Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Wat als jij wel een kleine wil, maar je vriend nog niet

Wat als jij wel een kleine wil, maar je vriend nog niet
Nadine87

Unregistered

30-04-2010 09:55
Hallo dames,

Ik heb een vriend we zijn nog niet zo heel lang samen, we wonen wel al samen.
Ik heb zelf 2 kinderen, 1tje van 2 jaar en 4 maanden en 1tje van net 1 jaar. Maar ik ben zo gek op kinderen en ik wil super graag nog eentje. Mijn vriend wil ook een kleine, maar hij wil nog minimaal 2 jaar wachten. Dat vind ik wat lang :oops: ik leg al van die stille hints, maar of hij ziet ze niet of hij wil ze niet zien. Wat als ik super graag zwanger wil worden en hij niet?

Gr Nadine87
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
30-04-2010 11:03
Dan zal je moeten wachten tot hij er klaar voor is, word je zonder zijn medeweten toch zwanger...dan luis je hem erin.
Hij heeft dan geen keuze, en ook al zal ie w.s best blij zijn met zijn nageslacht..ik denk dat de relatie gedoemd is te mislukken als je zijn mening niet serieus laat meewegen.
De basis is dan beschadigt, laat het even een paar maanden op hem inwerken. Wie weet komt ie dan vanzelf wel. mannen moeten er vaak even aan wennen...

En zeg nou zelf... een vrouw met al 2 kleine kinderen is erg heftig voor een man...en dan ook nog een 3de baby in het gezin is nog heftiger! Ik kan me goed voorstellen dat ie aan het idee moet wennen.
Hopelijk krijg je snel een positief antwoord van je vriend!!!

groetjes
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
30-04-2010 12:55
Nadine87 schreef:Hallo dames,

Ik heb een vriend we zijn nog niet zo heel lang samen, we wonen wel al samen.
Ik heb zelf 2 kinderen, 1tje van 2 jaar en 4 maanden en 1tje van net 1 jaar. Maar ik ben zo gek op kinderen en ik wil super graag nog eentje. Mijn vriend wil ook een kleine, maar hij wil nog minimaal 2 jaar wachten. Dat vind ik wat lang :oops: ik leg al van die stille hints, maar of hij ziet ze niet of hij wil ze niet zien. Wat als ik super graag zwanger wil worden en hij niet?

Gr Nadine87

Hallo meis.. tja dan heb je een probleem denk ik als jij wel wilt en je vriend nog niet... je hebt ook al een rijkdom he.. jij 2 kinders las elders een bericht van dat je manneke nog 1 kindje had van nog geen jaar...
vind het wel jammer dat je dit kindje hier niet vermeld... neem aan dat je dit kindje ook ziet als jou gezinnetje.. ook al ben je niet zijn echte moeder... hij heeft mischien iets van.. voor zijn eigen kindje is het al moeilijk ook al is hij nog te klein.. maar voor hem ook moeilijk mischien... een kindje van nog geen jaar.. en al uit elkaar snap je.. hij wil nu mischien eerst goeie zekerheid.. en dat een volgend kindje niet weer overkomt.
Geniet eerst met wat je al hebt meis... en leer elkaar goed kennen kids zijn leuk helemaal mee eens.. heb er zelf 2 al wat ouder 14 jaar en 8 jaar.. jongen en een meisje... en kids wil je een goeie huisvestiging geven.. en als je een kindje hebt nog zo jong.. en al uit elkaar wil je zekerheid snap je./....
en kinderen neem je niet het zijn wonders en je hebt een rijkdom als je deze wonder mag krijgen...
Hoop dat jullie er toch samen uit komen word idd niet zwanger zonder hij het weet.. kan een bal heel raar rollen meid... geef elkaar de tijd en praat veel met elkaar...
knufffff
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave