Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Pendelen

Pendelen
annemieke1980

Posting Freak

Topics: 18
06-05-2010 14:31
Een vriendin van me is een beetje spiritueel ingesteld, ze volgt allerlei cursussen zoals reiki etc, nu is ze aan het pendelen. Ze weet niets van onze pogingen om zwanger te worden maar ik had haar van de week aan de telefoon en toen vertelde ze dus dat ze een cursus pendelen ging volgen, nu heb ik niets met dat spirituele maar een cursus pendelen lijkt me nog best leuk......ik zou bijvoorbeeld best voor mezelf willen pendelen wanneer ik zwanger word en etc Wink Zijn er hier meiden die kunnen pendelen en zo ja, kun je dat uberhaupt wel bij doen bij jezelf?

Liefs Annemieke
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
08-05-2010 13:20
Hey hey,

Ik kan enigsinds pendelen dit heb ik geleerd van mijn moeder. Het is wel zo dat ik van haar ook geleerd heb dat je niet aan wishfull thinking en hoopvol pendelen moet doen.

In dit geval omdat je graag zwanger wil worden is dat helaas wel zo. Natuurlijk kun je wel door een buitenstaander laten pendelen. Houdt wel in je achterhoofd dat het natuurlijk waarzeggerij is en dat het dus niet altijd zo hoeft te gaan (in veel gevallen klopt het wel) en dat er ook andere antwoorden uit kunnen komen dan je van te voren gehoopt en gedacht had.

Mijn antwoord is trouwens niet om je bang te maken of om je neer te halen. Maar juist om je een beetje inzicht te geven hoe het eventueel zou kunnen lopen.

Maar goed ik hoop natuurlijk voor jou dat je snel zwanger raakt en dat de uitslag van een pendelsessie je tevreden stelt.

Met veel liefs simoon
annemieke1980

Posting Freak

Topics: 18
08-05-2010 13:58
Hey Simoon,

Lief dat je reageert, ik kan me voorstellen dat als ik voor mezelf zou pendelen, de wens zwanger te worden wel eens de pendel zou kunnen beinvloeden.

Ik wil wel mijn vriendin eens voor me laten pendelen, ik zie het eigenlijk gewoon als iets leuks, en ik heb inderdaad ook gehoord dat het niet altijd klopt, in de gevallen dat het wel klopt vind ik dat erg knap, want je moet dan toch wel de juiste maand voorspellen! een kans van 1 op 12 dat het ook daadwerlijke klopt!

Liefs Annemieke
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
09-05-2010 20:44
Hey,

natuurlijk kan die vriendin het wel voor je doen, omdat ik begrijp dat zij niet weet dat je zwanger wilt worden. kun je het eens terloops laten vallen dat het je leuk lijkt om dat eens te weten.

Op die manier ligt het niet voor de hand en zal de pendel minder worden beïnvloed.

En ja het blijft knap maar ook erg leuk.

Liefs
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave