Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Forum clubje zwanger worden 2008

Forum clubje zwanger worden 2008
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
01-01-2008 11:10
Nou dames, 1 januari 2008, op naar een vruchtbaar jaar! Daarom maar een nieuw begin met een nieuw forum voor dit jaar!

En dit jaar gaat het allemaal goedkomen toch meiden?!! GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!
Vickypreg

Posting Freak

01-01-2008 11:16
Hier begon het nieuwe jaar helaas iets minder vrolijk namelijk met :twisted: :twisted:

Helaas...wel een stukje sneller gelukkig dit keer dan de vorige keer. Trouwens, je telt toch het aantal dagen vanaf de eerste dag dat je ongi begint tot de laatste dag voor je volgende? Dus stel ik ben 1 januari ongesteld geworden en ik word het 26 januari weer (hopelijk niet!) dan zit daartussen 25 dagen dan is je cyclus dus 25 dagen toch? Of tel je de eerste dag van de volgende ook mee?
Linda_

Posting Freak

Topics: 8
01-01-2008 12:19
Dat is een goed idee, meteen een volgend forum clubje te beginnen. :-)

Volgens mij tel je in elk geval dag 1 mee, dus de dag dat je ongi geworden bent. Tot je volgende ongi, de laatste dag voor de :evil: .

Voor iedereen, een heel gezond, gelukkig en vooral ook een vruchtbaar 2008! :-D
Dollie

Unregistered

01-01-2008 13:35
Hallo,

Iedereen een gezond vruchtbaar en baby rijk 2008 :!: :!: :!: :!: :!: :!:

En de eerste dag van je ongi moet je ook mee tellen als eerste dag...

Liefs Dollie.
Moi

Posting Freak

Topics: 4
01-01-2008 15:00
Iedereen een heel gelukkig nieuw jaar en ik hoop dat dit een super vruchtbaar jaar wordt voor een ieder.

liefs Moi
Ingie

Unregistered

01-01-2008 15:11
Ik wens iedereen een liefdevol en vruchtbaar 2008 toe..!
Een jaar vol aangename verrassingen, blijde gezichten en warme omhelzingen..

Veel liefs,

Ingie Wink
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
01-01-2008 15:13
Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en ik hoop voor iedereen een heel vruchtbaar jaar!!!!
moosje

Unregistered

01-01-2008 15:39
Eindelijk ga ik mijn eerste berichtje insturen. Ik lees al sinds september mee maar heb niet eerder durven reageren. In september hadden mijn vriend en ik besloten om te stoppen met de pil omdat wij wel heel erg graag een kindje willen. Inmiddels gaan we aan ronde 4 beginnen en hadden we stiekem gehoopt eerder zwanger te zijn. Helaas... Maar wij gaan vol goede moed 2008 in en hebben 2007 ook echt KNALLEND afgesloten met de gedachte dat dit hopelijk ons laatste oud en nieuw met z'n tweetjes was.
Elisa20

Senior Member

Topics: 1
01-01-2008 15:48
Allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!!
Hanne gefeliciteerd!! Big Grin
jorike

Unregistered

01-01-2008 16:43
Hallo dames!
Ook ik wens iedereen een gezond, vruchtbaar en liefdevol 2008!
Dat iedereen maar gelukkig mag zijn met elkaar en geniet van elke dag!!
Groetjes Jorike
Kiekeboe

Unregistered

01-01-2008 18:44
Hoi allemaal,

Van mij ook de allerbeste wensen voor 2008. Hopelijk een jaar vol liefde, vriendschap, gezondheid en vruchtbaarheid. Dat al jullie wensen voor het nieuwe jaar uit mogen komen.

ps. en dat we allemaal dit jaar mogen meebabbelen in het forum clubje zwanger zijn 2008 :lol: :lol: :lol:

Veel liefs Kiki
Moi

Posting Freak

01-01-2008 18:57
moosje schreef:Eindelijk ga ik mijn eerste berichtje insturen. Ik lees al sinds september mee maar heb niet eerder durven reageren. In september hadden mijn vriend en ik besloten om te stoppen met de pil omdat wij wel heel erg graag een kindje willen. Inmiddels gaan we aan ronde 4 beginnen en hadden we stiekem gehoopt eerder zwanger te zijn. Helaas... Maar wij gaan vol goede moed 2008 in en hebben 2007 ook echt KNALLEND afgesloten met de gedachte dat dit hopelijk ons laatste oud en nieuw met z'n tweetjes was.

Hoi Moosje,

Welkom hier! Ik hoop dat het jaar 2008 ook een super jaar voor jou wordt!

Liefs Moi
San-

Unregistered

01-01-2008 21:12
Hoi hoi allemaal,
Iedereen een heel fijn, gezellig, gelukkig en liefdevol 2008!
En ik sluit me aan bij degene (ik weet ff niet meer wie het was...) die zei dat ze hoopte dat we allemaal ons aan kunnen sluiten bij forum zwanger zijn in 2008!
Voor mezelf geldt heeeeel misschien nog zwanger geworden in 2007, tja ik weet het niet.
We hebben veel geklust maar ik heb tot op heden geen ei gevoeld (vorige x wel)...
En Elle, dat zit dus wel goed VOOR het ei geklust! Als ik al een ei gehad heb...

Vicky, misschien balen van je :evil: maar wel een heerlijke korte cyclus... en dat stemt hoopvol voor de volgende ronde, toch? Ik hoop dat ik ook een kortere cyclus heb nu maar ik betwijfel het. En je moet idd de eerste dag van je ongi als eerte dag van je cyclus tellen.

Rest nog een vraagje. Hoe zat dat ook alweer met je (sorry voor het woord) slijm / afscheiding
Op welk moment werd die dikker en draderig? En hoe lang houdt dat dan aan?
Ik had dat namelijk gisteren en dat zou mijn ei-dag zijn? Maar nu lijkt het weg te zijn... is dat logisch?

Fijne avond nog, x San

PS Alle dames die op de valreep nog positief getest hebben gefeliciteerd!
Syl

Posting Freak

Topics: 50
01-01-2008 21:13
Voor de dames die nieuw zijn hier: van harte welkom!
San-

Unregistered

01-01-2008 21:58
heb het antwoord volgens mij al gevonden via google,
volgens mij hebben we dan juist geklust, tellen jullie ff mee?
za, zo en vandaag geklust, gisteren dikkere slijm die uitrekbaar is ( Wink )

Liefs San
catarina

Senior Member

01-01-2008 22:21
iedereen een heel vruchtbaar en gelukkig nieuwjaar
hoop dat het voor iedereen een goed jaar mag worden
gr catarina
catarina

Senior Member

01-01-2008 22:24
San- schreef:heb het antwoord volgens mij al gevonden via google,

Liefs San

hoi hoi weet niet ben er zelf ook mee bezig volgens mijn banner morgen ovulatie en heb ook vlink geklust
gr cat
jorike

Unregistered

01-01-2008 22:47
Hallo allemaal en een gelukkig nieuwjaar!
Ik schrijf dit stukje een beetje stiekem, omdat ik weet dat mijn aanstaande het er niet zo op heeft als ik ons lief en leed deel met wildvreemden...maar ik moet het toch kwijt en dan maar even zo.
Wij zijn dus ook bezig met zwanger worden, maar nu lijkt het alsof er 'faalangst' optreedt bij hem. We zijn nog maar net begonnen en volgens mij is er ook geen stress of druk die wordt uitgeoefend ofzo, maar vervelend is het wel! Niet om de hele zwangerschap (wel een beetje, maar daar hebben we alle tijd voor uiteraard), maar ook omdat ik aan mezelf ga twijfelen. Ik wil hem ook niet nog meer onzeker maken door al teveel te laten merken dat het me frusteerd, dus ik doe mijn best om rekening met hem te houden en laat zo min mogelijk merken. Ik geef hem maar gewoon de tijd om over die drempel te komen denk ik.
Herkent iemand dit en wat zou ik verder nog kunnen doen?

Groeten Jorike
moosje

Unregistered

01-01-2008 23:10
Sorry Jorike, kan je niet echt helpen. Althans als ik je goed begrijp. Wel hebben mijn vriend en ik soms even geen zin omdat het echt BMS is. Voorheen deden we het dan wel gewoon maar tegenwoordig slaan we gewoon een dagje over. En misschien is het een optie om (te proberen) niet te veel voor een baby bezig te zijn maar vooral ook niet te vergeten dat je heel erg veel van elkaar houdt Big Grin .
winanda

Unregistered

01-01-2008 23:15
iedereen een gelukkig en vruchtbaar 2008
jorike

Unregistered

01-01-2008 23:19
Hi Moosje,
bedankt voor je reactie!
Je hebt gelijk en zo benaderen we het ook hoor! Uitgangspunt is altijd liefde!
Je moet weten dat het vanaf het begin niet altijd vlekkeloos gegaan is bij ons. Waar het precies aan ligt weet ik niet, maar het zou kunnen zijn dat een gedeelte komt doordat ik de 1e was voor mijn aanstaande. Hij had dus geen ervaring en dat merk je nu nog. Daarnaast is hij best snel zijn concentratie kwijt...het ging een poosje heel goed, niks aan de hand, maar nu is het weer helemaal mis en of dat komt doordat we de knoop hebben doorgehakt, ik weet het niet!
Ik geef het nog maar even tijd...
Groetjes
moosje

Unregistered

01-01-2008 23:21
Hoi Jorike,

Ik hoop dat het snel vanzelf weer goedkomt. Succes!
bloemke

Senior Member

Topics: 2
01-01-2008 23:24
Hoi dames,
Iedereen een goed en vruchtbaar 2008.
Ik heb even een paar daagjes gewacht met me hier te melden. Dan kon ik meteen in een nieuw topic beginnen was handiger.
Hier zijn we bezig in ronde 9 dus ik hoop toch dat ik dit jaar bij de gelukkige mag horen.
ik wens iedereen veel knuffel plezier en dat het maar mag werken al dat geknuffel Wink .

Groetjes bloemke.
moosje

Unregistered

01-01-2008 23:31
Welkom Bloemke!
Vickypreg

Posting Freak

02-01-2008 07:07
Welkom allemaal!!!
Roosje26

Unregistered

02-01-2008 09:12
Hallo Dames

De beste wensen. Moge het een vruchtbare jaar worden voor ons allen.
Nieuwe ronden nieuwe kansen....

groetjes
Roosje26
Syl

Posting Freak

02-01-2008 09:41
Hoi Jorike,

Ik kom denk ik met een cliche antwoord, het enige advies wat ik voor je heb is blijven praten. Ook over seks.
Je zegt dat hij snel zijn concentratie kwijt is en dat je nog wel eens merkt dat jij de eerste voor hem bent. misschien onzekerheid van zijn kant? Mannen denken toch al vaak dat ze moeten presteren om de vrouw tevreden te houden. En nu komt daar ook nog bij dat jullie zwanger proberen te raken...
Misschien is het iets om daar eens over te praten?

Ik wens je veel succes en vooral ook veel plezier Wink Ik hoop dat het snel raak is!

Groetjes Syl
winanda

Unregistered

02-01-2008 10:17
wat me ook opvalt trouwens is dat ik nu geen behoefte heb aan chocola en heb ik anders wel als ik ongi word. en even een rare vraag heb een warme buik. hebben meer meiden daar last van die zwanger zijn?
bianca1

Unregistered

02-01-2008 10:28
Hallo Allemaal,
Ook namens mij een heel goed jaar toegewenst, dat alle wensen maar uit mogen komen. Als goed begin van het nieuwe jaar heb ik mij vandaag voor het eerst aangemeld. Ik ben begin november vorig jaar na ruim 15 jaar pil gebruik hiermee gestopt, met dezelfde hoop als jullie zwanger worden.
Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat je lichaam weer de oude is na het pil gebruik, maar mijn cyclus is wel opgang gekomen (28 dagen, 31 dagen). Weet iemand van jullie of dat betekent dat de eisprong weer genormaliseerd is?
groetjes Bianca
Syl

Posting Freak

02-01-2008 10:45
winanda schreef:wat me ook opvalt trouwens is dat ik nu geen behoefte heb aan chocola en heb ik anders wel als ik ongi word. en even een rare vraag heb een warme buik. hebben meer meiden daar last van die zwanger zijn?

Ik hoop voor je dat je een positieve test hebt! Pas je wel een beetje op dat je niet meer ziet dan er misschien is. Zou jammer zijn als je voor de zoveelste keer een grote teleurstelling moet verwerken...

Groetjes Syl
doremi

Unregistered

02-01-2008 14:19
Een heel gelukkig, liefdevol maar vooral vruchtbaar jaar voor alle meiden hier!!!!

Hanne gefeliciteerd!!! Geniet ervan! Big Grin Big Grin Big Grin

Welkom alle nieuwe dames, jeetje wat een boel ineens! Ik zit nu precies op mijn eisprong, geloof ik. Vanochtend wel geklust, maar na al die alcohol van de laatste week heb ik er weinig geloof in Big Grin

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het af en toe wel moeilijk heb met de dames die komen en zwanger gaan. Niet dat ik het niet gun, integendeel!!! Ik leef heel erg mee met iedereen, maar voel af en toe een steekje van jaloezie......terwijl ik zelf ook nog niet zo lang bezig ben :oops: :oops:

Hebben meer meiden dat?
Elle

Posting Freak

02-01-2008 15:25
Hey dames,
was jullie even kwijt!!!
haha, viel niet mee, mijn home page is zo klein geworden daqt het niet meer te lezen is... erg irri..

Allemaal een heel geweldig babynieuwjaar!!!!

Alle nieuwe meiden welkom!!!
Enne.. Doremi, ik begin het ook aardig beu te raken!! Tja, het hoort erbij allemaal maar is niet leuk.
Zo, verschillende nod's in aankomst!
De mijne is zaterdag... pfff. ben al best zenuwachtig...
Zijn nu een jaar bezig en zit in gedachten al in het ziekenhuis.. Cry bah.

Liefs ellen
winanda

Unregistered

02-01-2008 16:24
bah nu de hele middag al een zwaar en misselijk gevoel in mijn buik. net chocola gegeten en dat kan ik dus beter niet doen want word dan nog beroerder. kan niet wachten tot ik kan testen. mijn buik is ook warm zijn er meiden die zwanger zijn die hier ook last van hebben?
liesje88

Posting Freak

02-01-2008 17:22
hallo allemaal!
ik ben hier nieuw!
allereerst iedereen een gezond en vruchtbaar 2008!!
mijn vriend en ik zijn nu sinds een maand bezig met zwanger raken.
ik kan nu al niet wachten om te testen 17 januari eerste test als ik HOPELIJK niet :evil: :evil: word natuurlijk!
maar het zal vast wel niet in 1x raak zijn.

groetjes
Vickypreg

Posting Freak

02-01-2008 17:29
Welkom alle nieuwe meiden!

Je weet nooit wanneer het raak is he, het kan in 1 keer maar het kan ook langer duren. Je hebt 15% kans per maand gemiddeld dus ja...
Hopen doen we allemaal en meer kunnen we niet doen, behalve dan klussen op de juiste dagen hihi Big Grin
Succes!!
Mama in spé

Unregistered

02-01-2008 17:39
Big Grin Hallo iedereen hier,

Eerst en vooral een gelukkig en vruchtbaar jaar!

Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en weet het nu ongeveer 2 weken. Amai het was toch een verrassing! Twas zoals ze zeggen direct prijs. Een betere start voor het nieuwe jaar kan niet!

Zijn er nog nieuwe zwangeren aanwezig?

Toedeloe!

Tongue
myste

Unregistered

02-01-2008 18:20
Jeetje wat hadden jullie je verstopt. Ik vond het al zo raar dat ik geen mail meer in mijn box kreeg..Maar goed ik heb jullie gevonden dus bij deze een heel gelukkig 2008.
En dat nu dan eindelijk de langstwachtende maar eens aan de beurt zijn (ELLEN BV).
Ik gun het natuurlijk iedereen maar mensen die er zolang mee bezig ziijn die gun ik nog een beetje extra.

Nou ik ga even lekker warm douchen want ik heb het steenkoud.

Tot snel weer.

GrMyrthe
Linny

Unregistered

02-01-2008 18:33
Hey meiden!

Welkom alle nieuwe lady's! LEuk klets lekker mee!
Doremi; ik had dat ook hoor die jaloerzie, maar dat s echt niet erg, zeker omdat je het ons ook gunt valt dit type jaloerzie in de klasse, gezonde..hihi
Ellen, ik hoop ZOOOOO had het bingo voor je is... ik gun het jou ook zo ontzettend....
Mama in spé: ook welkom. Ik weet ook sinds 2 weken dat ik zwanger ben..moet nog steeds erg aan het idee wennen..het is zo onwerkelijk maar tegelijk zo gaaf!
Winanda, ik snap niet dat jij nog kan wachten...ik testte ook 2 dagen tevroeg, maar met dezelfde duidelijk herkenbare kwalen ook positief!!
Bianca1: Positief is natuurlijk dat je cyclus lengte wel direct normaal is! Bij sommige meiden duurt hun cyclus 40 dagen of langer! Maar dat garandeert niet dat je ook een eisprong hebt. Maar vooralsnog:geen zorgen maken and go for it!!!!

Geloof dat ik wel weer een beetje bij ben! Valt niet mee om alle forum's mee te volgen... :lol:

Knuf Linny
ruby

Unregistered

02-01-2008 18:35
dames nog een gelukkig nieuwjaar

heb ff alles bijgelezen(van dit forum)
het gaat hier wel ontzettend snel......

heb dan echt een beetje moeite om bij te houden
ik lees af en toe nog wel mee maar ik lees meer op het andere forum (langer dan een jaar bezig)

groetjes ruby
laat iedereen maar snel zwanger worden........
San-

Unregistered

02-01-2008 18:51
Hey Winanda,
Over die warme buik weet ik niet maar een vriending van mij is nu 12 weken zwanger en ze was echt chocolade-verslaafd. Er ging geen dag bij zonder... en nu hoeft ze niet meer sinds ze zwanger is... Ik hoop ontzettend dat het raak voor je is en hoop dat wat je voelt ook echt tekenen van een zwangerschap is!!! GOOD LUCK!

Enne Doremi, Elle en alle anderen die zich aangesproken voelen... ik denk dat we het allemaal iedereen ontzettend gunnen, zeker degene die al langer bezig zijn. Maarre ik denk ook dat echt iedereen van ons het meeste hoopt zelf de volgende te zijn... en dat kan je denk ik niemand kwalijk nemen. Wat niet wegneemt dat het groene jaloeziemonstertje regelmatig om de hoek kan en mag kijken!!!!

Ik heb vandaag weer (sorry voor het onsmakelijke verhaal) dikkig wit slijm wat rekbaar is. Vanavond dus weer lekker aan de klus! Kan me een slechter einde van mijn vakantie denken...!

En oja, alle nieuwe meiden WELKOM!

Liefs San
doremi

Unregistered

02-01-2008 18:54
Hè, ben echt opgelucht dat ik niet de enige ben die dat heeft en dat degene die zwanger zijn het ook begrijpen, pfff Big Grin Big Grin
San-

Unregistered

02-01-2008 19:01
Als je mij bedoelt... ik ben niet zwanger maar begrijp je wel hoor!

Enne ik heb zojuist nog op een berichtje van jou gereageerd onder een ander forum!!!!

Liefs San
doremi

Unregistered

02-01-2008 19:21
doremi schreef:Hè, ben echt opgelucht dat ik niet de enige ben Jij en anderendie dat heeft en dat degene die zwanger zijn Linny bijvoorbeeldhet ook begrijpen, pfff Big Grin Big Grin

Hahah, snap je??? Big Grin
Linny

Unregistered

02-01-2008 19:25
Hihi

DAnk je, maar k vind het meer als normaal dat wij het begrijpen. Het hoort zo anders zou het ook niet gezond zijn...
Wij (ik) zijn/ben immers ook 6 maanden bezig geweest en was ook niet pats boem zwanger na 1 of 2 keer wat je zo vaak hoort.. (gelukkig maakt men dat ook mee...)

Knuf Linny
winanda

Unregistered

02-01-2008 19:28
San- schreef:Hey Winanda,
Over die warme buik weet ik niet maar een vriending van mij is nu 12 weken zwanger en ze was echt chocolade-verslaafd. Er ging geen dag bij zonder... en nu hoeft ze niet meer sinds ze zwanger is... Ik hoop ontzettend dat het raak voor je is en hoop dat wat je voelt ook echt tekenen van een zwangerschap is!!! GOOD LUCK!

Enne Doremi, Elle en alle anderen die zich aangesproken voelen... ik denk dat we het allemaal iedereen ontzettend gunnen, zeker degene die al langer bezig zijn. Maarre ik denk ook dat echt iedereen van ons het meeste hoopt zelf de volgende te zijn... en dat kan je denk ik niemand kwalijk nemen. Wat niet wegneemt dat het groene jaloeziemonstertje regelmatig om de hoek kan en mag kijken!!!!

Ik heb vandaag weer (sorry voor het onsmakelijke verhaal) dikkig wit slijm wat rekbaar is. Vanavond dus weer lekker aan de klus! Kan me een slechter einde van mijn vakantie denken...!

Liefs San

het is echt met vlagen dat ik gen chocola hoef vanmiddag werd ik er echt misselijk van maar nu weer niet.
en linny ga morgenochtend testen maar ben zo bang dat ik te vroeg test en dat ik een negatievetest heb en zowiezo ben ik daar bang voor daarom test ik ook niet. ben namelijk al een jaar bezig en ben zo bang voor weer een teleurstelling.
Linny

Unregistered

02-01-2008 19:30
winanda schreef:
San- schreef:Hey Winanda,

Liefs San

het is echt met vlagen dat ik gen chocola hoef vanmiddag werd ik er echt misselijk van maar nu weer niet.
en linny ga morgenochtend testen maar ben zo bang dat ik te vroeg test en dat ik een negatievetest heb en zowiezo ben ik daar bang voor daarom test ik ook niet. ben namelijk al een jaar bezig en ben zo bang voor weer een teleurstelling.

Zoals wij dat in Brabant zeggen..

Vrouwke! Ge moet doen wa gij het beste vindt!
Je voelt zelf het beste wanneer je er klaar voor bent...

Knuf Linny
Elle

Posting Freak

02-01-2008 19:34
ge hebt wel een lief konijntje!!!!
:mrgreen:

Alweer 5 weekjes, spannend..
je had het al wel mensen verteld he linny??
liesje88

Posting Freak

02-01-2008 19:38
hoe oud zijn jullie hier allemaal??
ik zelf ben 20 jaar....
Elle

Posting Freak

02-01-2008 19:41
31 al... pffff Confusedhock:
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
02-01-2008 19:44
ik ben 24.
liesje88

Posting Freak

02-01-2008 19:45
dan ben ik haast de jongste zeker...
doremi

Unregistered

02-01-2008 19:46
Ik ben 28....
myste

Unregistered

02-01-2008 19:47
35 maar heb al wel een dochtertje van 8. Ik ben de bejaarde van het forum

Myrthe
Elle

Posting Freak

02-01-2008 19:53
er zijn nog wel meer jongere hoor.

En Myrt, Anja, was 39 ofzo en had al 11 kids!!!!
Dus je kunt nog een paar jaar, misschien wel 3 kids achter elkaar als je wilt.. Wink
liesje88

Posting Freak

02-01-2008 19:55
laten we eerst maar eens beginnen met 1 haha.....
Linny

Unregistered

02-01-2008 19:58
Ik heb het tegen mijn ouders verteld en tegen mijn schoonouders.
Verder op 1e kerstdag tegen de familie van mijn vaders kant. Daar zijn we erg close mee en die zie ik maar weinig met allemaal compleet.! Verder 1 vriendin..die wist dat we bezig waren en vroeg ernaar. Heb zelf de test gedaan op haar verjaardag.. Ze zei al: ow daarom was je al zo vroeg naar huis!! hahha

Ah Myrthe, Zo moet je dat niet zien. Je bent zo oud als je jezelf voelt toch? (luid het spreekwoord toch?)

Ik zal eens even een overzicht maken dan kan iedereen steeds kopie en plakken en dan doorzetten.
Leuk plannetje toch?
We hebben het al eerder gedaan, maar dat is was toen de gulden nog van hout was...lol!

Liesje88 20
Elle 31
Lenteding 24
Doremi 28
Myrthe 35
Linny 28

Ennuh pfff 11 kids..is dat niet een beetje NIET van deze tijd? hihi lol
Hanne

Unregistered

02-01-2008 20:30
Liesje88 20
Elle 31
Lenteding 24
Doremi 28
Myrthe 35
Linny 28
Hanne 23

Ik snap helemaal dat je jaloers bent als iemand zwanger raakt. En zeker als het zo makkelijk gaat. Ik had dat zelf precies hetzelfde. Natuurlijk gun je het een ander, maar je wilt het zelf ook zooooooo graag. Ik denk dat het ergste is dat je niet zeker weet of het goed gaat komen.
Wachten is dubbel zo erg als je niet weet hoe lang het gaat duren!
Wens jullie een vruchtbaar 2008!!! Smile

Liefs Hanne
Moi

Posting Freak

02-01-2008 21:02
catarina schreef:
San- schreef:heb het antwoord volgens mij al gevonden via google,

Liefs San

hoi hoi weet niet ben er zelf ook mee bezig volgens mijn banner morgen ovulatie en heb ook vlink geklust
gr cat

als je draderig slijm hebt, dan ben je vruchtbaar en is je ei er heb ik mij laten vertellen...
jorike

Unregistered

02-01-2008 21:03
Liesje88 20
Elle 31
Lenteding 24
Doremi 28
Myrthe 35
Linny 28
Hanne 23
Jorike 28

Volgens mij doet leeftijd er niet zoveel toe, als je voor jezelf maar weet dat je er klaar voor bent!
Ik wens iedereen heel veel succes!
Moi

Posting Freak

02-01-2008 21:04
Liesje88 20
Elle 31
Lenteding 24
Doremi 28
Myrthe 35
Linny 28
Hanne 23
Moi (Malu) 26
Linny

Unregistered

02-01-2008 21:08
jorike schreef:Liesje88 20
Elle 31
Lenteding 24
Doremi 28
Myrthe 35
Linny 28
Hanne 23
Jorike 28

Volgens mij doet leeftijd er niet zoveel toe, als je voor jezelf maar weet dat je er klaar voor bent!
Ik wens iedereen heel veel succes!

Leeftijd doet er inderdaad niet toe.
Je voelt zelf wanneer je er klaar voor bent.
Dat is nu pas bij mij. Had het ook wel eerder gewillen, maar nooit over nagedacht. Studie eerst afmaken, vast baan. Woonde op een flatje 5 hoog en wil graag naar laagbouw etc.. Nu dat allemaal sinds april jl voor elkaar was, kreeg ik nestdrang...haha

Knuf Linny
Merel

Unregistered

02-01-2008 22:33
Elle 31
Lenteding 24
Doremi 28
Myrthe 35
Linny 28
Hanne 23
Moi (Malu) 26[/color][/b][/quote]
Merel 25

Jeetje wat is er weer een hoop gebeurd en geschreven! Maar eerst: EEN GEWELDIG NIEUWJAAR VOOR IEDEREEN!!!! DAT ALLE WENSEN MOGEN UITKOMEN!!!! Hanne en Debby van harte! Geweldig! Nieuwe meiden welkom! Hier weinig nieuws. Morgen om 1 uur naar het ziekenhuis met mijn mannetje. Ik hoop dat we wat duidelijkheid krijgen gisteren had hij weer enorme steken in zijn hoofd en viel hij weer bijna flauw. Als je op internet kijkt word je er ook niet echt op gerust gesteld dus daar ben ik maar mee gestopt en wacht morgen rustig even af. Ik zal overigens wel compleet achterlijk zijn maar HOE KRIJG IK IN GODSNAAM EEN BANNER EROP!? :roll: :|
moosje

Unregistered

02-01-2008 22:38
Hanne 23
Lenteding 24
Merel 25
Doremi 28
Linny 28
Moosje 29
Elle 31
Myrthe 35
moosje

Unregistered

02-01-2008 22:40
Sorry Liesje88, zag dat ik je vergeten was.

Liesje88 20
Hanne 23
Lenteding 24
Merel 25
Doremi 28
Linny 28
Moosje 29
Elle 31
Myrthe 35
moosje

Unregistered

02-01-2008 22:41
En Jorike...

Liesje88 20
Hanne 23
Lenteding 24
Merel 25
Doremi 28
Linny 28
Jorike 28
Moosje 29
Elle 31
Myrthe 35
Elisa20

Senior Member

02-01-2008 22:42
Ik ben niet meer de jongste Wink

Elisa 20
Liesje88 20
Hanne 23
Lenteding 24
Merel 25
Doremi 28
Linny 28
Moosje 29
Elle 31
Myrthe 35
myste

Unregistered

02-01-2008 22:54
Heeft iemand eigenlijk nog wel eens iets gehoord van diegene met 11 kids,want die was toen weer zwanger en haar schoonfamilie was er niet zo blij mee kan ik me nog herrinneren en haar ex die zat geloof ik vast en die bedreigde haar of zoiets. Ben wel benieuwd hoe dta dat allemaal afgelopen is.
Ben niet nieuwsgierig hoor maar wil wel graag alles weten Wink .

Gr Myrthe
jorike

Unregistered

02-01-2008 22:56
Elisa 20
Liesje88 20
Hanne 23
Lenteding 24
Merel 25
Moi (Malu) 26
[/b][/quote]
Doremi 28
Linny 28
Moosje 29
Elle 31
Myrthe 35
Ik zet mezelf er wel weer tussen hoor, snif... Cry
(bedankt Moosje! Wink )[/color]
Vickypreg

Posting Freak

02-01-2008 23:00
Elisa 20
Liesje88 20
Hanne 23
Lenteding 24
Merel 25
Vicky 25
Doremi 28
Linny 28
Jorike 28
Moosje 29
Elle 31
Myrthe 35
Merel

Unregistered

02-01-2008 23:13
Het is gelukt! Ik kopieerde steeds de verkeerde code......... :oops:
bloemke

Senior Member

03-01-2008 07:57
Elisa 20
Liesje88 20
Hanne 23
Lenteding 24
Merel 25
Vicky 25
Moi (Malu) 26
Doremi 28
Linny 28
Jorike 28
Moosje 29
Elle 31
Myrthe 35

Is dit het lijstje van de dames die hier posten, met de leeftijd?

Dan wil ik er ook wel tussen bloemke (34)
Heb het al terug gelezen hihih ongeduldig Wink

Elisa 20
Liesje88 20
Hanne 23
Lenteding 24
Merel 25
Vicky 25
Moi (Malu) 26
Doremi 28
Linny 28
Jorike 28
Moosje 29
Elle 31
Bloemke 34
Myrthe 35
Zo ik sta er ook bij.
Elle

Posting Freak

03-01-2008 08:10
ff vraagje, als jullie naar de home start pagina gaan van zwanger worden kunnen jullie het dan lezen???
Bij mij zijn de letters zo klein dat ze niet te lezen zijn.
Lenny vroeg of meer meiden hier last van hadden.
De forums zijn goed te lezen maar de startpagina niet.
Willen jullie dit even checken door boven op home te drukken of linksboven op de zaadjes. :mrgreen:

Liefss
myste

Unregistered

03-01-2008 08:58
Ik kan het gewoon lezen. Bij mij zijn de lettertjes niet klein.

Myrthe
Dollie

Unregistered

03-01-2008 09:44
Ik kan het ook gewoon lezen... Mischien een brilletje Big Grin Big Grin Big Grin Geintje...

Liefs Dollie
Vickypreg

Posting Freak

03-01-2008 10:28
Ik kan het ook gewoon lezen... :geek: Big Grin
Hanne

Unregistered

03-01-2008 11:21
Wie ging er nou testen vanochtend? Winanda toch?
En???????
myste

Unregistered

03-01-2008 11:42
Als het goed is ging ze testen ja.

Myrthe
winanda

Unregistered

03-01-2008 12:13
was negatief. maar misschien te vroeg getest dus wacht wel af. de baarmoedermond was nu verder naar achter en is normaal laag als ik het moet worden.
catarina

Senior Member

03-01-2008 12:16
bloemke schreef:Elisa 20
Liesje88 20
Hanne 23
Lenteding 24
catarina 24
Merel 25
Vicky 25
Moi (Malu) 26
Doremi 28
Linny 28
Jorike 28
Moosje 29
Elle 31
Myrthe 35

Is dit het lijstje van de dames die hier posten, met de leeftijd?

Dan wil ik er ook wel tussen bloemke (34)
Heb het al terug gelezen hihih ongeduldig Wink

Elisa 20
Liesje88 20
Hanne 23
Lenteding 24
catarina 24
Merel 25
Vicky 25
Moi (Malu) 26
Doremi 28
Linny 28
Jorike 28
Moosje 29
Elle 31
Bloemke 34
Myrthe 35
Zo ik sta er ook bij.

ik hoor er ok nog bij ben cararina 24 jaar en met poging 3 bezig
catarina

Senior Member

03-01-2008 12:20
winanda schreef:was negatief. maar misschien te vroeg getest dus wacht wel af. de baarmoedermond was nu verder naar achter en is normaal laag als ik het moet worden.

je moet nog even gedult hebben is soms moeilijk weet het maar als het zo is is het zo succes met testen morgen zal voor je duimen kan iemand mijn bericht lezen staat onder algemeen bloeding weet niet wat ik hier mee moet gr cat
catarina

Senior Member

03-01-2008 12:28
Elle schreef:ff vraagje, als jullie naar de home start pagina gaan van zwanger worden kunnen jullie het dan lezen???
Bij mij zijn de letters zo klein dat ze niet te lezen zijn.
Lenny vroeg of meer meiden hier last van hadden.
De forums zijn goed te lezen maar de startpagina niet.
Willen jullie dit even checken door boven op home te drukken of linksboven op de zaadjes. :mrgreen:

Liefss

heb het even gecheckt maar bij mijn zijn de letters heel groot dus kan het goed lezen hoor
catarina

Senior Member

03-01-2008 12:29
winanda schreef:was negatief. maar misschien te vroeg getest dus wacht wel af. de baarmoedermond was nu verder naar achter en is normaal laag als ik het moet worden.

kan je dat voelen hoe dan ???????????
Merel

Unregistered

03-01-2008 12:34
He Winanda,

Grrrr, hoop echt voor je dat je te vroeg hebt getest! Duimpjes zijn al rood! Wink
liesje88

Posting Freak

03-01-2008 12:58
nee idd leeftijd maakt niks uit! als je er maar klaar voor bent en er samen achterstaat!
dat is veel belangrijker..
liesje88

Posting Freak

03-01-2008 13:00
ik ik kan de homepagina ook gewoon lezen!!
niks mis mee haha
winanda

Unregistered

03-01-2008 13:45
catarina schreef:

kan je dat voelen hoe dan ???????????
hou het dagelijks in de gaten. verder nog steeds zwaar gevoel in mijn buik en net rook ik eten en werd gelijk misselijk. dus laat de moet niet zakken.
catarina

Senior Member

03-01-2008 13:50
wameer ga je weer testen hoop het echt voor je

wat moet je dan voelen met je vinger ??????

gr cat
RIESJANNELA

Unregistered

03-01-2008 14:51
hoi hoi allemaal

ik heb even een vraagje ik heb nu een cyclus van 40 dagen gehad waneer moet ik dan me ei krijgen want ik weet het even niet meer kan iemand mij helpen :oops:
wel grappig he als je al; een tijd besig bent en even de weg kwijt raak met hoe ging dat ookal weer Smile
ik voel me ei niet aan komen dus dat is voor mij ook geen oplossing
nou alvast bedankt
catarina

Senior Member

03-01-2008 16:02
RIESJANNELA schreef:hoi hoi allemaal

ik heb even een vraagje ik heb nu een cyclus van 40 dagen gehad waneer moet ik dan me ei krijgen want ik weet het even niet meer kan iemand mij helpen :oops:
wel grappig he als je al; een tijd besig bent en even de weg kwijt raak met hoe ging dat ookal weer Smile
ik voel me ei niet aan komen dus dat is voor mij ook geen oplossing
nou alvast bedankt

nou zover ik weet komt je ei als je een cyclus van 28 dagen heb 2 weken na de eerste dag van je menstuatie
maar als ie langer duurt komt ie volgens mijn twee weken voor je mentruatie maar weet ik niet zeker je kan het ook uitrekenen op zwangerworden.nl niet .nu gr cat
Elle

Posting Freak

03-01-2008 16:31
Potverdikkema...
dus ben ik de enigste die het niet lezen kan, grrr.. piep pc..###
Het word tijd dat ik mijn technische kanten weer eens laat zien! haha.

Catharina, ik kan je topic dus niet vinden omdat het niet te lezen is voor me maar hier mag je je vragen ook gewoon stellen hoor, krijg je vaak eerder reactie.
Enne.. niet teveel voelen allemaal, word je alleen maar gek van. Is wel belangrijk om je lichaam in de gaten te houden rondom je eisprong, dan weet je wanneer je vruchtbaar bent. Dus bv. extra slijm vorming, meer zin in sex, vage buikpijn. Bij mij is het eerste meestal doorslaggevend. Succes!
Als je zwanger bent merk je het vanzelf. Tongue

Liefs ellen
myste

Unregistered

03-01-2008 16:37
Hé Ellen,

Nog geen klachtjes???? Mijn gedachtenzijn de komende dagen bij jou hoor.

Myrthe
Elle

Posting Freak

03-01-2008 16:46
Neee, moet zaterdagochtend afwachten, dan weet ik meer.
Nu nergens last van.

Ben ondertussen een verslag aan het typen maar... heb geen zin!!!!!!!!!!!
haha, handig onder werktijd.. Tongue

Liefssss
Dollie

Unregistered

03-01-2008 18:28
Hoi Myrthe,

Elle heeft as. zaterdag haar NOD en linda dan testen zij positief en ik zondag , en dan jij Myrthe 26 jan en Ruby ook eind januari en de rest volgt...

Lijkt me wel een strak plan van El, vind je ook niet :?: :?: :?:

Liefs Dollie
Dollie

Unregistered

03-01-2008 18:43
Hoi,

San hoe is het met je heb al een tijdje niks van je gehoord....

Liefs Dollie
Vickypreg

Posting Freak

03-01-2008 18:45
Ja dollie en ellen, jullie testen dit weekend gewoon positief he!! Het is jullie echt gegunt en dan volgt de rest hopelijk ook!
Hoop echt voor je dat je het hele traject niet door hoeft dollie...
Dollie

Unregistered

03-01-2008 18:46
Dank je lief van je Wink
catarina

Senior Member

03-01-2008 18:46
Catharina, ik kan je topic dus niet vinden omdat het niet te lezen is voor me maar hier mag je je vragen ook gewoon stellen hoor, krijg je vaak eerder reactie.
Enne.. niet teveel voelen allemaal, word je alleen maar gek van. Is wel belangrijk om je lichaam in de gaten te houden rondom je eisprong, dan weet je wanneer je vruchtbaar bent. Dus bv. extra slijm vorming, meer zin in sex, vage buikpijn. Bij mij is het eerste meestal doorslaggevend. Succes!
Als je zwanger bent merk je het vanzelf. Tongue

Liefs ellen[/quote]

ja die topic ging over een innestelings bloeding ben er al uit maar heb wel vaak een zwaar gevoel onder in mijn buik net of er iets steekt rond de tijd dat ik mijn ei zou moeten hebben dus dat kan wel kloppen
bedankt

en ellen en dollie veel succes met testen zal voor jullie duimen beter kan je het nieuwe jaar niet beginnen

gr catarina 24
twente

Member

03-01-2008 18:49
Hoi allemaal.

allereerst nog een heeeel gelukkig,liefdevol en gezond 2008 !!!

Zouden jullie mij ook even op die leeftijds lijst willen zetten?
Eva 30

Ben nu sinds vrijdag gestopt met een hormoonkuurtje.Ben nu mega ongi.
Hopenlijk wordt m'n cyclus nu wat regelmatiger.

@Merel. Veel succes morgen in het ziekenhuis.Hopenelijk valt het allemaal een beetje mee.Kan me voorstellen dat je bang bent.En inderdaad.Van dat lezen op internet word je ook niet vrolijker.

@Winanda en Elle.Succes met testen!

Alle anderen natuurlijk ook waarbij hun NOD nadert.

groetjes Eva
San-

Unregistered

03-01-2008 18:50
Elisa 20
Liesje88 20
Hanne 23
Lenteding 24
catarina 24
Merel 25
Vicky 25
Moi (Malu) 26
Doremi 28
Linny 28
Jorike 28
San 28, bijna 29...
Moosje 29
Elle 31
Bloemke 34
Myrthe 35
San-

Unregistered

03-01-2008 18:56
Ha Dollie,
ben ik weer, ik ben er nog steeds hoor maar ben ook weer aan het werk.... bah! Ook al is mijn werk leuk, ik had nu voor het eerst sinds 2 jaar echt vakantie!!! Geen geklus en geen verhuizing... heeeeeerlijk!!! Moest vandaag dus wel ff wennen... maar ja, werk met kinderen dus even lekker wegdromen zit er niet bij!

Ik ga weer zonnestraaltjes opsturen de komende paar dagen, in ieder geval voor jou Dollie en natuurlijk voor Elle! Uiteraard mag iedereen ze oppikken die ze goed kan gebruiken (Ruby? Doremi?) en ik zou niet gierig zijn met het oppikken!!!

Ellle, fijn je hier nog wel te zien, ik weet dat je het op het andere forum zeker zo "lekker" vindt. Ik vind het erg prettig om te kunnen kletsen met mensen die al langer bezig zijn en eigenlijk ook met mensen van mijn leeftijd :oops:.... bedoel daar niets negatiefs mee maar tja, mijn vriendinnen zijn ook van mijn leeftijd of ouder(!) Ik heb geen vriendinnen die veeeel jonger zijn. Hoop niet dat ik door dit te zeggen mensen tegen het hoofd stoot...

Verder is het hier weeeeeeeeeeeeeeeeer wachten geblazen. We hebben heeeeeel goed ons best gedaan deze keer dus ik vind het wel spannend!

Liefs San
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (14): 1 2 3 4 5 ... 14 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave