Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam Ovulatie na miskraam?

Ovulatie na miskraam?
Sabbie

Unregistered

12-03-2010 11:42
Hoi allemaal.

4 weken geleden heb ik een miskraam gehad.
Om te bekijken hoe lang het HcG in m'n lichaam zou zitten, heb ik na 5 dagen een zwangerschapstest gedaan.
Deze was al negatief. Hier was ik blij mee, omdat ik zo snel mogelijk weer zwanger wilde worden.
Na 1,5 week nog een zwangerschapstest gedaan, om zeker te zijn. Weer hartstikke negatief.
Toen ben ik met ovulatietesten begonnen, omdat ik daar goede ervaringen mee heb.
We zijn nu dus 4 weken na mijn miskraam verder en ik heb nog steeds geen eisprong kunnen vinden!
Kan dit betekenen dat ik mijn eisprong nog niet gehad heb? Want als ik het goed begrijp vind deze altijd in het midden van je cyclus plaats toch? Dat zou betekenen dat ik een cyclus van minstens 8 weken heb?!
Of zou mijn eisprong tussen de testen door zijn geweest, waardoor ik hem niet heb kunnen zien?
Of zou ik een eisprong heel vroeg in mijn cyclus gehad hebben? (waardoor ik dus op elk moment mijn NOD zou hebben?)

Hahaha, jullie zien wel, ik snap er helemaal niets meer van!
Iemand enig idee?
JR

Member

Topics: 3
12-03-2010 18:03
Hoi,

je cyclus kan erg van slag zijn na een curretage. Ik heb 11,5 week geleden een curretage gehad en ben nog steeds niet ongesteld... Ben een paar dagen geleden bij de gyn geweest hiervoor en hij zag dat m'n eisprong er eindelijk aan zit te komen. Hij berekende dat ik zondag m'n eisprong ga hebben. Als dit klopt heb ik dus een cyclus van 13-14 weken...
Als je maar niet ongesteld wordt, dan raad ik je aan om contact op te nemen met je gyn. Hij/zij kan kijken of er nog iets gebeurt in je baarmoeder.
Sterkte!
Sabbie

Unregistered

14-03-2010 13:12
Bedankt voor je reactie!
Vandaag een positieve ovulatietest! Dus we kunnen gelukkig weer verder!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave