02-07-2010 00:05
- Dag dames,
Ik was wat rond aan het lezen of de verschillende berichten, maar omdat ik nieuw ben hier, dacht ik laat ik zelf eens een bericht openen. Ik ben 31 jaar en al 3 jaar geleden gestopt met de pil. Op mijn 29e zijn we naar de gyn. gestapt, die een echo, bloedonderzoek en sperma onderzoek uitvoerde. Volgens de gyn was alles goed en moesten we het nog maar even proberen. Ik had toen al een gem. cyclus van 35 dagen, en vrij onregelmatig dus lastig plannen. Maar goed, op een gegeven moment hebben we het laten rusten en mijn cyclus werd alleen maar langer. Intussen is die het laatste jaar tussen de 6 en 8 weken. Dus weer naar de gyn. gestapt en echo gehad die liet zien dat ik veel kleine eitjes had. Misschien PCO? Ik kreeg meteen clomid 100mg mee en heb gister de laatste pillen van de eerste ronde genomen. Nu dus heel hard hopen dat de eitjes gaan groeien. Nou ja iig 1. We hebben besloten er nu helemaal voor te gaan, hoop dat het bij de clomid blijft, maar na zo lang proberen heb ik de hoop wel een beetje opgegeven.
Ik zou het leuk vinden om met anderen te kletsen die ongeveer in dezelfde situatie zitten.
groetjes Ikke