Zwanger Worden .NU forum [Archief] Over Zwanger Worden .NU Even voorstellen Even voorstellen...

Even voorstellen...
Saskia1977

Member

Topics: 3
12-05-2010 12:41
Hallo allemaal,

Ik zal me ook even netjes voorstellen. Ik ben Saskia en nu met 32 jaar wil ik voor de eerste keer mama worden. Ik ben vorige maand gestopt met de pil, heb mijn medijnen (Seroxat) inmiddels ook afgebouwd en ben al een jaar gestopt met roken.

Een kinderwens heb ik al zolang ik mij kan herinneren, helaas op het gebied van de liefde niet veel geluk gehad. Mijn vriend en ik zijn (pas) een jaar samen, maar het voelt goed. Veel mensen zullen het te snel vinden, maar met 32 jaar ben ik ook de jongste niet meer en ik zou graag meer dan 1 kind krijgen.

Zit nu een week voor mijn NOD en hoewel ik niet verwacht dat het gelijk raak is, hoop ik stiekem toch dat het wel zo is...
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
12-05-2010 13:12
Citaat:Een kinderwens heb ik al zolang ik mij kan herinneren, helaas op het gebied van de liefde niet veel geluk gehad. Mijn vriend en ik zijn (pas) een jaar samen, maar het voelt goed

Welkom! Zag dat je het 30+ forum ook al had gevonden!
Ik ben toen ik 3 mnd met mn lief was gestopt met de pil, en binnen een jaar getrouwd.
Snel maakt helemaal niet uit, als het goed zit dan zit het goed!

liefs
jenny_073

Unregistered

12-05-2010 13:33
leeftijd vind ook niet belangrijk mij vinden ze vast weer jong ben 20 jaar maar jah in jou geval snap ik dat je snel kinderen wil en je voelt echt wel of je relatie goed zit mvg
nluiten

Unregistered

12-05-2010 14:09
Hoi Saskia!
Welkom.
Inderdaad als het goed voelt, zit het goed. Big Grin
Heel veel plezier op het forum en veel plezier met klussen Wink.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave