Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen welke babyfoon raad je aan?

welke babyfoon raad je aan?
Jolanda10

Posting Freak

Topics: 4
18-06-2010 14:10
Wij zijn op zoek naar een goede babyfoon :-)
Wie heeft er tips? Hopelijk kunnen jullie je meningen een beetje onderbouwen.
Ben benieuwd!

heb gezocht of er al een topic over was, maar kon het zo snel niet vinden..
Shiley

Posting Freak

Topics: 14
18-06-2010 14:18
Wij hebben een philips avent babyfoon met temperatuur meter, lampje (gebruik ik nooit) en slaapliedjes (af en toe gebruikt)

verder is het een dect babyfoon. zo hoor je altijd je eigen kindje en hoef je niet handmatig naar het juiste kanaal te zoeken.
wij zijn heel erg tevreden over de babyfoon:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... 53&merk=55
roosje

Unregistered

19-06-2010 14:12
Wij hebben een Alecto DBX-88, met 5 slaapliedjes, lampjes, terugpraatfunctie, instelbaar volume en temperatuur weergave van de babykamer op beide delen.
Slaapliedjes gebruiken we hier altijd, gaat altijd aan als ze in bed gelegd word en stopt na 5 min. automatisch. Kan evt. vanaf beneden nogmaals aangezet worden.
Lampje op het babykamerdeel gebruiken we (nog) niet. Op het oudergedeelte zitten lampjes die een indicatie geven hoe hard er gehuild word, dat is ideaal als je de babyfoon op 'stil' hebt staan, kun je toch ongeveer zien wat er gebeurd boven. Terugpraatfunctie snapt ze nu ook nog niet. En het is een dect-babyfoon.

Ik heb toen op kieskeurig.nl diverse babyfoons vergeleken en de reviews van mensen gelezen, deze kwam er (naar mijn mening) toen het beste uit. Tot nu toe ook zeer tevreden erover, nog geen klacht(en) gehad.
marij

Unregistered

21-06-2010 18:34
ik heb de zelfde die roosje heeft...echt een super ding.
ben er heel erg blij me..nu heeft me dochter hem nog maar als de kleine man is geboren gaat hij naar zijn kamer.

gr
bambi

Member

Topics: 8
21-06-2010 20:08
Wij hebben ook die van alecto, heel fijn! Alleen al die functies gebruiken we zelden (liedjes, kamertemperatuur, lampje, terugpraatfunctie). Het is een dect babyphonen, das heel prettig, hoor je alleen je eigen kindje en niet de hele buurt Big Grin !

xx
am

Posting Freak

Topics: 5
22-06-2010 09:26
Wij hebben de babyfoon van luvion.
da's die met camera. ik vind m super. zo hoef je niet steeds de kamer in om te kijken, je kunt ook het geluid apart uit zetten wat bij de huiluurtjes wel prettig is of wanneer je een avondje bezoek hebt. als t kindje geluid maakt zie je lampjes branden.
geen terug praat functie enzo maar vind dat zelf ook onodig, als ik tegen mijn meisje wil praten om gerust te stellen ga ik wel naar haar toe.
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
23-06-2010 20:44
Wij hebben een Philips Avent, dezelfde als Mippie. WIj gebruiken juist altijd het muziekje, elke kee rlas hij gaat slapen gaat het muziekje aan. En het is heel fijn dat het een dect is.
Nadeel, hij is behoorlijk prijzig. Die van Alecto die Roosje omschrijft is een stuk goedkoper en net zo goed (die heeft mijn schoonzus) en voor onze tweede gaan we die dan ook zeker kopen ipv de Philips.
Jolanda10

Posting Freak

Topics: 4
28-06-2010 08:26
Thnx voor jullie reacties. Wij gaan op zoek naar de Alecto :-)
Heb ook nog wat gegoogeld, en prijs kwaliteit istie volgens mij best oke.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave