Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden 1975 en voor het eerste kindje

1975 en voor het eerste kindje
PattyN75

Unregistered

20-03-2010 08:51
Hoi,

ik hoop hier mensen te vinden die ook voor de eerste bezig zijn en uit het zelfde geboortejaar komen....

Pattyn75
yoyo75

Senior Member

Topics: 7
15-04-2010 19:53
Hallo!

Ik ben ook van 1975. Ondertussen al 2 jaar bezig, maar nog niet gelukt. Helaas 2 miskramen gehad, en sinds de laatste MK al weer een half jaar bezig. Nu gaan er eeeindelijk onderzoeken gedaan worden.
yoyo75

Senior Member

15-04-2010 19:57
En ik las in je berichten in andere topics dat je afgelopen half jaar ook het een en ander hebt meegemaakt: hoe gaat het nu?
KlapRoos

Unregistered

21-05-2010 16:18
Hoi meiden,

Ben ook van '75 en hoop op een 1e kindje.
yoyo75

Senior Member

21-05-2010 18:13
He klaproos, welkom! Het is nog neit zo druk hier, maar door berichtjes te plaatsen komt het topic weer bovenaan en zien vanzelf meer '75-ers het topic. Jij bent ook al een tijdje bezig lees ik in je berichtjes bij andere topics. Frusterend he? Als het trouwens rustig blijft hier, kun je misschien net als ik ook doorverhuizen naar het 1973 wil zwanger worden topic; daar hebben we een ruime opvatting van het jaar 1973 en telt een paar jaar meer of minder ook mee.
Aan mijn onderschrift kun je zien dat ik ook al een tijdje bezig ben. Wij zijn nu net in de MMM beland met allerlei onderzoeken, tot nu toe nog niets gevonden. Sperma van mijn man is alleen nog niet onderzocht, dat is nog steeds niet gelukt (onhandig potje, ongelukkig tijdstip waarop jet het moet inleveren, ohandige timing qua onthouding etc.). Deze week is mijn vruchtbare week en moet mijn man's sperma niet in potjes maar in mij, en wie weet is het dit keer wel raak. Het sperma van mijn man zou ook wel eens zwak kunnen zijn; ik ben er wel 2 keer zwanger van geraakt maar helaas twee keer een MK.
kruimeltje

Posting Freak

Topics: 15
21-05-2010 20:59
Hoi Klaproos, kom je gezellig meekletsen in het topic "1973 wil zwanger worden"?
Daar zitten allemaal dames van 33 tot 39 ongeveer. Dus daar ben je van harte welkom!
KlapRoos

Unregistered

25-05-2010 15:48
Hoi Kruimeltje en yoyo75,

Dank jullie wel... ik voel me ook erg thuis hier op dit forum Smile En ja, da's goed, ik zal jullie tip volgen en bij het jaar '73 aansluiten.

yoyo, ja, het is inderdaad frustrerend als je ieder keer moet ontdekken dat je weer niet zwanger blijkt te zijn. Het lijkt me erg emotioneel om een mk te hebben, vooral omdat je niet gemakkelijk zwanger kan raken.
Het zit inderdaad allemaal niet mee, om de sperma op de juiste manier bij het Z-huis af te leveren. Het zijn allemaal van die kleine dingen waar je rekening mee moet houden. Ik hoop voor je dat het dit keer raak zal zijn en dat het kleine wonder mag blijven groeien tot een gezond klein wezen van 9 maanden!

Ik zal verder het hierbij laten en zie jullie wel bij de ander topic(s).

Groetjes Wink
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave