Zwanger Worden .NU forum [Archief] Over Zwanger Worden .NU Even voorstellen Hallo allemaal

Hallo allemaal
boelie

Unregistered

21-03-2010 09:50
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ben 29 jaar (bijna 30) en woon samen met mijn vriend. Wij zijn bijna 10 jaar samen waarvan we nu bijna 7 jaar samenwonen. Zelf was ik al een tijdje aan kinderen toe maar mijn vriend wou nog graag even wachten. Vorig jaar maart ben ik gestopt met de pil en eind november vorig jaar samen besloten om er voor te gaan. Pfff wat was ik blij toen zeg Big Grin . Deze maand weer ongesteld geworden en nu heb ik een ovulatietest gehaald van Clear Blue en ik ben gaan temperaturen. Ik heb op zich wel een regelmatige cyclus van ongeveer 34 dgn maar vorige maand had ik er maar 32 tussen zitten. Dus vandaar dat ik maar besloten heb een ovulatietest te kopen. Mijn vriend begon er eigenlijk over na een spotje van CB op de tv. Dus nu maar hopen dat het volgende maand wel lukt. Op de 26ste moet ik beginnen met testen dus hoop dan gauw een Big Grin te zien. Als je dan toch "verplicht" klust dan maar in ieder geval op het juiste moment toch.

Graag hoor ik van andere meiden hun verhaal.
Florence26

Unregistered

21-03-2010 15:23
He Boelie!

Leuk dat je jezelf hebt aangemeld!
Ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben, we zijn 1 jaar en 3 maanden bezig geweest. Ik had daarvoor 9 jaar de pil geslikt en had een zeer onregelmatige cyclus. Net op het moment dat ik het helemaal gehad had, en een afspraak wilde maken met de doktor bleef mijn menstruatie weg. Ik durfde geen test te doen, die had ik al zoveel gedaan en telkens niets! Uiteindelijk op 01 maart de test gedaan en ja hoor zwanger! De test gaf toen aan 1-2 weken. Op 31 maart krijg ik mijn eerste echo. Heel spannend!
Ovulatietesten heb ik niets aan gehad, juist omdat het zo onregelmatig was bij mij. Heb daar heel wat geld aan gespendeerd en heb mezelf geen 1 keer positief getest. Maar goed uiteindelijk toch gelukt!

Ik wens jou en je vriend heel veel succes met zwanger worden en klus ze! :lol:

Groetjes, Florence.
Tal

Unregistered

21-03-2010 16:18
@ Florence
Het geeft mij hoop om jouw verhaal te lezen. Ik heb zelf ook heel veel moeite om "mijn ei" te vinden. Ooit heb ik hem gevonden maar toen ik 's avonds voor de zekerheid nog eens teste was het weer negatief......
Nou ja....we houden hoop!!!!! Ooit.....toch?!??!!!?!

@ Boelie
Welkom! En succes met zwanger worden! Maar hopen op snel positief nieuws!! Ik mag morgen testen (gemiddelde NOD). Ik voel nog helemaal niets maar dat zegt tegenwoordig weinig. Was vorige maand ook zo, dus ik was heel hoopvol en toen ineens....VERRASSING!!!! Niet leuk dus...... Maar zoals ik hierboven al zie: we houden hoop!!

Groetjes Tal
boelie

Unregistered

22-03-2010 10:12
Van harte gefeliciteerd Florence. Lijkt me geen pretje als je zo lang hebt moeten wachten maar gelukkig is het toch gelukt. Hoop dat de zwangerschap verder goed verloopt en dat je weinig last hebt van zwangerschapskwaaltjes. Laat even horen na je echo of alles goed is.

Hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te raken Tal? Lijkt me erg frusterend om dan geen ei te krijgen met de ovulatietesten. Is 1 van de redenen dat ik er ook bij ben gaan temperaturen want dan want je, als het goed is, wanneer je eisprong is geweest. Het is voor mij de eerste maand dat ik dit ben gaan doen dus heb geen idee of het werkt. Heb al veel verhalen gelezen op internet maar dan blijkt wel weer dat iedereen anders is en andere ervaringen heeft.

Sterkte meiden!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave