Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Ik zie het niet meer zitten Mijn man kan niet klaarkomen op de vruchtbare dagen

Mijn man kan niet klaarkomen op de vruchtbare dagen
withlove

Unregistered

16-05-2010 19:21
Hoi allemaal,
Ik zit nogal met een probleem waar ik me voor schaam :oops: , het is zo dat tijdens mijn vruchtbare dagen ik te nat ben(sorry dat ik het zo moet omschrijven ik schaam me er heel erg voor) en daardoor voeld mijn partner niks meer en lukt het hem niet om in mij klaar te komen. Ik vroeg me of er meerdere zijn die dit herkennen?
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
16-05-2010 19:44
Hee meid,
Laat hem dan masturberen, vang het kwakkie op in een schoon & droog plastic bakje, zuig het op met een spuitje die je bij de apotheek kan kopen en spuit het naar binnen in je schede.
Tis wel wat extra werk, maar als hij niet kan klaarkomen in je dan lukt het niet om zwanger te worden op je vruchtbare dagen.
Je kan jezelf niet droger maken...tis de natuur..

liefs
ruthje

Posting Freak

16-05-2010 19:46
Oh ja, en je hoeft je helemaal niet te schamen!
Iedere vrouw is in haar vruchtbare periode net een waterval Wink

liefs
zwanger1986

Member

Topics: 1
16-05-2010 19:57
ben ik dan de hele maand vruchtbaar?
ruthje

Posting Freak

16-05-2010 20:01
Haha :mrgreen: Nee!
Susanna

Posting Freak

Topics: 28
16-05-2010 20:10
Bekend probleem! Je zou kunnen zeggen, zodra ik het leuk vind, vindt mn man er niets meer aan (voelt ie niets meer). Wat ik wel eens heb gedaan is hem gewoon toelaten voordat ik eraan toe ben, en als hij dan al flink opgewonden is, dan wilde het wel eens lukken. Twee keer in de maand was al heel veel, soms ging er gewoon een maand voorbij dat het niet lukte. En verder is het de aanhouder wint, hij moet er altijd flink moeite voor doen, maar hij gaat gewoon door en ik probeer hem intussen op andere manieren op te winden. Uiteindelijk is het bij ons gelukt en hebben we nu een dochter van bijna 7 maanden. Mn man weet die bepaalde keer nog precies :oops: , had hem extreem veel moeite gekost en hij was nogal trots dat het toen raak bleek te zijn.
withlove

Unregistered

17-05-2010 12:26
bedankt voor je lieve berichten allemaal, hier heb ik wat aan! ben blij dat we niet de enigste zijn die dit dus mee maken!
dat van het spuitje is zeker een optie, dank je wel!
Boefje85

Unregistered

10-06-2010 12:06
Ook mij klinkt dit bekend in de oren. Bij mijn man lijkt het alleen meer psychisch te zijn. Zodra hij weet dat ik in de vruchtbare periode zit, lukt het hem niet meer.
Hij wordt wel opgewonden en kan op alle andere manieren wel klaarkomen.
Ik probeer er maar niet te veel over te praten, want dat maakt hem onzeker, maar soms is het wel vervelend.
Iemand hier ook ervaring mee?
Ik weet dat hij er zelf nog meer van baalt, want hij wil zo graag dat ik zwanger word.
Belleke

Unregistered

10-06-2010 16:16
mss niet zeggen wanneer je vruchtbare dagen zijn??? en je zogezegd vruchtbare dagen eerder laten doorschijnen???? denk dat veel mannen het probleem hebben met da ze voelen nu moet ik presteren en dat het dan vooral ni lukt
bloem79

Posting Freak

Topics: 14
10-06-2010 16:29
Inderdaad het niet zeggen wanneer je "dagen" zijn help het beste tegen de psychische "druk".

En over het eerste onderwerp, ik ben ook net een waterval tijdens mijn vruchtbare dagen. Wij hebben alleen het geluk dat mijn man nogal groot geschapen is en dan komt het juist wel goed uit. want in de niet vruchtbare dagen is het voor mij niet altijd prettig :oops: :oops:

En zo zie je maar weer... iedereen heeft wel wat! Je bent nooit alleen!

Bloem
ruthje

Posting Freak

10-06-2010 17:11
Citaat:want in de niet vruchtbare dagen is het voor mij niet altijd prettig

Let us shake hands! Ik heb daar de glijmiddel voor uitgevonden...een verademing! :mrgreen:

liefs
la bella

Posting Freak

Topics: 23
10-06-2010 21:52
hallo lieve allemaal, ik ben zo blij dit te lezen.. ik herken het heel erg, en het is heel frustrerend. ik klap bijna uit elkaar van verlangen naar een kindje. ik heb deze maand niet gezegd dat het "de dagen" waren. gevolg is dat we het maar 2 keer deze week deden. maar ja, afwachten maar, sterkte allemaal liefs la bella
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave