Zwanger Worden .NU forum [Archief] Over Zwanger Worden .NU Even voorstellen Even voorstellen

Even voorstellen
Trieske84

Unregistered

18-05-2010 18:34
Ook ik zal mezelf even voorstellen.

Met de jaarwisseling hebben mijn man en ik besloten om te proberen om zwanger te worden. Tot op heden nog geen succes maar we zijn dan ook nog niet zo lang bezig.
We zijn ruim 10 jaar samen en 2,5 jaar getrouwd. Ik ben 25 en mijn man 28 en we wonen in het zuiden van het land.

Mijn menstruatie is goed op gang gekomen, ik geloof dat ik nog nooit zo blij was geweest dat ik ongesteld was geworden :lol: De 2 daaropvolgende cyclussen waren netjes 28 dagen. De 3e was 32 dagen en nu was hij 35 dagen. Hopelijk wordt het niet steeds met 3 dgen verlengt want dan duren de rondes wel erg lang...

Groetjes Patricia
annemieke1980

Posting Freak

Topics: 18
18-05-2010 19:42
Trieske84 schreef:Ook ik zal mezelf even voorstellen.

Met de jaarwisseling hebben mijn man en ik besloten om te proberen om zwanger te worden. Tot op heden nog geen succes maar we zijn dan ook nog niet zo lang bezig.
We zijn ruim 10 jaar samen en 2,5 jaar getrouwd. Ik ben 25 en mijn man 28 en we wonen in het zuiden van het land.

Mijn menstruatie is goed op gang gekomen, ik geloof dat ik nog nooit zo blij was geweest dat ik ongesteld was geworden :lol: De 2 daaropvolgende cyclussen waren netjes 28 dagen. De 3e was 32 dagen en nu was hij 35 dagen. Hopelijk wordt het niet steeds met 3 dgen verlengt want dan duren de rondes wel erg lang...

Groetjes Patricia

Hallo Patricia,ik geloof dat we elkaar al tegen zijn gekomen in het gestopt met de pil in januari 2010 forum Wink ook hier van harte welkom meid,en heel veel succes met zwanger worden!Liefs Annemieke
Lucky

Posting Freak

Topics: 0
19-05-2010 07:12
Hoi Patricia welkom op dit forum en veel succes met zwanger worden.
Klets hier gezellig met ons mee.

Liefs lucky
Trieske84

Unregistered

19-05-2010 08:20
Ga ik zeker doen, vind het niet alleen gezellig maar ook prettig om ervaringen en verhalen te delen met mensen in dezelfde spannende en leuke fase als ik!!

Ook bij mij weet alleen één goede vriendin het maar toch ga ik daar niet zo snel naartoe voor de specifieke vragen. Daarnaast wil ik het haar ook pas vertellen als ik zwanger ben.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave