Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden geen menstruatie en een negatieve test

geen menstruatie en een negatieve test
pukemuk

Senior Member

Topics: 3
18-05-2010 19:32
Ik ben nu ruim 1,5 week overtijd en heb 2 testen gedaan die negatief waren. Vandaag heb ik de uitslag van de bloedtest gehad en die was helaas ook negatief. Maar ik heb nog steeds geen menstruatie gehad.... Zijn er meer vrouwen die dit meegemaakt hebben want ik word behoorlijk gek van de onzekerheid
annemieke1980

Posting Freak

Topics: 18
18-05-2010 19:39
pukemuk schreef:Ik ben nu ruim 1,5 week overtijd en heb 2 testen gedaan die negatief waren. Vandaag heb ik de uitslag van de bloedtest gehad en die was helaas ook negatief. Maar ik heb nog steeds geen menstruatie gehad.... Zijn er meer vrouwen die dit meegemaakt hebben want ik word behoorlijk gek van de onzekerheid

Hallo Pukemuk, Welkom hier op het forum, ik weet niet hoelang je al bezig bent om zwanger te worden en of je voordat je zwanger wilde worden de pil slikte,maar het zou kunnen dat je cyclus onregelmatig is doordat je aan het ontpillen bent! Weet je precies wanneer je eisprong was? Dan kun je namelijk beter berekenen of je echt overtijd bent.

Je berichtje staat op dit moment in het verkeerde topic,je hebt het namelijk bij miskraam geplaatst en daar hoort het geloof ik niet thuis, het kan dus zijn dat ze het gaan verplaatsen naar het zwanger worden topic!

Liefs Annemieke
pukemuk

Senior Member

Topics: 3
18-05-2010 19:47
Hi annemieke

Dank je!
Ik ben sinds nov 09 gestopt met de pil en heb een feb een miskraam gehad daarna eigenlijk meteen weer een normale cylus en dus ook mijn menstruatie gehad.
Heb mijn cyclus toen weer berekent en nu ben ik 11 dagen overtijd heb eigennlij verdre weing last van ben alleen heel de dag misselijk maar dat kunnen ook de zenuwen zijn denk ik

Groetjes
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave