Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn bloeding normaal??

bloeding normaal??
Esme

Unregistered

09-04-2010 07:10
Hallo meiden,

Ik ben ongeveer 5 weken zwanger en heb sinds gister een (lichte) bloeding, nou ja bloed, wat bruinig afscheiding..Ik ben nu wel een beetje paniekerig

Ik heb een beet je op internet gekeken, maar raakte alleen maar in de war, ik vertrouw eigenlijk meer op jullie ervaringen..

alvast bedankt!!
leike

Senior Member

Topics: 0
09-04-2010 07:56
hallo esme

T is idd moeilijk om daar iets over te zeggen. Soms kan t oud bloed zijn van innesteling, dit is meestal bruinig van kleur.
Zodra t echt bloed wordt en je krampen krijgt, is t meestal geen goed nieuws( ik spreek helaas uit ervaring)
Maar heb nu afgelopen week ook wat bruinverlies gehad en nu is alles nog goed (2 goede echos'gehad)
Wacht t gewoon ff af. je kunt er helaas niks aan doen. Succes en hopelijk blijft t allemaal goed gaan.

Liefs
Mirena0110

Senior Member

Topics: 6
09-04-2010 07:59
Ik zou hier even je huisarts, of als je die al hebt je verloskundige over bellen. Die kunnen je het beste geruststellen.

Overigens heb ik begrepen dat je je over het algemeen geen zorgen hoeft te maken over een lichte bloeding met oud (donker/bruin) bloed. Dat komt best vaak voor in de zwangerschap, zeker in de periode dat je normaal je menstruatie gehad zou hebben, en als je nu vijf weken bent, zou dat goed nu kunnen zijn. En het klinkt alsof het bij jou nog minder is dan een echte bloeding. Ik zou me er dus vooral niet al te veel zorgen om maken!

Maar bel wel even je dokter of vk. Dat is het beste bij iedere bloeding tijdens de zwangerschap, ook als het geen miskraam (meestal veel en helderrood bloed) is.
am

Posting Freak

Topics: 5
09-04-2010 11:45
Ik heb ook begin van de zwangerschap tot een week of 12 regelmatig kleine bloedingen gehad en bruinverlies.
ik was ook in de stress en heb toen de vk gebeld, ze konden weinig doen alleen zeggen wat al gezegd is dat als er echte krampen en veel bloed bijkomen dat ik dan weer moest bellen.
Nu een paar maand later ligt er een prachtige dochter in haar bedje te slapen!!

Ik hoop dat het je iets gerust stelt, en ik zou niet al te veel gaan googelen, dan wordt je knetter gek
Esme

Unregistered

09-04-2010 18:20
Ik bedank jullie allemaal voor jullie reacties, want het heeft me echt gerustgesteld!!

Moeders voor (bijna) moeders!! Big Grin
Esme

Unregistered

11-04-2010 09:26
Wat een stress, ik heb het nog steeds..
Ik vloei niet gelukkig, maar steeds als ik afveeg (ohum sorry) wat bruinig en rozig slijm/bloed? :?
Ik kan niet meer tegen dit onzekerheid..Komt dit allemaal nog iemand bekend voor?
Mirena0110

Senior Member

11-04-2010 09:58
Esme, blijf hier nou niet mee rondlopen, je maakt het jezelf alleen maar moeilijk! Zodra het morgenochtend kan (vaak al vanaf een uur of acht) bel je gewoon even je huisarts of verloskundige. Die kunnen je veel beter geruststellen dan een stel vreemden op internet.
Esme

Unregistered

11-04-2010 10:13
Mirena0110 schreef:Esme, blijf hier nou niet mee rondlopen, je maakt het jezelf alleen maar moeilijk! Zodra het morgenochtend kan (vaak al vanaf een uur of acht) bel je gewoon even je huisarts of verloskundige. Die kunnen je veel beter geruststellen dan een stel vreemden op internet.

Kan er ook niks aan doen, het is voor mij de eerste keer..Maar ik zal er mee ophouden Tongue Wink
Mirena0110

Senior Member

11-04-2010 10:18
Haha, je hoeft er hier ook niet mee op te houden hoor, het is heel normaal om onzeker te zijn. Als je maar óók professionele hulp vraagt bij medische vragen. Je maakt het vooral jezélf onnodig moeilijk door niet even een dokter of verloskundige te raadplegen. Dus morgen meteen even doen hè!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave