Zwanger Worden .NU forum [Archief] Over Zwanger Worden .NU Even voorstellen wel of niet zwanger worden?

wel of niet zwanger worden?
annelot

Unregistered

05-07-2010 20:58
Hallo allemaal,

ook ik ben nieuw hier! Ben 28 jaar en moeder van een zoontje van bijna 2.
Wij zijn eigenlijk wel toe aan een 2e kindje. Maar door reorganisatie was ik genoodzaakt
een andere baan te zoeken. Inmiddels heb ik een andere baan maar helaas geen vast contract.
Heb een jaarcontract gekregen en bij goed functioneren wordt deze omgezet in een contract voor
onbepaalde tijd. Geen echte zekerheid dus.
Door mijn ziekte kan het met de jaren moeilijker worden om kinderen te krijgen. Momenteel gaat het heel
goed met mij. Dus lichamelijk gezien, de ideale situatie voor een 2e. Maar gezien mijn contract.....
Weet niet zo goed wat ik moet. Je hoort nl wel eens dat je contract niet verlengd wordt als je zwanger bent.
En het geld hebben we wel nodig.
Iemand advies???

Groetjes Annelot
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
07-07-2010 10:07
Welkom op het forum!!

wat leuk dat jullie het gezin willen uitbreiden.
Weet niet goed hoe ik je hiermee kan helpen want weet ook niet hoe lang het nog duurt voor je jaarcontract omgezet wordt in een contract voor onbepaalde tijd.
Sowieso is het niet gegarandeerd dat het gelijk lukt (is niet vervelend bedoeld maar wil het niet mooier maken dan het kan zijn) om zwanger te raken. (natuurlijk gun ik het jullie van harte).

In ieder geval, succes gewenst met het maken van jullie keuze en natuurlijk veel plezier.

Liefs.
Babii

Posting Freak

Topics: 48
09-07-2010 14:10
[Afbeelding: 2-welkom252520gl.gif]
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten