Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden In september 2009 gestopt met de pil deel 2

In september 2009 gestopt met de pil deel 2
maymar

Posting Freak

Topics: 7
05-07-2010 19:09
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar ben ik weer Big Grin

heb helaas niet veel bij hoeven lezen maar oke :mrgreen:

meiden met goeiuh echo's gefeliciteerd!! en lona gefeli met je zwangerschap Big Grin

Hier heb ik weer een goeiuh cyclus heb geen flauw idee op welke dag ik nu zit maar word woensdag weer ongi....

Ik heb al vanaf et moment dat we met de pil stopten een naar gevoel over et feit hoe snel we zwanger zouden raken ik ben echt bang dat er met 1 van ons iets is.... heeft 1 van jullie dit ook (gehad??)

Limi wat een grrrrrrrrrr piep lui daar zeg!! hoop echt dat ze jullie in amsterdam willen helpen!!

Tesss meis hoe is et met jou??

Loesje wat heerlijk dat je mannetje jullie kleine pluk heeft gevoeld :mrgreen:
Liminous

Posting Freak

Topics: 9
05-07-2010 19:26
Maymaaarrrr Big Grin Big Grin

Jaa, ik! Riep al vanaf t moment dat we bezig gingen dat ik zeker wist dat er iets niet helemaal goed was.. Vandaar ook dat we uiteindelijk 6 maanden erbij geplakt hebben en naar de gyn gegaan zijn.. En de uitslagen zijn bekend bij jullie Sad

Heb btw 15-07 de HSG!!

Meissie hoe is t verder met jou?
pumi

Posting Freak

Topics: 2
05-07-2010 19:43
nou meiden, zit jullie niet allemaal mee..
@Maymar, misschien gewoon is naar de ha gaan? als je er zo over twijfeld.. al is het alleen maar voor je eigen gevoel!
@Limi, weten jullie nou al wat ze precies gaan doen of nog steeds niets??? (srry haal het soms allemaal door de war :oops: )
@Emma, ik snap je helemaal! ik had dat ook in het begin en iedereen zei dat dat gevoel over gaat.. nou haha bij mij niet! ja wel iets minder, maar ik kan nog steeds elk moment van de dag slapen... ben nu floradix aan het proberen, al helpt het niet veel volgens mij, maar dit weer speelt ook mee! moet woe naar de vk dus ff kijken wat die zegt
@lona, nogmaals gefeliciteerd Big Grin
@priscillaq, enn... al enig idee?
maymar

Posting Freak

05-07-2010 20:30
heeeeeeeyyyyyy limi Big Grin

Hier gaat et op zich wel goed hoor af en toe beetje depri omdat ik dat gevoel maar niet van me af ken zetten.... en vaak heeft et gevoel toch wel gelijk... denk maar weer ff met mn mannetje kletsen erover want hij ziet et niet zo zitten om onderzoeken te ondergaan.... ben 2 maand terug bij de huisarts geweest maar geen tijd eraan vast geplakt (helaas) en mogen pas in september terug komen om iig een zaadonderzoek te doen bij de dokter....
Ik weet niet wat et is maar heb echt al vanaf et begin et idee dat er iets niet goed is....
Miscchien hebben we ook wel elke keer naast mn ei geklust hoor want deze ronde had ik van zaterdag op zondag mn ei en zondagmiddag en avond geklust maargoed hadden al meer dan een week ofzo niet geklust dus jah...
Al blijf ik ervan overtuigd dat het de eerste ronde raak was maar mis is gegaan...
Ik hoop dat ik mn mannetje ken overtuigen om eerst alleen zn zaad te laten nakijken bij de dokter en hopelijk ken ik dan de dokter overtuigen om het eerder dan september te doen...
Hoe is et verder met jullie meis houden jullie et een beetje vol et wachten? Hoe is je mannetje eronder??

pumi jij gaat ook hard meis!!
Emma1980

Senior Member

Topics: 0
07-07-2010 12:20
@Pumi, hoop wel dat het straks wat beter gaat, je geeft me niet al te beste hoop, hihi... Maar het blijft afwachen hoe het de komende 7 maanden gaat, er zal wel van allerlei kwaaltjes erbij komen.......

@Maymar en Limi, ik was ook bang dat het niet zou lukken. Ik had het er in het begin met mijn vriend ook over gehad. Maar niet serieus, het was meer van: dat zien we dan wel weer he. Maar nu is het wel gelukt, daar ben ik wel blij om, ik zou niet graag in jullie schoenen willen staan, al die onzekerheid en dat hele gedoe eromheen. Ik vind het wel heel vervelend voor jullie. Als het mij nu nog niet gelukt zou zijn, zou ik misschien ook zeggen dat ik dat gevoel al had. Misschien op een dag is het ineens raak, Lona kwam ook ineens uit het niets!!! Dat geeft toch wel weer hoop, meiden!?!
Liminous

Posting Freak

08-07-2010 17:53
hoiiii dames Big Grin We zijn er weer \o
Sam81

Unregistered

09-07-2010 07:34
Hallo Allemaal..

Maymar je bent er weer.. ;-) Wel balen dat je er geen tijd aan hebt vastgeplakt.. maar misschien kun je het op je schildklier gooien.. en zeggen dat je duidelijkheid wilt..
Ik had destijds tegen mijn huisarts gezegd dat mijn kans op vruchtbaarheid aangetast kon worden door mijn schilklier en dat ik onderzocht wilde worden... had daar gelijk een verwijzing voor ontvangen.

Hoe is het met iedereen verder.. ik heb nog niet alles teruggelezen..

Hier; veel ups & downs.. steekjes, pijntjes na inbreng van de katheter zijn meer.. Ook het continu hebben van een plasgevoel blijft en sinds 3 dagen iedere keer wanneer ik ga plassen, plas ik bloed (helder rood) maar vk gebeld en zegt dat het komt omdat ze de katheter via mijn plasbuis erin hebben gestopt.

Maandag heb ik een controle afspraak bij de gyn en ga ik er maar eens verder over hebben.. maar lichamelijk ben ik nu veel sneller moe dan voor ik in het ziekenhuis had geleden..
maymar

Posting Freak

09-07-2010 22:20
heeeeeyyy meiden jeetje wat een vernieuwing zeg!!! ken de weg nog niet zo heel goed vinden haha maar geeft niet komt vanzelf wel weer!!

maare sam ik ben ergens erg bang dat et niet aan mij ligt want ben weer netjes ongesteld... weer een normale cyclus eindelijk nu mijn schildklier weer op orde is.... en vriendlief ziet et niet zo zitten om onderzocht te worden wat ik me absoluut helemaal voor kan stellen.... naja we zien et nog wel ff aan Sad ik weet nu precies wanneer mn ei is want een paar dagen van te voren dan heb ik ongelofelijk veel zin om te klussen hahahaha

maarre jeetje een katheter bah.... verder alles wel goed dan?? en hoe is et met jullie kleintje??

Nog max 6 weken dan is et eerste kindje van dit forum geboren als et goed is!!!
Tessa23

Posting Freak

11-07-2010 02:01
Heeeeeey meiden..!

Jaa ik schrijf niet echt bij laatste tijd..veel weg.. en s'avonds zitten we meestal bij buurjongen.. bbq-en enz..gezelliggggg..
Maar hoe is t met jullie????
Hier alles verder oke , sinds 2 ronde's zonder ovu testen doe is mn cyclus ook kort.. haha en of t nou daar aan ligt geen idee maar wil t wel ff vol houden zo..

VOETBALLL vanavond.. zo spannend..wie er kijkt..veel plezier!
Liminous

Posting Freak

11-07-2010 12:09
Goedemiddag meiden!

Jaaa wij gaan ook voetbal kijken Big Grin Lekker hier in de kroeg waar een vriend van ons ook moet zingen.. Wordt dus op en top gezellig!

Gister zijn we ook naar die vrienden geweest, op een camping ergens in de middle of nowhere.. Heel gezellig gehad, lekker bbq-en en nog ffies met mn vriendin naar de bingo (hoe leuk hahaha).. Toen we uiteindelijk 's nachts weer naar huis wouden gaan kwamen we tot de ontdekking dat mn vriend de lampen van de auto had laten branden.. En de auto stond zeg maar omlaag geparkeert in de berm.. Ten slotte was het ontiegelijk noodweer.. Hele zware regen en onweer.. Stonden we daar dus met zn allen die auto te duwen in het pikke donker en de harde regen.. Auto was wel ff lastig uit de berm te krijgen maar toen die eenmaal op het wegdek stond en we ff hadden geduwd, deed ie het gelukkig snel weer..
Gingen we met zn allen gauw in de auto en wouden we wegrijden. Deed de verlichting en de ruitenwissers het niet.. Althans, de verlichting deed het wel en de ruitenwissers ook, maar zodra ze allebei tegelijk aanstonden stopten ze er allebei mee.. Dus met veel klooien en ontiegelijk slecht weer zijn we uiteindelijk vanacht thuis gekomen hahaha..

Hoe is het verder hier met iedereen? Maymar weer ongsteld zie ik? Sad Kan me de gedachte van je vriend heel goed voorstellen hoor, maar mijn vriend had op een gegeven gewoon zoiets van: Wat moet dat moet.. Hij vond het ook absoluut niet leuk al die onderzoeken, maar hij ziet het belang er wel van in..

Tessa, dat je hier weinig bent is juist een goed teken toch? Wink Een teken van gezelligheid haha

Sam, jeetje wat een gedoe met die katheter! Hoop dat alles verder goed gaat met jou en je kleine uk!

Jeetje zeg wat vliegt de tijd hier.. Nog ff en dan mag Suus alweer bevallen.. Vind t eigenlijk best lastig. Zijn hier allemaal tegelijk begonnen, een aantal zijn er al bijna uitgerekent en een aantal is nog niet eens zwanger.. Het lijstje wordt dan wel steeds korter maar helaas sta ik en een aantal andere lieve meiden nog steeds op..

Aankomende Donderdag heb ik het HSG onderzoek.. Met vlagen denk ik echt wel eens: Laat ze maar wel wat vinden want dan wordt ik tenminste geholpen. Maar dat is natuurlijk wel erg zwart/wit gedacht.. Dan heeft Peter 12-08 zn operatie aan zn zaakie en dan mogen we 16-08 naar Amsterdam! Ben zeer benieuwd naar alles.. Vind t ook best spannend dat mn vriend een hele dag in het ziekenhuis blijft.. Hoop maar dat alles goed gaat!
maymar

Posting Freak

11-07-2010 17:47
Heeeeeyyy,

Tessssssssssssssssssss :mrgreen: wat een tijd geleden zeg!! hoe is et nu verder met je?? en met je voet?? wanneer word de andere ook alweer gedaan?? heerlijk 2 korte cyclussen gehad meid!! gaan julie nog na de dokter binnenkort?? ook jullie zijn al bijna een jaar bezig....

Limi jeetje Confusedhock: wat een verhaal hahaha ik denk dat ik achteraf helemaal blauw had gelegen... op et moment zelf niet zo maar daarna wel :lol:
Ik hoop ook dat vriendlief daar binnenkort zo over denkt maar vandeweek weer ff gesprek gehad maar daar ben ik niet veel wijzer uit geworden maargoed ik wacht et nog wel ff af maar wil ABSOLUUT deze maand er VOLLEDIG voor gaan... helaas heb ik vaak mn ei in et weekend maar dan drinktie maar lekker een weekendje niet Big Grin gelukkig doetie daar nu niet zo moeilijk meer over Big Grin

Wij gaan vanaaf ook voetbal kijken maar t boeit me helemaal NIKS :lol: maargoed gaan bij vrienden kijken en wil direct erna weer weg ook al worden ze kampioen want moet wel weer om 7 uur werken morgen 'Confusedhock: en de filiaalmanager heeft vakantie dus wil goed uitgerust zijn sowieso Big Grin

fijne avond meiden!!
Babii

Posting Freak

Topics: 48
11-07-2010 17:51
Lieve dames,

Alle topics met meer dan 300 pagina's worden automatisch gesloten door de moderators of beheerders. Wij zullen voor jullie dan een nieuw topic openen.

Liefs,
het team van Zwanger Worden .NU
loesje80

Posting Freak

11-07-2010 18:18
Heey meiden!
Wat moet dat toch stiekem ook erg steken om te weten dat suuz al bijna mag bevallen en dat het bij jullie zo lang lijkt te duren. Dat is ook zo, als je moet wachten op iets dat je graag wil. Was vrijdag bij een vriendin die uiteindelijk na 2 jaar van haar eerste IVF "eindelijk" zwanger was. En die gaf nu wel aan dat het eigenlijk nog best meeviel, dat het "maar" 2 jaar had geduurd, maar toen opeens: Nee, het was echt HEEEEEEEEL lang, die 2 jaar... Sad Maar ik duim hard voor jullie meiden, eerst Nederland kampioen en dan jullie zwanger!
Ik ga niet kijken, heb nog geen enkele wedstrijd gezien en ga lekker voor de detective op 2. Al heb ik net een familieweekend gehad, zonder airco of veel schaduw, dus ben best moe. Ach, ik zie wel!
Fijne avond meiden! Smile
Liminous

Posting Freak

12-07-2010 09:25
Haha Maymar, wat kunnen mannen soms toch ook moeilijk zijn he.. Die van mij wou eerst ook niet mee hoor.. Maar die had op een gegeven moment zoiets van: Ongeacht de uitslag, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.. Maar in principe heb je het in eerste instantie als man zijnde vrij makkelijk.. Die hoeven alleen maar 1x hun kwakkie in te leveren en als die dan goed is dan worden ze verder niet binnenstebuiten gekeerd.. Tenzij het zaad wel slecht is natuurlijk want dan gaan ze nog een keer een zaadtest doen en een lichamelijk onderzoek, bloedprikken om de oorzaak te proberen te achterhalen..

Loesje idd, het steekt wel eens... Ik gun het iedereen hoor, dat absoluut! Maar tis gewoon af en toe niet eerlijk.. En vind het ook allemaal zo lang duren.. Uit mn hoofd zijn we 6 April voor het eerst samen naar de gyn geweest, dus we zijn nu ongeveer 3.5 maand verder en we weten eigenlijk nog niet echt waar we aan toe zijn.. En Donderdag HSG, 12 Aug heeft Peet die operatie en dan 16 Aug gaan we naar 't VU.. Dus daar komt nog minimaal een maand bij, plus de tijd die ze nog in t VU nodig hebben voor onderzoeken.. Ach ja, ik hoop maar dat ik op een dag mag genieten van een prachtig wondertje in mn buik!

Loesje, wel gezellig familieweekend! Heb je het leuk gehad?
pumi

Posting Freak

12-07-2010 20:56
spannend allemaal limi! hopen dat je met goed nieuws terugkomt!
Snap best dat het je allemaal veeeeeeeeeel te lang duurt.. vooral omdat je het zelf niet in de hand hebt natuurlijk, je bent van alles en iedereen afhankelijk en overal moet je maar wachten, wachten en wachten..!
Ik ben er zeker van dat ook jij op een dag mag genieten van zo'n klein wondertje in je buikkie Big Grin en natuurlijk de rest van de meiden hier!!!
lona

Unregistered

13-07-2010 10:49
hoe staat het er trouwens voor met de lijst van zwangeren en niet zwangeren hier??
Linda

Unregistered

13-07-2010 12:56
Hej dames,

Mijn vriend en ik zijn ook al bezig sinds september 2009.... Vandaag ben ik bij de dokter geweest om te informeren hoe of wat allemaal. Mijn vriend krijgt binnenkort onderzoeken. Ik ben benieuwd....

Wie zijn er van de septermber-club nog niet zwanger en waar zijn jullie zoal mee bezig allemaal??? qua testen enzo...

Heeft er iemand ervaring met slechte vruchtbaarheid van de man?

Liefs Linda
Liminous

Posting Freak

13-07-2010 15:06
Linda schreef:Hej dames,

Mijn vriend en ik zijn ook al bezig sinds september 2009.... Vandaag ben ik bij de dokter geweest om te informeren hoe of wat allemaal. Mijn vriend krijgt binnenkort onderzoeken. Ik ben benieuwd....

Wie zijn er van de septermber-club nog niet zwanger en waar zijn jullie zoal mee bezig allemaal??? qua testen enzo...

Heeft er iemand ervaring met slechte vruchtbaarheid van de man?

Liefs Linda

Welkom Linda!

Helaas heb ik daar ervaringen mee.. Zie onderschrift..

Ik hoop t Pumi! Kan alleen niet wachten tot het moment daar is!

Nog 2 dagen.. Brrrrrrrr
Linda

Unregistered

13-07-2010 18:20
Ik zie het inderdaad.... Wat is een HSG Onderzoek? En waarom moetenjullie nog 9 maanden wachten? Is dat standaard??? Kan je me wat meer vertellen over hoe het allemaal een beetje gaat in een geval "slecht zaad"???

Bedankt, Gr. Linda
Liminous

Posting Freak

13-07-2010 20:29
Linda schreef:Ik zie het inderdaad.... Wat is een HSG Onderzoek? En waarom moetenjullie nog 9 maanden wachten? Is dat standaard??? Kan je me wat meer vertellen over hoe het allemaal een beetje gaat in een geval "slecht zaad"???

Bedankt, Gr. Linda

Normaliter had ik je hier graag antwoord op gegeven, maar ik denk dat ik dat in dit geval beter niet kan doen.. Tot nu toe heeft het me nog niet veel meer dan frustratie en verdriet opgelevert.. Waar we nu zijn worden we naar mijn idee niet goed geholpen.. Vandaar ook dat we vanaf Augustus naar een ander ziekenhuis gaan.

Bij een HSG gaan ze een foto maken van je baarmoeder.. Ze spuiten dan een vloeistof via je eileiders naar binnen zodat ze via rontgen kunnen zien of alles wel toegangkelijk is..

Maar buiten dat.. Ik denk dat jullie niet gelijk van het ergste uit moeten gaan.. Er zijn nog geen onderzoeken en/of uitslagen dus ik zal me nu niet te veel op het negatieve richten als ik jou was.
Emma1980

Senior Member

13-07-2010 21:06
Haaiiiii!!!! Daar was ik ook weer........ nog 8 nachtjes slapen.... en dan de 12 weken echo... Duurt lang en gaat eigenlijk toch ook weer best snel, miskraam gehad en nu weer bijna 12 weken, tssssssssss

@Limi, is k#t he.... Snap best dat je het een ander gunt, maar dat het af en toe ook wat kan steken, en tja de 1e is ook weer bijna uitgeteld... Gaat hard he en toch ook weer zo vreselijk langzaam als je zoo lang moet wachten....
Alle cliches zijn eigenlijk gewoon waar en zo ook deze: het is gewoon een wondertje...

Ik heb niet veel van voetbal meegekregen, vind het normaal wel leuk om te kijken met vrienden, gezellig, maar ik heb de laatste tijd bijna alles moeten afzegen, zo moe was ik steeds en lag steeds rond 9 a 10 uur in bed. Ik ben nu wat langer op omdat ik morgen lekker vrij heb, als ik wat later ga slapen, hoop ik lekker te kunnen uitslapen morgen, in plaats van dat ik om 7 uur wakker ben :S

@Lona, de lijst, ja die zijn we kwijt he, zit in dat deel 1, waar zou dat nu toch zijn, zal wel ergens helemaal naar onderen verdwenen zijn...?
pumi

Posting Freak

13-07-2010 21:23
jeetje emma, gaat echt snel! super spannend dus Big Grin voor je het weet lig je daar naar jullie ukkie te kijken!
wij hebben vrijdag de 3d echo alweer.. die leek ook zo ver weg en nu is het al bijna zover

Nog meiden met een naderende nod???
Kimmiez

Unregistered

13-07-2010 21:42
Hey Meiden,

Moet wel erg wennen aan het nieuwe forum zeg...
Ik zou vandaag mijn nod hebben uitgaand van 32 dagen maar heb nog niks gezien dus wacht het nog even af:-D

groetjes,
Kim
Liminous

Posting Freak

14-07-2010 09:57
Naam....................Leeftijd...............NOD ...................1e2e3e?....................Gest opt

priscillaq....................25................08 juli....................1e kindje.....................04-09
Kimmiez.....................22...............12 Juli ...................1e kindje.....................29-09
Liminous....................22................06 Augustus.............1e kindje....................29-09
maymar.....................25...............???... .......................1e kindje...................20-09
Tessa23....................24................???.. ........................1e kindje...................29-09

Princess83.................26...............9 november..............1e kindje...................02-09 --> Zwanger
Jos..........................27..............14 november.............1e kindje...................11-09 --> Zwanger
Suus85.....................24..............21 november..............1e kindje...................29-09 --> Zwanger
fizzle.......................28..............22 november..............1e kindje...................19-09 --> Zwanger
Sunshine81................28................9 december..............1e kindje...................09-09 --> Zwanger
Canacat..................29.................?? januari.................1e kindje ...................23-09-->Zwanger
Tijgertjuh..................25.............28 januari..................1e kindje..................10-09--> Zwanger
Loesje80...................29..............1 februari..................1e kindje..................31-10 --> Zwanger
Beer ........................21.............30 januari..................1e kindje..................30-09--> Zwanger
Pumi.........................23.............10 februari................1e kindje...................08-10--> Zwanger
Sam81......................28.............13 febrruari...............1e kindje...................26-09--> Zwanger
La-princesa..............19..............20 februari.................1e kindje....................12-09--> Zwanger
JR..........................28.............23 mei......................1e kindje....................31-08 --> Zwanger
Emma1980.................30................???? ......................1e kindje...................11-09 --> Zwanger
lona........................26.................1 juli....................1e kindje....................11-09--> Zwanger

Hier is ons lijstje weer..
Liminous

Posting Freak

14-07-2010 10:13
Naam....................Leeftijd...............NOD ...................1e2e3e?....................Gestopt

priscillaq....................25................08 juli....................1e kindje.....................04-09
Kimmiez.....................22................12 Juli ...................1e kindje....................29-09
Liminous....................22................06 Augustus...........1e kindje.....................29-09
maymar.....................25................???... .....................1e kindje....................20-09
Tessa23.....................24................???.. ......................1e kindje....................29-09

Princess83.................26.............09 november...........1e kindje................02-09
à Zwanger
Jos............................27.............14 november...........1e kindje................11-09
à Zwanger
Suus85......................24.............21 november...........1e kindje................29-09
à Zwanger
fizzle.........................28.............22 november............1e kindje...............19-09
à Zwanger
Sunshine81................28.............09 december............1e kindje...............09-09
à Zwanger
Canacat.....................29.............?? januari.................1e kindje ..............23-09
à Zwanger
Tijgertjuh...................25.............28 januari................1e kindje...............10-09
à Zwanger
Loesje80....................29.............01 februari...............1e kindje...............31-10
à Zwanger
Beer .........................21.............30 januari.................1e kindje...............30-09
à Zwanger
Pumi..........................23............10 februari................1e kindje...............08-10
à Zwanger
Sam81.......................28.......... ..13 februari...............1e kindje...............26-09
à Zwanger
La-princesa................19..............20 februari..............1e kindje...............12-09
à Zwanger
JR..............................28.............23 mei.....................1e kindje...............31-08
à Zwanger
Emma1980.................30.............Onbekend ...............1e kindje...............11-09
à Zwanger
lona...........................26.............01 juli......................1e kindje...............11-09
à Zwanger

Als t goed is staat ie nu weer ff wat netter onder elkaar
Emma1980

Senior Member

14-07-2010 16:13
Liminous, dank je wel!! Daar ben ik natuurlijk weer te lui voor om dat terug te zoeken en zo, maar jij hebt hem al gevonden!

Jippie, het regent hier bijna!!!!! Laat maar komen, het mag wel wat opfrissen en afkoelen!
Liminous

Posting Freak

14-07-2010 16:23
Hihi graag gedaan hoor...

Er zijn er gewoon nog maar 5 niet zwanger van de 20 personen uit dit topic! Moet toch gauw verandering in komen hoor!
maymar

Posting Freak

15-07-2010 08:28
limi heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeel succes vandaag met je HSG!!knuff
loesje80

Posting Freak

15-07-2010 08:49
Ik sluit me aan bij Maymar:
Limi, succes vandaag!!! Dat je er maar heeeeel vruchtbaar van gaat worden dat de sterke zaadjes die je vriend ook heeft hun weg goed kunnen vinden na de HSG.
Sam81

Unregistered

15-07-2010 08:55
limi wens je ook veel succes vandaag!!!!! Hoop op positieve berichten..
Liminous

Posting Freak

15-07-2010 09:11
Dank je wel lieverds!

11:50 moet ik me melden bij Gynaecologie en van daaruit door naar radiologie.. Zal dus zo rond 12:15 geholpen worden.. Ik hoop zooooo dat alles goed is Big Grin
JR

Member

Topics: 3
15-07-2010 10:18
Limi: heeeeeeeel veel succes vandaag!

Nog maar 5 v/d 20 niet zwanger. Dat moet toch heel gauw 0 v/d 20 worden! Duim voor jullie!

Vandaag om 16:30 uur 12-wk echo. Ben zenuwachtig en de tijd kruipt voorbij....
Hoop zo dat alles goed zit!
maymar

Posting Freak

15-07-2010 13:02
jij ook succes JR en vooral veel plezier met naar jullie minimensje kijken Big Grin komt vast helemaal goed....
Liminous

Posting Freak

15-07-2010 18:08
Hoi dames,

Zoow, ben ik weer.. Voelde me vanmiddag niet echt geroepen om te forum-men

11:50 moesten we ons melden waarna we om 12:00 de HSG zouden hebben die uitgevoerd zou worden door hoofd gynaecologie... Ik had zwaar de zenuwen en toen liep het ook nog eens uit tot 12:25.. Lijkt misschien niet lang maar als je daar zwaar in de zenuwen zit dan lijkt elke minuut wel een uur haha..

Maar goed.. Vriendlief mocht niet mee naar binnen.. Was er best een beetje pissig over omdat ik ECHT niet alleen wou, maar het mocht echt niet zei die assistente..

Eenmaal daar binnen klaargemaakt voor de HSG.. De eendenbek en het cupje waren erg pijnlijk en ook het inspuiten van de vloeistof was geen pretje.. Maar al met al viel het wel mee met de pijn.. De foto’s waren helemaal goed.. Zoals de FA zei: Je hebt prachtige slanke open eileiders.. Goed nieuws dus gelukkig!

Daarna moesten we ons weer melden bij gynaecologie om een afspraak te maken om de boel door te bespreken.. Maar ze hadden lunchpauze, dus er was niemand.. Vanmiddag opgebeld om een afspraak te maken.. Kreeg ik die man aan de lijn die die HSG bij me gedaan heeft (hoofd gynaecologie).. Mn eigen FA zou dus het eind oordeel of dat we eerder geholpen zouden worden met hem moeten bespreken.. Nou, dat veegde hij dus mooi meteen van tafel! Hij zei: Zoals die foto eruit zag moet je er niet van uit gaan dat je eerder geholpen gaat worden! Ondanks dat we 16 Aug een second opinion hebben in ’t VU kwam dit heel erg hard aan.. Heb er ook echt ff een traan om moeten laten.. Gewoon het idee alleen al dat we nu 9 maanden nog stil staan voordat we überhaupt een reële kans op een zwangerschap maken..

Met de pijn valt het nu wel mee.. Tis niet dat het absoluut geen pijn doet, maar het is goed te doen..
pumi

Posting Freak

15-07-2010 19:56
Nou Limi, dus aan de ene kant heel goed nieuws, maar aan de andere kant ook weer niet...
Het is niet te hopen dat jullie nóg is 9maanden moeten wachten! Ik vind het zowiezo al belachelijk dat ze je zolang willen laten wachten, maar helaas denken hun daar anders over!
Jullie willen iets heel graag, en ls het dan niet lukt zoals je zou willen en alles zit je nog eens tegen ook, dan maakt dat het er ook allemaal niet makkelijker op!
Ik hoop voor je dat jullie in aug goed geholpen gaan worden en dat jullie dan weten hoe & wat verder..
Ik blijf gewoon voor je duimen dat alles op de natuurlijke manier zal gaan (en wel zo snel mogelijk!!!)

Maymar, hoe is het met jou??
maymar

Posting Freak

15-07-2010 21:37
jeetje limi wat een ontzettende tegenslagen hebben jullie te verwerken meis!!! Sad ik ga echt dubbelhard duimen draaien dat jullie in et VU worden geholpen en anders dat de operatie van vriendlief zoveel goeds doet dat jullie wondertje er al is tegen de tijd dat jullie anders verder worden geholpen in dit ROT ziekenhuis !!! heel veel beterschap!! en een dikke knuffff van mij

pumi hier gaat et wel oke.... over ong 2 weken weer vruchtbaar dus gaan er maar weer een keer tegenaan.... de pijn en ongeduld van mijn kant word steeds groter en dat maakt et er allemaal niet makkelijker op.... ik ga steeds meer denken en geloven dat er iets niet goed is en dat wij net als limi hulp nodig hebben van et ziekenhuis en dat ook wij dus zolang moeten gaan wachten voordat wij eindelijk een wondertje in onze armen kunnen sluiten Cry als et aan mij had gelegen waren we 2 jaar geleden al begonnen maar vriendlief was er nog niet aan toe en nu dat hij er eindelijk aan toe is zijn we alweer bijna een jaar verder en mijn eierstokken klapperen als een gek :lol: maargoed we zien et allemaal wel weer de komende tijd.... heerlijk over 3 weken eerst vakantie waar ik ook echt aan toe ben en dan een paar zware weken op et werk...
hoe is et met jou meis?? zal weer heeeeeeele mooie beschildering van je buik Big Grin echt supermooi hoor!!!
JR

Member

16-07-2010 13:17
Limi: niet normaal toch... Hoe kan het toch zo zijn dat deze dingen zooooooooo lang duren terwijl ze weten hoe gevoelig dat het ligt en dat iedereen al heel lang geduld heeft moeten hebben voordat je daar uberhaupt komt?!? Heel veel sterkte!

Maymar: hoop dat het bij jullie snel raak is en dat jullie niet de medische molen in hoeven.

Wij hebben gisteren de 12 wk echo gehad en alles was goed. Heerlijk! Merk wel dat ik dit lastig vind om hier te schrijven, na jullie verhalen.
loesje80

Posting Freak

16-07-2010 13:30
Jeetje Limi... Kan me goed voorstellen dat je een traantje hebt gelaten toen je "even" werd verteld dat je echt pas over 9 maanden kan beginnen. Op dat punt snap ik er echt niks van. Het zaad van je vriend is slecht, maar jij heel gezond, dan zouden ze toch moeten denken "We helpen ze even een handje" :confused: Maar goed, ik ga hard voor je duimen dat het in het VU veel beter gaat! En dat ze jullie daar wel kunnen helpen!

Maymar, meid, wat moet jij gevoelsmatig ook al lang wachten!!! Ik ga je zo even pb-en (als me dat lukt op het nieuwe forum, hahahaha)
Emma1980

Senior Member

16-07-2010 18:20
Pfffff, prutsers in het ziekenhuis he.... Eerder had ik ergens gelezen, dat ze dat doen (dat wachten) omdat ze vaak toch zien dat men in die periode toch zwanger raken. Dus Limi, duim duim duim, ik duim heel hard mee voor je! Als ik zelf arts was, zou ik je helpen ;-) Maar helaas kan ik niet tegen bloed/pijn/leed en heb ik dus geen medicijnen gestudeerd, haha....

Weekend...!!! Goddank, kan ik effe bijtanken...
sunshine81

Unregistered

17-07-2010 21:59
HEy meiden,

Ik heb jullie weer gevonden. Het is wel wennen zeg het nieuwe forum.

Limini, balen meid dat het voor jullie allemaal zo lang duurt voordat jullie verder kunnen.

Voor de meiden die nog niet zwanger zijn, ik ga heel hard voor jullie duimen.

Ik ben alweer bijna 36 weken en heb inmiddels al verlof. De tijd gaat echt super snel en van mij mag de kleine wel komen.
Emma1980

Senior Member

19-07-2010 20:44
Hey, het was een rustig weekendje hier, hoef niks bij te lezen.
Hoest met iedereen?
Liminous

Posting Freak

20-07-2010 10:00
Goeiemorgen!

Hier gaat het op alle gebieden goed behalve het zwanger worden.

Laatste paar dagen ontzettend last van mn groeiende eitjes en had gister een posi ovu test.. Uiteindelijk maar ff geklust maar dat vond mn lijf toch niet zo fijn. Wat een krampen en steken zeg.. Bah bah.. Tis allemaal nog een beetje van slag van die HSG..

Hoe is het hier verder?
priscillaq

Senior Member

20-07-2010 14:45
hoi meiden
zo ik heb het eindelijk weer gevonden hihihihi

alles goed?
hier prima hoop dit wekend mijn ei te krijgen

we hebben de stap gezet om de dokter te bellen
en heb 2 aug mijn afspraak bij de gyn

heeft er iemand nog (leuk) nieuws???????

groetjes priscillaq
pumi

Posting Freak

20-07-2010 17:33
hey meiden,

Limi, wat vervelend van die steken en krampen.. hoort dat erbij?? Wie weet is de doorgang voor je eitje nu wel beter hihi wie weet.. word dus weer afwachten voor je..!

Priscillaq, goed dat jullie de stap hebben genomen, je weet nooit wat eruit komt! Word ook voor jullie spannend dus!

Wij hebben vrijdag de 3d echo gehad, was helemaal leuk Big Grin ze lijkt op mij hihi alleen zei die vrouw ook dat ze 14dagen achterloopt op de groei.. daar schrok ik wel van, dus heel het weekend met een klote gevoel rondgelopen.. maandag de vk gebeld voor een afspraak en vandaag ff langs geweest
alles was goed, ze voelde aan mn baarmoeder en die loopt zelfs iets voor op de groei en aan ons meisje kon ze neit meteen voelen dat ze te klein zou zijn Smile
wel krijg ik 4aug een extra echo om het dan goed te bekijken en daarna een gesprek met de dokter.. ben benieuwd!
maymar

Posting Freak

20-07-2010 19:22
heeeeyyyy lieve meiden,

Ik schrijf niet zoveel mee op et moment maar heb gewoon echt de puf er niet voor.... heb stokkies nodig om mn ogen open te houden pffffff wat ben ik toe aan vakantie.... deze week hele week vroeg op en volgende week alleen maandag en donderdag vroeg op en dan vrijdag begint mijn vakantie!!!! Mijn oogies staan nu ook al op half 7 zeg maar....
Volgende week weer mn ei en we gaan er voledig voor deze keer.... hopen dat ik niet te moe ben want de afgelopen 2 dagen wou t mannetje wel maar ik was blij dat ik mn oogjes dicht had :oops:

Tess hoe is et nu met jou meis?? las laatst dat et ff niet zo lekker ging.... hoop dat je je weer wat beter voelt meis!!

Pumi jeetje wat schrikken zeg van die groeiachterstand... komt vast helemaal goed!!!!

priscillaq vind heel knap dat jullie de keuze en de stap hebben genomen om jullie te laten onderzoeken.. hopelijk is er niks ernstigs of dat jullie anders goed geholpen worden!!

Limi meis ik zag dat je een positieve ovutest had!! beter!!! ook nog geklust voor de zekerheid??? hoe is et verder met je??? kun je et allemaal nog wel aan?? jeetje meis wat een geduld moeten jullie hebben zeg bah!!!! ik hop echt zoooooooooo hard voor je dat et VU jullie wel direct wil helpen!!! er zijn geen woorden voor voor hoe ze jullie behandelen in dat ziekenhuis.... die doktoren daar waren zeker allemaal in een poep en een scheet zwanger die snappen jullie/onze gevoelens denk ik niet helemaal.... et verdriet word alleen maar groter hoe langer het duurt!!!

Soms dan zakt mij de moed ff flink in de schoenen en dan wil ik janken en schreeuwen maar t helpt helemaal niks!!!! en steeds maar weer die vraag wanneer er eens een kindje bij ons komt Cry elke keer weer met een lach zeggen dat mn mannetje er nog niet aan toe is en dat ik ook nog rust wil in mn werk blablabla terwijl ik eigenlijk gewoon keihard tegen ze wil zeggen hoe pijnlijk die vraag is terwijl ze niet eens weten wat je doormaakt... dat je al bijna een jaar bezig bent en het maar niet lukt!!! dan wil ik ze wel met hun kop door een muur slaan Sad Et word steeds moeilijker om et met een grap af te doen maar ik wil ook niet hun medelijden hebben en elke keer hun blikken voelen branden in mn rug en de praatjes van oh wat sneu voor ze he en de vraag hoe et nu dan is Sad uiteindelijk ben ik bang om straks een keer in te storten als mijn ongi zich weer meldt.....

Sorry voor mijn relaas maar moest et gewoon ff kwijt want wie begrijpt nu beter mijn gevoelens dan jullie.......
priscillaq

Senior Member

20-07-2010 20:27
@maymar
kom op meid niet de moet laten zakken ik weet hoe je je voel ik zit soms ook flink te janken met de angst dat het bij mij niet goed is enz....
ooit komt de dag dat er een kleine wonder kom:wink:
kom op meid ik zal voor je duimen:mrgreen:
groetjes priscillaq
Emma1980

Senior Member

21-07-2010 09:10
Maymar, kom op meid, hier mag je het gewoon allemaal lekker kwijt!!!! Laat je maar gaan.
Inderdaad, de mensen beseffen niet hoe pijnlijk het kan zijn: en wanneer komt er een kleintje bij jullie!!!??? Eigenlijk zou je gewoon moeten zeggen: het lukt verdomme niet!!!!! Moet je eens zien hoe ze reageren, staan ze met de mond vol tanden... hihi.... Neej, flauw, maar snap wat je bedoelt!
Liminous

Posting Freak

21-07-2010 09:24
Priscillaq, wat goed dat jullie die stap hebben genomen! Ik hoop voor je dat je gauw door alle onderzoeken heen vliegt en dat er uiteindelijk niets mis is bij jullie!

Pumi, wat fijn dat de echo zo goed was meid! Hoop dat blijkt dat die groeiachterstand niets ernstigs is, of dat je meisje alsnog even een inhaalslag gaat doen Wink

Maymar lieve schat.. Ik begrijp je gevoel als geen ander.. Gooi het er lekker uit! Mag ik vragen wat voor jou vriend de reden is dat hij nog even niet onderzocht wil worden? En je weet het he, als dr wat is je kan me altijd pb-en!

@ hier: Zoow, mn eisprong is achter de rug! Goddank! Jeetje wat een pijn had ik zeg.. Eergister toen ik mn positieve ovulatietest had hebben we wel geklust, maar daarvoor 6 dagen niet dus ik denk dat er niet veel levends in zat.. De seks was trouwens alles behalve prettig.. De boel verkrampte onwijs en toen ik uiteindelijk echt met tranen in bed lag had vriendlief gelukkig net zn kwakkie geloosd.. Gister weer geklust.. Alhoewel ik er momenteel ff niet meer in geloof blijf ik maar tegen mezelf zeggen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn! En juist deze ronde van alle rondes hoop ik zoooooo dat ik zwanger ben.. Heb dan een perfect verjaardagscadeau, en mn vriendinnetje die al 6 jaar in de MMM zit en net IUI met donorzaad heeft gehad heeft dezelfde NOD als ik.. Hoe prachtig zou het zijn als we het allemaal met zn 2tjes konden doen.. Maarja.. Dromen dromen dromen...

Hier is de feestweek begonnen dus vanavond lekker feesten! Maar eerst lekker bbq-en op t strand Big Grin Heerlijk! Jammer dat vriendlief hele week late dienst heeft en er dus niet bij kan zijn!
pumi

Posting Freak

21-07-2010 18:44
lekker limi bbq-en op t strand Smile wel jammer idd dat je mannetje er niet bij kan zijn..
Maymar, gooi het er gewoon een keer uit! wie weet stoppen die mensen dat met vragen, het kan zo confronterend zijn! je wil er niet elke keer aan denken toch?! ik hoop echt voor jullie dat er ook bij jullie heeeeeeeeeeeel snel een lief klein wondertje komt Smile vind het allemaal wel raar dat ze hier in de zkh zo moeilijk doen... net of je voor je lol erheen gaat!
ik vind dat ze je na 1jaar VERPLICHT zouden moeten helpen/onderzoeken, zonder gezeik...
hopelijk wil je vriend zich snel laten onderzoeken, wie weet heb je dan meer rust of weet je een oorzaak of iets dergelijks!

zou echt willen dat ik jullie kon helpen.. maar helaas Sad het enige wat ik doe is elke keer duimen voor jullie!!!
Kimmiez

Unregistered

21-07-2010 20:42
Hallo Meiden,

Was al weer even niet geweest.. maar ik ben dus na 36 dagen ongesteld geworden en ben nu net van mijn menstruatie af.

Maymar Ik begrijp je volledig... ook ik ben er bang voor en ook mijn man wil zich niet laten testen...ook ik heb erge last van jou gevoelens...afgelopen weekend kan een stelletje vertellen van onze vriendengroep dat ze zwanger zijn... dat wil dus zeggen dat onze hele vriendengroep zwanger is behalve wij...terwijl wij als eerste gestopt zijn...

fijne avond nog liefs
Kim
loesje80

Posting Freak

23-07-2010 08:15
Gewoon, omdat jullie het zo verdienen...
Een hele dikke
[Afbeelding: knuffel041mr.jpg]
Liminous

Posting Freak

25-07-2010 10:02
Wat is het stil hier?
Liminous

Posting Freak

25-07-2010 10:03
We hebben gisteren een nieuwe auto gekocht Big Grin
maymar

Posting Freak

25-07-2010 11:01
oeh oeh wat voor 1 limi??
maymar

Posting Freak

25-07-2010 11:01
oh en loesje je bent een schat :d
Liminous

Posting Freak

25-07-2010 11:17
Een Opel Vectra sportuitvoering Metallic Zwart Big Grin
maymar

Posting Freak

25-07-2010 11:20
WAUW zown ding uit 2000 nogwat???? want die zijn vetttttt
maymar

Posting Freak

25-07-2010 11:21
oh jah limi kga je ff pb-en Wink
Liminous

Posting Freak

25-07-2010 11:21
Jaa die uit 2000 hebben wij Big Grin
Liminous

Posting Freak

25-07-2010 11:22
Ga vandaag of morgen nog wel ff fototje maken Big Grin
maymar

Posting Freak

25-07-2010 11:30
jah ben wel benieuwd of die zijn die ik denk/bedoel.... wij hebben ook vorig jaar een andere gekocht met et idee van kindjes krijgen... wij hebben namelijk ook nog een cabrio staan (die helaas NOG niet verkocht is) en die auto lag ook binnen ons budget als we die cabrio hadden verkocht.... maar we konden deze ECHT niet laten schieten en ben er nog steeds superhappy mee Big Grin heb wel foto op hyves staan van ons bakkiej....
en nu ga ik je ff pb-en
pumi

Posting Freak

25-07-2010 19:54
altijd leuk een nieuwe auto Big Grin
Ik heb zelf maar een ukkie auto (past bij mij haha) weet alleen niet eens of de kinderwagen erin past :p
Mijn vriend heeft wel een grote auto.. en ik doe de mijne niet weg omdat ie nooit iets mankeert.. ben bang dat als ik een andere koop, die van alles gaat mankeren!
Heb maar een oud barreltje uit '95 haha
Emma1980

Senior Member

25-07-2010 20:52
ipv zwanger worden is dit nu ineens een auto forum Big Grin
Heb ook een maand geleden een andere auto gekocht, had ook zo'n ouwe barreltje uit '95, een Polootje en inderdaad, zolang die niets mankeert, doe je hem niet weg he!! Maar toen was die dus kapot, de versnellingsbak was dood en toen heb ik die moeten laten maken en dat kostte me bijna al mijn vakantie geld. Dat vond ik zo zonde van het geld dat ik hem maar gauw ingeruild heb voor een andere nieuwere auto, daar investeer ik mijn geld liever in he.
Slaap lekker, ik ga nu heel snel mijn nestje in!!
loesje80

Posting Freak

27-07-2010 11:17
Onee, ik weet niks van auto's :oops: We hebben een opel astra, heeft vriendlief al van zijn ouders overgekocht voordat ik hem leerde kennen. Hij is blauw én doet het :lol: Maar wel fijn dat er nog meer gemeenschappelijke onderwerpen zijn ;-)
Hoe gaat het met het eitjes zoeken? Volgens mij zijn er wat meiden die weer flink aan de klus mogen, toch?
Dikke knuffel
maymar

Posting Freak

27-07-2010 11:30
mijn ei helaas nog niet gevonden :? ik pb je morgen ff chica Wink moet zo weer werken tot vanavond laat....

liefs
Liminous

Posting Freak

27-07-2010 20:13
Naam....................Leeftijd...............NOD ...................1e2e3e?....................Gest opt

Kimmiez.....................22................12 Juli ...................1e kindje....................29-09
Liminous....................22................02 Augustus...........1e kindje.....................29-09
maymar.....................25................???.. . .....................1e kindje....................20-09
Tessa23.....................24................???. . ......................1e kindje....................29-09

Princess83.................26.............09 november...........1e kindje................02-09
à
Zwanger
Jos............................27.............14 november...........1e kindje................11-09
à
Zwanger
Suus85......................24.............21 november...........1e kindje................29-09
à
Zwanger
fizzle.........................28.............22 november............1e kindje...............19-09
à
Zwanger
Sunshine81................28.............09 december............1e kindje...............09-09
à
Zwanger
Canacat.....................29.............?? januari.................1e kindje ..............23-09
à
Zwanger
Tijgertjuh...................25.............28 januari................1e kindje...............10-09
à
Zwanger
Loesje80....................29.............01 februari...............1e kindje...............31-10
à
Zwanger
Beer .........................21.............30 januari.................1e kindje...............30-09
à
Zwanger
Pumi..........................23............10 februari................1e kindje...............08-10
à
Zwanger
Sam81.......................28.......... ..13 februari...............1e kindje...............26-09
à
Zwanger
La-princesa................19..............20 februari..............1e kindje...............12-09
à
Zwanger
JR..............................28.............23 mei.....................1e kindje...............31-08
à
Zwanger
Emma1980.................30.............Onbekend ...............1e kindje...............11-09
à
Zwanger
lona...........................26.............01 juli......................1e kindje...............11-09
à Zwanger
Kimmiez

Unregistered

27-07-2010 21:36
[INDENT] Naam....................Leeftijd...............NOD ...................1e2e3e?....................Gest opt

Liminous....................22................02 Augustus...........1e kindje.....................29-09
maymar.....................25................???.. . .....................1e kindje...................20-09
Tessa23.....................24................???. . ......................1e kindje...................29-09
Kimmiez.....................22................18 Augustus............1e kindje....................29-09

à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à Zwanger
[/INDENT]
priscillaq

Senior Member

28-07-2010 18:10

priscillaq....................25................07 augustus.............1e kindje.....................04-09

maymar.....................25................???.. . .....................1e kindje...................20-09
Tessa23.....................24................???. . ......................1e kindje...................29-09
Kimmiez.....................22................18 Augustus............1e kindje....................29-09

à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à Zwanger
Liminous

Posting Freak

28-07-2010 19:01
Je NOD is op mijn verjaardag Pris! Hopelijk goed nieuws dan Big Grin
priscillaq

Senior Member

28-07-2010 19:03
hihihi das leuk
ja hoop het zo
alvast gefeliciteerd ( voordat ik het vergeet hihihi )

ik ben morge jarig ik word 26 jaartjes jong hihihihi

groetjes priscillaq
Liminous

Posting Freak

28-07-2010 20:13
Oeh gefeliciteerd Big Grin Big Grin
maymar

Posting Freak

28-07-2010 20:23
tesssss meid leef je nog??? mis je hier Sad
Liminous

Posting Freak

28-07-2010 21:00
Maymar ik reageer morgen ffies op je pb Wink

jaaa Tesssssssaaaaaaaaaaa we zijn benieuwd! Je had vandaag je NOD toch? En en en?????
maymar

Posting Freak

28-07-2010 21:06
hahahaha geeft niet meis Tongue ik was ook een beetje laat met reageren :lol:

Oehhhhh tess vandaag je NOD??? en en en en en en??????
pumi

Posting Freak

28-07-2010 21:21
priscillaq alvast gefeliciteerd Big Grin
priscillaq

Senior Member

28-07-2010 21:58
bedankt:-D
Liminous

Posting Freak

28-07-2010 22:19
Hoop dat je een prachtig verlaat verjaardagscadeau krijgt Big Grin
Liminous

Posting Freak

28-07-2010 22:20
En voor mezelf natuurlijk een vervroegd prachtig verjaardagscadeau Big Grin
maymar

Posting Freak

28-07-2010 23:33
GEFELICITEERD met je verjaardag priscillaq Big Grin

Bleghhh ken de slaap niet vatten hier.... lig hele tijd te malen... Volgende week vakantie maar moet vrijdag de overdracht doen met mn filiaalmanager dus maar bedenken wat ik allemaal aan haar moet melden wat belangrijk is enzo dus ben mn bed maar weer uitgegaan om alles op te schrijven voor ik et vergeet.... heb er gewoon een beetje hoofdpijn van zeg!! Morgen ook nog wat eerder naar et werk zodat ik nog wat laatste dingen kan doen die ik gewoon PERSE af wil hebben zodat ze volgende week denkt van: aaaahhhhh heerlijk ik ken met mn voetjes omhoog zitten.... poeh ben blij als et vrijdagavond is en onze vakantie begonnen is en ff helemaal niet aan et werk hoef te denken Tongue

slaap lekker meiden
Tessa23

Posting Freak

29-07-2010 00:33
Sorrrryyy ik verwaarloos jullieeee!!!

Tijdje even met andere dingen bezig geweest , ging niet helemaal lekker hier , even rust genomen van hier..
Maaar I'm backkk !!!
Neee niet getest , heb afgelopen 2x echt korte cyclus gehad , dus denk dat mn ongi nog gaat komen.. heb echt VREET buien laatste 2 dagen dus t zal wel weer... ik doe geen ovu testen meer dus t werkt kennelijk toch omdat ik kortere cyclus kreeg.....maar als ik op dag 32 zit test ik denk ik toch ff..maar verwacht echt niks..

Wel HEEEL lief dat jullie aan me dachten!!!!!

Priscillaq, GEFELIICTEERD!! en een fijne dag meid..

Maymarrrrr..hoe is t verder met jou dan???

Limi.. op jou had ik gereageerd in ander onderwerp.. Wink
maymar

Posting Freak

29-07-2010 10:19
TESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS je bent teruggggggg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik had je laatst nog een pb gedaan maar je inbox zat vol...... hier gaat et wel oke... mn ei nog niet gevonden inmiddels op dag 22 (banner loopt 1 dag achter moet ik nog steeds ff veranderen)
Bijna vakantieeeeeeeeeeeee Big Grin Big Grin Big Grin ben er zooooooo aan toe hahahaha
priscillaq

Senior Member

30-07-2010 21:59
bedankt meiden
ik heb een leuke dag gehad en morge mijn verjaardagsfeest(je) hihihi
groetjes priscillaq
priscillaq

Senior Member

30-07-2010 22:01

priscillaq....................26................07 augustus.............1e kindje.....................04-09

à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à Zwanger

zo ik heb het gelijk ff aangepast hihihihi
groetjes priscillaq
Liminous

Posting Freak

01-08-2010 09:37

priscillaq....................26................07 augustus.............1e kindje.....................04-09
maymar.....................25................???.. . .....................1e kindje....................20-09
Tessa23.....................24................???. . ......................1e kindje....................29-09
Kimmiez.....................22................18 Augustus.............1e kindje....................29-09

Liminous....................22................29 Augustus.............1e kindje....................29-09

à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à
Zwanger
à Zwanger
Liminous

Posting Freak

01-08-2010 09:41
Zoow ik ben weer een ronde verder!

Tessa hoe is het nu bij jou? En Maymar? Jij je ei al gespot?

Pris, hoe was je verjaardagsfeest?

Gister mn laatste werkdag gehad en nu vakantie Big Grin
Liminous

Posting Freak

01-08-2010 09:43
Owja.. Mijn vriendinnetje die nu 6 jaar in de MMM zit, 7 miskramen heeft gehad en nu IUI met donorzaad heeft gehad.. Had gister ongesteld moeten worden... Ze is het nu nog niet Big Grin Morgen mag ze testen.. Vind het zooooo spannend!
Merk dat ik laatste tijd steeds meer moeite heb om blij te zijn als er weer iemand zwanger is maar ik gun het haar nog meer als mezelf lijkt het wel!
pumi

Posting Freak

01-08-2010 11:55
Limi, zo iemand gun je dat wel! Ik hoop dat het voor jou niet zolang hoeft te duren...
Zou super voor haar zijn als ze zwanger is!
En balen dat je weer een ronde verder bent.. Sad Nog een paar dagen en dan hoop ik dat jullie ook geholpen worden!
priscillaq

Senior Member

01-08-2010 12:35
Liminous schreef:Zoow ik ben weer een ronde verder!

Pris, hoe was je verjaardagsfeest?

Gister mn laatste werkdag gehad en nu vakantie Big Grin

hoi meid
ja was erg gezellig ben lekker verwend hihihi
fijne vakantie ga je nog weg?????
balen meid dat weer ongi ben geworden succes
groetjes priscillaq
maymar

Posting Freak

01-08-2010 15:10
heeeyyy meiden

VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEE woehoeeeee hahahahaha ik was eraan toe Big Grin

Limi balen meis dat je ongi bent maar ergens had je et natuurlijk wel verwacht...ben je ondanks dat erg teleurgesteld of valt et mee?? ik ga heel hard met je meeduimen dat je dinnetje na 6 jaar nu eindelijk zwanger is :mrgreen:

Heb mn ei niet gevonden maar vermoed dattie ergens donderdag of vrijdag is geweest dus ik ga straks ook door naar ronde 11 want t mannetje ging gewoon slapen vandeweek:evil:

dus heb et weekend maar weer ff een borrel gedronken... pffffff

tess hoe is et met jou meis??
Tessa23

Posting Freak

02-08-2010 17:14
Hier ook weer ongi..beeetje jammer maar ja je doet er niks aan..

Verder alles oke..oor is weer los , uit laten spuiten haha zat dicht.. maar brrr naar gevoel , en nu nog loopt het water er uit.. blehh
Emma1980

Senior Member

03-08-2010 18:58
Limi, wil je 9 kilo afvallen? Wow wat goed van je. Dat is wel moeilijk hoor... Pfff, zou ik ook wel eens willen, maar ja ik ben een enorme snoepkont!!!
Nu mag het natuurlijk niet meer... na de zwangerschap ga ik maar weer een poging wagen ;-)

Verder niet veel nieuws van deze kant....... geen VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEE... :'( Ben er ook aan toe. Ik denk dat ik in september vakantie neem, ik kan nu niet weg vanwege mijn collega's die nu wel vakantie hebben.
sunshine81

Unregistered

03-08-2010 20:10
Hey meiden,

Het is weer veel te lang geleden dat ik geschreven heb, maar ik volg jullie wel hoor. Voor degene die weer ongi zijn geworden, balen meiden. Jullie worden wel heel erg op de proef gesteld zeg. Voor degene die hun ei bijna hebben, succes.

Ik ben alweer 38 weken zwanger en ons kindje is volledig ingedaald. Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen. Heb wel veel last van ahrde buiken en wat krampjes, maar verder nog niks spannends.
maymar

Posting Freak

03-08-2010 20:53
heeeyyyy meiden!!

pfffffffffffffff ik ben HELEMAAL gebroken hahahahaha vandaag de hele dag in de tuin bezig geweest.... worteldoek erin zand gekrui-ed (ofzoiets Tongue ) aftrillen en afvlakken en stenen erin, weer trillen en toen zand ertussen vegen... uiteraard was et hierbinnen ook 1 grote bende dus nog ff snel stofzuiger erdoorheen en de tafel maar weer opgeruimd want ook deze was niet meer te zien pffffffffff mn rug is helemaal stijf en mn buik is zwaaaaaaaar opgezet en doet giga zeer Sad dit had ik de vorige ronde ook ongeveer 1 week voor mn ongi en nu dus weer... als ik uitga van vrijdag mn ei en 11 dagen LF (was altijd 10 maar de laatste 2 rondes 11 of 12 :? )

Limi ik las dat je dinnetje positief had getest wat ongelofelijk super zeg!!!!!!!!!

Tess balen van je oor en ongi Sad gaat et alweer wat beter met je oor dan??? En gaan jullie nog een bezoek aan de arts brengen??

Sunshine nog max 4 weken dan is jullie wondertje er!!!! heeeeeeel veel succes met de bevalling en hopelijk horen we snel hoe jullie kleine heet en hoe et gegaan is met de bevalling!!

Ergens is et best een rare gewaarwording :oops: wij wachten nog steeds tot ons wondertje eindelijk in ons gaat groeien en jullie wachten tot jullie wondertje eindelijk besluit om et daglicht te gaan zien!!

poehhhhh de 12de ronde komt wel erg dichtbij nu Sad maaaaaaar we proberen toch positief te blijven en ooit komt ons kleintje er wel!!
pumi

Posting Freak

03-08-2010 21:39
Hey ladys,

Maymar, jeeeeeeeeeeeetje wat heb je veel gedaan vandaag!!! Maar wel een mooie tuin nu..??
Hmm.. je hebt dus geen goed gevoel deze keer?? Jeetje, ronde 12 alweer in zicht.. pfff! Heb je 't er al met je vriend over gehad om stappen te ondernemen??

Limi, idd knap dat je bezig bent met afvallen! Ik heb het nog nooit gedaan, al mag er bij mij ook wel wat af...

Sunshine, voor jou word het ook echt spannend nu! Ben heel erg benieuwd wanneer jullie ukkie er is en naar de naam natuurlijk Smile
Wat maymar zegt is idd apart.. de één zit te wachten tot 't wondertje ter wereld komt, de ander is (nog steeds Sad) aan het wachhten tot er eindelijk één onderweg is...

Tessa, vervelend van je oor! Jij hebt ook altijd wat he, is het niet?!

Voor ons morgen ook best spannend.. we krijgen de groeiecho! heb er geen goed gevoel over... hopen dat dat niet klopt!!!
maymar

Posting Freak

03-08-2010 22:44
jah echt veel gedaan vandaag pffffffffff heb niet met alles geholpen hoor maar ben wel helemaal brak hahahahaha en ach mooi?? nee gewoon lekker simpel eerst.... t was eerst een oerwoud qua bomen en nu hebben we ALLES weggehaald en nu liggen en alleen stoeptegels in en dan over een jaar of 2 gaan we sierbestrating erin gooien... willen graag van dat mediteraans geel Big Grin krijg ik zown lekker zomers gevoel van Big Grin maar tis nog niet af we hebben niet genoeg tegels maar 3/4 is gedaan dus ff kijken op MP voor gratis stoeptegels en maken we heb vandeweek af dan kunnen we EINDELIJK een feestje geven!!!
Voel me echt ff 70 jaar hoor hahahaha zou net ff opstaan om ff wat lekker te maken voor ons en kwam amper vooruit joh :O
Nog steeds giga veel pijn in mn buik dus ga maar mn bedje opzoeken in de hoop dat mn ventje me ff wil masseren :lol:
Tessa23

Posting Freak

04-08-2010 14:19
Haha ja ik heb de laatste tijd veel kleine dingen.. normaal nooit wat.. maar ach dat komt ook weer goed Wink
Emma1980

Senior Member

07-08-2010 12:10
Hey Maymar, zijn we ook allemaal uitgenodigd op jouw feest(je)??? Hihi... ;-)

Ik heb gisteren het hartje gehoord bij de verloskundige, helemaal gaaf! Het is toch weer even een opluchting, iedere keer is het weer spannend: zou het allemaal nog goed gaan? Maar goed ben nu weer effe gerustgesteld, over 3 weken weer controle, tegen die tijd zal ik wel weer in spanning zitten, al wordt dat toch wel steeds minder...
maymar

Posting Freak

07-08-2010 13:23
hahahahaha emma Wink

maar wat mooi dat je het hartje heb gehoord Big Grin nu ken er niks meer verkeerd gaan toch?? lekker gaan genieten van je hummeltje nu!!!
priscillaq

Senior Member

07-08-2010 14:49
hoi meiden

alles goed?

met mij minder want ben vandaag ongi gewordenCryCryCryCryCry

heb uitslag gekregen van de dokter
mijn piek meting om te kijken of ik genoeg hormonen heb en een eisprong heb gehad is goed
maar mijn schildklier is opzig wel goed maar kan beter dus ga naar internist om het weer goed te krijgen en als mijn schildklier dan goed is dan is de kans iets groter dat het zal lukken met zwanger worden
en heb een ook een kijk onderzoek gehad en die was ook goed
nou ff afwachten of de uitslag van mijn man goed is:confused:

zo ff mijn verhaal kwijt hihihi

groetjes priscillaq:-D
maymar

Posting Freak

07-08-2010 15:51
Cry priscillaq wat ongelofelijk balen meid
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (3): 1 2 3 Volgende »

Zwanger Worden .NU