Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Zwanger; Bikini of badpak?

Zwanger; Bikini of badpak?
chell

Member

Topics: 1
25-04-2010 08:28
Hey Dames,

Even een vraagje, het lekkere weer komt eraan, passen jullie nog in je oude zwemkleding
of schaf je wat nieuws aan? En wat schaf je dan aan, een bikini of (zwangerschaps)badpak?
Ik denk zelf dat ik een mooie nieuwe bikini ga aanschaffen, maar was ook even nieuwsgierig naar
jullie! Big Grin

Liefs xx
snippie

Unregistered

25-04-2010 08:30
Ik schaf een nieuwe bikini aanSmile!
Badpak is niks voor mij!
Denk dat ht een tankini word
Knuf
precious123

Posting Freak

Topics: 9
25-04-2010 08:31
een badbak!
Ik heb er al 1 maar normaal draag ik bikini..
maar persoonlijk vind ik het oerlelijk een zwangere vrouw in bikini!
Plus de zon schijnt niet zo goed te zijn voor de buik omdat de huid gevoeliger is voor verbranden.
karin26

Posting Freak

Topics: 30
25-04-2010 08:34
Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter toen een zwangerschaps badpak gekocht en die zitten kei lekker. Betere versteviging rondom je buik. + een zwangerschaps badpak is iets dikker bij de buik zodat je kindje het minst last heeft van de felle licht.

Dus dit jaar wordt gewoon een badpak.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
25-04-2010 08:47
Ik heb een zwangerschapstankini gekocht, maar pas mijn bikini ook nog. Als ik mijn bikini aan heb, krijg ik altijd complimentjes over mijn buik. Als je een mooie strakke buik hebt, is bikini echt wel leuk hoor! Ik zou in ieder geval geen gewoon badpak kopen, daar pas je echt op een gegeven moment niet meer in.
snippie

Unregistered

25-04-2010 09:41
ben het met je eens Marieke
Daarbij ikke verbrand niet!
Ben donker hihi!
Jootje82

Posting Freak

Topics: 14
25-04-2010 09:43
Een zwangerschaptankini of een zwangerschapbadpak.. Een bikini en zwanger zijn vind ik echt lelijk!
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
25-04-2010 09:53
Jootje82 schreef:Een zwangerschaptankini of een zwangerschapbadpak.. Een bikini en zwanger zijn vind ik echt lelijk!

smaken verschillen, maar ik vind zwangere buikjes meestal prachtig!!
Jootje82

Posting Freak

25-04-2010 09:58
Idd verschild dat.. Wink Ik vind zwangere buiken ook super maar niet om zo bloot mee op het strand te lopen. Net als vrouwen die truitjes aan hebben met de halve buik bloot. Vind ik echt geen gezicht!
Mila

Posting Freak

25-04-2010 10:00
ik vind het ook erg mooi als je een mooie strakke zwangere buik hebt en dan in bikini.. ik vind het wel erg verschrikkelijk als je een dikke blubber buik hebt in bikini :oops:
Mila

Posting Freak

25-04-2010 10:02
jootje, idd die truitjes zijn verschikkelijk, maar als je niet zwanger bent dan draag je toch ook een bikini en heb je toch ook een blote buik, waarom kan dat dan niet als je zwanger bent..
chell

Member

25-04-2010 10:08
ikzelf vind een zwangere buik ook prachtig in een bikini! Ben er alleen
nog niet over uit wat voor een? Maar idd smaken verschillen,
vandaar ook dit topic Big Grin
Jootje82

Posting Freak

25-04-2010 10:37
sylvia22 schreef:jootje, idd die truitjes zijn verschikkelijk, maar als je niet zwanger bent dan draag je toch ook een bikini en heb je toch ook een blote buik, waarom kan dat dan niet als je zwanger bent..

O begrijp me niet verkeerd. Heb nooit gezegd dat het niet kan.. IK vind het gewoon raar lijken.. En als je een buik vol straie hebt dan vind ik het nog minder mooi.. Ik vind een tankini netter staan. Maar idd daarom is dit topic toch? Om je mening te geven..??!
Mila

Posting Freak

25-04-2010 11:34
jootje, ja zeker.. iedereen zo zijn mening.
Ik vind als je echt mooi zwanger bent dat kan wel kan..
maar net wat jij ook zegt als je onder de straie zit dan vind ik het ook niet mooi..
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
25-04-2010 12:35
Ik was hoogzwanger in de zomer, maar heb niet gezwommen o.i.d. Wel in bikini in de tuin gezeten met een hydrofiel luier op mn buik. Vind een bikini prima kunnen, want ik ga er vanuit dat zwangere dames niet in de zon gaan liggen bakken i.v.m kans op zwangerschapsmasker en dat soort fratsen. Smile
pickwick

Member

Topics: 3
25-04-2010 17:40
Ik had bij mijn eerste zwangerschap een bikini, was er super blij mee. En ik heb hem nog steeds en hij is nog steeds superhip, en pas anderhalf jaar oud, dus ik draag hem deze zomer ook weer! Maar eigenlijk had ik pas met zes maanden een buikje, dus heb tot die tijd een gewone bikini gedragen! Gelukkig heb ik geen striai gekregen bij mijn eerste zwangerschap. Mocht dat nu wel gebeuren, dan zou ik ook een tankini kopen. Ik vind dat een badpak je zo massaal maakt, juist tijdens je zwangerschap. Maar tegenwoordig hebben ze best moderne badpakken, niet die ouderwetse vuilniszakken Big Grin
mariana

Unregistered

27-04-2010 12:35
ik vind een bikini ook mooier. en dan zo''n mooi strak buikje.
heb je een iets vetterebuikje zou ik voor een tankini gaan.
maar ik ben echt super dun dus ik denk dat ik gewoon een bikini aan kan. voor dat je bij mij iets zult zien, zijn we bijna de zomer uit ben ik bang van hihi. of ik lijktgewoon iets dikker.
maar hopenlijk komt het buikje lekker snel.
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
27-04-2010 17:04
ik blijf gewoon mijn bikini dragen , denk ook nie dat ik erg zal verzwaren. mocht dat wel gebeuren dan kijk ik nog wel ergens voor een tankini denk ik.
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
28-04-2010 15:23
Ik ga heel af en toe naar zwangerschapszwemmen en heb dan gewoon mn normale bikini aan. Denk dat ik daar wel wat meer moeite mee gehad had als ik striae zou hebben, maar die heb ik gelukkig (nog) niet. Van boven ben ik niet gegroeid (helaas, nog steeds een klein cupje :oops: ), dus bovenstukje bikini past met gemak en broekjes vallen toch laag, dus lukt wel met de buik.
Ik vond het zonde van het geld om voor die paar keer zwangerschapszwemkleding te kopen, maar ja, als je borsten heel erg groeien kan ik me voorstellen dat je daarom misschien geen keus hebt.
MeLu

Posting Freak

Topics: 4
28-04-2010 23:55
Ik pas niks meer.. Alles is mini mini nu haha!

Heb voor in het zwembad een modern gaaf badpak gekocht omdat het lkkr mn buik ondersteunt en voor op het strand moet ik nog een leuke bikini scoren!
Guest

Unregistered

29-04-2010 10:15
Ik vind een bikini ook mooier als een badpak. Nu ligt het er idd aan wat je voor een buik hebt. Als die onder de straie zit of iets dan zal ik deze ook wel willen bedekken. Maar ben zelf absoluut geen badpakkenmens. Dus ook niet met een zwangerschap. Mijn bikini past gelukkig nog prima! Heb hem dit weekend nodig want we gaan 2 dagen weg met het werk en dat stond op het leesje voor mee te nemen spullen Wink Nu voel ik me denk ik wel bekeken door mijn collega's maar goed dat zien we dan ook wel weer. We moesten ook een badjas meenemen, dus wie weet word het gewoon sauna..
Ik vind het trouwens ook erg mooi, een strakke bolle buik in bikini :lol:
wendytje

Posting Freak

29-04-2010 10:24
ik stem voor bikini!
mulderije

Unregistered

03-05-2010 18:29
Ik ga vanaf volgende week weer lekker een paar keer per week zwemmen en dat ga ik gewoon in mijn bikini doen. Nu ben ik nog maar heel kort zwanger, dus er is nog niks te zien :lol:
Maar ook als er straks een buikje komt, wil ik als het kan een bikini blijven dragen.

Ik heb wel een nieuwe bikini nodig en ga bij de aanschaf er van wel letten op de "groei" van het één en ander. Normaal gesproken heb ik een C-cupje, maar merk nu al lichte groei van de voorgevel, dus ga bij de koop van mijn bovenstuk er wel op letten dat dit een goede en beetje bedekkende soort is, geen ienieminie triangel gevalletje, want dan lijkt het al snel ordi vind ik zelf.

Als slip wil ik een boxer, dat is niet al te klein, dus geen touwtje geval dat straks bij de buik in het niets valt, net alsof je in je blootje loopt :lol:

Ik ben geen badpakken type, nooit geweest.

Als anderen er moeite mee hebben om mij straks met buik in bikini te zien, dan kijken ze maar de andere kant op hoor, ik kom om te zwemmen, niet voor een modellen-wedstrijd Wink
Suuzje

Unregistered

03-05-2010 18:45
Ik ga ook voor de bikini van de zomer. We gaan als ik 26 weken ben naar griekenland, dus ik ben heel benieuwd hoe hij dan zal staan! Mijn bovenkant is nog steeds bescheiden, van een a naar kleine b gegaan. Dus de bovenstukjes zullen geen probleem zijn. Wink En mocht ik striemen krijgen ga ik voor een tankini denk ik. Die zou ik ook kopen als ik wekelijks zou gaan zwemmen, ik denk dat ik me in het zwembad meer op mijn gemak zal voelen daarin. Maar ik ga ook zeker niet bakken in griekenland! Ik blijf keurig onder mijn parasolletje. Gelukkig ben ik vrij donker, dus ik verbrand niet zo snel.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave