Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Potverdikkie....

Potverdikkie....
stephanie g

Unregistered

12-12-2007 15:43
tja ik denk dat dit normaal is hoor
Ik zit in ronde 2 en echt heb gezworen om er niet meer aan te denken, natuurlijk is dit gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar ook ik zie overal mensen zwanger worden zelfs mensen die niet van plan waren om zwanger te worden en jij die het dan zo graag zou hebben tja
Ik ken jouw gevoel maar ik denk altijd onze dag komt nog

hoop ik

groetjes stephanie
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
12-12-2007 17:42
Ja ik vrees ook dat dat erbij hoort...ik heb het ook heel sterk. Een vriendin sprak ik gister en ze zei dat ze een leuk nieuwtje had dus ik kreeg al gelijk een steek in mijn buik van zou ze zwanger zijn maar het was haar zus die zwanger is en ik was gewoon opgelucht....ik schaamde me echt kan je nagaan, ik gun het haar heus wel maar mezelf nog meer erg he!!
stephanie g

Unregistered

13-12-2007 14:00
Dat is normaal hoor, ik kreeg daar juist te horen van mijn schoonmoeder dat de dochter van haar collega van den eerste keer zwanger was en dat ze het eigenlijk liever nog wat hadden uitgesteld maar ja... kijk hé ik kon me niet meer houden hé en de uitdrukking op mijn gezicht sprak boekdelen.
mama1988

Unregistered

13-12-2007 21:27
Voordat mijn man en ik het over een zwangerschap hadden was ik ook heel erg jarloes op mensen die wel zwanger waren. Ik wilden al een hele tijd kinderen maar aangezien ik toen nog te jong was 16/17 jaar was ik dus super jarloes, als blikken konden doden niemand wiste dit alleen ik voelde dit van binnen. Het was heel erg in die tijd. Om het af te leren ben ik dus (uit eindelijk tegen mijn man gezegt van dit probleem) weles naar babbyzaken geweest om gewoon even te kijken. Nu we besloten hebben om onze kinderwens in te laten gaan ben ik minder jarloes eigelijk niet omdat ik weet dat wij over een tijdje ook een kindje zullen hebben.. Omdat wij het niet zo super breed hebben en moeten leven van 1 groot in komen en een klein beetje van mij heb ik nu al een aantal spulletjes gekocht/gekregen en dit doet mij zeer goed. Als ik een moeilijke moment heb loop ik de 'baby' (overige) kamer in en ga even daar op bed zitten en denk ik na.
dan is het weer goed voor mij, heel raar dat een mens zo gevoel en gedachte kan hebben maar volgens mij heeft iedere niet-zwangere vrouw dit misschien niet zo erg als mij maar toch..

Ik wil je heel veel succes wensen en denk maar je wordt ook zwanger !
Linny

Unregistered

14-12-2007 23:51
mama1988 schreef:Voordat mijn man en ik het over een zwangerschap hadden was ik ook heel erg jarloes op mensen die wel zwanger waren. Ik wilden al een hele tijd kinderen maar aangezien ik toen nog te jong was 16/17 jaar was ik dus super jarloes, als blikken konden doden niemand wiste dit alleen ik voelde dit van binnen. Het was heel erg in die tijd. Om het af te leren ben ik dus (uit eindelijk tegen mijn man gezegt van dit probleem) weles naar babbyzaken geweest om gewoon even te kijken. Nu we besloten hebben om onze kinderwens in te laten gaan ben ik minder jarloes eigelijk niet omdat ik weet dat wij over een tijdje ook een kindje zullen hebben.. Omdat wij het niet zo super breed hebben en moeten leven van 1 groot in komen en een klein beetje van mij heb ik nu al een aantal spulletjes gekocht/gekregen en dit doet mij zeer goed. Als ik een moeilijke moment heb loop ik de 'baby' (overige) kamer in en ga even daar op bed zitten en denk ik na.
dan is het weer goed voor mij, heel raar dat een mens zo gevoel en gedachte kan hebben maar volgens mij heeft iedere niet-zwangere vrouw dit misschien niet zo erg als mij maar toch..

Ah dan ben je nog jong!
En natuurlijk voel jijzelf het beste als je eraan toe bent!
Als ik er nu zo over denk had ik ook erg graag eerder aan kinderen beginnen, maar stond daar noit bij stil eigenlijk...
Toen ik 18 was zat ik op het MBO en later nog 4 jaar HBO zelfs. En toen, ja toen begonnen mijn eierstokken wel te jeuken op mijn 26e, maar goed. We woonde toen in een flatje met 1 slaapkamer, dus dan stel je het uit omdat dat dan verstandig is.
Nu 2 jaar later zijn we vol goede moed van start gegaan En we hopen dat het binnenkort maar eens mag gaan gebeuren. We zijn met ronde 6 bezig, dat is al weer even...snik..
We hopen op het beste!
Knuf Linny..
Ik wil je heel veel succes wensen en denk maar je wordt ook zwanger !
karin26

Posting Freak

Topics: 30
15-12-2007 10:44
Ik duim voor jullie allemaal dat 2008 een super goed jaar word. Vol met jullie als zwangeren.

Ik kan er bijv. niet goed tegen dat iemand die zo maar zwanger word, continu loopt te klagen over pijntjes en kwaaltjes enzo. En dat tegen iemand die al 6 jaar kinderen probeerd te krijgen. Vier miskramen heeft gehad en nu eindelijk zwanger is..
Dan denk ik wel eens... Jeetje wat klaag je toch. Terwijl die andere al die hormoon behandelingen, terugplaatsingen etc heeft moeten doorstaan..
Syl

Posting Freak

Topics: 50
15-12-2007 10:56
Hoi Karin,

Het een staat toch los van het ander?
Iemand die zomaar zwanger raakt, kan toch ook veel last hebben van kwaaltjes? De een heeft nou eenmaal een hogere grens dan de ander.

Dat iemand er zes jaar over doet om zwanger te raken en dan ook nog eens vier miskramen heeft gehad voor haar huidige zwangerschap is echt heel erg! Maar dat maakt het gevoel van een vrouw die binnen no time zomaar zwanger is en last heeft van pijntjes en kwaaltjes niet minder...

Niemand kan voor een ander bepalen hoe erg het is.

liefs Syl
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave