Zwanger Worden .NU forum [Archief] Over Zwanger Worden .NU Even voorstellen Even voorstellen

Even voorstellen
MiAn

Unregistered

09-05-2010 17:30
Hallo allemaal,

Ook ik ben iemand die al langere tijd bezig is om zwanger te raken. In november 2009 heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en volgens de gynaecoloog was er niets te zien wat een eventuele snelle zwangerschap zou kunnen tegenhouden.
Helaas heeft hij tot nu toe ongelijk gekregen. Inmiddels zitten wij in ronde 8. Toch had ik deze maand goede hoop we hebben op de juiste dagen geklust, ik heb braaf me temperatuur bijgehouden en deze bleef tot vandaag hoog... Vandaag was al dag 3 na NOD... Gister er een zwangerschapstestje tegen aan gegooid maar helaas een negatief resultaat en vandaag dan toch die verrechte rode duiveltjes gekregen.
Ik weet het even allemaal niet meer.. Ik wordt hier echt een beetje moedeloos van hoor.
Ik heb met me ventje afgesproken dat ik een afspraak maak bij de gynaecoloog omdat wij beide al wat ouder zijn en we willen eigenlijk niet te lang meer wachten. Ik hoop hier een beetje steun te vinden en hoop dat ik hier alle ervaringen een beetje van me af kan schrijven. Vooral omdat ik van me zoontje direct de 1e maand dat ik het probeerde (was met een andere partner) zwanger raakte en dat was dan nog voorvocht...
De natuur speeld nare spelletjes met me...
snippie

Unregistered

09-05-2010 17:36
aller eerst welkom!

ohh meid wat naar!!!
het kan zijn dat je laat HCG aan maakt omdat het wondertje zich later in genesteld is!
het kan helaas ook zijn dat je plots ene lange cyclus er tussen heb zitten.
veel sterkte!
KNUF
Mutsie

Posting Freak

Topics: 13
09-05-2010 20:55
Hoi,

Welkom op dit forum!

Wat vreselijk dat je je zoontje hebt verloren. Ik zag het in je onderschrift staan. Kreeg er kippenvel van!

Vervelend dat het nog niet lukt. Op zich valt 8 rondes nog wel mee. Een jaar schijnt (helaas!!) heel normaal te zijn om zwanger te worden. Misschien kan je met je twijfels naar de huisarts gaan en kijken wat ze er van zeggen en eventueel zaadonderzoek van je man laten doen dat haalt een heleboel twijfels weg!

Heel veel succes!
MiAn

Unregistered

10-05-2010 08:58
Hallo,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Aangezien ik al 32 en het ventje al 38 jaar is heb ik vanmorgen gebeld met de gyneacoloog. We mogen 27/5 langskomen voor een eerste gesprek. Ik ben benieuwd wat hij zal zeggen...
Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs
annemieke1980

Posting Freak

Topics: 18
10-05-2010 13:40
Hallo MiAn, Welkom hier, Ik hoop dat jij en je partner heel snel zwanger mogen worden van een wondertje! Wat heb jij een moeilijke tijd achter de rug ( en waarschijnlijk nog want een kindje verliezen is denk ik iets wat je altijd met je mee blijft dragen)

8 rondes klinkt al heel erg lang he! Wij zijn vanaf begin oktober bezig en we vinden het ook erg lang duren, toch schijnt een jaar bezig zijn om een kindje te krijgen heel normaal te zijn Sad

Ik hoop dat de gyn jullie verder kan helpen! Veel succes! Liefs Annemieke
Mutsie

Posting Freak

Topics: 13
10-05-2010 21:14
Wat fijn dat je best snel terecht kan bij de gynaecoloog!
Je hoort vaak dat mensen niet zo maar een verwijzing krijgen van de huisarts.
Hoop voor je op een positief resultaat!
MiAn

Unregistered

10-05-2010 22:18
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Hier in België kun je gewoon bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor onderzoeken. Het is bij ons wel zo dat ik al 32 ben en me ventje al 38. Daarom wil ik ook al beginnen met de onderzoeken want als ik pas ga als we een jaar bezig zijn ben ik al weer bijna 33...
Het is moeilijk hoor voor ons Hollanders in België, er zijn hier toch wel veel dingen die anders gaan dan in Nederland. Maar ja we hebben ervoor gekozen en dan gaan we er natuurlijk helemaal voor net als voor een kindje.

Ik hoop dat ik hier binnen afzienbare tijd kan schrijven dat ik zwanger ben en dat gun ik jullie ook allemaal!!!

Veel liefs
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave