Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Vroege eisprong?

Vroege eisprong?
Beebielove

Posting Freak

Topics: 8
26-05-2010 15:42
Hoi Meiden ik ben sinds maart bezig met zwanger worden, maar ik ben nu een beetje in de war.
Mijn cyclussen zijn heel regelmatig: ronde 1 was 30 dagen en ronde 2 was ook 30 dagen.
De eerste ronde voelde ik al wat gerommel rond de 12 of 13e dag geloof ik, maar dat weet ik niet meer precies zeker.
En de tweede ronde was mijn eisprong rond de 14e dag.
Maar deze ronde is mijn eisprong op 29 mei en heel raar maar ik voel dezelfde steken en pijn in mijn rug vandaag al.
Ook is mijn afscheiding ook een beetje sliertachtig, maar niet zo heel erg als voorgaande keren.
Zou het kunnen dat mijn eisprong vandaag al is?
Want ik weet nu dus even niet meer wanneer ik het beste kan klussen, aangezien we het de laatste tijd niet echt veel doen.
De laatste keer was zondag de 23ste, zou dat al tot een zwangerschap kunnen leiden als ik nu al mijn eisprong heb?

Liefs Beebielove.
Babii

Posting Freak

Topics: 48
26-05-2010 15:44
Het zou zeer zeker kunnen dat je eisprong er nu al is. Gebruik je geen ovulatietesten? En hoe weet je zeker wanneer je, je eisprong had?

Dat kan je alleen zeker weten met ovulatietesten en temperaturen.

Het kan dus wel dat je eerder je ovulatie hebt, vandaar dat ovulatietesten ideaal zijn.
Beebielove

Posting Freak

26-05-2010 15:58
Ik heb net even alles in mijn agenda terug gekeken en berekend en het is als volgt:
Eerste ronde: eisprong met 13/14 dagen.
Tweede ronde: eisprong met 16 dagen.
Derde ronde zit ik nu in maar voel echt heftige steken vandaag dus het lijkt of het vandaag al is.
Dan zou dit de 14e dag zijn.

Maar aangezien ik een cyclus van 30 dagen heb, dacht ik dat ie later zou komen.

Ik wil het liefst niet met ovutesten beginnen, omdat ik het zowieso de eerste poos zonder iets wil proberen en kijken of het lukt.
Mocht het over een aantal maanden nog niet raak zijn dan ga ik het misschien overwegen.

Maar ik ben nu gewoon een beetje in de war omdat ik niet echt van mijn lichaam iets aan kan nemen.
Maar zouden de zaadjes nog wel kunnen leven nadat ik 23 mei heb geklust?
Beebielove

Posting Freak

26-05-2010 16:01
Ik snap wat je bedoelt Babii, alleen voel ik mijn eisprong (geloof ik) wel heel goed, want ik heb die dag echt ontzettende last van steken aan de rechter of linker kant en ook heel erg veel last van mijn onderrug.
En ik heb vandaag al de hele tijd last van heeeel veel plassen.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave