Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Controle na miskraam

Controle na miskraam
Roosje26

Unregistered

02-01-2008 10:10
Hallo Dames

Even een vraagje vorige week op 1e kerstdag heb ik een miskraam gehad.
Ik heb nog steeds bloedingen. Niet meer zo veel als de eerste dagen maar het is nu al 9 dagen geleden.

Is het verstandig om naar de dokter te gaan om na te laten kijken of alles ok is?

Groetjes
Roosje26
baby

Posting Freak

Topics: 9
02-01-2008 10:20
Hallo Roosje,

Ik zou t denk ik wel even doen.
Want zo lange bloeding lijk mijn ook niet goed.
Sterkte en Succes bij de dokter.
Als je gaat.

Groetjes Baby.
Roosje26

Unregistered

02-01-2008 10:36
Thanks Baby

Ik ga voor de zekerheid even langs de huisarts.

groetjes
baby

Posting Freak

02-01-2008 13:51
Geen dank.
Laat je nog even weten hoe t is afgelopen?
Sterkte.

Groetjes Baby.
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
02-01-2008 17:04
Wat vervelend meis...sterkte..
Ik denk ook dat het verstandiger is, misschien is er een stolsel blijven zitten wat er niet uit gaat. Het kan zijn dat je dan gecurreteerd moet worden dat las ik ergens...
Het kan in elk geval geen kwaad even advies te vragen aan de huisarts..
baby

Posting Freak

03-01-2008 19:22
Hoi Roosje,

Vraagje.
Hoe is t afgelopen bij de huisarts?
Ik hoop dat je wat te weten bent gekomen.

Groetjes Baby.
Roosje26

Unregistered

04-01-2008 13:25
baby schreef:Hoi Roosje,

Vraagje.
Hoe is t afgelopen bij de huisarts?
Ik hoop dat je wat te weten bent gekomen.

Groetjes Baby.

Hoi baby
Ik ben vanochtend naar de dokter gegaan. Volgens hem is alles ok en hoef ik me geen zorgen te maken. Hij vertelde me dat het normaal is dat een vrouw 1 of 2 keer een miskraam krijgt in haar leven en dat dat niet wil zeggen dat er iets mis is met je. je kan gewoon kinderen krijgen. Hij zei dat ik het positieve kant ook moest zien, ik weet nu dus dat ik zwanger kan raken en er zijn heel veel vrouwen die vruchtbaarheids problemen hebben. ik besef dit ook wel maar ben toch best wel down over wat er gebeurt is maar dat waait ook wel over hoop ik.

Ander advies dat de dokter me mee mag was dat ik mijn volgende menstruatie goed in de gaten moest houden, als het niet het zelfde is als mijn normale menstruatie moest ik contact opnemen en dan zou hij me verder onderzoeken.
maar voor nu was er geen reden voor paniek.

Ben alleen vergeten te vragen of het mogelijk is dat ik meteen weer zwanger kan raken of dat het tijd nodig heeft om eerst daarbinnen helemaal te herstellen.
weet iemand van jullie dit misschien?

voor de rest voel ik me wel ok.
gisteren was het wel minder. ik had namelijk in mijn enthousiasme na de eerste zwangerschaps test een fopspeen gekocht en laten inpakken. ik dacht ik ben zeker zwanger heb alleen nog niet genoeg hormonen. die fopspeen wilde ik dan als kado aan mijn man geven. ik had het verstopt en kwam gisteren met opruimen het kadotje tegen, heb daarna een uur gejankt.
Ach ja het heeft even tijd nodig en gelukkig steunt mijn man mij ontzettend goed.

groetjes
Roosje
baby

Posting Freak

04-01-2008 16:15
Hoi Roosje,

Gelukkig maar dat t zo is afgelopen.
Ik ben ook blij voor je dat je steun heb van je man.
Sterkte nog en succes weer met klussen.
Ik hoop voor je dat gauw weer zwanger mag zijn.

Groetjes Baby.
sofietje

Posting Freak

04-01-2008 19:40
Hoi Roosje,

Dat valt niet mee hé... Sterkte joh!!! Dat je nog vloeit is heel normaal hoor, je kunt het toch zien als een mini - bevalling, het is niet niks wat er met je lijf gebeurt als je een miskraam krijgt.

Je kunt trouwens gewoon meteen weer zwanger raken, je hebt door de veranderde hormoonhuishouding zelfs meer kans snel zwanger te raken. Ikzelf heb vorig jaar jan. een miskraam gehad, ben daarna 1 keer ongesteld geworden en was toen weer zwanger. Inmiddels hebben we een gezonde zoon, dus zo snel kan het gaan!

Ik duim voor je!!! Wink
Roosje26

Unregistered

07-01-2008 08:05
Dames

Bedankt voor jullie steun.
Het gaat inmiddels ok met mij. We gaan gewoon vrolijk verder met klussen. als het goed is heb ik deze week mijn eisprong.
ik probeer me er niet zo mee bezig te houden maar onbewust denk ik er wel de hele tijd aan.

groetjes
baby

Posting Freak

07-01-2008 10:24
Hoi Roosje,

Ja dat begrijp ik goed.
T is ook wat, wat je heb meegemaakt.
Ik hoop voor je dat t gauw raak mag zijn en dat dan alles goed gaat.
Veel klus plezier van de week.

Groetjess Baby.
Roosje26

Unregistered

21-01-2008 10:10
Hallo Dames

Ik heb een vraagje hopelijk kunnen jullie het beantwoorden.

Ik heb op 25 december een miskraam gehad ( ongesteld?)
als ik nu ga tellen wanneer ik vruchtbaar ben in januari en wanneer ik kan testen vraag ik me af of ik het wel juist bereken.
kan ik gewoon vanaf de 25e bereken alsof ik ongesteld ben geworden?
als ik vanaf 25 december bereken dan zou 7 en 8 januari mijn meest vruchbare dagen zijn. en ik zou dan morgen kunnen testen als ik vandaag of morgen niet ongi wordt.

ik weet niet of nu mijn hele cyclus van slag is door de miskraam.......

groetjes
Roosje
Kimmeke

Unregistered

21-01-2008 23:10
ik ga ook uit van mijn mk datum....of dat goed is weet ik ni maar had mooi gelijk met de banner men eisprong.
sofietje

Posting Freak

22-01-2008 21:27
Het kan zijn dat je eerste cyclus na de miskraam wat langer is, eerst moeten alle zwangerschapshormonen uit je lichaam verdwenen zijn voordat er een nieuw eitje kan gaan rijpen.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave