Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Midden twintig en eerste keer zwanger willen worden. Wie nog meer?

Midden twintig en eerste keer zwanger willen worden. Wie nog meer?
Sunshine8

Posting Freak

Topics: 8
08-07-2010 17:54
Hallo allemaal!

Ik ben 25 jaar en wil graag zwanger worden.
Na een mislukte poging in maart zijn we sinds begin juli weer begonnen met proberen zwanger te worden.

Ik vraag me af of er meer "wannabe mama's" zijn van mijn leeftijd en zou graag jullie verhalen horen.
Het is allemaal maar spannend vind ik. Ben erg benieuwd wat jullie allemaal denken, meemaken en ervaren!

Groetjes

Sunshine8
Anna86

Junior Member

Topics: 2
08-07-2010 18:51
He Sunshine,

Ik ben 24 en ga volgende maand stoppen met de pil. Ik vind het ook spannend hoor. Het is niet niks. Maar, nu we eenmaal het besluit hebben genomen wil ik er helemaal voor gaan. Na ja, besluit we wisten altijd wel dat we kinderen willen, maar je gaat dan helemaal nadenken of het financieel wel kan en is het huis groot genoeg etc. Wat jammer voor je dat het in maart mis is gegaan, dat lijkt me erg moeilijk toe. Ik hoop voor je dat het nu snel weer raak is en dat je een gezonde baby mag krijgen.
Denise1986

Unregistered

08-07-2010 18:59
Hoi Sunshine,

Welkom, ik denk dat er genoeg meiden zijn van onze leeftijd, ben zelf 24 en 31 weken zwanger op het moment!
Wij zijn zelf vorig jaar mei gestopt met de pil, in december een miskraam gehad en gelijk daarna bij mijn eerste eisprong zwanger geraakt!
De periode van mei tot en met december vond ik zelf enorm zenuwslopend, je wilt zo graag en elke maand is dan weer zo'n tegenvaller. Je hebt alle symptonen wat je maar kan lezen op het internet!
Probeer en dat zal je vast wel vaker als advies al gekregen hebben je er niet te veel op te focussen! Zeker als je de pil hebt geslikt kan het gewoon nog een tijd duren voordat het zover is! Maar, als het dan zo ver is, Wow wat een ervaring.
Zelf ben ik de eerste 18 weken ziek geweest, in het ziekenhuis gelegen voor een week maar sindsdien is het alleen maar beter gegaan!
Nu kan ik echt zeggen dat ik kan genieten van de baby in mijn buik.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes de komende tijd en hoop dat het snel raak is!

Liefs Denise
tammy

Posting Freak

Topics: 3
08-07-2010 19:08
Hallo allemaal,

Ik ben 25 jaar en wij gaan ook voor een eerste kindje. Ik ben eind april gestopt met de pil. Mijn eerste menstruatie is pa na 45 dagen gekomen en nu is het afwachten. Ik weet dus niet wat mijn cyclus is, maar we zijn nu alweer bijna 5 weken verder en nog niet ongi. Ik vind het super spannend allemaal. Gisteren was ik op kraambezoek en ik kon wel huilen van verlangen naar een eigen kindje. Ik wil al heel lang kinderen, maar mijn vriend wil het nu ook graag en nu genieten we samen van deze spannende tijd. Iedereen super veel succes de komende tijd en het lijkt me gezellig om hier met z'n allen te kletsen.
Sunshine8

Posting Freak

08-07-2010 19:15
Ik ben sinds februari gestopt met de pil. Maart was dus erg snel raak. Wink En inderdaad, ik vraag me ook af, kan het financieel allemaal, is er met werk iets te regelen, zijn we er helemaal klaar voor om papa en mama te worden en hoe is dat dan? Mijn God...en zo nog wel 1000 meer vragen. hihi.
Wel is het fijn dat we er inderdaad nu allebei helemaal klaar voor zijn. In maart kwam het namelijk erg snel. (was ook de bedoeling natuurlijk, maar je schrikt toch evenWink ) Ik heb me daarna bewust een hele tijd even niet bezig gehouden met zwanger willen worden e.d. En op een gegeven moment kreeg ik gewoon weer het gevoel van 'ja, het is zo ver. Ik ben er (weer) klaar voor! En dus sinds begin deze maand zijn we weer gaan proberen.

Ik moet ook inderdaad niet te veel focussen, dat is niet goed. Gelukkig kan ik er wel allemaal vrij 'luchtig' in mee gaan en ben ik niet zo dat het ook nu gelijk de eerste keer weer raak moet zijn. We zien wel wanneer het komt, dat is meer mijn instelling. Maar natuurlijk wil je wel dat het geen jaar of langer gaat duren...

Voor Denise: gefeliciteerd! Wel jammer dat je zo ziek bent geweest. Maar wel fijn dat je nu helemaal kunt genieten!
Mij lijkt het inderdaad: WOW!! Wat een ervaring, als het dan echt zo ver is......maar lijkt me ook ontzettend spannend allemaal! Ik vraag me vooral af wanneer het dan zo ver is...maar ook daar moet ik niet te veel aan denken. Dat helpt toch niet!
Hopelijk verloopt de rest van je zwangerschap goed en komt er een mooi, klein, gezond mensje op de wereld!

Nou, fijn dat jullie zo snel gereageerd hebben dames! We spreken elkaar vast nog wel eens, want ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe het verder gaat met jullie!
Wij klussen ondertussen gewoon verder Wink
Sunshine8

Posting Freak

08-07-2010 20:42
Hoi Tammy!

Spannend he? Ik was ook helemaal hoteldebotel toen ik op kraamvisite was bij een collega. Wij waren toen ook net gestopt met de pil.
Gelukkig was mijn cyclus al gelijk wat het altijd al geweest is en vrij regelmatig, dus dat is al heel fijn. Ik ben benieuwd of het jullie al gelukt is, maar het is inderdaad moeilijk te zeggen omdat je cyclus nog niet helemaal is wat het geweest is.... In elk geval hoop ik dat het jullie gelukt is of snel lukt!
Ik ben ook erg benieuwd wanneer het bij ons raak zal zijn?! Het is zo spannend allemaal. Een heel apart gevoel vind ik het.

Fijn dat we zo met elkaar kunnen kletsen! Kunnen we al onze vragen, frustraties, blijdschap en nog veeeeeel meer kwijt wat we niet tegen de buitenwereld kunnen/willen vertellen. Toen ik de eerste keer zwanger was kwam een oud collega van me op bezoek op het werk. Bleek ze zwanger te zijn. Een andere collega was al een tijdje moeder en het ging alleen nog over kids....ik wilde toen echt uitschreeuwen: Ik ben ook zwanger!!!!! Maarja, maar goed dat ik het niet gedaan heb, aangezien het helaas mis gegaan is.Sad Maar kop op he?! We gaan gewoon door!

Succes ermee en ik hoor het wel! (Y)

Groetjes!!!

QUOTE=tammy;465631]Hallo allemaal,

Ik ben 25 jaar en wij gaan ook voor een eerste kindje. Ik ben eind april gestopt met de pil. Mijn eerste menstruatie is pa na 45 dagen gekomen en nu is het afwachten. Ik weet dus niet wat mijn cyclus is, maar we zijn nu alweer bijna 5 weken verder en nog niet ongi. Ik vind het super spannend allemaal. Gisteren was ik op kraambezoek en ik kon wel huilen van verlangen naar een eigen kindje. Ik wil al heel lang kinderen, maar mijn vriend wil het nu ook graag en nu genieten we samen van deze spannende tijd. Iedereen super veel succes de komende tijd en het lijkt me gezellig om hier met z'n allen te kletsen.[/QUOTE]
Sabrina1984

Posting Freak

Topics: 0
10-07-2010 10:04
Hoi Sunshine!
Ik ben 25 jaar en vorig jaar rond deze tijd hebben we besloten om voor een kindje te gaan.
Nu na bijna een jaar nog niet zwanger. Nu is er in de tussentijd wel van alles gebeurt waardoor de kans op zwangerschap niet zo groot was, maar het idee dat we een jaar geleden al begonnen zijn is toch wel gek. Ik ben aan het afstuderen en dat loopt allemaal wat uit omdat ik eind februari een ski-ongeluk heb gehad en mijn been op drie plaatsen had gebroken. Het heeft een maand of drie geduurd voordat ik weer goed uit de voeten kon en nog is het niet helemaal zoals het geweest is. Het komt uiteindelijk wel helemaal goed, maar dat heeft gewoon tijd nodig. Door de rontgenfoto's die gemaakt moesten worden ben ik ook wel blij dat ik in die tussentijd niet zwanger ben geraakt (het klussen ging ook niet echt vanzelf met mijn zere been). Nu ben ik net weer van mijn ongi af, dus we gaan er helemaal voor deze maand! Ik vind het nog steeds spannend, vooral het idee als het straks echt zo is, dan gaat het volgens mij heel snel! Ik wens je heel veel succes en plezier met het zwanger worden! Er is ook een topic van meiden uit 1984, als je het leuk vind kun je daar ook komen kletsen! Liefs Sabrina
Sunshine8

Posting Freak

10-07-2010 20:22
Hoi Sabrina!

Wat vervelend dat je een ski-ongeluk hebt gehad en daardoor even niet hebt kunnen klussen. Maar het is inderdaad maar beter dat je toen niet zwanger bent geweest, stel je voor dat er toen iets fout gegaan was!

De tijd vliegt zo ook al voorbij en ik kan me voorstellen dat er snel een jaar om is als je dat allemaal meemaakt. Ik hoop wel dat het snel lukt bij jullie. Je hebt nu wel pech genoeg gehad! Wink Ik ben ook benieuwd wanneer het bij ons zo ver is....het is allemaal spannend ja!
Officieel ben ik van 1985 Wink maar ik geloof dat daar ook een topic van is? Ik moet eens wat gaan rondkijken hier op t forum, maar heb steeds te weinig tijd om me er eens rustig voor gaan te zitten Wink

In elk geval succes ermee! Hopelijk wordt al dat geklus beloond! Wink
wendyl

Posting Freak

Topics: 4
10-07-2010 20:40
Hoi!

Allemaal meiden van mijn leeftijd zie ik!
Ik ben ook 25 en volgende week precies een jaar bezig... Helaas ook al een miskraam mee moeten maken en op dit moment een pauze...
Veel succes meiden!!

Wendy
Mutsie

Posting Freak

Topics: 13
11-07-2010 09:22
Hoi meiden,
ik ben 24 en wordt dit jaar 25. Eind oktober vorig jaar gestopt met de pil. Afgelopen maand een miskraam gehad bij nog geen 5 weken.. Ik merkte al super goed dat ik zwanger was. Was vreselijk moe en veel overgegeven.
We weten in ieder geval dat het kan.. Onderzoeken in het ziekenhuis kwam ook uit dat alles oke is en niets een zwangerschap in de weg staat.

Duim voor jullie voor een snelle zwangerschap! En degene die al zwanger zijn een voorspoedige zwangerschap natuurlijk.
Mutsie

Posting Freak

11-07-2010 09:24
Hoi Wendy, hoe weet je dat je voor dat je het wist dat je zwanger was een miskraam gehad hebt?! Misschien ben ik een beetje blond hoor maar ik snap het niet ;-)
minimi

Senior Member

Topics: 3
11-07-2010 09:49
hier ook eentje.
Ben momenteel 26 en 24w4d zwanger... Nog een beetje te gaan....
Heb verder geen kwaaltjes gehad als pijn aan de borsten in het begin. Nu vergeet ik zelf nog wel eens dat ik zwanger ben. buikje begint wel te groeien maar valt ook wel mee...
voel hem nu wel elke dag beter
Cinderella

Unregistered

11-07-2010 09:59
Hoi allemaal,

Ik ben 25 en sinds 18 april gestopt met de nuvaring. erg spannend allemaal. nod van ronde 3 is aanstaande donderdag. ook al is het pas ronde 3 hoop dat het snel raak is. vind vooral de laatste 2 weken wachten echt niet volte houden.

liefs cinderella
Sunshine8

Posting Freak

11-07-2010 16:18
Hoi meiden!

Zie dat er al een aantal dames bij gekomen zijn! Welkom! En zo zie je maar weer, iedereen heeft weer een ander verhaal!
Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed komen! Dat er maar snel veel zwangere mama's van +/- 25 jaar mogen zijn! Wink
En natuurlijk voor de al zwangere onder ons: veel succes en geniet van de zwangerschap!

Groetjes Sunshine!Smile
marie louise

Unregistered

11-07-2010 16:22
hey allemaal,

Hier nog een Wink
Ik ben 25 en ben eind mei gestopt met de pil!
Spannend allemaal !
wendyl

Posting Freak

12-07-2010 11:04
Mutsie schreef:Hoi Wendy, hoe weet je dat je voor dat je het wist dat je zwanger was een miskraam gehad hebt?! Misschien ben ik een beetje blond hoor maar ik snap het niet ;-)

We waren in een traject met de vk en wilde ook niet testen voor mijn NOD, om de teleurstelling te voorkomen. Ik had namelijk ook nog niet echt klachten. Wel wat, maar zit vaak ook tussen mijn oren. Maar dacht toen dat ik ongesteld werd, maar dat was zo anders dan normaal en zo heftig en krampen. Ik 'herkende' het en ik voelde dat het niet goed zat. Dus heb toen de vk gebeld en begon gelijk ook zelf over een mk...
slotje

Posting Freak

12-07-2010 11:53
Hallo,

Ik ben 27 en wij zijn ruim 7 maanden bezig om zwanger te worden. Zit nu op het wachtbankje. Maar gok zomaar dat het niet gelukt is deze ronde,maar tijdens de volgende ronde ga ik testen gebruiken dus dat geeft nieuwe moed Big Grin

Ik ben nu lekker in mijn huis aan het klussen. Dat is namelijk nog lang niet af en wij wonen en de toekomste babykamer haha dus we moeten een beetje gaan opschieten mocht het toch zo zijn dat het nu gelukt is Big Grin

En meiden bij wie het gelukt is: GEFELICITEERD
Meiden op de wachtbank: STERKTE!
Beebie25

Posting Freak

12-07-2010 13:37
Hallo allemaal,

Ik ben 25 en sinds december 2009 bezig voor ons eerste wondertje, maart 2010 bleek ik zwanger en in mei met 10 weken bleek dat het kindje geen hartfunctie meer had en bleek net te zijn gestopt met groeien, 6 mei een curretage ondergaan en 10 mei getrouwd met de liefde van mijn leven dus was een mooie maar ook erg zware week voor ons, wel weer bezig voor een 2de wondertje maar de miskraam nog erg vers in ons geheugen Sad maar ook wij komen dr wel alleen het is een kwestie van veel geduld en als je er eenmaal van geproefd hebt wil je al helemaal niks liever mee dan een kleine van jezelf :$

Dames ik duim voor ons allemaalBig Grin
slotje

Posting Freak

12-07-2010 13:55
och dat zwas vast zwaar! Trouwen en een verlies verwerken!
Sterkte
Dianneke

Posting Freak

12-07-2010 14:10
Dag allemaal,

Ik ben 26 jaar en sinds april 2009 proberen wij zwanger te worden. Helaas tot nu toe zonder succes. Ik was eerst heel onregelmatig ongesteld, dus uiteindelijk bij de fertiliteitspoli terechtgekomen, daar dachten ze eerst aan PCOS, daarom Clomid geslikt, en toen bleek ik een te trage schildklier te hebben, de hele cyclus met Clomid werd afgebroken en ik mocht niet zwanger worden, toen dachten ze dus aan een dubbel probleem. Wonder boven wonder is mijn cyclus alleen na de start van schildkliermedicijnen helemaal normaal geworden! Ik moet die medicijnen wel altijd blijven gebruiken en als ik zwanger mag worden dan moet het allemaal extra gecontroleerd om te voorkomen dat het alsnog misgaat of dat het kindje hersenschade oploopt door een tekort aan schildklierhormoon. Ik ben al heel blij dat ik geen Clomid meer hoef, we mogen het nu weer 6 maanden spontaan proberen, waarvan dit de 1e maand is, echt heel spannend, zaterdag/zondag is mijn NOD, weet van gekheid nu al niet meer wat ik moet doen.
wendyl

Posting Freak

12-07-2010 15:25
Dianneke: Dat is allemaal hectisch geweest, wel/niet zwanger mogen proberen te worden.
Gelukkig mag je het nu zonder Clomid proberen. Waarom eigenljk maar 6 maanden?
Ik hoop dat je snel gezond zwanger bent!

En de rest van de meiden natuurlijk ook!!
slotje

Posting Freak

12-07-2010 15:50
Jeempie Dianneke dat is een hele toestand. Fijn dat het nu toch 'beter' gaat en je het mag proberen! Dat is natuurlijk heel fijn!
Succes!!

En ja die NOD zijn vreselijk! Alhoewel het de laatste keren wel beter gaat bij mij Smile
Mutsie

Posting Freak

12-07-2010 18:55
Poeh, druk hier! Maar wel interessant om al die verschillende verhalen te lezen!
Beebie25

Posting Freak

13-07-2010 09:23
hoe drukker hoe gezelliger tochWink en zo zie je maar ieder heeft zn eigen verhaal en toch willen we allemaal hetzelfdeBig Grin
Soetje1986

Posting Freak

Topics: 1
13-07-2010 09:25
Ik ben Soraya 23 jaar en wil ook graag zwanger worden. Zijn op 5 juni gestopt met de pil... en nu aan het proberen.. ben al een keer zwanger geweest van een tweeling maar heb toen een miskraam gehad...
don09

Unregistered

13-07-2010 09:35
hoi soraya,
welkom hier!!! jeetje van een tweeling pfff wat jammer!!! was je toen al lang zwanger?!
ik hoop dat het snel raak mag zijn!!!
kussies ron
Dianneke

Posting Freak

13-07-2010 10:39
Bijzondere verhalen allemaal hier zeg, ook best wel verdrietige.

Hier weer een dag verder met hoge temp, nog even zo door!
yvonnead

Posting Freak

13-07-2010 11:07
Hey meiden,

Leuk zo'n topic voor 25 jarige.
Ben zelf ook 25 en sinds 21 maart ben ik gestopt met de pil.
Wij zijn bezig voor ons 1ste kindje.
Iedere maand is het weer spannend.
Heb 1 keer gehad dat ik 7 dagen overtijd was de test was licht positief maar helaas na 9 dagen toch nog ongesteld geworden #^*@.
We blijven proberen hopelijk is het snel raak.
slotje

Posting Freak

13-07-2010 11:17
Wat is het toch allemaal spannend dat proces van zwanger worden. Ik merk wel dat nu wij langer bezig zijn het wachtbank minder vervelend is. Ik weet niet precies hoe het komt maar waarschijnlijk toch ook wat acceptatie dat het niet een twee drie lukt. Verder ken ik signalen van mijn lijf nu wat beter en weet ik stiekem al dat het niet gelukt is.
Toch blijft het iedere keer wel balen als het weer zover is. Maar ja dan is het weer nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
(we hebben hier nog geen NODlijst he?)
don09

Unregistered

13-07-2010 11:37
@slotje ja leuk he?! ik moet dan nog beginnen maar watik hier allemaal lees en als ik me het voorstel hoe het zou zijn, gewoon leuk!!! wel fijn dat je er goed mee om gaan! hopelijk kan ik dat straks ook hihi
je hebtwel ergens een nod lijst, maar waar precies kan ik je niet uitleggen Smile volgens mij voor dat je hier naar het forum zwanger worden klikt ik sa daar ook al op.
maar misschien is het ook wel leuk om hier een nod lijst te maken. ik heb mijn nod op 11 augustus.

kussies
slotje

Posting Freak

13-07-2010 13:39
dat bedoelde ik ook om hier een lijst te maken Smile
slotje

Posting Freak

13-07-2010 13:41
als start Smile

NOD ........ Naam ................... Leeftijd ...........kindje ..............begonnen......ronde
21-07 ...... Slotje........................27.................. 1e..................25-12...........7

Zwanger..........Leeftijd......kindje....in ronde...............................uitgerekend
Beebie25

Posting Freak

13-07-2010 14:29
NextBig Grin

NOD ........ Naam ................... Leeftijd ...........kindje ..............begonnen......ronde
21-07 ...... Slotje........................27.................. 1e..................25-12...........7
31-07.......Jazzy.........................25..................1e...................01-12...........5 / 3de na curretage 11wk!!

Zwanger..........Leeftijd......kindje....in ronde...............................uitgerekend
Dianneke

Posting Freak

13-07-2010 14:42
18-07........Dianneke....................27...................1e..................15-04-09......12
31-07.......Jazzy.........................25......... .........1e...................01-12...........5 / 3de na curretage 11wk!!

Mutsie

Posting Freak

13-07-2010 18:00
18-07........Mutsie.......................24...............1e kindje.............31-10-09......7
18-07........Dianneke....................27.......... .........1e..................15-04-09......12
31-07.......Jazzy.........................25......... .........1e...................01-12...........5 / 3de na curretage 11wk!!

Spannend zondag voor ons Dianneke! Als wel eens onderzoek gehad waarom het zo lang duurt bij jullie? Bij ons is alles oke. Paar maanden geleden onderzoeken gehad..
don09

Unregistered

13-07-2010 18:14
18-07........Mutsie.......................24......... ......1e kindje.............31-10-09......7
18-07........Dianneke....................27.......... .........1e..................15-04-09......12
11-8.........don............................24..................1e...................maand juli.....1

zow ik moet nog heel wat geduld hebben!!! ik heb de maand juli omdat wij beginnen moeten!!!
kussies
Mutsie

Posting Freak

13-07-2010 18:16
Waar moet je geduld voor hebben?
Sunshine8

Posting Freak

13-07-2010 20:09
Dames.... Ik heb kriebels !! Ik had vandaag ineens een beetje bloedverlies ( niet ongi, maar n beetje) daarna kreeg ik buikpijn..... Vorige keer had ik dat ook, toen was het raak! Maar alleen gign het vrij snel dus mis.
Nu ben ik helemaal zenuwachtig of het nu echt iets betekend of niet?
Heb ergens gelezen dat het innestelingbloed kan zijn?
Ik kan nog niet ongi zijn ( nouja, je bent een vrouw, gestopt met de pil, probeert zwanger te worden.... Alles kánWink )
Oh... Ik weet t niet hoor... Misschien is t iets misschien niet.... Maar t is jog te vroeg om te testen... Wat is dit zenuwslopend!

By the way... Stomme vraag misschien, maar ben ook nog niet zo lang hier: wat is die nod? Confused de rest van de lijst snap ik wel allen daar kwam ik niet uit.

Nou, ik ga proberen me niet te veel te verheugen op iets (hoe moeilijk dat ook is)

Groetjes!!!!
marie louise

Unregistered

14-07-2010 05:32
haha..aangezien ik ook nieuw ben hier wist ik het ook niet, maar het is dus de
dag dat je Niet Ongesteld wordt terwijl je dat wel moet worden..Wink
Ik ben eind mei gestopt en heb wel zo'n onttrekkingsbloeding gehad maar daarna niets meer ( vreemd ?!? )
dus weet NOG niet wat mijn cyclus is..grrr Wink
Voordat ik de pil slikte was het 'gewoon' 28-29 dagen...

Ik hoop dat het raak is voor je! Kan me voorstellen dat je zenuwen eraan gaan !!
Wat zegt je man/vriend??

fijne dag!

groetjes marie-louise
Pinkymeid

Posting Freak

14-07-2010 06:51
18-07........Mutsie.......................24......... ......1e kindje.............31-10-09......7
11-8.........don............................24....... ...........1e...................maand juli.....1
????.........Pinkymeid.....................26..................1e....................10-02........5/1e na MK
Sunshine8

Posting Freak

14-07-2010 07:03
Pinkymeid schreef:NOD ........ Naam ................... Leeftijd ...........kindje ..............begonnen......ronde
11-8.........don............................24....... ...........1e...................maand juli.....1
????.........Pinkymeid.....................26..................1e....................10-02........5/1e na MK
17-08.......Sunshine......................25...................1e...................31-01...........3e (na een pauze na miskraam)
Sunshine8

Posting Freak

14-07-2010 07:05
Tja... misschien dat het toch een ongi is die er aan moet komen, maar ik moet zeggen dat ik altijd wel dezelfde cyclus heb, dus zou eigenlijk pas einde van de week moeten gebeuren...
Mij vriend heeft ook de zenuwen, hij vind het allemaal nog spannender dan ik! Haha! Smile
Jullie horen het wel van me!
Ik heb ook de lijst ingevuld!

Doei doei!
slotje

Posting Freak

14-07-2010 07:05
@ mutsie, je bent in ronde 7 en toch onderzoeken gehad? Hoe dat?

@ sunshine WAT SPANNEND!! Ik duim met je mee!
Sunshine8

Posting Freak

14-07-2010 07:06
????.........Pinkymeid.....................26..... .............1e....................10-02........5/1e na MK
17-08.......Sunshine......................25......... ..........1e...................31-01...........3e (na een pauze na miskraam)

Zo klopt de lijst beter! Wink
Sunshine8

Posting Freak

14-07-2010 07:08
Nou ze, wat ben ik een slaapkop! Ik heb ingevuld 17-8....nou kan ik nag lang wachten! haha Ik bedoel natuurlijk 17-7!

Nog maar een keer aanpassen! Wink

????.........Pinkymeid.....................26..... .............1e....................10-02........5/1e na MK
17-07.......Sunshine......................25......... ..........1e...................31-01...........3e (na een pauze na miskraam)
Spring

Posting Freak

14-07-2010 07:42
Hoi!

Ik ben 24, mijn vriend 27, en ik zou het leuk vinden om hier mee te kletsen. Wij zijn nu ruim een jaar bezig en hebben deze ronde, nummer 8 pas (lange rondes hiervoor dus), voor het eerst een ronde korter dan 35 dagen. Ik hou nu ook voor het eerst mijn temperatuur bij en heb waarschijnlijk gisteren een eisprong gehad. Spannende weken te gaan dus!

Ik zal me meteen even toevoegen in de lijst:
17-07.......Sunshine....................25...................1e..................31-01...........3e (na een pauze na miskraam)
18-07........Mutsie.......................24................1e kindje...........31-10-09......7
18-07........Dianneke...................27...................1e..................15-04-09......12
26-07........Lin23.........................24..................1e..................17-6-09.........8
31-07.......Jazzy.........................25...................1e...................01-12...........5 / 3de na curretage 11wk!!
11-8.........don............................24..................1e...................maand juli.....1
????.........Pinkymeid...................26...................1e..................10-02............5/1e na MK

Iedereen succes met zwanger worden, en Pinkymeid: ik lees weleens mee bij zwanger worden van je eerste kindje en wil jou nog veel sterkte wensen. Hopelijk raak je snel weer zwanger en houdt de baby zich dan goed vast.
Beebie25

Posting Freak

14-07-2010 08:11
@ lin23: spannend hoor. je hebt idd een lange cyclus gehad....mijn eerste ronde van 76 dagen echt slopend is dat.
Pinkymeid

Posting Freak

14-07-2010 10:26
@lin: dank je wel meid het gaat iedere dag een beetje beter met me maar ik blijf het voor altijd bij me dragen, wij hopen ook terug snel zwanger te zijn, het is alleen balen dat het bloeden nog niet over is en dat ik niet zal weten hoe dat men cyclus zal zijn echt allemaal verloren tijd
marie louise

Unregistered

14-07-2010 11:19
Dan kan ik natuurlijk niet achter blijven Wink

17-07.......Sunshine....................25........... ........1e..................31-01...........3e (na een pauze na miskraam)
18-07........Mutsie.......................24......... .......1e kindje...........31-10-09......7
18-07........Dianneke...................27........... ........1e..................15-04-09......12
26-07........Lin23.........................24........ ..........1e..................17-6-09.........8
31-07.......Jazzy.........................25......... ..........1e...................01-12...........5 / 3de na curretage 11wk!!
????..........Marie-louise................25....................1e...................29 mei...........1
????.........Pinkymeid...................26....... ............1e..................10-02............5/1e na MK
marie louise

Unregistered

14-07-2010 11:20
@ jazzy..huh een cyclus van 76 dagen??...mm er staat me nog wat te wachten dus Wink
wendyl

Posting Freak

14-07-2010 11:29
Wow, drukte hier! Gezellig!! Big Grin

17-07.......Sunshine....................25........... ........1e..................31-01...........3e (na een pauze na miskraam)
18-07........Mutsie.......................24......... .......1e kindje...........31-10-09......7
18-07........Dianneke...................27........... ........1e..................15-04-09......12
26-07........Lin23.........................24........ ..........1e..................17-6-09.........8
31-07.......Jazzy.........................25......... ..........1e...................01-12...........5 / 3de na curretage 11wk!!
????..........Marie-louise................25....................1e.... ...............29 mei...........1
????.........Pinkymeid...................26....... ............1e..................10-02............5/1e na MK
26-07.......Wendyl.......................25...................1e...................17-07-09........10 (4e ronde na 2e mk)
Mutsie

Posting Freak

14-07-2010 11:31
slotje schreef:@ mutsie, je bent in ronde 7 en toch onderzoeken gehad? Hoe dat?

Ik heb in het verleden een aantal operaties gehad in het gebied daar onder zeg maar Wink
Nu leek het als of de pil de ontstekingen daar onderdrukte en ze waren benieuwd of het kwaad kon als ik met de pil stopte. Het lijkt van niet maar de onderzoeken hebben we dus gehad om te kijken of manlief vruchtbaar was en bij mij ook wat onderzoeken inwendig. Zag er goed uit maar het blijkt wel dat het geen garantie is om snel zwanger te worden...
Sunshine8

Posting Freak

14-07-2010 11:42
Mutsje: dat is balen zeg! Maar geduld is een schone zaak! Ik heb goede hoop dat t bij jullie ook gaat lukken!
We hebben gewoon niet allemaal het geluk om snel zwanger te raken...
Succes in elk geval hè?!
Spring

Posting Freak

14-07-2010 12:04
Mutsie: het gaat vast snel lukken! Vorige ronde toch een vmk? Bevruchting is dan in elk geval gelukt, nu nog een goede innesteling en een wondertje dat zich goed vasthoudt. Succes!

Wendy: heb jij nu pauze in het zwanger worden? Lijk me erg heftig, eerst een MK en daarna nog een keer het verlies van een vruchtje. Wanneer ga je het weer proberen denk je, als ik vragen mag? Succes ermee in elk geval.

Pinkymeid: vervelend dat je blijft bloeden. Hoezo moet je daarna nog een menstruatie afwachten? Dat is toch meestal alleen omdat ze dan beter kunnen vaststellen hoe ver je bent als je meteen zwanger raakt? Veel meiden hier proberen volgens mij meteen na de MK weer zwanger te raken, als ze daar aan toe zijn.

Jazzy: inderdaad lange rondes gehad ja. Super dat jij meteen na die lange ronde zwanger raakte, hopelijk gaat het nu ook snel weer lukken. Ik hoop heel erg dat het bij mij nu afgelopen is met die lange cyclussen, maar we zullen zien.
slotje

Posting Freak

14-07-2010 12:07
@ mutsie, oke nou het is opzich wel fijn om te weten dat er medisch niet direct een probleem zou moeten onstaan. Alleen altijd balen dat het dan niet zo snel lukt.

Moet ook heel even spuien hoor over onze buurvrouw!
Wij zijn al een tijd aan het verbouwen (huis gekocht wat rijp was voor de veiling) en ben nu de huiskamer aan het schilderen enzo. En onze buurvrouw zeurt alleen maar dat ik de ramen moet gaan lappen!!!
Alsof ik daar zin hem als ik in een klein bouwputje woon! GRRRR
Pinkymeid

Posting Freak

14-07-2010 12:17
@lin: ja wij beginnen ook meteen na het bloeden van de mk opnieuw om zwanger te worden, maar na een mk kan meestal de cyclus wat anders zijn daarmee dat ik benieuwd ben hoe dat men cyclus zal zijn want na een mk krijg je geen eisprong heb ik horen zeggen
Sabrina1984

Posting Freak

14-07-2010 14:02
01/08......Sabrina1984..................25...................1e...................juli ´09.........12
????..........Marie-louise................25....................1e.... ...............29 mei...........1

Ik heb mezelf er ook even ingezet! X Sabrina
Beebie25

Posting Freak

14-07-2010 14:06
@ marie-louise; ja zo gek kan het worden meid, je hebt het niet voor het zeggen heb zelfs dames op het forum gezien die over de 100 dagen heen zaten en dat wachten is ontzettend slopend dus weet wat je doormaakt meidWink
don09

Unregistered

14-07-2010 14:17
pfff zoveel beichten kan het bijna net meer bij houden hier hihi.

@pinkymeid ben benieuwd hoe het bij jullie gaat straks. toch wel raar he dat zwanger worden! helemaal na een mk las ik net bij je. hoe gaat het veder met je?! heb je het al iets een plekje kunnen geven?!
kussies
wendyl

Posting Freak

14-07-2010 15:21
Lin: wij hebben idd nu een pauze. Wij gaan volgend jaar juni trouwen en als ik deze ronde wel zou gebruiken en zwanger word, dan ben ik ogneveer 6 weken voor de bruiloft uitgerekend. Dus dat vind ik iets te kort erop. En ik wil ook niet bijna uitgerekend zijn tijdens de bruiloft. Dus we moeten nu heel even een pauze nemen, maar over een paar maanden gaan we gewoon weer verder.
Ik ga ook niet aan de pil ofzo, dus het wordt nog best spannend! Smile Zal je zien dat ik dan wel zwanger wordt... Ach ja, als het zo is, dan is het niet anders en zijn we echt super blij, alleen moeten we kijken of we de bruiloft zomaar kunnen verschuiven...
Maar het is wel moeilijk ja. Het voelt vooral heel tegenstrijdig. We zijn a.s. zaterdag al een jaar bezig en door de mk is onze kinderwens alleen maar groter geworden en denk ik ook heel vaak aan hoe oud ons kindje zou zijn enz. Dus het is best moeilijk op dit moment. Maar we weten waar we het voor doen, dus dat maakt het wel dat we het gaan volhouden!
Jij bent ook al lang bezig... Zijn jullie al langs de ha geweest om doorverwezen te worden?

Slotje: hahah kan me voorstellen dat je er gek van wordt! Als ze er zo'n last van heeft, dan laat je haar toch lekker zelf jullie ramen lappen! Wink
don09

Unregistered

14-07-2010 15:38
wendyl: pfff lijkt me ook lastig ja, je wilt graag maar onder tussen komt het niet goed uit!!! en helemaal las je in de zomer gaat trouwen en zwanger bent straks mis je de helft van je eigen dag!!! heel veel succes met plannen van de bruiloft!! of is alles al geregeld?
blijf je nog wel hier kletsen?

slotje: waar bemoeit jou buurvouw zich mee hahaha kan ze anders niet goed bij jullie naar binnen kijken of zo hahaha
Pinkymeid

Posting Freak

14-07-2010 17:50
hier is het bloeden bijna gestopt wat een opluchting nog een beetje bruinverlies denk als het morgen volledig gedaan is als ik natuurlijk niet opnieuw begin
slotje

Posting Freak

14-07-2010 19:34
fijn pinky! Sterkte nog even!

Tja de buurvrouw... Maar ja als je niks anders te doen hebt dan bij de buren naar binnen te kijken wat die aan het uitspoken zijn snap ik wel dat ze wil dat we de ramen lappen Big Grin
Ben vandaag ondanks mijn geen zin hebben en de warmte toch best opgeschoten. De hele huiskamer is in de voorstrijk! (kozijnen zaten al in de grondverf) Morgen na de gyn maar iets in de echte kleur zetten!

Ik hoop trouwens dat we snel wat zwangeren hebben hier! Want we zijn wel allemaal pechvogeltjes als ik het zo allemaal lees Sad
Sunshine8

Posting Freak

14-07-2010 22:18
Ja hè?! Het wil maar niet vlotten met de ladies hier!
Ik ben zelf erg benieuwd naar wat het weekend me gaat brengen....
Voel me raar in mijn onderbuik. Heb ineens overal puisten ( heb ik nooit kas van gehad, ook niet als tiener) so s een raar gevoel in mijn keel...
Ik weet het niet hoor. Ik durf eerlijk gezegd niet te hopen dat t raak is, want dan ben ik bang dat het toch niet zo is en dat is dan weer een teleurstelling....

Succes bij de gyn en met klussen (in en aan huis Wink )
Pinkymeid

Posting Freak

15-07-2010 06:39
het bloeden is volledig gestopt wat een opluchting, nu afwachten tot men ongi zal komen ik gok op begin augustus maar is nog even afwachten
Spring

Posting Freak

15-07-2010 07:12
Pinkymeid: ik heb juist gehoord dat er veel vrouwen zijn die direct na de MK extra vruchtbaar zijn.. Ik hoop voor je dat dat bij jou ook het geval zal zijn. Fijn in elk geval dat het bloeden nu is gestopt.

Wendy: kan me voorstellen dat je niet op of vlak voor je bruiloft uitgerekend wil zijn, al zou ik er zelf op dit moment allemaal niks om geven, als ik maar zwanger mag raken ;-) Even twee maanden pauze dus en dan er weer voor gaan? Inderdaad wel spannend, als je verder geen anticonceptie gebruikt. Ik ben een paar weken geleden naar de ha gegaan en heb een doorverwijzing gekregen. We gaan in augustus bijna een maand op vakantie, dus we zijn van plan voor september een afspraak te maken.

Slotje: haha, wat een stomme buurvrouw zeg! Ik zou daar helemaal niet van gediend zijn, waar bemoeit ze zich mee?! Succes met klussen (in huis) ;-)

Sunshine: spannend zeg, het klinkt hoopvol! Ben benieuwd.
don09

Unregistered

15-07-2010 07:21
@pinkymeid, ja dat heb ik ook gehoord!!! omdat er dan nog bepaale hormomen aanwezig zijn (of zoiets). hopen dat dit bij jou ook mag werken!!!

@slotje: ik zou het vast gemist hebben, maar waarom moet jij naar de gyn?!

@sunshine8: heb je aankomende weekend je nod?!!! spannend! je wilt e niet te veel mee bezig zijn, maar bij elk pijntje denk je o zou het zo zijn?! erg he hihi of heb je hier geen last van!!!
kusies
Pinkymeid

Posting Freak

15-07-2010 07:22
@lin: ja ik heb dat ook al gehoord, we gaan daarom ook terug aan de klus want wie weet hoef ik nog niet meer op men ongi te wachten, want van de gyn mochten we onmiddelijk terug van start ik hoefde niet te wachten op men cyclus dat is dus echt wel heel erg fijn Smile
don09

Unregistered

15-07-2010 07:54
o dat is echt fijn voor jullie!!! ja ik lees nog wel een over een curctage (of zoiets) wat is dat eigenlijk, is dat je lichaam zelf niet alles afstoot of zo?!
Beebie25

Posting Freak

15-07-2010 08:17
@ don: ik heb een curretage gehad, ik was 10 weken zwanger toen bleek dat het hartje niet meer klopte, 1 of 2 dagen voor de echo heeft ons kindje het opgegeven, 1 week na de echo gingen wij trouwen erg vervelende situatie dus en ik wilde geen dood kindje in mn buik en afwachten wanneer het zou komen aangezien ik al 10 weken was het redelijk groot en dan doet een miskraam ook erg veel pijn omdat er al veel meer is aangelegd in de baarmoeder. Ik heb gekozen voor een curretage dan ga je 30min. onder lichte narcose, en wordt je baarmoeder schoongemaakt dmv leeg te zuigen en te schrapen, klinkt heel akelig maar lichamelijk is het redelijk goed te doen, emotioneel erg zwaar want je hebt nog wel de klachten maar geen baby meer in je buik.
Spring

Posting Freak

15-07-2010 09:26
Jazzy: heftig zeg :-( Zeker zo vlak voor jullie trouwen. Heb je wel een mooie trouwdag gehad uiteindelijk?

Pinkymeid: fijn, dan kunnen jullie in elk geval weer verder. Hopelijk is deze ronde dan extra vruchtbaar. Succes alvast.
Pinkymeid

Posting Freak

15-07-2010 09:31
@lin: ja we kunnen eindelijk verder en daar zijn we blij mee en we hopen ook dat het een zeer vruchtbare ronde zou worden Smile
Beebie25

Posting Freak

15-07-2010 09:37
@ PINKYMEID: dat hoop ik ook voor jullie....Big Grin veel klusplezier weer!!
@ Lin: ja was inderdaad erg heftig want we wilden voor het trouwen tegen iedereen gaan vertellen dat we zwanger waren na de goede echo maar helaas, ja we hebben een hele mooie dag gehad met de kleine in onze gedachten, was wel erg moe ( narcose en de huwelijksnacht hebben we uit moeten stellen ivm nabloeden, jammer genoeg Sad ) We willen niks liever dan snel weer zwanger zijn, het is zo iets mooisBig Grin
wendyl

Posting Freak

15-07-2010 09:41
Don: ik blijf hier zeker kletsen! Anders moet ik over een paar maanden zoveel bijlezen! Wink
Nee ik vind het erg gezellig op het forum, dus ik blijf hieronder tussen wel gewoon hoor!
Maar voor de bruiloft is al best veel geregeld. Locatie, trouwvervoer, band, 2 weken geleden mijn trouwjurk gekocht!!! Er is nu iemand bezig met het ontwerpen van de trouwringen, dus we hebben gelukkig nog wel wat te doen!

Slotje: dat heb je snel gedaan! Succes bij de gyn vandaag! Laat je weten hoe het is gegaan?

Sunshine: moeilijk is dat he... Je wilt het zo graag, maar ondertussen probeer je jezelf wel te beschermen voor de teleurstelling! Hoop wel dat het raak is! Je NOD is overmorgen he? Ben benieuwd!

Lin23: helaas hoor je steeds verschillende verhalen over mk's. De ene zegt dat je daarna extra vruchtbaar bent, dat de kans op een meerling ook groter is, de ander zegt juist van niet...
De pauze gaat wel iets langer dan 2 maanden duren. Maar ik wil niet onze bruiloft daardoor verschuiven of moeten afzeggen ofzo. Onze kinderwens is natuurlijk heel groot, maar de liefde voor mijn vriend is groter. Het blijft een moeilijke beslissing om een paar maanden te stoppen, maar voor onze bruiloft heb ik dat zeker over.
Pinkymeid

Posting Freak

15-07-2010 09:43
@jazzy: dank je wel meid en wij hopen het ook zo, jij ook heel erg veel succes
Beebie25

Posting Freak

15-07-2010 11:02
Het is lekker aan het rommelen in mn onderbuik, heb allemaal steken aan de linkerkant ( eisprong?? ) het wordt zelf gewoon vervelend, een beetje spierpijn gevoel rondom mn schaamstreek....dus spannens ladies, vanavond ff een ovutestje doen als ik thuis ben Wink gistereavond laat nog geklust dus mocht ik mn eisprong hebben zit dat wel goedBig Grin
slotje

Posting Freak

15-07-2010 11:27
Zo ik ben weer terug. Stond net ook met ovutestjes in mijn handen. Hebje maar weer terug gelegd. Heb tenslotte nog geen zekerheid dat het niet gelukt is deze ronde. Ook al weet ik stiekem dat het niet gelukt is. Dat sprankje hoop blijft.

Bij de gyn was alles goed! Hij was erg trots op me en of ik bij een hoorcollege wil zijn over bekkenbodemproblemen. Nou dat wil ik wel hoor Big Grin En daarna wil hij me nooit meer zien Wink
Natuurlijk nog even over zwanger worden gehad. Hij heeft bij mij geen duidelijke reden gezien waarom het niet zo kunnen lukken. Nog even over de kans van bevruchten gehad. (1 op 6..... dus hier zou dan toch 1 iemand van ons zwanger zijn geworden deze ronde..)
Ik ben erg blij!! Mezelf gelijk maar even getrakteerd op worteltaart van de Starbucks zo lekker!

Straks weer lekker klussen want ja ik ga nu lekker snel en dat moet ook zo blijven! Zaterdag vloer bestellen en dan hoop ik over 2 weken beneden te kunnen wonen!!!

@ Wendyl begrijp wel dat je even stopt hoor! Moet kunnen toch. En over een paar maandjes gewoon weer proberen. Misschien heb je dan wel snel geluk! Je moet tenslotte nog wel van je leven kunnen genieten en niet alleen maar bezig zijn met baby's maken, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan!
marie louise

Unregistered

15-07-2010 11:32
Jeetje..fanatiekelingen Wink
Gezellig dat er zoveel geschreven wordt !!

@ jazzy...Ik hoop het voor je..las net jou stukje over die curretage..kippevel kreeg ik ervan!
wat een rot periode moet dat zijn geweest! en ook zo dubbel, aan de ene kant natuurlijk je huwelijk en aan de andere kant
het verlies van jullie kindje!

@ slotje..succes vandaag!

@ wendyl.. leuk he al die voorbereidingen treffen! Ik genoot er ook zo van, en dan ineens is JULLIE grote
dag er en moet eerlijk bekennen..viel toch in een diep gat haha. Ineens had je nix meer om te 'regelen' haha
Nog op huwelijksreis??
*wij zijn 5 juni 2009 getrouwd*

x
Mutsie

Posting Freak

15-07-2010 11:43
Waaah ik kan het niet bijhouden.. 1 dagje niet geweest en nu is er al weer zoveel bij geschreven!!

Ik tel de dagen af naar mijn nod! heb vreselijk zere opgeblazen borsten en ben zo moe!!!!!!!
don09

Unregistered

15-07-2010 12:02
o spannend mutsie!!! nog 5 dagen! ik hoop voor je dat het raak is!!! pfff kan je het geduld nog wel opbrengen?!
Beebie25

Posting Freak

15-07-2010 12:48
spannend mutsie

@ marie: ja was zeker heel dubbel maar we zijn er samen sterker uitgekomen , onze wens voor een kleine is nu nog veel groter als het al wasBig Grin dus we gaan er voor 200% voor
slotje

Posting Freak

15-07-2010 13:25
@mutsie zal aan je denken, het is dan ook mijn NOD Smile Ik ga er alleen wel al vanuit dat het een WOD gaat worden Sad Alle voorbodes zijn er al!
don09

Unregistered

15-07-2010 13:32
slotje: hopelijk word je verrast en ben je toch zwanger!!! zag dat je alweer 7 rondes veder bent Sad hoop voor je dat het nu toch een keer raak is!!!
kimdj

Senior Member

15-07-2010 13:50
Wat een verhalen allemaal. Nou ik wil me er graag bij aansluiten.. Ik ben 23 en we deze maand is de laatste maand dat ik de pil slik. We gaan in november naar thailand, dus willen niet gelijk gericht gaan klussen. Ik ben 7 jaar aan de pil geweest dus ik wil eerst ontpillen. Maar wel zo spannend allemaal!! Kan niet wachten tot dat ik het in mijn buik kan voelen en of zien op de echo!!

Mutsie; Wat spannend!! Ik ben benieuwd.

Een mk lijkt me verschrikkelijk! En zeker vlak voor het trouwen.. Respect. Hoop voor jullie dat er gauw weer een klein wondertje komt.
Sunshine8

Posting Freak

15-07-2010 14:18
Nou Jazzy....dat is niet niks!! Kan me voorstellen dat zoiets je helemaal (emotioneel) sloopt! Hopelijk is het snel raak en gaat dan alles helemaal goed!
Sunshine8

Posting Freak

15-07-2010 14:26
Ik moet toch even mijn ei kwijt....
Ik kom net van het ziekenhuis af, mijn oma ligt helaas op sterven.Cry Ze is vanmorgen bediend...nu is het afwachten... Ik hoop voor haar dat het snel gaat, want hoe ze er nu bij ligt vind ik gewoon zielig. De artsen zeggen wel dat ze slaapt en geen pijn heeft, maar toch.
Ik had het zoooo mooi gevonden als ik tegen haar had kunnen vertellen dat er een 4e generatie onderweg was, maar helaas. Dat hebben we niet op tijd gered. Weet zeker dat ze het geweldig had gevonden! Maar goed. Niemand leeft voor eeuwig. Ze is tenslotte al 90! Dat moet ik nog maar eens zien te halen!

Om de een of andere reden wil ik nu juist NOG meer dat het raak is! Ik weet niet waarom....kan het niet beschrijven.
Ik ben echt zooooo benieuwd...zaterdag mijn NOD:-o...Mocht het zo zijn, dan heeft oma toch nog (onbewust) meegemaakt dat ik zwanger was....maarja, dat is dus even de vraag.....

Zo, nu ben ik het kwijt...ik moest het gewoon effe vertellen, want ik zit me hier thuis op te vreten over van alles en nog watSad
Dit lucht wel even opSmile

Ik zie dat het voor nog meer dames spannend aan het worden is hier!:-o
Ik duim voor jullie!!
yvonnead

Posting Freak

15-07-2010 14:34
Wat een naar bericht Sunshine.
Heel veel sterkte komende tijd voor jullie.
Tegenwoordig is 90 een hele leeftijd.
slotje

Posting Freak

15-07-2010 14:47
@ sunshine Wat vervelend voor je zeg! Hoop ook dat het snel gaat voor je oma. Zo zielig iemand zo te zien liggen... Sterkte meis!
Duim voor je dat je zaterdag meer weet. Misschien kan je het nog stiekem in het oor van oma fluisteren Big Grin

@ yvonnead al getest? Smile
yvonnead

Posting Freak

15-07-2010 14:56
Nee ik heb nog niet getest wacht nog 2 dagen totdat mijn vriend thuis is.
Hij is heel de week van huis voor zijn werk.
Nu maar hopen dat ik niet alsnog ongesteld wordt.
De klachten zijn er nog niet en heb nog geen zin in zoetigheid.
kimdj

Senior Member

15-07-2010 14:57
@sunshine Sterkte!!
Sabrina1984

Posting Freak

15-07-2010 15:22
@Sunshine: Vervelend van je oma! Het is wel een hoge leeftijd die ze bereikt hebt! Sterkte ermee en ik hoop voor haar dat het snel gaat!

@Yvonnead: Spannend, ik zou ook wachten als ik in jou schoenen zou staan. Is toch fijn om het samen te kunnen delen zeker als het wel maar ook als het niet zo zou zijn. Ik zal voor je duimen!!!

@Kimdj: Veel succes met zwanger worden! Thailand, gaaf zeg!

Ik zit in mijn 'vruchtbare dagen' volgens mijn banner, dus dat wordt weer klussen vanavond hihi ;-)
Mutsie

Posting Freak

15-07-2010 17:26
Ja wel weer spannend toch.. Elke maand is de spanning wel wat minder vind ik. Elke keer ga je er minder van uit dat het wel eens raak zou kunnen zijn maar dan is de verrassing des te groter als het wel zo is toch?!
marie louise

Unregistered

16-07-2010 05:27
Gisteravond ongesteld geworden.... Sad
even een vraagje; ik heb eind mei ( 29 ste) een onttrekkingsbloeding gehad, moet ik nu
vanaf daar doortellen naar gister voor mn cyclus of vanaf het moment van stoppen of ..?!?
Ik weet het niet meer Wink

@ sunshine..wat rot zeg van je oma! sterkte
@ kimdj..welkom!
@yvonnead..spannend hoor !

x

fijne dag !!
kimdj

Senior Member

16-07-2010 07:11
marie louise schreef:Gisteravond ongesteld geworden.... Sad
even een vraagje; ik heb eind mei ( 29 ste) een onttrekkingsbloeding gehad, moet ik nu
vanaf daar doortellen naar gister voor mn cyclus of vanaf het moment van stoppen of ..?!?
Ik weet het niet meer Wink

@ sunshine..wat rot zeg van je oma! sterkte

@ kimdj..welkom!
@yvonnead..spannend hoor !

x

fijne dag !!

Dank je!

Volgens mij begin je te tellen vanaf je eerste menstruatiedag. Dus dag 1 van je cyclus is de eerste dag van je menstruatie.
Als ik het goed heb gelezen ;-)
Spring

Posting Freak

16-07-2010 07:28
Marielouise: jammer van je ongi, maar wel fijn dat je meteen een goede korte ronde hebt, het eerste goede teken is er! ;-) De eerste ongidag waarbij het doorgezet heeft voor 18.00 uur 's avonds is dag 1, vanaf daar ga je tellen.

Kimdj: welkom, wordt gezellig druk hier!

Sabrina: veel plezier met klussen! :-D

Mutsie: je gaat er dan inderdaad wel minder vanuit, maar dat is misschien wel goed, dan ben je ook wat minder gespannen misschien en kan het vruchtje goed innestelen ;-) Succes met afwachten.

Sunshine: ahh, ik snap echt helemaal wat je bedoelt, met dat je graag had gewild dat je oma je moeder had mogen zien worden. 90 is een prachtige leeftijd maar iemand waarvan je houdt verliezen wordt nooit makkelijk. Heb je nu nog wel andere oma's/opa's? Ik heb nog één oma en zij heeft al mijn neefjes en nichtjes vader en moeder zien worden.. Ik hoop heel erg dat ze ons kindje ook zal leren kennen, want ze is een super lieve oma. Ze is nu goed gezond, maar je weet natuurlijk nooit. Heel veel sterkte jij.

Ik hou mijn temp bij en heb nu duidelijk een eisprong gehad afgelopen dinsdag, goed geklust alle dagen daarvoor, dus nu eindelijk een normale ronde en op het wachtbankje. Toch spannend, zo'n ronde die normaal is ;-)
kimdj

Senior Member

16-07-2010 07:42
Lin23: Bedankt! Ja het fijn om met mensen er over te kunnen praten die hetzelfde voelen.. Mijn vriendinnen zijn nog niet zo ver. Dus die kunnen mijn gevoelens niet begrijp. En soms wil je er gewoon even over praten. Dat is erg fijn dat het hier kan.
Spannend hoor! Kan niet wachten... Maar het moet wel nog even ;-)
Sunshine8

Posting Freak

16-07-2010 07:47
@Lin23: Het is inderdaad jammer, maar goed. Het hoort er ook bij helaas. Gisteren heb ik afscheid van haar genomen. Ze hebben haar namelijk in slaap gebracht en zal ook niet meer wakker worden.Sad Maar ze heeft een mooi lang leven gehad! Ik heb verder geen opa's en oma's meer. Mijn opa (de man van deze oma) is nog geen jaar geleden overleden, dus wel ineens alles snel achter elkaar... Mijn andere opa en oma leven al heel lang niet meer. Het is vooral erg moeilijk voor mijn moeder.... allebei haar ouders binnen 1 jaar overleden. Misschien wil ik ook daarom wel dat het snel lukt bij ons? Ik weet het niet.

Hopelijk wordt bij jou al dat geklus beloond met wat moois!Wink
Ik vind het nu wel erg spannend worden voor morgen....dan is mijn NOD....
Maar ik heb wel besloten dat ALS ik niet gelijk ongi wordt, ik niet gelijk ga testen. Ik wil eerst wat langer wachten zodat als ik een test doe het dan ook wat zekerder is....maar is wel moeilijk zeg...pfff....het is wat dat wachten....

@Kimdj: ook namens mij: WELKOM! Smile

@Mustsie: Fijn dat je er zo 'rustig' onder blijft. We kunnen nog wat van je leren!Wink haha! Succes!
Spring

Posting Freak

16-07-2010 08:24
Sunshine: ik vond zelf dat het heel veel troost geeft dat ze een goed en lang leven hebben gehad. Ik ben niet zo lang geleden de opa van de oma die nu nog leeft verloren en dat was moeilijk, maar het hielp mij heel erg dat ze zo gelukkig waren geweest samen en zo'n goed leven hadden gehad. Dat zeiden ze zelf ook allebei. Dat we echt afscheid hebben kunnen nemen, zoals jij nu, heeft mij ook veel geholpen. Het brak alleen echt mijn hart dat mijn oma na ruim 60 jaar samen ineens alleen was en ook alleen moest gaan wonen. Gelukkig heeft ze zich er erg goed doorgeen geslagen en begint ze nu steeds meer weer te ondernemen en ziet ze er heel gezond uit. Ik hoop dat ik haar nog lang bij ons mag houden. Ze is nu 81, dus als ze zo oud wordt als jouw oma, heb ik gelukkig nog heel wat jaren met haar. Kan me voorstellen dat je het ook erg vindt voor je moeder. Dat had ik zelf ook heel sterk, het lijkt me verschrikkelijk om je ouder(s) te moeten verliezen. Hopelijk mag je haar snel blij maken met een mooi wondertje in je buik. Hoe zeker ben je van je nod/ je eisprong? Als je testen hebt gebruikt/getempd en je wordt morgen niet ongi is dat natuurlijk wel een heeeel goed teken. Succes!

Kim: dat herken ik helemaal. Wij hebben tegen niemand verteld dat we bezig zijn en dan is het heerlijk om hier met mensen te kletsen die met hetzelfde bezig zijn. Zonder dit forum had ik allang mensen ingelicht denk ik ;-)
slotje

Posting Freak

16-07-2010 08:24
Dat wachten is inderdaad het ergste maar ik merk net zoals bij mutsie dat het steeds beter gaat!

Ik heb wel even een dipmomentje... Kom je op hyves is er weer zo'n hoogzwangere die moet bevallen GRR, dan ben ik toch wel erg jaloers hoor!! Ik gun het ze natuurlijk van harte maar tis wel zo lastig iedereen om je heen die er kinderen uit plopt en het hier maar niet wil lukken (nou weet ik natuurlijk niet hoe lang zij bezig zijn geweest maar zo voelt het)
kimdj

Senior Member

16-07-2010 08:41
slotje schreef:Dat wachten is inderdaad het ergste maar ik merk net zoals bij mutsie dat het steeds beter gaat!

Ik heb wel even een dipmomentje... Kom je op hyves is er weer zo'n hoogzwangere die moet bevallen GRR, dan ben ik toch wel erg jaloers hoor!! Ik gun het ze natuurlijk van harte maar tis wel zo lastig iedereen om je heen die er kinderen uit plopt en het hier maar niet wil lukken (nou weet ik natuurlijk niet hoe lang zij bezig zijn geweest maar zo voelt het)

Ha dat ken ik! Ik vertelde mijn schoonzus (3 mnd geleden) dat ik kriebels had en dat we zo rond september het wilde gaan proberen. Toen zei ze ik moet wat vertellen. Wij zijn ook al een tijd bezig.. En nu is zij 15 wk zwanger :evil:. Leuk voor haar.. ze hebben er al een dus ik dacht nu eerst wij.. Maar goed tis niet anders.. En dan inderdaad op hyves achter elkaar mensen: Ik ben zwanger!!! Naar de vk geweest!! :evil: Cry Dan denk ik, Ik wil OOK!!! Maar ja die tijd komt wel ik weet het, maar soms is het best frustrerend..
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (31): 1 2 3 4 5 ... 31 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave