Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Ik zie het niet meer zitten Ik ben het kwijt snik :(

Ik ben het kwijt snik :(
Just.me.2009

Senior Member

Topics: 9
09-03-2010 18:44
Ik kreeg zondag Rood bloedverlies met stolsels slierten en volgens mij ook het vruchtje mijn bloedtest was negatief de dokter belt mij morgen ik wil graag kijken of alles eruit is
ik had geen krampen etc om voelde het opeens lopen
en min. Ms zin. Normaal rood nu met stolsel etc ! Nu is het allee. Nochg lichtbruin met slierten
vandaar mijn positieve en daarna negatieve testen ik wist dat het niet goed was ik denk dat het vroeg mis is gegaan helaas ik ben zo verdrietig dat ik denk of ik wel kinderen kan krijgen of ik het niet verdien!

Ik zie het even niet zitten sorry

ik zal voorlopig even niet komen , we proberen voor een volgende ronde maar ik schaam mij. Diep

Groetjes en bedankt voor de steun
appelflap

Unregistered

09-03-2010 21:07
waarom schaam je je diep, meis dat is toch nergens voor nodig?
het is misschien makkelijk om te schrijven
maar ik denk dan maar dat het gewoon niet zo mocht wezen omdat er iets mis was met je kindje.
zuke dingen gebeuren helaas.
(kan er over meepraten)

zelf gaf het mij een goed gevoel dat het vruchtje gewoon niet goed was en dat het beter is zo

sterkte
snippie

Unregistered

09-03-2010 21:12
Just me hele dikke knuffel voor jouw meid!!!
neem de tijd!!!
knuf
Bati

Posting Freak

Topics: 4
09-03-2010 21:25
@ Just me: EEN HELE DIKKE KNUFFEL VOOR JOUW MEID!!! VEEL STERKTE!
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
09-03-2010 23:15
van mij ook een dikke knuf lieve schat!!!! probeer niet zo negatief te denken, dat heb ik ook te lang gedaan.ik begon al te denken dat mijn vriend gewoon niet vruchtbaar genoeg was en in de maand dat ik het absoluut niet verwachtte testte ik positief.
ben nog steeds heeeel erg bang,omdat ik PCOS heb en dan heb ik net meer kans op een mk dan een gezonde vrouw zou hebben dus ik ben extra op mn hoede en probeer niet TE overdreven blij te zijn nu,wacht liever de 12 weken echo af.
Voor jou gaat de zon ook zeker schijnen meisse blijf erin geloven.

liefs Monalisa
Just.me.2009

Senior Member

10-03-2010 01:36
Dankjewel allemaal
mijn vriend heeft me heel erg gesteund
we gaan er weer voor ! Ik weet nu niets op dit moment
ik heb alleen bruin ? Met niks meer het is veel weiniger dan een ongi ik gebruik 1 tampon voor de held dag
bij het plassen geen bloed wat ik normaal wel heb
zou het niet zo kunnen zijn dat ik een schijn ms heb?
Ik had inderdaad zondag ongesteld moeten worden normaal gesproken
PFfff ik durf geen hoop meer te hebben!
Bij mij vorige miskramen spoot het bloed eruit nu niet
alleen een beetje bm slijmvlies het was geen vruchtje want als ik met md vinger erop drukte was het weg bij een vrucht is dat anders lijkt een gedroogde pruim

ik ga zeker morgen een. Echo eisen

Ik zit onzeker 1 test posi daarna neg en bloedtest 1 week later. ( na de pos test) negatief testen cb ook neg ( zou het vroeg mis zijn gegaan of wad die test te vroeg positief ? )

sorry dit klinkt alsof ik het verzin maar dit is niet zo ik weet hoe mij. Lichaam doet en dit keer liegt ie niet. ! ( nooit vals geweest) ik heb wel nog steeds pijnlijke borsten
kan iemand me helpen

knuff
Just.me.2009

Senior Member

10-03-2010 01:39
Just.me.2009 schreef:Dankjewel allemaal
mijn vriend heeft me heel erg gesteund
we gaan er weer voor ! Ik weet nu niets op dit moment
ik heb alleen bruin ? Met niks meer het is veel weiniger dan een ongi ik gebruik 1 tampon voor de held dag
bij het plassen geen bloed wat ik normaal wel heb
zou het niet zo kunnen zijn dat ik een schijn ms heb?
Ik had inderdaad zondag ongesteld moeten worden normaal gesproken
PFfff ik durf geen hoop meer te hebben!
Bij mij vorige miskramen spoot het bloed eruit nu niet
alleen een beetje bm slijmvlies het was geen vruchtje want als ik met md vinger erop drukte was het weg bij een vrucht is dat anders lijkt een gedroogde pruim

ik ga zeker morgen een. Echo eisen

Sorry maar het bloede stopt maar ik Had gepoept en toen kwam er weer een streepje licht rosé het is bruinbloed en de sliertjes waren zwart niet rood

En als ik wakker word ook helemaal niks als ik zug niet zodra ik iets ga doen komt het bruine weer en me buik borrelt ontzettend
geen krampen niks!

X
Ik zit onzeker 1 test posi daarna neg en bloedtest 1 week later. ( na de pos test) negatief testen cb ook neg ( zou het vroeg mis zijn gegaan of wad die test te vroeg positief ? )

sorry dit klinkt alsof ik het verzin maar dit is niet zo ik weet hoe mij. Lichaam doet en dit keer liegt ie niet. ! ( nooit vals geweest) ik heb wel nog steeds pijnlijke borsten
kan iemand me helpen

knuff
Just.me.2009

Senior Member

10-03-2010 18:35
Hallo kan iemand al mijn topics sluiten aub?

Ik kom er even niet meer op maar wil zeker mijn gebruikersnaam houden

ik kom zo afentoe eens kijken of er meiden al zwanger zijn

ik moet vrijdag naar de dokter om te kijken of alles eruit is ik bloed hevig met krampen ik neem lekker mijn rust en mijn ventje ruimt het hele huis op

Zo zie je maar weer ik ben nog positief zodra ik weer zwanger ben kom ik zeker mijn geluk delen
op dit moment ben ik zo verdrietig dat ik er even mee wil stoppen
dankje wel snippie bollie tes ankie iedereen wat mij gesteund geeft ik hoop dat jullie snel zwanger zijn en ik gun nooit iemand een mk

Snippie voor jou ben ik super blij
Kim ik hoop voor jou Smile

knuffels mij
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
10-03-2010 23:19
wow meis wat erg ik wens je heeeeeeeeeeeel erg veel sterkte.
heb er bijna geen woorden voor wat moet jij je vreselijk voelen.
Je komt hier heel snel weer terug met goed nieuws hoor!!!!

dikke knuffel
nanzje

Unregistered

15-03-2010 16:19
sterkte!
annemieke1980

Posting Freak

Topics: 18
15-03-2010 20:34
Jeetje wat erg, heel veel sterkte! Liefs Annemieke
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU