Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Welke ovu-testen goedkoop en goed?

Welke ovu-testen goedkoop en goed?
Calimero

Unregistered

07-07-2010 09:39
Hi Meiden,

Ik zou graag van jullie willen weten met welke ovu-testen jullie testen. Ik heb zelf de afgelopen rondes telkens die van kruidvat gebruikt maar deze zijn toch wel prijzig. Omdat mijn cyclus niet erg regelmatig meer is test ik toch elke maand wel 10 dagen. Die ik nu koop van kruidvat zijn 5 voor E9,95. Komt dus op E20,- per maand ongeveer....

Hebben jullie goede ervaringen met goedkopere merken?
Mutsie

Posting Freak

Topics: 13
07-07-2010 20:11
Van matcare en sensitest heb je hele fijne dipsticks maar ook gewone met venstertje en niet al te duur..
Ik heb deze maand van clearblue in huis gehaald omdat ik net verhuisd was en geen internet had , ze waren wel super fijn maar neem ze niet nog een keer omdat ik ze te duur vind.
Succes!
Jasmijn77

Unregistered

10-07-2010 10:40
Ik gebruik de testen van Zwanger & Kids. Eerder ook sensitest en kruidvat gebruikt. Omdat ik een onregelmatige en lange cyclus heb, moet ik elke dag testen. Ik heb daarom een tijdje geleden gezocht naar de goedkoopste testen en kwam uit bij Zwanger & Kids. Zeker een aanrader, wat mij betreft.

Succes!
Calimero

Unregistered

10-07-2010 16:28
Bedankt voor de tips. Ik heb nu die van MatCare besteld. Waren 15 voor €15,-. Ik denk dat ik aan 15 sticks wel genoeg heb deze ronde. Ik hoop het tenminste...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave