Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen Bang dat clomid niet aanslaat...

Bang dat clomid niet aanslaat...
MissBlond

Unregistered

31-03-2010 15:28
Hoi!

Ik zal me eerst even voorstellen; ben 31 jaar, getrouwd en zou heel graag een kindje willen.
Helaas werd ik na het stoppen van de pil (na ongeveer 10 jaar geslikt te hebben) niet meer ongesteld.
Na een half jaar ben ik naar de huisarts gestapt.
Daar werd ik gelijk doorverwezen naar de gyn.
Bloed laten prikken, inwendige echo gehad.
Met het bloed is alles okee, geen hormoonproblemen.

Op mijn eierstokken waren wat cystes te zien. Niet heel veel, zo'n 9 in totaal.
De gyn denk aan mogelijk een lichte vorm van PCO. Ik heb volgens hem geen eisprong.
Nu ben ik aan de clomid, 50 mg.
Ook moet ik elke dag temperaturen.

Wat kost deze onzekerheid me veel moeite.
Elke dag temperaturen, geen verhoging zien, dus ben ik bang dat het niet zal aanslaan.

Wie heeft er ervaring met clomid?
Hadden jullie ook geen eisprog?
Help!
Wopke

Member

Topics: 14
31-03-2010 16:05
Heej meid,
Maak je geen zorgen! Eerst even afwachten wat de Clomid doet.
Moet je tussendoor nog terug voor een echo?

Je verhaal lijkt op de mijne, ook lang de pil, erna geen menstruatie, ook de gyn en echo's Tongue En de Clomid. (Voor het hele verhaal zou je even onder het kopje Naar de dokter, bij Forum clubje zwanger worden, moeten kijken)
Maar de Clomid sloeg erg goed aan. En het kan dat de cyclus nu wat langer duurt. Ik kan je niet precies vertellen hoe lang het bij mij was, ik wacht namelijk tot het (hopelijk niet) gebeurt. Dus het kan even duren voordat je een verhoging ziet. En dan nog is het moeilijk op te merken.
Dus wacht deze ronde even af, werkt het echt niet, kun je je dan altijd nog zorgen maken.
Samiira

Unregistered

13-04-2010 13:10
Hallo

Ook ik heb geen eisprong en moet beginnen met clomid 50 mg te nemen. eerst heb ik op 31 maart voor 7 dagen provera gekregen maar tot nu toe niet ongesteld. daarom moet ik morgen voor controle naar de gyn. Ik ben ook heeel erg bang dat clomid bij mij niet werkt, de angst om nooit kinderen te krijgen.....echt erg.
MissBlond

Unregistered

13-04-2010 14:21
Hey Samiiraa.

Dat heb ik dus ook.
Ik ben ook gewoon vreselijk bang dat het nooit gaat lukken.
Anderen begrijpen dat niet voor mijn idee, die zeggen dat het wel goed komt.
Ik vind het alleen erg dat mijn lichaam blijkbaar niet doet wat het moet doen.
Ik denk dat de eerste ronde clomid niet heeft gewerkt.
Morgen weer naar de gyn...
sementhe22

Unregistered

03-05-2010 18:10
Geef de moed niet op!

Ik gebruik ook clomid.
Bij mij deed clomid 50 mg ook niks.
Toen kreeg ik weer provera om me menstruatie op te wekken en dan op de 3 dag van de menstruatie mog ik beginnen met clomid 100 mg.
Hier had ik zeker een goede eisprong van gehad ,maar hellaas niet zwanger.
Nu ben ik weer bezig met clomid 100 mg morgen me laatste pilletje ,en dan veel klussen.
En dan weer afwachten......

Misschien al jij een hogere dosis krijg dat het dan wel aanslaat bij jou.
MissBlond

Unregistered

22-05-2010 20:27
Hoi!!
Inmiddels heb ik een kuur van 100mg erop zitten en ben gisteren ongesteld geworden. Wat dus zou betekenen dat ik een eisprong heb gehad???
Ben nu wel heel benieuwd wat er nu moet gebeuren. Weer Clomid, of maar eens kijken wat mijn lichaam doet...
Woensdag naar de gyn (26 mei)
Groetje!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave