Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Lichte streepjes op test KV na 8 minuten, 2 dagen overtijd?

Lichte streepjes op test KV na 8 minuten, 2 dagen overtijd?
loekie

Unregistered

08-03-2010 16:36
Hoi dames, even een vraag. Ik ben in oktober gestopt met de pil. Sindsdien 5 cycli gehad:
1 = 31 dagen
2 = 23 dagen
3 = 26 dagen
4 = 26 dagen
5 = 25 dagen
Mijn laatste menstruatie begon op 8 feb jl. Ik had - uitgaande van 26 dagen- mijn NOD op 6 maart, maar ben niet ongesteld geworden Big Grin
Op zaterdag was een KV test geheel negatief.
Op zondag verscheen er buiten de afleestijd (tussen de 10-30 minuten, ben even weggeweest dus weet het niet precies) een licht streepje.
Vanochtend verscheen er na 8 minuten ook weer zo´n licht streepje.
Andere zaken die me het gevoel geven dat er iets ´vreemds´ aan de hand is: heb al sinds twee weken een lage rugpijn (heb nog nooit rugpijn gehad ivm menstruatie), ik word vroeg moe (al rond 20.00 uur, ben normaal een nachtraaf) en extreem vroeg wakker (06.00 uur is heel normaal Confusedhock: ) van de spanning / lichte pijn in mijn borsten (ook nog nooit last van gehad) en sinds vandaag heb ik kramp in mijn kuiten en bovenbenen? Daarnaast heb ik milde kramp die voelt alsof ik ongesteld moet worden, maar die heb ik ook al minstens een week en nog geen druppel bloed verloren.

Vanwege het ´gedoe´ met het aflezen van de lijntjes dan net een digitale CB gedaan (dus niet met ochtendurine) en die was negatief na 2 m. Toen ik het staafje er echter uithaalde, zag ik een duidelijk, lichtblauw lijntje links van de controlestreep. Hebben jullie hier ervaring mee? Heb zelf namelijk het gevoel dat ik zwanger ben, maar dat het HCG-niveau nog te laag is om een duidelijk positief resultaat te geven. Wie herkent dit en na hoeveel dagen kreeg je een positieve test en met welk merk??

Thanks voor het lezen en voor de reacties!
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
08-03-2010 16:38
Loekie wat jij beschrijft aan klachten heb ik ook, dus het zou heel goed kunnen denk ik....
test anders over 3 dagen nog eens!
Stephanie1985

Senior Member

Topics: 8
08-03-2010 16:41
KV testen hebben geen indroogstreepjes dus je zou haast denken dat het toch raak is?! Vooral ook als je zo die kwaaltjes omschrijft! Ik zou als ik jou was gewoon morgen ofzo nog een teste van KV doen! Succes meid ik hoop het voor je!!!
Shiley

Posting Freak

Topics: 14
08-03-2010 16:43
loeki, ik heb zelf ook een keer een lichte lijn gehad buiten de afleestijd. heb toen 2 dagen later nog eens gestest (kruitvatmerk) en toen was het lijntje er binnen de afleestijd. ook nog heel licht. weer 2 dagen later getest en toen was het lijntje duidelijker.
het zou dus kunnen dat je zwanger bent maar nog niet veel hcg hebt in je urine. je zou morgen ochtend of woendag ochtend nog een test kunnen doen met ochtent urine. zou die van kruitvat nemen. die heeft niet zoveel hcg nodig. die van predictor kun je beter niet nemen. hebben veel meiden helaas positief mee getest en ze waren niet zwanger.
loekie

Unregistered

08-03-2010 16:48
Hé Monalise, van harte met je zwangerschap! Ik zag het in je profiel. En voor mij natuurlijk fijn om te horen dat jij dezelfde verschijnselen hebt als ik Wink
Stephanie: nee, volgens mij ook geen indroogstreepjes, want bij die geheel negatieve zie je echt helemaal niks, gewoon vlakaf wit. Ik ga morgen gewoon weer een KV doen!
Thanks voor de info, Mippie, over Predictor heb ik al meer negatiefs m.b.t. vals-positief testen gelezen, ja. En toen jij dat had met dat vage lijntje, was je toen in verwachting?

Groetjes,
Loekie
Stephanie1985

Senior Member

Topics: 8
08-03-2010 16:57
Is het ook niet bij Kassa of Radar geweest dat de CB een keer een posi test heeft gegeven bij een man?! Echt waar!!! Nou doe mij maar gewoon KV testen hoor die vertrouw ik het meest... helaas zijn ze bij mij altijd nog spierwit!!! Maar goed... Loekie veel succes morgen ik duim voor je!!!
Shiley

Posting Freak

08-03-2010 17:04
loekie, ja ik was toen zwanger Big Grin
ik had de test onder n lamp gehouden en dacht heel licht iets te zien. en heb toen mn man (1.5 uur later) de test laten zien (ik was op mn werk) en die belde dat hij wel een licht lijntje zag. toen heb ik de dag erop nog een test gedaan en deze was al duidelijker.
Shiley

Posting Freak

08-03-2010 17:05
positief bij een man????
lekker betrouwbaar dan. :?
ik heb ook altijd kruitvat of matcare testen gedaan. bevielen super.
loekie

Unregistered

08-03-2010 19:15
positief bij een man is wel erg cru :lol: Dat relativeert het negatief ook weer.
snippie

Unregistered

08-03-2010 19:28
nou dat was niet de digitale hoor stephanie.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovula ... -test.html
Babii

Posting Freak

Topics: 48
08-03-2010 19:36
Stephanie1985 schreef:KV testen hebben geen indroogstreepjes dus je zou haast denken dat het toch raak is?! Vooral ook als je zo die kwaaltjes omschrijft! Ik zou als ik jou was gewoon morgen ofzo nog een teste van KV doen! Succes meid ik hoop het voor je!!!

Laatste keer dat ik ermee teste had hij zeker wel een indroogstreep. Ineens stond er na afleestijd een streepjes, maar was niet zwanger. Daarvoor ook nog nooit indrooglijntjes gehad.
loekie

Unregistered

09-03-2010 18:33
Ben dus ook niet zwanger, want ongesteld geworden vandaag. Gisteravond na de seks al een klein beetje bloedverlies, maar toen had ik nog hoop, maar vanochtend en vandaag heeft het flink doorgezet. Heb nog nooit zoveel kramp gehad als deze keer... Ik ben hartstikke teleurgesteld en boos :evil: Voel me ook stom en bedrogen door mijn eigen lijf.... Bah, ga maar vroeg naar bed, zodat ik morgen weer met hopelijk nieuwe moed verder kan.

Bedankt voor jullie reacties, in elk geval.

Groetjes,
Loekie
snippie

Unregistered

10-03-2010 08:17
loekie wat naar!!!!
veel sterkte en hopelijk heb je snel meer geluk.
KNUF
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave