Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Navelpiercing

Navelpiercing
Sparkje

Posting Freak

Topics: 1
20-06-2010 20:33
Hoi allemaal,

Ik vroeg me het volgende af:
Ik heb al zo'n 6 jaar een navelpiercing. We zijn nu bezig met zwanger worden.
Ik wil hem graag uit doen als ik zwanger ben omdat ik na mijn zwangerschap geen navelpiercing meer wil.
Ik heb al rondgesurfd op internet maar kan hier weinig over vinden.
Ik vroeg me af of het gaatje nog dichtgroeit en hoe lang dat het ongeveer duurt.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Denise1984

Unregistered

22-06-2010 09:24
Ik heb toen ik 5 maanden zwanger was van de eerste mijn navelpiercing uitgedaan.
3 maanden na mijn bevalling ging ik kijken of ik de navelpiercing weer terug kon zetten. En ik prikte hem er zo weer doorheen. Dus bij mij was ie niet dichtgegaan.
Patricia1983

Unregistered

22-06-2010 09:26
Hi,
Je hebt ook speciale zwangerschapspiercings, deze kan je bij gewoon kopen bij de tattoo/ piercing shop. Ik had mijn piericng ook uitgedaan maar pas 2 jaar later er weer in laten doen (ik durfde het niet zelf) hih held op sokken!
Sparkje

Posting Freak

22-06-2010 21:40
hey hey,

bedankt voor jullie reacties.
Er is veel verschil in heb ik begrepen, soms groeit hij heel snel in en soms gewoon niet.
Ik heb hem er nu alvast maar uitgehaald voor de zekerheid en dan zie ik het vanzelf wel Smile
lisi

Posting Freak

Topics: 10
23-06-2010 07:29
Je wilt hem na de zwangerschap niet meer in doen toch?
Ik heb hem zo zes jaar geleden uit gedaan, maar het gaatje is nog steeds heel goed zichtbaar.
Bij mijn vriendinnen ook.. Ik denk dat hij wel dicht is, maar aan de bovenkant blijft het gewoon zichtbaar.
Sparkje

Posting Freak

23-06-2010 10:07
Nee klopt, na zwangerschap wil ik hem niet meer in doen.
Ik kreeg hem toen ik 16 was en toen vond ik het heel leuk. Nu vind ik het niet lelijk ofzo maar ik merk gewoon dat ik er de laatste 1-2 jaar weinig meer mee doe. Volgens mij heb ik al 10 maanden dezelfde in.
Dus ik laat hem nu gewoon uit. Mijn gaatje is al wel een beetje ingezakt nu zeg maar, als het zo blijft vind ik het prima.
nikki83

Unregistered

23-06-2010 20:31
Ik heb mijn piercing tijdens mijn vorige zwangerschap eruit gehaald. Eerst heb ik het nog met een speciale zwangerschapspiercing geprobeerd, maar die vond ik ook niet lekker zitten. Had ook zon enorme plop navel gekregen. Na mijn zwangerschap zou ik hem uitlaten. Maar na een paar maanden vond ik mijn navel een beetje flubberig eruit zien. Was ook veel afgevallen. Toen ik hem er weer inwilde doen lukte dit in eerste instantie niet. Ik heb hem toen met een stompe dunne naald doorgeprikt en weer ingedaan. Eerst raakte hij wat geirriteerd, maar na een paar dagen was er niets meer aan de hand. Nu met navelpiercing ben ik weer tevreden! Denk dat het per persoon verschillend is hoe snel een gaatje dicht groeit, maar denk als ik naar de meeste kijke dat het best lang duurd voor een gaatje echt goed dicht zit.
Sparkje

Posting Freak

25-06-2010 20:38
Ja wie weet wil ik hem dan alsnog in, je weet het nooit natuurlijk Big Grin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care