Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen Clomid en eisprong?

Clomid en eisprong?
Wopke

Member

Topics: 14
05-03-2010 16:32
Hoi Dames
(Ik dacht ik gisteren al hier een topic van had gemaakt, maar kan 'm niet meer vinden, dus nog maar een keer, mocht ie nog ergens opduiken, sorry! Tongue )

Fkes in het kort:
Afgelopen oktober gestopt met de pil, daarna geen bloeding meer gehad (na de onttrekkingsbloeding door de pil)
Eind januari richting de gynacoloog en op die dag werd ik voor het eerst weer ongesteld. Nog eens terug geweest om te kijken of er wel weer eitjes groeide, maar er gebeurde niet veel. In het midden van die 'cyclus' weer geweest, er moest nu echt een ei te zien zijn, maar nee.
Diagnose PCO, fijn dus :roll:

Kuur Primolut gehad, afgelopen zondag laatste pil gehad en gisteren 'ongesteld' geworden. Morgen mag ik mijn eerste pil Clomid nemen, jippie!!
Maaaaar, nu mijn vraag (maar nu kennen jullie ook m'n achtergrond)
Ik heb gelezen dat een eisprong altijd later is als je Clomid gebruikt dan normaal, ongeveer op dag 17. Klopt dat?
En, moet ik uitgaan vanaf de eerste dag van de menstruatie, gisteren dus, of pas gaan tellen vanaf de eerste Clomid pil (of misschien pas er na??)

Zoals jullie kunnen raden, mijn eerste kuurtjes, haha. Erg spannend en ik weet er nog niet zo veel van!
Iig de 16de naar de gyn terug.
Alvast bedankt!!
Liefs Maaike
Wopke

Member

07-03-2010 22:02
Niemand?
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
08-03-2010 17:24
ik heb 10 rondes clomid geslikt en m'n eisprong was tussen dag 16 en 18 zoals je aan m'n banner kunt zien... (vanaf dag 1 geteld)cyclussen zijn dus inderdaad langer dan de gebruikelijke 28 dagen, maar ik was er al helemaal blij mee (heb ook PCO)
er zijn div. topics over clomid waar je ook veel antwoorden kunt vinden.
mocht je nog vragen hebben mag je me altijd pb'en hoor.
Neem aan dat je wel onder echo controle blijft de 1e ronde?
Succes in ieder geval
Wopke

Member

09-03-2010 22:12
Klopt, volgende week dinsdag moet ik weer naar de gynacoloog. Ik denk dat hij dan weer even gaat 'gluren' Tongue
Ik hoop alleen dat er wat gebeurt en dat het niet te laat is.. We zullen het wel zien..

Bedankt voor je antwoord!
juffie79

Unregistered

09-03-2010 22:19
ik had ook met clomid eisprong rond dag 20. Ook moest ik steeds terug naar ziekenhuis voor echo om te kijken hoe het eitje groeide.
eerste ronde ben ik was ik ook meteen aangeteld. Nu moet ik weer wachten tot ik ongesteld wordt en dan ga ik ook weer met clomid beginnen.

succes ermee.

groetjs juffie
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave