat je man het naar zijn zin heeft! Hoelang gaat hij eigenlijk weg maandag?

Wij zijn nu bij m'n ouders en staan op punt om naar huis te gaan, maar het regent en onweert zó hard. Wordt toch even wachten...
kruimeltje

Posting Freak

10-07-2010 23:03
Hij gaat maar één dag weg. 's Morgens heen vliegen en 's avonds weer terug.
Dus ik hoef hem 's nachts niet eens te missen Big Grin
Trix

Unregistered

11-07-2010 06:07
Wat een regen he gister? Ik stond op een festival bij ons in de buurt en even dachten wij van die tent houdt t niet meer, wat ging het hard.
@kruimeltje, dus het klusschema blijft van krachtWink.

@Kruimeltje vroeger pendelde ik ook vaak met vriendinnen en dat kwam wel vaak uit Wink.
Die collega van jou is die wel helemaal goed? Je gaat toch niet zomaar verhalen verzinnen, erg zielig zo'n persoon.

@hier, gister avond waren wij dus op een festival, opslot had ik zo erg last van darmkrampen dat ik naar huis wilde. Moet dus vanmorgen ook weer bijtijds te werk, kwam weer mooi uit. Dus mijn Partner ging lief mee, en zei je lijkt wel zwanger zo opgezet Confused die buik. Nog 10 dagen afwachten hier, maar ik ga uit van niet, zal wel erg snel zijn na mijn curritage.
kruimeltje

Posting Freak

11-07-2010 08:31
@ Trix, we zijn even gestopt met klussen.
Met die hitte hebben we er allebei geen lol aan.
En de kans dat het lukt lijkt nu zo klein.
Ik heb of mijn ei al gehad (3 weken geleden) of ik denk dat ik hem niet meer vanzelf krijg.
Deze ronde duurt volgens mij al te lang om nog een "gezond" ei te kunnen leggen.

We wachten nu eerst af wat de gyn vrijdag gaat zeggen/doen.
mcm

Senior Member

Topics: 2
11-07-2010 08:52
Dag dames!

Ai, nieuw topic, nou ben ik helemaal de draad van de discussie kwijt Wink...Heb ook ff geen tijd om alles terug te zoeken, ouders komen lunchen, dus moet zo ff huis op orde gaan brengen...Maar in reactie op wat ik me nog herinner:

@Babs en Pinkymeid: wat akelig allemaal! Heel veel sterkte!

@ Kruimeltje: fijn dat je man gewoon heen en weer vliegt op een dag, en wel goed dat hij meteen zo veel nieuwe uitdagingen krijgt toch?

@ 1981: wat een rare, die vriendin. Wie stuurt nou zo'n kaartje??? Als je uit elkaar groeit, groei je toch gewoon uit elkaar, en dan laat je dat toch gewoon verder zo? Tenzij je dat niet leuk vindt, en dan ga je er gewoon werk van maken om de vriendschap weer hechter te maken. Vind zo'n kaartje echt een beetje een schoolplein actie...

@ hier: wat ben ik blij dat het gisteren zo onweerde zeg, eindelijk een beetje normaal geslapen! Verder alles goed, al hakt de hitte er bij mij wel behoorlijk in. Zal blij zijn als ik morgen weer aan het werk kan, daar hebben we airco, haha. Merkte gisteren wel ineens iets raars op, ik heb gewoon van de ene op de andere dag ineens een linea nigra op mijn buik (zo'n donkere lijn van je navel naar beneden). Wist helemaal niet dat dat zo vroeg kon. Maar, zal er wel bij horen, en het met trots dragen Wink.

Meiden, fijne dag allemaal, enneh: HUP HOLLAND HUP!!! Veel plezier bij de wedstrijd vanavond Smile
geit

Posting Freak

Topics: 9
11-07-2010 08:53
ik was jullie kwijt, maar gelukkig heb ik jullie weer gevonden.

@ babs1
sterkte! 4 keer, wat verschrikkelijk!

@ kruimeltje
dat is wel ernstig zeg, die collega. volgens mij klopt dat niet hoor, in dat hoofd van haar. zo iemand kan je eigenlijk ook niet meer serieus nemen. wel een stomme opmerking over jullie kinderwens :evil:

@ trix
nou, ik ben benieuwd met je opgeblazen buik Smile zou super zijn als je weer zwanger was.

@ wendyl
dus jullie gaan voor 5 kinderen? ja, dat past idd precies in dat huis en dan 1 badkamer voor jullie en 1 voor de kinderen. als het zo is gaan jullie een mooie toekomst tegemoet :-D

ik ben al best zenuwachtig voor vanavond. als we winnen zijn we wereldkampioen!!! voor het eerst in de geschiedenis, dat zou zo cool zijn :mrgreen:
geit

Posting Freak

11-07-2010 08:56
@ mcm
zie nu je berichtje pas
hoe ver ben je dan? en kwam die streep gewoon ineens? dat had ik ook niet verwacht

jij ook veel plezier vanavond!
Trix

Unregistered

11-07-2010 11:15
@Kruimeltje, dat wordt dus spannend meid ik hoop voor je dat het positief uitpakt bij de gyn Wink. Ik ga aan je denken.

@Geit, ik was vanmorgen dus nu ook misselijk. Maar het lijkt ook wel dat het door de warmte komt. Maar we wachten het gewoon af.
Ik ben ook best wel een beetje zenuwachtig voor vanavond, ben erg benieuwd wat onze mannen gaan presteren. Hup holland Hup !!!!!

Net even een paar uurtjes gewerkt, het was echt mensonterend vanmorgen, bluuuuuh wat heet. De ventilatieroosters zijn stuk op ons werk, en in het algemeen was het altijd met deze hitte lekker koel bij ons. En wat blijkt het is al stuk sinds de winter dus #^*@.
1981

Posting Freak

Topics: 13
11-07-2010 13:35
Ik maar denken de hele ochtend, geen nieuwe berichten, zie ik ineens deel 2. Zitten jullie hier. Wow, dat gaat snel.

@Wendyl: joepie, je bent de eerste op dit nieuwe topic!
Kan je ook pendelen wanneer je eventueel zwanger zult zijn? Haha, of zou dat niet werken of willen we dat niet weten mocht het antwoord straks te ver weg zijn.

@Kruimeltje: ja, ik wilde ook de ramen open zetten, maar leek me ook niet best als alles nat zou regenen.

@Hier: vanmorgen wezen racefietsen en daarna nog voor de zekerheid geklust. We zitten nu op dag 19 en mogen dag 21, dinsdag naar de gyn. Ben benieuwd of clomid voor een eisprong gezorgd heeft. Zo niet, dan zal ik denk meer clomid krijgen. Zo wel, dan gaan we hard duimen.
Heb net na het klussen nog ff met manlief liggen napraten over wat er eventueel na clomid komt en we hebben besloten dat we dan even niks meer gaan doen, dus geen hormoonspuiten enzo. Dus hopelijk werkt clomid, we mogen het een half jaar proberen en dan is het december.
Mocht er geen resultaat zijn, hebben we onszelf een reis naar Thailand beloofd. Daar zijn we 3 jaar terug ook geweest en toen zeiden we vaak tegen elkaar dat we op huwelijksreis weer naar Thailand gegaan. Dus mocht het niet aanslaan, dan gaan we op reis.

Zouden jullie dat durven/willen spuiten met hormonen? Ik heb gehoord dat het elke dag moet in je buik.....

Meiden, fijne aaf en we worden kampioen!!!!
kruimeltje

Posting Freak

11-07-2010 14:06
@ mcm, inderdaad fijn dat hij op één dag heen en weer vliegt en dat hij niet vanavond heen en morgen terug vliegt zoals eerst de bedoeling was.
Dan had ie de finale van vanavond moeten missen.
Volgens mij ben je inderdaad vroeg met je streep op je buik ... maar ook dat zal wel weer per vrouw verschillen, zoals zoveel dingen.

@ Geit, ik ben blij dat je ons weer hebt kunnen vinden Wink
Ik hoop dat de rest ons ook weer terug kan vinden.

@ Trix, erg hoor dat ze het dan nog steeds niet gemaakt hebben.
Het is al zo warm overal en als dan ook nog de roosters stuk zijn :roll:

@ 1981, ik zou het wel durven om mezelf te spuiten.
Ik zou meer opzien tegen de bijwerkingen (stemmingswisselingen enzo) dan tegen het spuiten.

Voor nu: Veel plezier met de Tour (volgens mij gaat de Rabo-ploeg vandaag wel wat leuks doen ... HUP ROBERT (GESINK) HUP!!!

En voor vanavond: HUP HOLLAND HUP!!! [SIZE=2]veel plezier met de finale![/SIZE]
juup

Posting Freak

Topics: 3
11-07-2010 20:53
kiekeboe, daar zijn jullie! Hoe is het met iedereen? Heb de helft niet gelezen! Jammer! Anyhoe, ik kijk dus geen finale voetbal (staat stiekem wel aan, geluid uit, af en toe spieken). Word er veel te zenuwachtig van haha! Hier in de buurt is ook iemand die bijna verslag doet en als ze gilt dan weet ik dat de bal in de buurt van ons doel komt hahaha!

Hier gaat het wel ok hoor. Nog geen ontrekkingsbloeding gehad na het stoppen met de primolut. Wel veel smerig slijm. Binnen 2 tot 5 dagen moest het bloeden beginnen, het is nu de 3e dag. Heb geen buikpijn of iets, maar wel pijn in al mijn gewrichten en een heel zwaar lijf, zwaarder dan normaal :mrgreen: We zien wel wat er nog gebeurd, ik moet morgen de hele dag werken...

1981: Spannend hoor, alles met de Clomid enzo. En spuiten met hormonen, zou ik heel lang over na moeten denken, of de wens groot genoeg is. Ik denk het wel...

Trix: balen dat die dingen stuk zijn, worden ze nog wel gemaakt dan?
Eng hè, die storm gister? Wij zaten ergens en ze moesten aan de parasols (die aan elkaar gemaakt waren) gaan hangen, omdat ze anders weg zouden waaien! Hadden jullie niet ook vreselijk onweer erbij? Wij hadden een inslag op de grote markt vlakbij waar wij zaten. De pui stond open en ik schrok me kapot! Lijkt me vreselijk eng als je op zo'n festival staat!

mcm: Hihi nu al een lijntje! Leuk man!
Pinkymeid

Posting Freak

12-07-2010 06:19
hallo meiden ik kom me hier ook even aansluiten, pff niet normaal dat ik het er nog zo moeilijk mee zou hebben gisterenavond weer een hele zware huilbui gekregen ik hoop dat dat hevig bloeden snel stopt
kruimeltje

Posting Freak

12-07-2010 06:26
@ Pinkymeid, hoelang is het nu geleden dat je miskraam "begonnen" is?
volgens mij is het helemaal niet vreemd hoor dat je nog van slag bent.
Neem de tijd om het te verwerken. Ook al was je nog "maar 5 weken" je hebt de vreugde geproefd van het zwanger zijn.
Als het dan mis gaat heb je ook het verdriet en de teleurstelling die daarbij hoort.

Dikke knuffel!
juffie25

Posting Freak

Topics: 0
12-07-2010 06:30
Ik was jullie kwijt!
Nu heb ik de helft gemist, maar ik ben er weer.
Sorry het is hier heel hectisch geweest, maar ga nu proberen om weer lekker mee te lezen. Vrijdag hadden we een feestje op duinrell, was erg gezellig. Zaterdag mijn moeders 50 jarige verjaardag, wat heel gezellig was tot het eind van de avond. Toen eindigde het bijna in vechten. Echt te erg gewoon, dan ben je allemaal familie! Kortom vond dat behoorlijk heftig. Gisteren geholpen met opruimen bij papa en mama en daar voetbal gekeken.
Mijn ongi is weer over, dat is wel erg fijn! Ik ben heel zenuwachtig voor deze ronde, stom he!
Het is een heel kort echo berichtje geworden, maar ga mijn best doen, om vanmiddag na duinrell alles bij te lezen!
Knuffel aan iedereen!
Pinkymeid

Posting Freak

12-07-2010 06:33
kruimeltje schreef:@ Pinkymeid, hoelang is het nu geleden dat je miskraam "begonnen" is?
volgens mij is het helemaal niet vreemd hoor dat je nog van slag bent.
Neem de tijd om het te verwerken. Ook al was je nog "maar 5 weken" je hebt de vreugde geproefd van het zwanger zijn.
Als het dan mis gaat heb je ook het verdriet en de teleurstelling die daarbij hoort.

Dikke knuffel!

het is 4 dagen geleden dat ik men miskraam gekregen heb, en dank je wel voor de lieve woorden en het is echt een heel grote teleurstelling en doet erg pijn zeker als je je zo leeg voelt vanbinnen
kruimeltje

Posting Freak

12-07-2010 06:38
@ Juffie, fijn dat je ons weer gevonden hebt!
Gelukkig hoef je niet zo heel ver terug te lezen want volgens mij heeft nog niet iedereen het nieuwe topic gevonden.

Vervelend zeg dat de verjaardag van je moeder bijna eindigt in een vechtpartij, dat verwacht je toch niet met allemaal familie bij elkaar?
Fijn dat je ongi over is ... ik hoop voor je dat de operatie goed heeft geholpen en dat deze ronde heel vruchtbaar is voor jullie.
En natuurlijk vind je dat spannend!

@ Pinkymeid ... nog maar 4 dagen geleden begonnen.
Dan is het echt niet vreemd dat je nog zo emotioneel bent!
En dat je nog steeds bloedt is volgens mij ook "normaal".
Dinsdag mag je toch naar de gyn voor controle? Of heb ik het niet goed onthouden.
Pinkymeid

Posting Freak

12-07-2010 06:58
ik ben donderdag onmiddelijk naar de gynecologe mogen gaan voor een inwendige echo, waarop nog maar heel weinig was te zien, en de gyn zei dat het vruchtje er al niet meer zat een hele zware klap, maar goed dat mijn vriend naar huis was gekomen van zijn werk zodat we elkaar konden opvangen en troosten, 9 augustus mocht ik normaal voor de eerste echo, maar de gynecologe zei dat ik dan gewoon mocht komen voor verder onderzoek dus dat is nog een poosje. en hoe gaat het met jou? knuffels
geit

Posting Freak

12-07-2010 08:39
echt jammer van het voetbal Cry

@ trix
heb je nog last van de misselijkheid? welke cyclusdag zit je?

@ kruimeltje
ik ben ook blij dat ik jullie gevonden heb. de andere meiden zullen wel langzaam binnen druppelen. bij het oude topic stond helemaal niet dat hij gesloten was, wel het slotje-tekentje, maar daar let je minder snel op. hier stond wel dat die andere gesloten was, maar dat zie je pas als je dit dus al gevonden hebt...

@ 1981
ik denk dat ik het wel zou doen, de spuiten, als dat nodig was om zwanger te raken. maar het is wel heftig. hopelijk komt het zo ver niet bij jullie en slaat de clomid goed aan. morgen de controle toch?

@ juup
hoop dat de bloeding dan toch snel komt. pfff. als het morgen nog niet gekomen is, wat dan? met smerig slijm, bedoel je dan bruin? dat is dan tenminste wat, misschien het begin ervan

@ pinkymeid
het is heel normaal dat je verdrietig bent hoor. het is nog maar pas geleden en je zit nog midden in het bloeden. ik hoop dat je troost vindt. veel sterkte!

@ juffie25
nu begint het voor jullie dus. snap wel dat je het spannend vindt. hopelijk zal het raak zijn.
hoe is het eigenlijk met dat pleegkindje dat jullie (waarschijnlijk) zouden krijgen?
1981

Posting Freak

12-07-2010 09:57
Fijn jullie reacties op die kaart van die zogenaamde vriendin. Doet me goed beseffen dat het echt vreemd is wat ze gedaan heeft......

@Juup: en nu al bloed gesignaleerd? Ik lees dat je een zwaar lichaam hebt erdoor, succes met werken, lukt het wel?

@Pinkymeid: tis goed om even het eruit te halen, er zullen nog wel huilbuien volgen, maar dat is logisch en goed, het moet toch een plekje krijgen al wil je daar nu misschien nog helemaal niet aan denken, sterkte meid!

@Juffie: heej, daar ben je weer, gesellie!!! :-)
Nog gefeli met je meoder, hoe vond ze die 50 cadeautjes? Vast erg leuk! Wat voor ene feestje had je in Duinrell? En wat lees ik, bijna vechten, hadden er een paar te veel bier gedronken ofzo? Fijn dat de ongi weer over is, logsch dat je zo na de operatie een beetje nerveus bent voor deze ronde. Hoe is het eignelijk met je wondje?

@Geit: ja morgen naar de gyn ja, ben benieuwd. Tis zeker jammer van de voetbal, jij ook op wachtbankje, duurt lang he.....?

@Hier: ga zo maar eens een kast opruimen waar we altijd van alles ingooien, tis er echt weer voor. Hier regent het al en als je het nieuws moet geloven gaat het straks echt los, dus ik zit thuis prima!
Verder ben ik een klein beetje nerveus voor morgen, hoop dat de clomid zijn werk gedaan heeft en dat ze ziet/zegt dat er ene eisprong geweest is. We hebben goed geklust, dus duimen jullie mee?
1981

Posting Freak

12-07-2010 10:01
@MG1981: ben benieuwd meid, hoe het vandaag bij de gyn is gegaan, je moest toch vandaag!!???? Ik duim heel hard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wendyl

Posting Freak

12-07-2010 10:14
Kruimeltje: dat is wel heel fijn dat hij alleen overdag weg is en 's avonds alweer terug!

Geit: nou laten we eerst maar met 1 beginnen! Wink Maar wij houden allebei wel van grote gezinnen, dus misschien komt het wel echt uit ook... We zullen het vanzelf zien!

mcm: mooi dat je het zo goed kan zien!! Wat apart dat dat in 1 dag zo snel gaat he!

Juup: nu inmiddels op dag 4... Al iets te bekennen? Succes met werken vandaag!

Pinkymeid: het is nog raar dat je van die huilbuien hebt... Het is pas 4 dagen geleden, neem er de tijd voor!

Juffie: een vechtpartij in de familie? Hoe kan dat dan? Wel jammer om de verjaardag zo te eindigen... Heeft je moeder ondanks dat wel een super verjaardag gehad? En wat vond ze van alle cadeaus??
1981: alvast heel veel succes voor morgen!! Ik ga duimen op goed nieuws en dat je cyclus helemaal goed loopt!

hier: ik ben gewoon echt ziek van gister... Ik was zo zenuwachtig, echt niet normaal! Vandaag ben ik gewoon echt misselijk ervan...
Verder hoor ik het hier ook behoorlijk rommelen boven en ik moet zo boodschappen doen!! Sad
Hoorde net op de radio dat er een waarschuwing is afgegeven, dat als je vanmiddag niet met de auto weg hoeft, om dat dan ook vooral niet te doen!
Wat ik trouwens wel heel gaaf vind... Gister waren er dus 180.000 mensen in Amsterdam en na de wedstrijd, gewoon geen gezeik in Amsterdam!
Ik vind dat echt mooi om te zien/horen, dat Nederland zo 1 kan zijn.
Sorry meiden, volgens mij ben ik nog steeds in mijn emo-bui door al het gedoe van wel/niet zwanger worden, finale enz... :oops:
1981

Posting Freak

12-07-2010 10:20
@WendyL: voor jou morgen ook een spannende dag! Succes alvast meid, ben je er nerveus voor of niet?
Ja, erg balen van gisteren. Ik lees dat je er helemaal misselijk van bent. Ik zou snel vanmorgen je boodschappen gaan doen en vanmiddag lekker thuis blijven gezien ze dat aangeven. Haha, geeft niks hoor dat je in je emo bui bent, tis ook gaaf om te zien hoe Nederland dan 1 is en iedereen samen praat etc.
wendyl

Posting Freak

12-07-2010 10:23
Ik ben eigenlijk helemaal niet nerveus voor morgen. Mijn vriend wel, hij denkt namelijk dat het aan hem ligt...
Zijn jullie nerveus voor morgen?

Ik ben vandaag aan het werk en moet voor hier de boodschappen halen, want onze secretaresse is op vakantie! (naar Spanje ook nog!!! :evilSmile
Dus moet ook nog vanmiddag weer terug naar huis... Heb er allemaal geen zin in vandaag!
1981

Posting Freak

12-07-2010 11:15
@Wendyl: sterkte dan maar vandaag, wij zijn hier meer benieuwd, succes morgen en werk se nog even.
Pinkymeid

Posting Freak

12-07-2010 12:22
dank jullie wel meiden en ja de huilbuien komen en gaan, maar ben blij dat ik men ventje heb waar ik steun kan vinden en ook bij mijn familie, ik kijk het ook een beetje positief stel als het was blijven leven was het mss geen gezond kindje geweest aan de ene kant dank ik men lichaam hier voor maar aan de andere kant doet het wel veel verdriet, maar toch gaan we door naar de volgende ronde en hopen we dat we weer lekker snel zwanger zullen zijn want nu verlang ik er veel meer naar dan in het begin

voor iedereen ook heel veel sterkte toegewenst en veel geluk met het zwanger worden van een gezond kindje
kruimeltje

Posting Freak

12-07-2010 12:38
@ Geit, ja jammer he? Maar we zijn wel 2e van de wereld geworden!! En dat is ook heel goed!
Inderdaad een beetje jammer dat ze niet als laatste berichtje in het topic melden dat hij gesloten wordt en dat er een nieuwe wordt geopend.
Ik denk dat de beheerders/moderatoren daar misschien niet aan gedacht hebben.

@ 1981, natuurlijk duimen we voor een goed uitslag morgen.
Ik hoop dat de Clomid is aangeslagen.

@ Wendyl, is het nog gelukt met boodschappen doen ondanks de buien?
Hier heeft het wel flink geonweerd en geregend, maar ik vond de windstoten wel meevallen.
En het is inderdaad jammer dat "we" de finale niet hebben gewonnen .. maar we zijn wel VICE-WERLEDKAMPIOEN!!!
Ik hoop dat de huldiging morgen ook zonder relletjes en ongeregeldheden verloopt.

Volgens mij kunnen steeds meer meiden het topic hier vinden ... want het begint alweer gezellig druk te worden :-D
Beebie25

Posting Freak

12-07-2010 13:08
@ pinkymeid: jeetje meid wat ergg....helaas welkom hier...wat balen zeg....en huilen is alleen maar goed hoor meid, het moet erg toch uit, maakt niet uit hoelang je zwanger ben het is altijd erg heftig...en de meiden hier weten wat je doormaakt dus kom maar lekker hier kletsen. sterkte!!
@ Babs: sterkte meid ook voor jou!!

Zonde hoor van gisteren dames, pfff ik heb echt een zware kater nu had gelukkig de ochtend vrij genomen maar ben echt nog niet nuchter nu haha :$
Soooo wat een weer he....ik ben afgelopen vrijdag naar marco borsato geweest in westerpark...was echt zoooo ontzettend gaaf!!!

@ kruimeltje: jeetje wat duurt het lang bij jou zeg...fijn dat je vrijdag terecht kan en dan maar hopen dat ze iets voor je kunnen betekenen wat ik snap dat
dit niet opschiet zo, is allemaal verloren tijd zo toch???

Hier: zit nu op dag 10 van mijn cyclus ben benieuwd hoe hij er deze maand uitziet, ga me er niet meer op proberen te focussen, we zien het wel.
we klussen over het algemeen toch nog iedere dag dus maak me daar niet druk over....Wink spannend hoor dames iedere ronde weer een verrassing heBig Grin
Pinkymeid

Posting Freak

12-07-2010 13:59
@jazzy: dank je wel meid, en ja af en toe eens een traantje laten doet echt goed, maar probeer me ook een beetje sterk te houden en het een beetje positief te bekijken ook al is het zo pijnlijk, maar nu snak ik nog meer naar het terug zwanger worden wat was dat zo een zalig gevoel, hopelijk is het bloeden ook snel gedaan want iedere keer naar toilet gaan en al dat bloed zien en al die deeltjes wat mee afkomt moeten aanzien geeft me zoveel verdriet en zeker als ik dat moet doorspoelen, we zijn wel blij dat we weer onmiddelijk van start kunnen gaan met klussen want alles zag er gezond uit vanbinnen, ons kleintje heeft niet mogen groeien maar ze zal wel voor altijd in men hartje blijven hoe klein het ook was
kruimeltje

Posting Freak

12-07-2010 14:15
Jazzy het voelt inderdaad heel erg als "verloren tijd" dat lange wachten.
wendyl

Posting Freak

12-07-2010 15:45
1981: thnx, jullie ook veel succes morgen! Zal aan jullie denken en voor jullie duimen!

Kruimeltje: ik heb gelukkig geen boodschappen gedaan! De directeur is boodschappen gaan halen! Heb ik goed geregeld he! Wink
Nu schijnt het zonnetje weer lekker, dus kan straks gerust naar huis gaan!

Jazzy: hahah leuk he, verrassingen! Sad
Ik hoop dat je over 9 maanden een mooie verrassing mag krijgen!!
Tam

Posting Freak

12-07-2010 16:01
effe zoeken hoor, was jullie kwijt, haha. Dat krijg je als je zoveel kletst, dan openen ze gewoon een nieuw. Hoop dat er hier heel veel goede berichten nog mogen komen staan.
Hier nog steeds wachten..........moeilijk. De overburen hebben gisteren een kindje gekregen dus door het raam heen alleen maar goed nieuws en vreugde, fijn voor hun maar zo confronterend weer. Eind aug een afspraak met de geneticus, misschien weten we dan meer. Ik hoop het,........dat we er weer gewoon voor mogen gaan, want dit is helemaal niks.
juffie25

Posting Freak

12-07-2010 16:38
Kruimeltje wat een vreemde collega zeg, lijkt mij erg lastig!
Wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de gyn, ik ben benieuwd wat daar uit komt!
Succes! Ik duim voor jullie.
We hadden het zeker niet verwacht dat dit met familie zou gebeuren, maar ja je weet ook gelijk weer waarom je bepaalde mensen niet zo vaak ziet.
Ik heb heel erg zitten twijfelen en toch de persona weer uit de kast gehaald. Het klinkt misschien stom, maar stel dat over een half jaar de endometriose weer terug is, dan wil ik wel zeker weten dat ik alle kansen benut heb.

Trix Spannend, wat heb je zelf voor gevoel. Die dagen wachten zijn altijd een verschrikking vind ik.

Mcm Ik ben ook de draad kwijt, dus reageer maar op iedereen die op het nieuwe forum zit Wink

1981 Spannend, morgen naar de gyn? Ik duim voor een goede uitslag en dat het zijn werk doet. Voel je je nog wel goed?
Over dat hormonen spuiten, wij hebben het toevallig er ook over gehad, hoe ver gaan we als het nu na de operatie niet lukt. Moeilijk hoor en eigenlijk weten we het nog niet, we zien het wel .
En is je kast opgeruimd?
Op duinrell hebben we altijd de drie weken dat het project is, op de vrijdagen een bbq en feestje. Mijn moeder vond de 50 cadeautjes heel erg leuk, jammer dat haar verjaardag niet zo leuk eindigde. Maar ja komen we ook wel weer overheen.
Geniet je een beetje van je vakantie?
Komt er nog iets van afspreken denk je? Heb er eigenlijk niets meer over gelezen. Natuurlijk duim ik mee!!!!

Pinkymeid Sterkte! Het is heel moeilijk wanneer je de vreugde hebt gehad van het zwanger zijn en het dan weer kwijt bent. Neem je tijd!

Geit Hoe gaat het met jou?
Het is nog afwachten met het pleegkindje, ze zijn bezig met overleggen, maar ik ben er inmiddels wel achter dat die instanties niet echt snel werken.

Wendy Hoe gaat het met je? Lukt het een beetje om je bij de pauze neer te leggen?
Succes morgen!

Tam ik hoop ook dat je er weer gewoon voor mag gaan.

Vandaag bijna weggespoeld op duinrell, maar de kinderen hebben weer genoten J Ik heb het naar mijn zin en vind de afleiding heerlijk! Nu mogen we weer klussen en ga ik toch de persona maar gebruiken. Ach ben er toch wel mee bezig, dan weet ik liever wanneer ik een eisprong heb, zodat ik weet wanneer ik mijn ongi kan verwachten. Al is dat normaal heel regelmatig. Ach we zien wel!
juffie25

Posting Freak

12-07-2010 16:39
Ik krijg alleen geen mailtje meer binnen wanneer er iets geschreven is, weten jullie hoe dit moet? En mijn afbeelding is weg?
juffie25

Posting Freak

12-07-2010 16:49
Gelukt! :-D Nu nog uitvinden hoe ik in mijn mail binnen krijg dat er nieuwe berichten zijn.
kruimeltje

Posting Freak

12-07-2010 16:50
Juffie, bij Settings (rechtsbovenin) kun je allerlei dingen aangeven over je profiel.
Daar kun je je plaatje weer toevoegen en ook aangeven of je wel of geen mailtjes wilt bij nieuwe berichten.

Ik heb die mailtjes altijd uit staan, er wordt hier elke dag wel geschreven op het topic en anders krijg ik zo'n berg mail.
Rakker1980

Senior Member

Topics: 1
12-07-2010 18:37
@ juffie: hopelijk blijft het de rest van de week wel droog, zodat je weer lekker kunt genieten daar in Duinrell.
Als jij je lekker voelt bij het gebruiken van de persona moet je dat gewoon doen hoor. Ik gebruik deze ronde ook weer ovutesten om mijn ei te spotten. Als mijn ongi weer zo lang weg blijft, gaan we terug naar de gyn en dan wil ik eigenlijk wel weten of en wanneer ik een eisprong heb gehad. O welke dag van je cyclus zit je nu?

@ tam: moeilijk om te zien dat er bij de overburen een wondertje is geboren. Sterkte en hopelijk komt die tijd voor jullie ook weer heel snel.

@ pinkymeid:wat ontzettend klote dat je een mk hebt gehad. Logisch dat je momenteel nog heel erg emotioneel bent. Als je eenmaal van het geluk van zwanger zijn hebt geproefd, wil je het niet meer kwijt. Fijn dat je in ieder geval snel weer opnieuw mag proberen. Hopelijk wordt jullie geduld niet al te lang op de proef gesteld.

@ jazzy: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ga voor je duimen meis!

@ wendyl: echt super balen van de wk finale. Snap helemaal wat je bedoelt met dat je trots bent op ons landje dat er zoveel mensen samen kijken en helemaal geen rellen etc, maar heel gemoedelijk en gezellig.
Succes morgen. Hopelijk is de uitslag gewoon goed en hoeft je vriend zich nergens zorgen over te maken.

@ 1981: jij ook heel veel succes morgen. Duim voor je dat je je eisprong hebt gehad en dat het raak is deze ronde. Kunnen ze morgen eigenlijk al zien of ie bevrucht is?
Als het ooit zover zou komen dat ik hormonen moet spuiten om zwanger te worden, zou ik er toch voor gaan denk ik. Hopelijk komt het bij ons niet zover.

@ geit: hoe is het met jou? Waar heb je het voetballen gekeken? Wij zijn weer naar de Markt gegaan. Het was echt mega druk en warm, maar er hing wel een topsfeer. Voor de wedstrijd wat het één groot feest, tijdens de wedstrijd was het super spannend en na afloop… tja hele grote teleurstelling en snel naar huis gegaan. Echt balen hè!

Hier: druk weekend gehad. Zaterdagavond dus feest van mijn man. Het was heel erg gezellig geweest, alleen balen dat het halverwege de avond super hard ging onweren en regenen. Iedereen als een gek naar binnen en toen viel ook nog de stroom 2x uit. Gelukkig alleen een kwestie van een gesprongen stop, dus was zo opgelost. Toen het weer droog was iedereen weer naar buiten. Onze huiskamer was dus één grote ravage. Laatste mensen gingen om half vier weg. Toen nog opgeruimd, gestofzuigd en gedweild en we lagen er om half vijf in.
Gisteren dus rond zes uur naar de stad gegaan en flink gefeest voordat de wedstrijd begon. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Tien minuutjes na de wedstrijd naar huis gegaan en snel mijn bedje in, want moest gewoon werken vandaag.
Trix

Unregistered

12-07-2010 18:53
@Tam, altijd weer slikken indd als er weer een baby is geboren vlakbij in de omgeving, heb ik zelf ook wel.

@Juffie, misselijkheid is weer weg, het kan ook van de warmte zijn geweest. We wachten het gewoon af. Mijn vorige berekening klopte niet, maar ik moet nog 11 dagen op het wachtbankje zitten.

@hier had ook een ligt katertje van gister (zonder gedronken te hebben, haha), wat een domper dat ze verloren hebben. Ik hoop dat ze het over 4 jaar over kunnen doen.
juffie25

Posting Freak

12-07-2010 19:32
Trix Soms lastig he, wanneer je iets voelt hoop je gewoon onwijs op een zwangerschap. Dan vind ik die dagen wachten altijd wel erg lang duren. Het was zeker een domper gisteren.

Rakker Kan me goed voorstellen dat je dan wilt weten wanneer je eisprong is geweest, zodat je dat aan kunt geven! Ik zit nu op dag 6 van mijn cyclus, dus dat duurt nog wel even!

Kruimeltje mijn afbeelding was al gelukt, maar krijg het niet voor elkaar dat ik weer mailtjes ontvang, ik kan de optie niet vinden om het aan te zetten. :S

Verder mijn beste vriendin heeft volgende week al de 12 weken echo, vind het soms best een beetje lastig. Ik wil het echt alleen maar leuk vinden voor haar, maar vind het soms ook echt wel even moeilijk.
jannie

Posting Freak

12-07-2010 21:54
Jaaa, heb jullie ook weer gevonden! Was idd handig geweest als ergens had gestaan dat het forum elders verderging. Maar vandaag dacht ik echt: 'het kan niet dat er zolang niks geschreven is!' en toen ben ik op zoek gegaan.

Babs, heel veel sterkte! Wat verdrietig, en ook dat het je zo vaak overkomen is.

1981 & wendyl, veel sterkte morgen bij de gyn! Zal aan jullie denken, hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis duidelijkheid bieden!

Rakker, jammer dat jullie wegregenden tijdens het feest, maar goed dat dat de pret niet drukte! Wel gezellig, veel leuke dingen achter elkaar.

Juffie, leuk dat je moeder de kadootjes zo leuk vond, en jammer dat het bijna op vechten uitliep. Maar je moeder heeft al met al vast een fijne verjaardag gehad!

mcm, dat is gek, ineens zo'n streep! ik had bij m'n vorige zwangerschap aan het eind een hele lichte streep, die ook nog wel een poosje te zien was, maar die verscheen niet ineens. Heb nu ook nog geen streep. Maar ik zou er idd ook lekker van genieten! Een teken dat er echt een kindje aankomt!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrchchchchchchchchchchchchchchchchchch, Bibi, wat doe je ons aan!!!!!!!!!!!!
Nog zolang wachten voordat we het weten. Vandaag weet je meer, duim voor je dat het een duidelijk positieve test is! Geniet verder van je vakantie! Hopelijk lukt dat ook als het toch niet raak is, maar ik heb er toch (weer) een goed gevoel bij hoor!!

Wij zijn nu dus op Texel, en kom toch even kijken - wel minder vaak dan anders, maar we hebben de laptop natuurlijk niet voor niks meegenomen! Wink
Het is hier heerlijk, we hebben prima huisje met een supertuin eromheen die helemaal rond loopt. Ons zoontje vindt de tuin geweldig en gaat helemaal uit z'n dak met de strandbal die we voor de vakantie gekocht hebben - dan kraait hij echt van plezier. Vandaag was het weer hier ook slecht, maar we zijn nog even naar Den Burg geweest (net als alle andere mensen op Texel) en hebben nog een wandeling gedaan 's middags. Heerlijk om weg te zijn!
Ik voel me goed, en we hebben vanmiddag, net als ons zoontje, een middagtukje gedaan. M'n buikje begint wel in het oog te springen nu. Maar in tegenstelling tot veel mensen om ons heen (die niet van de mk weten), vind ik dat heel bijzonder!
Pinkymeid

Posting Freak

13-07-2010 06:21
@rakker: ja is echt klote, echt een leeg gevoel geeft het, maar we geven de moed niet op en na het bloeden beginnen we weer met een nieuwe en frisse start
wendyl

Posting Freak

13-07-2010 08:18
Tam: meid, wat moeilijk zeg! Hopelijk eind augustus meer duidelijkheid!!
Veel sterkte!!

Juffie: super dat het je zo naar je zin hebt!! Hoelang blijf je daar nog?
Wat is een persona? Heb dat een keer proberen te google-en, maar kon niks vinden...
Moeilijk met je vriendin... Kan me voorstellen dat je met dubbele gevoelens zit!
Met mij gaat het nu wel goed. Begin me langzaam ook wel 'goed' te voelen bij onze pauze. En mijn vriend nu eindelijk ook. Wij zijn voor elkaar het belangrijkste en de bruiloft is dan het laatste wat het afmaakt. Tuurlijk willen we graag een kindje, maar op dit moment kiezen we voor elkaar. En zo wil ik het ook graag blijven zien. Niet meer dat we een pauze nemen van onze kinderwens, maar dat we nu gewoon helemaal alleen voor elkaar kiezen. En met die gedachte kan ik wel verder.

Rakker: klinkt als een geslaagd feestje!! Wat een bende zal dat zijn geweest, naar binnen, naar buiten... Smerig met al dat regen natuurlijk! Hahah! Ach ja, als het maar gezellig is toch!

Trix: nog 10 dagen op het wachtbankje... Wat duurt dat lang he... Hopelijk over 10 dagen wel goed nieuws!

Jannie: fijne vakantie, geniet ervan!! Je laatste vakantie met alleen je zoontje en daarna lekker met een kleine erbij! Geniet van je zwangerschap meid!

Hier: Het huis is verkocht!!! Cry Wat baal ik daarvan zeg!!
Vrijdag had ik dus gebeld voor het huis om een afspraak te maken. Het was echt 5 minuten voordat ze waren gesloten, maar ik dacht ik bel snel, want dan kan ik misschien (afgelopen) zaterdag of maandag nog kijken. Maar ze zei dat het systeem plat ligt en mij maandag om 9.00 uur gelijk zou bellen.
Volgens mij lag het systeem helemaal niet plat, maar had ze haar computer gewoon net afgesloten en stond ze op het punt om naar huis te gaan... En nu hebben er dus gisteren andere mensen een bod gedaan en die is geaccepteerd!
Ik baal er echt zo van! Als we zaterdag of gister hadden kunnen kijken, hadden we misschien wel eerder een bod kunnen doen!
Maar ja, ontzettend balen, maar is niets meer aan te doen. We staan nu wel op de reservelijst, voor als die mensen het financieel niet rond krijgen, maar die kans is wel heel klein. Want anders doe je toch geen bod?
Nu maar weer kijken voor een ander huis...

Nu nog even thuis werken en straks naar het ziekenhuis... Ben nu toch wel iets meer gespannen dan gister, maar denk nog wel steeds dat er niks mis is met het zaad van mijn vriend. We zullen het zo horen!
1981

Posting Freak

13-07-2010 09:20
@Pinkymeid: ik herken dat goed van die huilbuien, maar het hoort erbij, wat ook weer logisch is, is niet niks allemaal! Sterkte nogmaals.

@Jazzy: ja elke ronde is het weer een verrassing, succes deze nieuwe ronde!

@Tam: he wat moeilijk zeg dat de buren bevallen zijn. Houden zij nog extra rekening met jullie door bijvoorbeeld het geboortekaartje persoonlijk te geven of versturen ze hem per post? Sterkte meid!

@Juffie: de vakantie bevalt me prima, heerlijk! Ben lekker met fotoboeken bezig van het trouwen voor beide ouders. Is het een idee als we anders met zijn allen na de vakantie daten? Nu lijkt het mij een onmogelijke klus.
Goed toch adt je de persona gaat gebruiken, als dat helpt, waarom niet?
Logisch dat je het soms moeilijk vindt voor je vriendin. Houdt zij er goed rekening mee? Dat zou wel erg fijn zijn!

@Rakker: ja, dacht nog aan jullie toen het zo begon te regenen met het feest! Welke cd zit jij nu?

@Jannie: heerlij zeg klinkt jullie huis in Texel, veel plezier.

@Bibi: jjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................Jannie heeft gelijk, je laat ons echt in spanning, we moeten nog 2 weken ongeveer op je wachten geloof ik....duim duim!

@Wendyl: balen balen valen dat het huis verkocht is! Ggrrrr........
Tis wel fijn dat je op de lijst staat, maar ik denk ook dat die mensen alleen een bod gedaan hebben als ze zich dat ook kunnen permiteren. Maar je weet het nooit!
We horen zo van je hoe het in zh was, sterkte!

@Hier: net terug van gyn. De clomid lijkt zijn werk te doen. Er zat een grote follikel in mijn rechter eierstok. Hij kan binnen 3 a 4 dagen springen zei ze. Dus wij weten wat ons te doen staat ;-)
Ook alvast voor de volgende twee rondes clomid gekregen, met de dosering van 50 mg. Die blijkt te werken.
Ik moet nu maandag bloed prikken en dan kan ik dinsdag bellen om te vragen wat de uitslag is, ze kunnen dan zien of mijn eisprong inderdaad geweest is, best handig om te weten.

Kortom: we zijn erg blij dat het waarschijnlijk zijn werk doet.
Alleen wat denken jullie? Wij zijn niet van de elke dag klussers, maar meer van om de dag, is het dan denk handig om vanaf vandaag of vanaf morgen te beginnen?
Wil hem nu ook echt niet missen.

Moeten nu 10 augustus weer terug komen. De reden dat we niet elke keer terug hoeven te komen voor een echo is omdat er met 50 mg bijna geen kans is op meerling, die kans is zo klein vandaar!

Nou meiden, fiijne dag!
Beebie25

Posting Freak

13-07-2010 09:33
@ 1981 is mooi nieuws meid en als je hem echt niet wil missen zou ik de komende week gewoon iedere dag klussenWink

@ wendy dat is wel ontzettend balen meid.....hopelijk krijgen ze het niet rond en anders op jullie gemak een ander huisje zoeken!
@ pinkymeid: hoe voel je je, wordt het al wat minder?
geit

Posting Freak

13-07-2010 09:55
veel leeswerk weer. fijn dat iedereen nu zo'n beetje weer het nieuwe topic gevonden heeft

@ rakker
wij hebben gewoon thuis gekeken. mijn man houdt niet zo van menigtes... was wel echt super spannend. ik hield het bijna niet meer...
vandaag is de 6e dag na mijn ei. ik ben misselijk en begin dus alweer hoop te krijgen, wat ik eigenlijk niet wil, want dan is het zo'n teleurstelling straks. het lukt me gewoon niet om te denken: ik zie wel. elk ding wil ik aangrijpen, terwijl je wel om 1001 redenen misselijk kan zijn en 6 DPO is ook nogal vroeg Cry

@ trix
zou mooi zijn, over 4 jaar een herkansing... ben alleen bang dat we niet zo makkelijk meer in de finale kunnen komen... misschien over 2 jaar europees kampioen, de titel van spanje afpakken, dat zou ook mooi zijn. :mrgreen:

@ juffie
12-weken echo alweer voor je vriendin. komt natuurlijk doordat ze pas zo laat getest had, daardoor lijkt het nu zo snel te gaan... leuk voor haar, maar zou ook heel leuk (nog veel leuker) geweest zijn als het jouw 12-weken echo was geweest. snap wat je bedoelt...

@ jannie
leuk dat je langs komt op het forum. klinkt leuk op Texel. maar is het daar zo druk dan? ik ben er nog nooit geweest, alleen op Vlieland en op Schiermonnikoog, maar dat zijn hele kleine eilanden.

@ bibi
en? en? en? moet jannie uitkijken naar een vrouw met een dochtertje en een hele grote grijns op haar gezicht? ik hoop het Smile

@ wendyl
balen dat het huis verkocht is.
succes in het ziekenhuis

@ 1981
dus je staat op springen. dat is goed nieuws! ik zou gewoon zo vaak mogelijk klussen als ik jullie was. als dat betekent om de dag, dan zou ik vandaag beginnen, want anders is de 2e klus misschien alweer na het ei en dan zou je maar 1 klus 'goed' hebben. als je ei, geteld vanaf vandaag, op dag 3 of 4 springt dan lijken mij dag 1 en 3 beter dan dag 2 en 4
veel plezier! hopelijk is het raak!
Pinkymeid

Posting Freak

13-07-2010 10:36
@1981: dank je wel meid en moet zeggen dat het vandaag al wat beter gaat

@Jazzy: dan denk ik ooh ja het bloeden is eindelijk gestopt maar dan begint het weer feller te worden gggrrrrrr, och ja het zal wel een keertje stoppen ik hoop dat het niet lang meer zal duren want willen graag terug aan de klus Smile
Beebie25

Posting Freak

13-07-2010 10:50
Hoop het ook voor je meid....elke kans is een kans he en voor een kleine wil je toch zo min mogelijk kansen verspillen, ik know Wink
puttenaar

Senior Member

13-07-2010 11:01
Zo wat word er toch veel geschreven.. Vind het wel jammer dat ik wat minder online kan zijn, maar het is niet anders!!

Pinkymeid@ Wat erg zeg!! Heel veel sterkte en neem je tijd om het te verwerken.. het is en blijft een moeilijk iets!!

Juffie@ Goh, dat is ook wat!! Wel sneu voor je moeder!!
Fijn dat je ongi voorbij is.. straks weer lekker aan de klus!! Het is iig al iets minder warm.. dat scheelt..
Logisch dat je persona weer gaat gebruiken… je wilt toch alle kansen benutten!! Succes..

1981 en wendyl@ succes vandaag.. Weet niet meer zo goed waarvoor jullie moesten, maar dat lees ik wel weer..

Rakker@ dat klinkt als een leuk weekend!!! Hm ik kan de ravage al wel voorstellen in jullie kamer…

Juffie@ begrijpelijk dat je het nog moeilijk vind van je vriendin.. ik denk dat je dat zal houden totdat je zelf weer zwanger bent…

Jannie@ jeeh dat klinkt als een lekkere vakantie.. en met dit weer kan het ook niet kapot ( op een paar buien na)…Leuk dat je buikje al wat zichtbaar word…Geniet nog lekker van jullie vakantie

Wendyl@ is idd een mooi gedachte dat jullie echt voor elkaar kiezen en niet jullie kinderwens tussen jullie in laat komen!!! En jullie wachten word echt wel beloond… weet ik zeker!!!
Balen van het huis zeg!! Kan me voorstellen dat je denkt dat zij de comp. Gewoon al had afgesloten!!! Succes met verder zoeken..

1981@ wat super dat de clomid heeft gewerkt!! Veel klusplezier dan maar!! GO FOR IT!!!
Ik zal vandaag, donderdag en zaterdag dan doen… maarja wat is wijsheid.. en wanneer heb je zin??
Pinkymeid

Posting Freak

13-07-2010 11:34
Jazzy schreef:Hoop het ook voor je meid....elke kans is een kans he en voor een kleine wil je toch zo min mogelijk kansen verspillen, ik know Wink

dat je dat maar weet meid Smile het mooiste is ook dat men vriend en ik nog meer naar elkaar zijn toegegroeid en dat het verlangen naar een kindje nog veel groter is Smile
Pinkymeid

Posting Freak

13-07-2010 11:36
@puttenaar: dank je wel meid het is ook erg moeilijk maar ik kan niet in het verleden blijven kijken begin meer en meer positiever te worden en verlangen er naar om snel terug te kunnen starten, ik zal het nooit vergeten en er altijd wel aan blijven denken het heeft een speciaal plekje in men hart gekregen
wendyl

Posting Freak

13-07-2010 13:34
1981: Wat een goed nieuws! Je staat nu dus echt op springen!
Als je het om de dag wilt doen, zou ik het morgen en vrijdag doen. Morgen is het dan dag 2 en dat is ook nog goed voor dag 3 en dan dag 4 weer een nieuwe poging...
Maar je moet vooral doen, wat voor jou zelf het beste voelt!
Wel fijn dat de kans op een meerling nu kleiner is. Met 1 beginnen is ook wel goed, denk ik! Smile

Jazzy: haha ja dat hoop ik stiekem ook!
Jij weer druk aan de klus?

Geit: ik snap wel dat je je niet te veel hoop wilt geven, maar het is zo moeilijk om dat te blijven denken. Je gevoel en verstand zijn zulke verschillende dingen! Moeilijk om daar een goede tussenweg in te vinden!
Maar je weet het nooit, ik blijf in ieder geval hoop voor je houden!!

Ow hahah ik zie nu dat jij net andersom adviseert aan 1981! En Jazzy iedere dag... Nou 1981, succes met onze adviezen! Wink

Hier: uitslag was goed!!!! Was nog best spannend, want we hadden ons niet helemaal aan de regels gehouden! :oops: Lekker slim ook, maar je mocht 3 tot 5 dagen ervoor geen zaadlozing hebben gehad.
Mijn vriend had dat 1 of 2 dagen ervoor nog wel gehad... Maar vandaag dus de uitslag en was echt super goed! Je moet minstens 20 miljoen actieve zaadcellen hebben en mijn vriend had er 88 miljoen! Hij was echt zo opgelucht!
Maar de fa zei dat wij 60% kans hebben om binnen een jaar spontaan zwanger te worden en dat is blijkbaar erg hoog. Dus mochten we over een jaar nog niet zwanger zijn, dan moeten we weer terug. Maar voor nu dus wel goed nieuws!
Beebie25

Posting Freak

13-07-2010 14:18
@ pinkymeid: ja onze wens is ook nog veeeel groter dan het al was en we gaan er nu echt 200% samen voor....voorheen wisten we het ook al zeker maar nu echt helemaal....ook wij zijn dichter naar elkaar gekomen hoor....door dit soort gebeurtenissen leer je elkaar nog beter kennen en waarderen.
@ 1981: haha fijn he al die verschillende adviezen, het belangrijkste is dat je doet waar je je goed bij voelt!
@ wendy: haha wij zijn altijd druk aan de klus Big Grin, we zijn nog helemaal in love dus dat gaat nog vanzelf altijd....dus hoef niet te kijken wanneer ik mn eisprong heb, dat is wel rustgevendWink
Pinkymeid

Posting Freak

13-07-2010 14:58
@jazzy: ja inderdaad meid dat is ook zo dat geeft ook zo een goed gevoel en ja wij gaan er ook 200 procent voor ben benieuwd wanneer men eerste cyclus weer zal starten zodat we daarna met veel moed weer kunnen van start gaan
Beebie25

Posting Freak

13-07-2010 15:38
spannend meis....meestal na een vroege miskraam gaat dat vrijwel regelmatig hoorWink no worries
Trix

Unregistered

13-07-2010 16:20
@Juffie, ik begrijp dat je het leuk probeert te vinden voor je vriendin, dat heb ik dus met mijn schoonzus. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nu aan het idee gewend ben en dat ik het daardoor meer kan scheiden. Maar het blijft moeilijk.

@Jannie, Den burg is leuk he, op maandag is daar altijd markt erg gezellig. Lekker joh dat je buikje nu begint te groeien, dat moet vast wel een heerlijk gevoel zijn.

@Pinkymeid, het lege gevoel kunnen we allemaal denk ik, raar gevoel is dat dan. Ik hoop dat je snel je eigen cycles weer terug hebt zodat je weer verder kunt.

@Wendyl, NEEEE meid wat erg, dat is ook niet leuk. Heb je eindelijk wat gevonden is het verkocht. Ik hoop dat jullie snel wat anders vinden.
En erg goed nieuws dat het zaad van je vriend goed is, lijkt me echt een hele opluchting.

@1981, goed nieuws zeg dat de clomid aanslaat, wow. Klusse Wink

@Hier, lekker gwerkt vandaag, maar ik werd me toch een partijtje moe vandaag, en mijn geheugen leek wel een zeef. en mijn borsten lijken wel iets gevoelig te worden. Ik durf het gewoon niet te hopen. Maar jah je lichaam kan ook allemaal verschijnselen geven als je het zo graag wilt.
juffie25

Posting Freak

13-07-2010 16:48
Jannie Fijn dat je een buikje krijgt, lijkt mij ook super. Dan kan je er lijkt mij toch extra van genieten! J Veel plezier in Texel!

Wendy Fijn dat jullie je samen bij de pauze neer kunnen leggen! Ga lekker genieten van alle voorbereidingen Big Grin
Een persona is eigenlijk een voorbehoedsmiddel (trouwens misschien kan je hem nu in je pauze dus ook gebruiken ipv condooms of de pil ofzo).
Maar ik gebruik het dus juist om wel te weten wanneer mijn vruchtbare dagen en eisprong zijn. www.persona.info daar staat het helemaal uitgelegd. Ik gebruik alleen die van mijn nichtje en dan koop ik elke maand een pakje met staafjes gewoon bij de apotheek. Ik vind het eigenlijk best handig.
Duinrell is na deze week nog 1 week, maar officieel ben ik na vrijdag klaar. De laatste week ben ik er meestal wel, maar dan heb ik meer vrijheid en kijk ik gewoon een beetje waar ik zin in heb.
Balen zeg van het huis!
Super dat de uitslag goed is, dat is echt wel super fijn om te weten!

1981 Super dat de clomid zijn werk doet!
Toch wel een geruststelling denk ik dat je niet ineens zwanger bent van een zesling ofzo Wink Wij zijn ook niet van het elke dag klussen en ook wij hadden de vorige keer bij de gyn dat ze zeiden dat mijn ei er aankwam. Ik heb toen gevraagd aan de gyn wat zij ervan vond. En ze zei gelijk als om de dag beter voor jullie voelt moet je je daar zeker aanvast houden. Anders wordt het een verplichting en dat is ook niet zo goed.

Geit Hoe gaat het met jou? Het gaat inderdaad zo snel omdat ze pas zo laat getest heeft. Gelukkig kan ik wel tegen haar alles zeggen, dat is wel fijn! Als ik het even moeilijk heb, dan zegt zij meestal je mag er heus wel van balen hoor. Dus dat is wel heel lief.

Trix waar zit jij nu in je cyclus? Spannend zeg!
juup

Posting Freak

13-07-2010 18:06
Hai allemaal!
Ik heb zo weinig tijd om online te komen, erg jammer! Maargoed, kom gewoon af en toe even aanwaaien!
Ik zie dat er helaas weer iemand bij zich heeft moeten aansluiten. Pinkymeid, ik hoop dat voor jou het forum net zo goed bij het verwerken helpt als dat het bij mij heeft gedaan.

primolut nieuws: bloeding is gister begonnen, mooi op tijd volgens mij, maar bah wat een pijn! Niet leuk! Moest ook werken en kon soms niet meer zitten of staan. Hoop wel dat het heeft geholpen. Gelukkig was ik vandaag vrij.

Wendyl: balen dat het huis al verkocht was! Hopen dat je tegen nog iets veel mooiers en beters aanloopt!

Verder moet ik maar later beantwoorden, moet even naar de kleine grote jongen...

laterrrr
kruimeltje

Posting Freak

13-07-2010 19:34
@ Rakker, jij hebt ook weer een druk weekend achter de rug zo te lezen.
Gisterenavond zeker lekker vroeg naar bed gegaan om bij te slapen?

@ Trix, succes op het wachtbankje!

@ Juffie, ik heb nog even voor je gezocht voor die mailtjes aanzetten.
Het zit onder settings/instellingen, en dan in de linker kolom onder het kopje "My account" op "opties wijzigen" klikken.
Op de pagina waar je dan komt onder het kopje "berichten en notificaties" kun je bij "aboneneren op discussies" aangeven of je wel of geen e-mailnotificatie wilt.
En als je het wel wilt kun je kiezen voor direct, dagelijks en wekelijks.
Succes!

@ Jannie, ik heb het al als tip aan de moderators doorgegeven dat ze voordat ze een topic sluiten als laatste berichtje melden dat ze dat topic sluiten en dat er een nieuw deel is aangemaakt.
Ik hoop dat ze dat voortaan ook doen. Maar als je ziet dat een topic meer dan 300 pagina's heeft en er zit een slotje op dan kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat er een nieuw deel is aangemaakt.
Even wennen he zo'n nieuw forum.
Fijne vakantie verder!

@ Wendyl, wat balen dat het huis al verkocht is.
Hoe was het vanmiddag in het ziekenhuis?

@ 1981, misschien inderdaad verstandig om het daten over de vakantie heen te tillen.
De tijd gaat af en toe ook zo snel!
Wat fijn dat de Clomid zijn werk goed doet. Ook handig dat ze d.m.v. bloedprikken controleren of je echt een eisprong hebt gehad.
Veel klusplezier de komende dagen!
Ik zou denk ik vanavond klussen en dan overmorgen en dan voor één keer de dag erna ook nog een keer. En om helemaal zeker te zijn 2 dagen daarna dan nog een keer.

@ Puttenaar, bevalt je nieuwe baan wel goed?
Je bent er nu toch een paar weken aan het werk ondertussen?

@ Wendyl, wat fijn dat de uitslag van het zaadonderzoek goed was.
Kunnen jullie straks na de pauze weer vol er tegenaan!

@ Juup, fijn dat de primolut heeft geholpen maar wel balen dat je er zo'n pijn bij hebt.

Hier vandaag weer erg moe ... dus vanmiddag bijna de hele middag geslapen.
Het is dat mijn temp weer zo laag is anders had ik misschien wel weer een test gedaan, maar ik kan gewoon bijna niet zwanger zijn volgens mij.
Dus maar gewoon wachten wat de gyn vrijdag te zeggen heeft, want ik ben nog steeds niet ongi geworden ondertussen. :|
jannie

Posting Freak

13-07-2010 21:19
Een fijne vakantie lukt hier even niet zo heel goed: uit de uitslag van de combinatietest komt dat we een verhoogd risico hebben, van 1 op 73, op een kindje met Down (maw: als 73 vrouwen met dezelfde uitslag zwanger zijn, krijgt er één daadwerkelijk een kindje met down). Je hebt een verhoogd risico als de uitslag 'lager' uitvalt dan 1 op 200. Pfffff, was er erg van geschrokken Sad , maar op dit moment gaat het wel weer een beetje.
We gaan wel vervolgonderzoek laten doen, dus dat betekent een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie. Slik! Aan allebei die testen zit namelijk een (klein) risico op een miskraam. De vlokkentest kan eerder, ben misschien zelfs al wat te laat, weet ik niet, de vruchtwaterpunctie moet rond de 16 weken.
We denken op het moment aan de vlokkentest, omdat we dan een paar weken minder lang in spanning hoeven te zitten. Het kan wel betekenen dat we eerder van onze vakantie terug moeten komen - morgen gaat de vk het ziekenhuis bellen.
Ik hoop maar dat toch alles goed is, die kans is nog steeds echt groter dan dat het niet goed is, maar leuk is het niet. En we moeten ook gaan beslissen of we de zwangerschap door laten gaan of niet als we een kindje met Down verwachten...
Het is net of het onbekommerd zwanger zijn niet meer lukt: ik was blij dat ik die eerste 12 weken door was, maar nu is het nog steeds onzeker. Sad
kruimeltje

Posting Freak

13-07-2010 21:43
He bah Jannie ... ben je inderdaad die moeilijke 12 weken voorbij en dan krijg je dit.
Ik hoop dat je nog niet te laat bent voor de vlokkentest.
Heel veel sterkte ... hopen dat de uitslag van de vervolgtest wel goed is zodat je niet voor een moeilijke (bijna onmogelijke) keuze wordt gesteld.
1981

Posting Freak

13-07-2010 22:04
Even een snelle reactie.

@Jannie: meid, wat balen zeg, kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. Ik duim mee, laat je ons het weten als je iets meer weet, denk aan je, dikke knuffel!!

@Hier: toch voor de zekerheid vanaaf begonnen met klussen, morgen weer, dan vrijdag pas, want manlief is donderdagaaf weg. Dan zondag nog en dan maandag bloed prikken, moet genoeg zijn toch?

Ik reageer morgen op de rest, manlief ligt al in bed, dus ik duik er naast!
juffie25

Posting Freak

14-07-2010 06:20
Even snel het forum gecheckt, jeetje Jannie wat balen zeg!
Hopelijk valt het dadelijk met de vlokkentest wel mee en blijkt dat het toch weer anders ligt en het een kindje zonder syndroom van down is, daar duim ik voor.
Ik kan mij voorstellen dat je geschrokken bent! Heb je al een afspraak gemaakt?
Een hele dikke knuffel meis!

Juup Balen dat het zo een pijn doet, ik hoop dat het minder word en dat je weer lekker vooruit kunt gaan kijken!

1981 Klus ze! Smile

Kruimeltje dank je wel voor het uitzoeken, vanmiddag ga ik er naar kijken.

Nu snel naar duinrell!!! Hopen dat we voordat het weer los barst terug zijn vanmiddag.
Pinkymeid

Posting Freak

14-07-2010 06:32
@jannie: ooh meid wat erg voor je dat is geen leuk nieuws, ik duim heel hard voor je mee dat het toch een gezond kindje zal worden
Beebie25

Posting Freak

14-07-2010 08:05
@ jannie: jeetje wat heftig meid....ontzettend veel sterkte en we duimen allemaal voor je!!
@ 1981: go for it haha Big Grin
Trix

Unregistered

14-07-2010 08:36
@Jannie, meid jeetje ik weet even niet wat ik moet zeggen. Meid ik hoop allemaal dat het meevalt, ik ga in iedergeval voor je duimen.
geit

Posting Freak

14-07-2010 09:17
@ juffie
gisteren was ik nog helemaal hoopvol en vandaag denk ik alweer: het zal toch wel niet en ik voel me niet zwanger Sad ik zit pas 7 DPO, dus nog een week geduld hebben... maar ben alvast lekker labiel Cry
fijn dat je wel gewoon tegen je vriendin kunt zeggen hoe het voor jou is

@ juup
op zich goed nieuws dat de primolut is gaan werken, alleen wel balen dat het zo pijnlijk is. hopelijk ben je er snel vanaf.

@ kruimeltje
volgens mij ben je moe van het hele gedoe. eerst al de miskraam (en ook het ontslag van je man na al een heftige tijd) en of dat niet genoeg was zit je sindsdien in onzekerheid over of je lijf het weer gaat doen en wanneer dan. Lijkt mij behoorlijk pittig hoor.

@ jannie
dat is schrikken! wat moeilijk zeg. de kans is nog steeds idd heel groot (72 op 73) dat jullie kindje geen Down heeft, ik hoop dat jullie niet die ene van de 73 zijn! kunnen ze met vervolgonderzoek met zekerheid zeggen ja of nee? pfff wat moeilijk zeg! en inderdaad die keuze als ze zeggen: sorry, hij heeft het wel... Ik zal duimen voor jullie dat jullie gewoon 1 van die 72 zijn bij wie het wel goed is. En ook dat het risico van de miskraam jullie niet treft. Veel sterkte!
heb je al bericht van de vk/ziekenhuis?

@ 1981
veel plezier met klussen. maandag gaan ze dus je progesteron prikken om te kijken of het ei inderdaad geweest is? spannend!
puttenaar

Senior Member

14-07-2010 09:18
Trix@ spannend hoor met je klachtjes!! hoeveel dagen tot je nod??
Wendyl@ wat fijn dat het zaad super goed is!!! ben je toch weer wat gerustgesteld!!
Kruimeltje@ Me baan bevalt hartstikke goed.. ik kan eindelijk weer lekker mezelf zijn!!!
Jannie@ wat verdrietig nieuws zeg!!! Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen… sterkte met alles.. We duimen voor een goede uitslag!!
wendyl

Posting Freak

14-07-2010 10:49
Trix: erg dubbel ja, misschien voel je het echt of misschien wil je het gewoon zo graag voelen... Moeilijk hoor... Wanneer is je NOD?

Juffie: thnx voor de link! Wel erg duur zeg!
Maar ik zal het thuis eens bespreken, want dat is op zich wel erg handig om te gebruiken!
Lekker dat je de laatste week wat meer kan doen wat je zelf wilt!

Juup: balen zeg dat de primolut zulke bijwerkingen heeft!!!
Kruimeltje: weet je zeker dat je thermometer geen kuren heeft?? Ben erg benieuwd wat de gyn vrijdag zegt!

Jannie: meid wat heftig zeg! Wat een zorgen ook allemaal!
Ik heb er gewoon geen goede woorden voor. Hoop dat de testen goed verlopen en dat het niet misgaat en je een gezond kindje op de wereld mag brengen! Ik ga zo hard voor je hopen en duimen meis!!! Heel veel sterkte!!

1981: ik denk dat het helemaal goed gaat komen met het klussen!

Geit: moeilijk die onzekerheid! En het wisselt ook zo per dag... Wordt een lange week...

Puttenaar: wat goed dat je het zo naar je zin hebt met je nieuwe baan!!

Hier: eigenlijk helemaal niets... Morgen is onze secretaresse terug van vakantie. Gelukkig! Wordt gek hier, ben alles alleen aan het doen!
Ben ook heel trots op onze secretaresse, want ze heeft het afgelopen half jaar stage gelopen en mag nu dus indienst komen. En waarom ik zo trots ben... ik ben hier ook stagebegeleider! :-D Ik heb haar helemaal ingewerkt en ze noemt mij ook echt haar steun en toeverlaat hier! Echt leuk om te horen! Ze baalt ook ontzettend dat ik weg wil hier en ziet het ook niet echt zitten om hier straks zonder mij te werken...
Ach ja, dan ik neem haar gewoon mee naar mijn nieuwe baan! Wink
1981

Posting Freak

14-07-2010 14:32
Bedankt allemaal voor jullie lieve recaties.

@Geit: nog een weekje zie ik en dan kan je testen, spannend!
Klopt ja dat ze maandag mijn progesteron gaan prikken. Houd moed meid, wie weet....we duimen nog mee.

@Pinkymeid: herken dat wle van dat naar elkaar toe groeien. Hoe voel je je verder vandaag? Ik lees dat je bloedverlies minder is geworden, gelukkig maar.

@Wendyl: wat gaaf dat de uitslag goed was zeg, dat geeft een fijn gevoel denk ik zo. En laat die 88 miljoen zaadjes maar goed hun best doen!

@Jazzy: jouw ei zit er ook aan te komen lees ik, spannend!

@Trix: spannend je klachten, ik duim heel hard mee.

@Juffie: zo hoe was je dagje duinrell vandaag weer? Zeker fiijn om te weten dat het niet ineens een zesling kan worden/zijn. Dat van die verplichting is waar, dat voelt ook anders helemaal niet goed.

@Juup: lees dat je bloeding gisteren begonnen is en dat je buikpijn heb, sterkte meid.

@Kruimeltje: ben je ondertussen al iets minder moe? Het weer helpt dan ook niet echt mee he als je moe bent en het is zo warm. Nog geen ongi lees ik, ben benieuwd wat de gyn zegt! Wel fijn dat ze je daar willen helpen.

@Jannie: ondertussen al nieuws van je vk? Denk aan je meid.

@Hier: verder weinig nieuws, we gaan vanaaf ons fotoboek halen bij de fotograaf. We zijn erg benieuwd!!! heb er helemaal zin in.
Verder bedacht ik me als ik er van uit ga dat mijn ei op zijn laatst zondag is, dat we dan twee weken daarna op vakantie zijn dus dat we daar merken of ik ongi word of niet. Ook wel balen, ongi worden op vakantie, vroeger kon je dat regelen met d epil, nu dus duimen draaien zodat ik geen ongi ben op vakantie, dat zou betekenen dat.........you know.
Nou, we zien wel, durf niks te hopen, maar ben wel heel blij om te weten dat mijn ei eraan komt!
juffie25

Posting Freak

14-07-2010 15:40
Geit Moeilijk is dat he, maar gewoon blijven hopen! Het is ook zo gemeen dat je niet gewoon gelijk op dag 15 van je cyclus weet of je zwanger bent of niet J Die twee weken wachten is gewoon verschrikkelijk.

Wendy Ja mijn nichtje zei ook dat het heel duur was. Het apparaatje zelf heeft zij via marktplaats besteld. En die staafjes kun je gewoon kopen bij de apotheek, dat is ook niet goedkoop. ( maar ja ovulatietesten zijn ook niet goedkoop).

1981 Leuk dat jullie je fotoboek op mogen halen, ik hoop dat het een mooi boek geworden is, maar dat zal vast wel! Duinrell was weer leuk, vandaag tiki gehad met de kids en aan de lucht te zien net op tijd thuis voordat de bui los barst!
juffie25

Posting Freak

14-07-2010 15:41
kruimeltje volgens mij is het gelukt en krijg ik nu gewoon weer mailtjes binnen Smile Dat vind ik toch makkelijker dat hoef ik alleen op die link te klikken en kom ik al weer hier terecht. Big Grin
kruimeltje

Posting Freak

14-07-2010 15:51
@ 1981, dat klinkt als een prima klusschema.

@ Geit, ik denk dat je gelijk hebt.
Ik merk elke keer als ik denk dat het weer wat beter gaat dat het toch meer met me doet dan dat ik had verwacht.
En daar baal ik dan ook weer van. Ik vind het gewoon heel moeilijk om te accepteren dat dingen niet zo gaan/lopen/werken zoals ik graag zou willen.

@ Puttenaar, wat fijn dat je nieuwe baan goed bevalt.
Geniet er maar lekker van!

@ Wendyl, ik weet zeker dat de thermometer goed is.
Leuk he om stagebegeleider te zijn ... helemaal als je dan ziet dat een stagiaire na haar stage in dienst komt omdat ze het zo goed doet.

@ 1981, nog steeds geen ongi, ik het wel het gevoel dat het eraan zit te komen, maar dat heb ik de afgelopen maanden al wel vaker gehad *zucht*.
Vandaag gelukkig weer iets minder moe.
Ik hoop zo voor je dat je niet ongi wordt op vakantie!
En anders voor de zekerheid maar een doos OB mee, dat is op vakantie fijner dan maandverband (vind ik).

Hier heb ik vandaag echt weer een emo-dag.
Vanmorgen kwam er een collega naar me toe om me te condoleren.
Ik wist eerst echt niet waar hij het over had ... maar hij condoleerde mij met mijn miskraam.
Vond ik wel even heel moeilijk hoor. Het klinkt dan meteen nog erger dan dat het al is.
Vanmiddag thuis ook zomaar een jankbui om niets.
Manlief werkt vandaag thuis (woensdag is zijn thuiswerkdag) dus die kwam me gelijk troosten.
Hij zei ook dat ik het afgelopen jaar zoveel emotioneler was geworden dan daarvoor.
Heeft hij ook wel gelijk in ... ik weet ook niet precies hoe het komt.
Ik begin soms zomaar om niets of om iets heel kleins te huilen.
kruimeltje

Posting Freak

14-07-2010 15:54
Ik zie dat ik te vroeg op "versturen" heb geklikt. Was nog wat vergeten :oops:

1981, veel plezier met het fotoboek ophalen. Ik hoop dat hij heel mooi is geworden!

Juffie, goed dat het nu gelukt is!! Bravo meid!
HIer nog een stralende zon in Apeldoorn.
Ben even buiten gaan zitten om mijn kleur weer wat bij te werken, want mijn vakantiekleurtje begon alweer te verbleken.
Merk wel dat dat het zweet er in straaltjes vanaf loopt ... maar wie mooi wil zijn ...
Beebie25

Posting Freak

14-07-2010 15:57
jeetje kruimeltje....ik heb zo af en toe ook echt van die dagen, dan kan ik niks hebben en huil gelijk....echt vervelend maar het is nog zo kort geleden voor ons!
@ 1981: jaaaa me ei komt eraan....nu duimen en veeeel klussen haha....veel plezier vanavond, wij moeten hem nog steeds halen :$
juffie25

Posting Freak

14-07-2010 16:43
Kruimeltje Mijn vriend zegt ook dat ik een stuk emotioneler ben. Het is ook niet zo raar denk ik dan, de wens wordt alleen maar groter en het gemis :oops: ook .
Hier regent het echt heel erg!
mcm

Senior Member

14-07-2010 17:42
Ben even niet op het forum geweest - druk en nu verkouden, dus voel me niet zo lekker...

En Jannie, oh nee! Wat een rot bericht! Ik kan me de zorgen en de spanning voorstellen, is het niet het een, dan is het het ander wel he? Oh meis toch, wat ga ik voor jullie duimen dat het allemaal gewoon goed is, dat de tests allemaal goed gaan, en dat je daarna gewoon eindelijk lekker kan gaan genieten van je zwangerschap. Duimduim!!
Pinkymeid

Posting Freak

14-07-2010 17:51
hier is het bloeden bijna af gelopen wat een opluchting nog een beetje bruinverlies dus hopelijk morgen gedaan als ik niet opnieuw begin te vloeien natuurlijk
Rakker1980

Senior Member

Topics: 1
14-07-2010 19:15
@ jannie: heel veel sterkte meis. Ik ga voor je duimen dat jullie kindje helemaal gezond is. Vriende van ons hebben na de 12 weken echo ook te horen gekregen dat ze een kans van 1:100 hadden op een kindje met downsysdroom. Zij hebben vruchtwaterpunctie laten doen en iets van 6 weken in spannin gezeten, maar het bleek allemaal goed te zijn. Nu zijn ze al 33 weken zwanger en gaat alles goed. Hoop dat he voor jullie ook allemaal positief uitpakt.

@ wendyl: wat super om te horen dat met ze zwemmers van je vriend niks mis is. Hele opluchting lijkt me zo.
Balen dat het huis waar jullie wilde gaan kijken al verkocht is. Nu weer opnieuw op zoek.

@1981: goed om te horen dat je ei eraan zit te komen. Jullie hebben een mooi klusschema opgesteld. Nu ff er tegenaan en hopen dat ze maandag kunnen zien dat ie gesprongen is en dan hebben jullie mooi geklust. Duim voor je.

Ik heb vandaag niet veel tijd om hier te schrijven. Dadalijk komt een vriendin van me langs die ik al ff niet gezien heb. Gisteravond was de echt verjaardag van manlief en had ik dus ook geen tijd om hier te schrijven,want ouders, schoonouders, broer en zijn vrouw en opa en oma waren hier. Was heel gezellig.
Wat een storm hè toen straks, niet meer normaal.

Hopelijk morgen meer tijd voor het foum. Fijne avond allemaal!!
anne*

Posting Freak

Topics: 6
15-07-2010 10:03
jannie wat een onzekerheid
ik kan me voorstellen dat je verdere onderzoeken wilt dan weet je in iedergeval waar je voor kiest sterkte

kruimeltje vervelend dat je je nog steeds zo naar voelt
dikke knuffel

1981 luk dat je nu eindelijk je foto boek krijgt

wendyl wat fijn dat de uitslag van je vriend zn sperma goed is
en nu lekker genieten van het voorbereiden van de bruiloft

ik ben zelf nietzo veel op het forum te vinden deze ronde mag ik niet zwanger worden
en moet zeggen dat ik het ook wel even lekker vind
ik ga 26 juli met het 1e hormoon beginnen om alles plat te leggen en dan 11 aug 1e echo om te kijken of alles rustig is en als dat zo is mag ik met een ander hormoon beginnen
ik moet zeggen dat ik er nu wel heel veel zin in heb

meiden succes allemaal
liefs anne
wendyl

Posting Freak

15-07-2010 10:32
1981: hoe is het foto album geworden???
Dat heeft ze uiteindelijk dan toch nog best snel gedaan!

Juffie: dat klopt, het apparaatje is € 88,00. Maar ja, als je iedere maand ovu testen koopt heb je dat er best snel weer uit. Vind jij het wel makkelijk in gebruik? En werkt het ook echt?

Kruimeltje: gaat het vandaag weer met je? Het klinkt ineens wel een stuk heftiger als je er mee wordt gecondoleerd ja... Wel fijn dat je man vandaag thuis was, toen je een huilbui kreeg!
Rakker: een ex-collega van mij heeft dat ook gehad. Ze kregen te horen dat ze een vergrote kans hadden ze een kindje met downsydroom kregen, na een vlokkentest (volgens mij) bleek het kindje helemaal gezond te zijn.
Gister nog een gezellige avond gehad met je vriendin?

Hier: het gaat eigenlijk wel goed... Gister wel weer even zo'n momentje gehad dat ik dacht ALS het wel goed was, en ALS we wel nu een kind hadden en ALS dit, ALS dat... Wordt daar soms niet goed van... Want het is allemaal niet zo en we moeten gewoon verder met hoe het nu is...
Verder wat twijfels gehad over onze pauze. Mensen blijven dan tegen me zeggen, dat ik ook de bruiloft kan verschuiven of het toch niet uit maakt als ik ga trouwen als ik 9 maanden zwanger ben en dat we het tegen die tijd wel moeten zien als ik wel zwanger ben. Dus ik begon te twijfelen of ik het wel echt wil of dat ik het niet belangrijk genoeg vind, dat ik een pauze neem. Maar hoe langer ik er over na denk, hoe meer ik ook zie dat die pauze wel goed is en dat dat niets met onze kinderwens te maken heeft, dat we dat doen.
Onze kinderwens is echt heel groot, dat is het afgelopen jaar ook alleen maar groter geworden. Maar onze liefde voor elkaar is zoveel groter. Zonder mijn vriend/aanstaande (!) komt er geen eens een kindje, dus wil ik gewoon met hem genieten van de voorbereidingen en onze bruiloft. Of klinkt dit nu allemaal heel raar?
wendyl

Posting Freak

15-07-2010 10:33
Anne: zie nu pas dat er al een stukje van jou bij staat!

Maar dat is mooi dat je er goed bij voelt, dat je niet zoveel op het forum bent!
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken nu! En goed dat je er ook zin in hebt! Ik ga voor jullie duimen!
geit

Posting Freak

15-07-2010 10:40
@ wendyl
echt fijn dat je vriends zaad goed is
en als jullie even willen wachten nu dan is dat toch prima! het is juist goed dat je er over nadenkt en probeert een goede beslissing te nemen, dat betekent helemaal niet dat je geen echte kinderwens hebt. en tuurlijk, als je wel zwanger wordt, dan vinden jullie ook wel een oplossing en dat zou ook hardstikke mooi zijn, maar het is ook goed als jullie deze periode je op jezelf willen richten. een goede relatie van de ouders is 1 van de belangrijkste dingen voor een kindje, dus laat je niet van de wijs brengen

@ anne
spannend dat het echt gaat beginnen eind van de maand, ik hoop dat het allemaal goed gaat

@ mcm
beterschap
jannie

Posting Freak

15-07-2010 11:13
mcm, sterkte met je verkoudheid, hopelijk voel je je snel beter.

wendyl, wat fijn dat het zaad goed is!
ik vind dat geit helemaal gelijk heeft: jullie hebben er heel goed over nagedacht en het is belangrijk dat het met jullie samen goed gaat. iemand anders zou een andere keuze kunnen maken, maar dit is die van jullie. En als het niet goed aanvoelt, kun je ook nog altijd op je besluit terugkomen natuurlijk.

1981, hoe is het album?? ik vind wel dat ze dat nog snel gedaan heeft, na de bevalling!
jullie klusschema klinkt goed, jullie laten niks liggen in elk geval!
het gaat nu wel weer heel goed met je, toch? een poos terug zat je niet zo lekker in je vel, maar sinds een paar weken voor de bruiloft tot en met nu gaat het veel lekkerder, toch?

Jazzy, succes met je ei! Pak hem!

Kruimeltje, doe het maar rustig aan hoor! Lukt het wel, met de halve dagen werken? Het is niet vreemd dat je emotioneler bent, en snel verdrietig: het is ook heel verdrietig allemaal. Fijn dat je vriend net thuis was om je te troosten. Gaat het nog steeds goed in zijn nieuwe baan?

Anne, nog ff afwachten, 26 juli duurt gelukkig niet meer zo lang! Wel spannend zeg!

Pinkymeid, fijn dat het bloedverlies bijna achter de rug lijkt! hoop voor je dat het vandaag echt stopt.

Rakker, wel gezellig, allemaal leuke dingen zo 's avonds! was het gezellig met je vriendin?

Juffie, gelukkig is het weer toch wel ok, want je bent natuurlijk alweer in Duinrell - als ik hier naar buiten kijk (en is toch vlakbij!) is het alleen bewolkt, maar verder wel droog. goed dat je de buien kon ontlopen gisteren.
jannie

Posting Freak

15-07-2010 11:38
Zal nog even vertellen hoe het er hier voorstaat:
Gisterochtend belde de vk dat ze voor vanochtend 10.15 een afspraak in het ziekenhuis had gemaakt. We zijn dus gisteravond teruggekomen uit Texel. Eerst wilden we na het avondeten gaan, maar toen we hoorden van die storm, zijn we toch daarvoor gaan rijden. Jammer van onze vakantie, maar op zich waren we anders vrijdagmiddag teruggereden, dus eigenlijk missen we alleen vandaag, en gisterochtend zaten we nog lekker op het strand.
Vanochtend waren we dus in het ziekenhuis. Ik was er echt wel zenuwachtig over. We kregen eerst nog een heel gesprek, ook over de keuze van wel/geen vlokkentest of vlokkentest/vruchtwaterpunctie. Ik moet zeggen dat ik deze gynaecoloog de prettigste vond van alle gynaecologen tot nu toe (haha, ik spaar ze, maar met de bevalling van m'n zoontje, de curettage + nacontrole en de echo's in het ziekenhuis heb ik er toch al aardig wat gezien). Het was niet dezelfde gyn als voorheen, want ik moest nu naar het LUMC.
We hebben voor de vlokkentest gekozen en die hebben ze ook meteen gedaan. Dat duurt op zichzelf maar 5 minuten, en het viel me erg mee. Ze halen eigenlijk, via je vagina, een hapje uit de placenta, terwijl ze via een uitwendige echo meekijken. De uitslag krijgen we over twee weken. En ons kindje was in elk geval springlevend!
Voor de vruchtwaterpunctie hadden we nog twee weken moeten wachten, en dan nog eens drie weken tot de uitslag. Het risico op een mk was daarbij iets kleiner, (1 op 300 ipv 1 op 200). Maar ik vind het toch prettiger dat het allemaal zo snel mogelijk bekend is, en in mijn vakantie in plaats van daarna.
Het enge is dus het risico op een miskraam. Dat zou 24 tot 48 uur na de test kunnen gebeuren, ook al is de kans klein. Hij moest, om er goed bij te kunnen, de baarmoedermond vastpakken. Omdat die sterk doorbloed is nu, verlies ik nu een beetje bloed, en dat vind ik doodeng. :? Sad Maar hij zei al dat dat zeker ging gebeuren, en dat is dus ook zo. Dat moet morgen wel weer over zijn. Ik moet het rustig aan doen vandaag: niet sporten, geen zware dingen tillen (= zoontje). Ik ben maar in bed gaan liggen, met de laptop: aan mij zal het niet liggen zeg maar.
Het nare hiervan is, en dat vind ik heel moeilijk, is dat je aan een zwangerschap gaat zitten die dit keer tot nu toe wel goed loopt. Aan de andere kant vinden we allebei dat deze wereld niet geschikt is voor een kindje met Downsyndroom. Daar komt nog bij dat kindjes met Down ook heel veel andere afwijkingen hebben vaak, met name hartafwijkingen.
Ik ga nu heel hard hopen de komende twee dagen dat alles in m'n buik goed blijft gaan, en dan ga ik daarna (stapje voor stapje maar) heel hard verder hopen dat de uitslag goed is.

Jeetje, wat een verhaal! Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!
1981

Posting Freak

15-07-2010 11:47
@Jannie: tis zeker een verhaal zeg......ik houd het net aan droog. Ik ga heel hard voor je duimen dat het de aankomende 48 uur goed mag blijven gaan. Echt, wat hoop ik het erg!!! Denk aan je, sterkte meid!

Ga eerst even eten, reageer later op jullie meiden.
Net een vriendin geweest en fotoboek bekeken, maar heb nu honger!! Tot straks!
wendyl

Posting Freak

15-07-2010 12:25
Geit en Jannie: thnx voor jullie reacties! Echt super lief! En ben ik het ook helemaal mee eens!

Jannie: met kippenvel heb ik je verhaal gelezen... Jeetje meid, wat moet dat allemaal moeilijk voor jullie zijn nu!
Wel heel fijn dat de vlokkentest meteen werd gedaan. En probeer ook positief te denken, dat de kans klein is dat jij net die ene van de 200 bent, bij wie het mis zal gaan... Ik wens jullie echt zo veel sterkte! En jij doet er nu idd alles aan, dus het zal zeker niet aan jou liggen!
Heel veel sterkte voor jullie!!!
Beebie25

Posting Freak

15-07-2010 12:55
@ jannie: jeetje ook ik zat met kippenvel je verhaal te lezen....wel fijn dat je zo snel terecht kon en ze gelijk de test hebben gedaan nu eerst die 48uur doorkomen en dan maar aftellen en hopen op een goede uitslag, we duimen met je mee jannieBig Grin je hebt het zo verdiend!
@ 1981: is je fotoboek mooi gewordenBig Grin

Hier: last van steken in mn onderbuik, zou wel eens mn ei kunnen zijn natuurlijk....spannend hoor voel het heel duidelijk alleen aan de linkerkant dus straks even een ovutestje doen thuisWink
1981

Posting Freak

15-07-2010 15:31
@Juffie: vandaag gelukkig weer beter weer voor Duinrell.

@Kruimeltje: morgen mag je naar de gyn, is je ongi vandaag al gekomen? Hoe laat mag je morgen, succes! Dat huilen zal denk ik nog wel komen van d emiskraam, je bent nu gewoon stukken gevoeliger dan ooit. Het laten gaan is dan de beste optie.

@Jazzy: mooi zo meid, aan de klus jij! ;-)

@mcm: hopelijk voel je je snel weer wat fijner.

@Pinkymeid: fijn dat het nu zo goed als over is.

@Rakker: mooi dat de verjaardag van je man leuk was, Hoe is het verder met je?

@Anne*: soms is het ook even lekker om niet met het zwanger worden bezig te zijn de hele dag. Ik ga duimen dat de hormonen aan slaan bij je.

@WendyL: je moet samen met je aanstaande doen waar jullie je goed bij voelen betreft het nemen van wel of geen pauze. Mensen hebben altijd wel iets te zeggen, maar volg jullie eigen gevoel!

@Geit: hoe voel jij je? Nog 6 dagen lees ik.....spannend!

@Jannie: gaat het een beetje met je meid? Nog steeds in bed? Ik voel me de laatste tijd stukken beter, ik las dat je er naar vreg, lief van je. Zit beter in mijn vel en dat voelt super! Tuurlijk wel soms eens een baalmomentje, maar dat mag.

@Hier: het fotoboek is erg mooi geworden, wel vreemd om jezelf op elke bladzijde te zien. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik hem iets mooier verwacht had, tis ook even vreemd, want het is een plakboek geworden en niet digitaal. Misschien komt het dat het even vreemd is omdat ik de laatste tijd alleen maar digitale boeken gezien en gemaakt hebt. De foto's hebben we ook allemaal op cd en die van de fotoreportage zijn erg gaaf geworden! We zijn er heel erg blij mee!!!

Verder denk mijn ei gehad, gisternacht en vannacht onwijze steken in mijn rechterzij, daar waar het eitje ook op springen stond. Kan het denk zo zijn dat ik daar dan 2 nachten last van heb gehad?
We klussen morgen nog even en hebben besloten om het dan even zo te laten, we zijn dan namelijk al twee weken om de dag aan het klussen, dus zaterdag en zondag laten we denk even voor wat het is, of is dat denk niet verstandig??
jannie

Posting Freak

15-07-2010 20:12
1981, zou je het niet nog net een dagje langer volhouden? Misschien is je ei nu wel pas echt gesprongen - het schijnt dat die steken (heb ze zelf nooit) ook aan de eisprong vooraf kunnen gaan, dat het eitje nog komt. En ik ben, ook nu weer, een aantal dagen later uitgerekend dan ik eigenlijk dacht, ook al had ik ovutesten gebruikt. Dus dan heeft de bevruchting toch iets later plaatsgevonden? Volgens m'n gyn ovuleert 25% van de vrouwen niet precies op het moment dat gedacht wordt.
Maar goed, volgens mij zijn jullie heeel goed bezig, dit moet wel jullie maand worden! Maar misschien, als jullie nog puf hebben..

En Jazzy, positieve test?

Hier gaat het gelukkig vrij goed. Ik heb een beetje pijn in m'n buik, als aan een wondje, en dat is het natuurlijk ook. Voelt niet als ongi of krampen gelukkig. Ik heb me rustig gehouden - niet de hele dag in bed gelegen hoor, maar wel heel weinig gedaan, zit nu op de bank. Het bloedverlies is geloof ik wel bijna klaar, vooral nog met afvegen. Reeël gezien is de kans natuurlijk heel klein dat het mis gaat, maar het zou wel kunnen. Wel weer een mooie echofoto meegekregen, heb er al 4(!) van dit kindje, meer dan van ons zoontje in de hele zwangerschap.
Ik geloof dat ik het kindje al gevoeld heb, de afgelopen week. Dat is vroeg, maar ik hoop dat ik dat snel weer voel!
mcm

Senior Member

15-07-2010 22:00
Dag allemaal, ff selectieve reactie (sorry voor iedereen op wie ik niet reageer), want net terug van afscheidsetentje voor onze stagiair, en nog steeds verkouden Sad, dus ga zo lekker slapen.

@ jannie: jeetje meis wat een verhaal. Ik zou het ook heel rot vinden als ze aan een tot nu toe goed verlopende zwangerschap gaan zitten. Maar op zich wel fijn dat het allemaal zo snel kon, en dat jullie nu relatief snel duidelijkheid zullen krijgen. Ik duim in ieder geval dat het allemaal gewoon verder goed gaat, en dat de uitslag gewoon helemaal positief is!

@ 1981: he wat luek dat jullie je fotoboek hebben! Wij krijgen die van ons ook einidelijk (fotografe moest verhuizen en schoot allemaal dus ff niet zo op). Wij hebben precies hetzelfde, dat het toch een beetje tegenvalt. Blijkbaar stel je je er dan toch zo veel bij voor... maar we hebben ook nog heel veel andere foto's dus genoeg herinneringen! Smile Enne: ik ga voor je duimen dat jullie op tijd geklust hebben!

@ Juffie: hoe is het met de kinderen in Duinrell?

@ wendyl: ik vind helemaal niet dat het raar klinkt wat je zegt hoor. En je moet sowieso doen waar jij je goed bij voelt, andere mensen kunnen zo veel zeggen, maar die zijn jou toch niet, en weten toch niet hoe jij ergens in staat? Nee, hoor, als jij je prettig voelt bij een pauze, zou ik die zeker inlassen, hoe moeilijk dat verder ook is. En ik vind trouwens je redenering ook nog eens hartstikke mooi! Smile
juup

Posting Freak

15-07-2010 22:40
Hey allemaal!
Weer ff een snelle, want ben film aan het kijken met de oudste. Reageer snel op wat is blijven hangen:

Jannie: Jeetje zeg, wat een verhaal! Snap dat je bent geschrokken! Ik duim voor je dat alles goed is!

Wendyl: Jammer dat het fotoboek iets minder is dan je verwacht had! Maar gelukkig is het toch wel mooi!

Hier: Bloeden van Primolut is bijna gestopt. Had dinsdag nog veel pijn. Heb nu alleen last van een soort zwangerschapsverschijnselen: brandend maagzuur, beetje misselijk, gevoelige borsten, chaggerijnig, overal pijn. Mijn hormonen zijn gewoon totaal van slag. Hoop dat het snel voorbij is, zodat ik weer verder kan. Een maand geleden begon het allemaal. Blugh. Maargoed, genoeg geklaagd! Always look @ the bright side of life!

btw valt het jullie ook zo op dat er zoveel mensen zwanger zijn? Zelfs meer dan toen ik van kleine grote jongen zwanger was! Ik dacht eerst: achja, heb natuurlijk wel de leeftijd dat vrienden en mensen uit mijn omgeving zwanger worden, maar ik vroeg het vandaag aan een collega, of het aan mij ligt door al het gebeuren of dat het echt zo is. Haar viel het ook op...
Trix

Unregistered

16-07-2010 08:19
@1981, Leuk dat jullie eindelijk jullie fotoboek hebben. Heerlijk toch, je kijkt er nu vast bijna elke dag in?

@Wendyl, ik had diekeuze ook gemaakt al stond ik in jou schoenen hoor Wink.

@Jannie, weet dat ik aan je denk, en ik hoop ook op een positieve uitslag.

@Juup, ben blij dat het bloeden bijna gestopt is, kunnen jullie ook weer verder.
en mij valt het ook erg op dat er veel zwangere zijn.

@Hier, nog een week te gaan, wel pijnlijke borsten, en erg vermoeid. Maar die pijnlijke borsten kan ook zijn omdat ik mijn ei heb gehad. en vermoeidheid van de hitte van afgelopen weken (door verminderde nachtrust uiteraart).
het is gewoon een kwestie van afwachten, en ik ga uit van niet.
Onze dochter is ook in de maand juli verwekt 2006.
wendyl

Posting Freak

16-07-2010 08:58
Jazzy: heb je nog een ovutest gedaan?

1981: jammer dat het album minder is geworden dan je had gedacht. Maar komt misschien ook omdat je steeds in je hoofd had dat het boek digitaal zou worden gemaakt. Maar met alle foto's die je op cd hebt, kan je zelf ook nog een mooi digitaal album erbij maken! Smile

Jannie: gelukkig is je bloedverlies al minder! Heb je er vandaag nog last van?

mcm: dank je voor je compliment!
Was het afscheidsetentje wel gezellig? Beterschap!

Juup: fijn dat het bloeden bijna gestopt is!

Trix: wanneer heb je je eisprong gehad? Ik heb ook altijd de dag erna heel erg last van mijn borsten, terwijl ik dan gelijk hoopvol wordt! Hahah

Hier: pijn!!! Gisteravond uiteten geweest met mijn vriend en ik ging even naar de wc (erg klein hokje), sta ik op, heb ik zo die deurklink in mijn oog!! Ik had gister al mijn bril op, omdat ik iets in mijn oog had gehad en het dus nog pijn deed. Toen gelijk mijn bril schreef op mijn hoofd, heel voor schut en een pijn! Echt niet normaal! De tranen bleven komen. Wilde eerst mijn vriend smsen of hij naar me toe wilde komen, maar dat vond ik ook weer een beetje kinderachtig. Dus maar water erop gedaan en teruggelopen. Maar het voelt nu zo beurs en een druk erop... Gelukkig is de pijn nu wel minder dan gister!

Verder ook heel vreemd, maar ergens heb ik nog de hoop dat ik wel zwanger ben... :-S Ik weet dat het heel raar klinkt, maar ik had vorige keer voor mijn NOD last van mijn borsten, maagzuur en het bloedverlies was zo vreemd. Zo anders als ik normaal ongi word, dat ik stiekem nog een beetje hoop heb. Aan de andere kant weet ik ook wel dat ik helemaal niet zwanger ben. Denk ook ook wel dat het komt, omdat ik het gewoon zo graag de laatste rond nog had gewild en het echt dacht...
geit

Posting Freak

16-07-2010 09:27
@ jannie
dus als je morgenochtend nog veilig zit, dan is het gevaar op de miskraam geweken? dat zal vast goed zitten. ik hoop dat de uitslag van de test gunstig is. geven ze dan een echte duidelijke uitslag dat hij/zij het zeker wel of zeker niet heeft? of krijg je dan weer een kans? jammer dat jullie de vakantie hebben moeten afbreken. ik hoop dat jullie geruststelling krijgen. ik vind het trouwens heel fijn dat je jouw ervaring met ons wil delen, ik heb eigenlijk nooit van iemand een eerlijk verhaal gehoord over hoe het gaat als er een verhoogde kans uit de combinatietest komt. ik lees altijd alleen dat het goed was, of dat mensen ook wel een kindje met Down willen of zulke verhalen. net of niemand durft te zeggen dat ze geen kindje met Down willen, dus dankjewel daarvoor.

@ jazzy
heb je je ei gevonden?

@ 1981
zou best kunnen, dat je je ei hebt gevoeld. ik voel hem meestal ook. lijkt echt of ik hem voel groeien en groeien en dan barsten en daarna merk ik dan dat hij geweest is, dan heb ik ook weer minder zin in seks. dus ik denk dat als je het eerst steeds voelde en nu niet meer dat het dan heel goed kan dat hij geweest is. aan de andere kant zou ik, als je nog twijfelt nog niet stoppen met klussen, zodat je achteraf geen spijt hebt, dat zou jammer zijn.

@ juup
irritant he, zwangerschapsverschijnselen terwijl je niet zwanger bent Sad gelukkig dat het bloeden op zijn eind loopt. gaan ze nog controleren of het echt weg is allemaal? wanneer? ik hoop dat je snel verder kan.

@ trix
lopen wij ongeveer gelijk? ik heb ook volgende week mijn NOD...

@ wendy
auw! balen van je oog! zie je er uit als een bokser zeker? gelukkig dat het al wat beter gaat.

@ kruimeltje
ben je al bij de gyn geweest? hoe was het? wat zei hij/zij?

hier: moe, misselijk, hoofdpijn en daardoor natuurlijk weer heel hoopvol geworden... terwijl ik die dingen ongeveer elke maand heb in de week voor mijn ongi Sad het zou verboden moeten worden dat zwangerschapskwaaltjes ook om andere redenen kunnen optreden. verder ben ik heel ongeduldig (voor als dat nog niet was opgevallen).
jannie

Posting Freak

16-07-2010 10:19
Wendyl, gaat het? Heb je echt een blauw oog, of valt dat mee?

Bibi, kun je iemand niet een I-phone afhandig maken en dan hier ff komen posten of je positief getest hebt of niet??

Trix en Geit, voor jullie wordt het spannend nu! Nog een paar dagen afwachten, pfff, duurt zo lang!

mcm, weer een beetje bijgekomen? wel een gezellig etentje gehad?

Juup, fijn dat het bloeden bijna gestopt is. Irritant dat je hormonen zo van slag zijn en dat je daardoor zwangerschapsverschijnselen lijkt te hebben. Ik hoop dat de primolut zijn werk goed doet en alles weer een beetje normaal wordt!

Geit, lief wat je zegt! Ik heb net een summier berichtje over de vlokkentest bij het januari-forum gezet omdat daar best veel meiden niet snappen dat ik die test gedaan heb en ook zeggen dat ze zoveel gelukkige verstandelijk gehandicapten kennen en dat ze hun zwangerschap nooit af zouden breken. Geldt zeker niet voor iedereen, maar ik merkte dat ik het fijner vond om hier het hele verhaal te vertellen. Natuurlijk heeft iedereen recht op z'n eigen mening, maar ik voelde me niet echt begrepen.
De uitslag van de vlokkentest is wel precies, die zegt gewoon ja of nee. Er wordt ook gekeken naar andere chromosomale afwijkingen. En je kunt bij de uitslag ook vragen naar het geslacht van het kindje. In zeldzame gevallen kan het zo zijn dat het 'vlokje' niet goed genoeg is, dan moet er alsnog een vruchtwaterpunctie. Maar de gyn had zelfs het vlokje meteen onder de microscoop gelegd (en dat mochten wij ook zien!), en dat zag er goed uit, het was groot genoeg ed.
En idd, als ik morgenochtend geen erg bloedverlies en krampen heb gehad, is het gevaar geweken dat de vlokkentest voor een miskraam heeft gezorgd. Nu heb ik alleen nog een beetje oude bruine prut en geen last van m'n buik, dus dat ziet er wel goed uit.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (31): 1 2 3 4 5 ... 31 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave