Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn help zwanger of niet

help zwanger of niet
Belleke

Unregistered

25-03-2010 11:05
heb 11 febr maandstonden gehad en op 4 maart eisprong op 13 maart terug maandstonden maar waren anders begonnen dan anders dus paar testen gedaan allemaal neg nu sinds gisteren bruin bloed ik heb vandaag twee tsten gedaan een van kruidvat en een van cleurblue en zen beide pos snap er niks meer van
Mirena0110

Senior Member

Topics: 6
25-03-2010 11:29
Je kunt ervan uitgaan dat je zwanger bent, die twee testen (staan allebei goed bekend) zijn niet zomaar positief. Het kan best dat je 'menstruatie' van 13 maart eigenlijk een innestelingsbloeding was. Dat testen toen negatief waren, is normaal: dat is gewoon te vroeg om te testen.

Ik zou wel even je huisarts bellen over je bloeding nu. Een bloeding vroeg in de zwangerschap kan voorkomen zonder dat het slecht is, maar je kunt maar beter zeker zijn.
Eva_697

Unregistered

25-03-2010 11:44
dan heb je waarschijnlijk later je eisprong gehadSmile en was die bloeding een innestelingsbloeding, testen positief is hartstikke zwanger hoor gefeliciteerdBig Grin
Eva_697

Unregistered

25-03-2010 11:45
maar houd het bloeden indd wel in de gaten oud bloed is niet zon probleem, rood helder is vaak een minder goed teken..
Belleke

Unregistered

25-03-2010 14:12
dank u allemaal
kom net van dokter heeft bloed geprikt
maar het bloeden is momenteel wel bruin bloed maar zou volgens dokter toch tegen zaterdag moeten stoppen
de dag van men ei ben ik vrij zeker ovutesten
suus1

Posting Freak

Topics: 16
25-03-2010 15:52
Het zou kunnen zijn dat je een hele late innesteling hebt gehad.
En daarom waren de eerste testen nog negatief, want je maakt dan nog geen hcg hoeveelheden aan die je kan meten.
Ik duim voor je dat het bloeden niet door zet, maar voor nu toch een felicitatie!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave