Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten heel licht positief wat denken jullie?

heel licht positief wat denken jullie?
babywensje_19

Unregistered

04-03-2010 16:24
zal maar bij het begin beginnen ik ben woensdag 17 februari ongesteld geworden vooraf heel veel bruin het was ook maar 2 dagen en toen was het weer over normaal ben ik altijd 5 dagen ongesteld daar kun je de klok op gelijk zetten.
omdat ik heel benieuwd was heb ik van de week 2 testen gedaan van de kruidvat gedaan ( 2 voor 5 euro) de eerste op maandag me moeder en ik zagen allebei een heel licht streepje je moest wel goed kijken maar omdat we het niet vertrouwde(we willen het veelste graag) is mijn moeder naar de apotheek gereden daar hebben er 3 mensen naar gekeken en die zagen ook alle 3 een licht streepje toen woensdag weer een test gedaan ook wer hetzelfde ook weer laten zien en die mensen zagen het ook weer bij een huisarts geweest verteld en die zegt streep is een streep hoe ligt of donker het ook is kon 2 dingen doen bloedtest of nog afwachten heb uiteindelijk voor het laatste gekozen omdat ik bang ben weer teleurgesteld te worden.

Wie heeft hier nog meer ervaring mee, of ongeveer hetzelfde meegemaakt.

en ja ik weet als je het wilt weten een bloedtest laten doen. maar wilde toch graag jullie mening

dankjewel alvast
snippie

Unregistered

04-03-2010 16:28
was die tets van woensdag donkerder dan die van maandag?
wie weet of vmk of idd nog steeds zwanger.
babywensje_19

Unregistered

04-03-2010 16:33
die van woensdag was volgens de meeste beter zichtbaar dat komt omdat de lijn niet echt gekleurd was eerder wit maar heel goed zichtbaar

snippie schreef:was die tets van woensdag donkerder dan die van maandag?
wie weet of vmk of idd nog steeds zwanger.
snippie

Unregistered

04-03-2010 16:34
maar de lijn moet roze of blauw ofzo zijn.
niet wit
Just.me.2009

Senior Member

Topics: 9
04-03-2010 16:38
Hoi meid
ik heb ook een pos test van huismerk
cb zei echter niet zwanger
maar de streep van die cb test is nu wel dikker als gister ik weet dat je er niet Naar mag kijken maar morgen ga ik testen met cas van mc
ik hoop voor jou dat je daadwerkelijk zwanger bent ik laat je zeker wat weten
het kan idd ook een vmk zijn maar daar moet je niet denkenn
hopelijk komt alles goed

knuff p.'s hij moet gekleurd zijn wit is negatief
babywensje_19

Unregistered

04-03-2010 16:45
Just.me.2009 schreef:Hoi meid
ik heb ook een pos test van huismerk
cb zei echter niet zwanger
maar de streep van die cb test is nu wel dikker als gister ik weet dat je er niet Naar mag kijken maar morgen ga ik testen met cas van mc
ik hoop voor jou dat je daadwerkelijk zwanger bent ik laat je zeker wat weten
het kan idd ook een vmk zijn maar daar moet je niet denkenn
hopelijk komt alles goed

knuff p.'s hij moet gekleurd zijn wit is negatief

nou een vmk hoop ik toch niet heb er al 2 gehadSad jammer genoeg. de laatste heb ik ook bij een apotheek laten zien en die zeiden me dat het ook kan dat me hcg nog niet hoog genoeg is om het streepje te laten kleuren.

ik ben echt heel benieuwd!!
Just.me.2009

Senior Member

Topics: 9
04-03-2010 17:50
Hoi dat kan meid ik wil je geen hoop geven
ma denk dat het geen witte streepjes zijn maar gewoon te licht dat je Bijna niet zier dat die gekleurd is
mijn advies
wacht zon 3 dagen en test opnieuw

knuff mij het is spannend voor ons beide
hopelijk hebben we snel duidelijkheid
snippie

Unregistered

04-03-2010 17:57
ik ben het met just me eensSmile

dames hoop voor jullie beide snel duidelijkheid
Eva_697

Unregistered

04-03-2010 18:58
babywensje, Ik denk eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent.. als de streep wit is, is het niets, dat heb ik met de kruidvat ook vaak gehad, en als ze uuuuuuuuuuuren droog zijn, wil je nog wel eens wat zien staan. Mijn grens was altijd, als ik de streep op de foto kan krijgen, dan staat ie er, anders maak ik mezelf gek haha! Ik zou morgenvroeg nog eens een testje met ochtendurine doen, een bloedtest is best veel gedoe terwijl een gewone test ook makkelijk uitsluitsel zou moeten gevenWink mocht dat nou NOG niet duidelijk zijn dan zou ik inderdaad een bloedtest aanvragen.

vmk komen ontzettend vaak voor, de meeste bevruchtte eicellen sterven uiteindelijk alsnog af namelijk, dan kun je toch nog heeeeeeeeel licht positief testen als je heel vroeg test.. en de volgende testen zijn dan negatief, omdat het hcg dan wel is verdwenen..

Heel veel succes, ik hoop dat je gewoon weinig hcg hebt en de volgende test eruit knaltBig Grin
babywensje_19

Unregistered

04-03-2010 20:41
Eva_697 schreef:babywensje, Ik denk eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent.. als de streep wit is, is het niets, dat heb ik met de kruidvat ook vaak gehad, en als ze uuuuuuuuuuuren droog zijn, wil je nog wel eens wat zien staan. Mijn grens was altijd, als ik de streep op de foto kan krijgen, dan staat ie er, anders maak ik mezelf gek haha! Ik zou morgenvroeg nog eens een testje met ochtendurine doen, een bloedtest is best veel gedoe terwijl een gewone test ook makkelijk uitsluitsel zou moeten gevenWink mocht dat nou NOG niet duidelijk zijn dan zou ik inderdaad een bloedtest aanvragen.

vmk komen ontzettend vaak voor, de meeste bevruchtte eicellen sterven uiteindelijk alsnog af namelijk, dan kun je toch nog heeeeeeeeel licht positief testen als je heel vroeg test.. en de volgende testen zijn dan negatief, omdat het hcg dan wel is verdwenen..

Daarstraks weer een test gedaan met overdag urine(hiihi) daar zag ik maar ook me man een heeeeeel licht streepje! ik ben benieuwd

Heel veel succes, ik hoop dat je gewoon weinig hcg hebt en de volgende test eruit knaltBig Grin
babywensje_19

Unregistered

04-03-2010 20:42
babywensje_19 schreef:[quote="Eva_697":1fhjfgvb]babywensje, Ik denk eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent.. als de streep wit is, is het niets, dat heb ik met de kruidvat ook vaak gehad, en als ze uuuuuuuuuuuren droog zijn, wil je nog wel eens wat zien staan. Mijn grens was altijd, als ik de streep op de foto kan krijgen, dan staat ie er, anders maak ik mezelf gek haha! Ik zou morgenvroeg nog eens een testje met ochtendurine doen, een bloedtest is best veel gedoe terwijl een gewone test ook makkelijk uitsluitsel zou moeten gevenWink mocht dat nou NOG niet duidelijk zijn dan zou ik inderdaad een bloedtest aanvragen.

[/quote:1fhjfgvb]

Daarstraks weer een test gedaan met overdag urine(hiihi) daar zag ik maar ook me man een heeeeeel licht streepje! ik ben benieuwd
Eva_697

Unregistered

04-03-2010 20:53
gekleurd of niet? en binnen de 5min? dan is het een positieve testWink
Eva_697

Unregistered

04-03-2010 20:53
en dan mogen we je denk ik wel feliciteren Big Grin
babywensje_19

Unregistered

05-03-2010 08:09
hij is gekleurd binnen 5 minuten maar niet donker genoeg voor een foto dus dat is wel jammer!

ik wacht nou met een volgende test tot volgende week want om iedere dag testen is zo duur en je maakt je eigen alleen maar gek!

wat trouwens wel leuk was me moeder zou de eerste zijn die het aan mij zag en die ziet het nu aan me dat ik zwanger ben zegt ze dus we zijn heel benieuwd
snippie

Unregistered

05-03-2010 08:13
meid ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!!! volgende week zou hij veel duidelijker zijn!
knuf
babywensje_19

Unregistered

05-03-2010 08:20
snippie schreef:meid ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!!! volgende week zou hij veel duidelijker zijn!
knuf

dat hoop ik ookSmile we zijn heel benieuwd

leuk dat je hier op dit forum echt alles kan delenSmile
Eva_697

Unregistered

05-03-2010 09:52
nou ik denk persoonlijk dat we je indd voorzichtig mogen feliciterenBig Grin gekleurd en binnen 5min is gewoon positiefBig Grin
snippie

Unregistered

05-03-2010 09:58
helemaal mee eensSmile!
babywensje_19

Unregistered

05-03-2010 12:22
[Afbeelding: 7gfy4zc.jpg]

Dit is de test van gisteren heb met zwart omcirkeld wat het lijntje is je moet wel goed kijken maar hij staat er wel
Eva_697

Unregistered

05-03-2010 16:38
poe das een lastige haha, als ik heeeel ver uitzoom lijkt er wel wat te staan ja. Is altijd zo lastig op een foto, krijg je nooit haarscherp haha! over een paar dagen knalt ie eruit hoorBig Grin ben benieuwd!
babywensje_19

Unregistered

05-03-2010 16:40
Eva_697 schreef:poe das een lastige haha, als ik heeeel ver uitzoom lijkt er wel wat te staan ja. Is altijd zo lastig op een foto, krijg je nooit haarscherp haha! over een paar dagen knalt ie eruit hoorBig Grin ben benieuwd!

Ik ben heel benieuwd, foto is heel onduidelijk vind ik zelf ook je moet echt goed kijken
volgende week maar weer testen als ik zolang kan wachten

waar ik trouwens wel last van heb en normaal nooit tussen door is krampen onder in me buik net als van die ongesteldheid krampen maar dan minder erg en af en toe beetje misselijk
Eva_697

Unregistered

06-03-2010 11:49
die krampen zijn normaal als je zwanger bentSmile spannend!
Droomwens

Unregistered

08-03-2010 11:09
Bij mijn 2e zwangerschap was het streepje ook heeeeel licht. Toen was ik al een week overtijd. Mijn man dacht dat het niets was dat streepje. Het "streepje" is nu 2 en half jaar Big Grin .
ik denk dat je zwanger bent, ik duim voor je!
Succes!
babywensje_19

Unregistered

08-03-2010 11:30
dankjewelSmile
ik hoop het ook vandaag weer een test gedaan die van kv er moet dan een kruisje komen je ziet echter weer een licht streepje en waar het streepje staat ook een paar duidelijke puntjes(de mensen die die test kennen snappen me wel denk ik)

we zijn heel benieuwdBig Grin
nan

Junior Member

Topics: 0
10-03-2010 14:26
ik denk zwanger!!!
Bij mij ging het precies zo, en het heeft heel wat testen geduurd voor ik het zelf geloofde maar ik ben nu toch echt 8 weken!
Wat ik uiteindelijk tegen de onzekerheid heb gedaan is een digitale test van clear blue, die zegt gewoon 'zwanger' of 'niet zwanger'. Duiselijker kun je het niet hebben! Wink
Maar in ieder geval een voorzichtige gefeliciteerd!
joy-12

Senior Member

Topics: 1
10-03-2010 14:28
@nan,

Ik hoop het ook, maar ik heb vandaag op de NOG dag getest, kan ik dan nu al de digitale van cb doen?
Mirena0110

Senior Member

Topics: 6
10-03-2010 15:10
Ja hoor, ik heb de digitale test van CB ook wel eens gebruikt, dus ik ken de gebruiksaanwijzing: je kunt hem doen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden.

Tot vier dagen daarvóór is zelfs ook mogelijk, maar dan moet je ochtendurine gebruiken en is de kans op vals negatief groter. Op de dag zelf hoef je niet speciaal ochtendurine te gebruiken.
babywensje_19

Unregistered

10-03-2010 15:36
dankjewelSmile
ik hoop het ook maandag weer een test gedaan die van kv er moet dan een kruisje komen je ziet echter weer een licht streepje en waar het streepje staat ook een paar duidelijke puntjes(de mensen die die test kennen snappen me wel denk ik)

we zijn heel benieuwdBig Grin
EstherK

Unregistered

11-03-2010 10:37
Hey, nou ik ken je stress hoor, haha.... ik heb zelf net ook een testje gedaan en ik krijg ook een heel vaag lijntje. Tenminste... IK zie het lijntje.... maar alleen als ik er superlang naar staar. Dus, of ik zie iets wat ik heel graag wil zien, maar wat er in werkelijkheid alleen in mijn fantasie is, of ik heb gewoon veel te vroeg getest...
Maar het is zo moeilijk om niet te testen.... Ik moet eigenlijk nog wel een weekje wachten denk ik...

Ik wens je in elk geval heel veel succes!!!

Liefs, Esther.
nan

Junior Member

Topics: 0
11-03-2010 10:53
@ Joy: Ja hoor ik heb de clear blue één dag na m'n nod gedaan dus ik neem aan dat dat wel moet kunnen! Succes!
roosje1983

Unregistered

15-03-2010 21:41
die onzekere rot testen ook pffff
ik had vanmiddag een test gedaan hij was eerst roze ik aan me vriend laten zien,ik zeg dit is een streep ja zeg ie na 5 minuten is die weer wit

vanavond weer er 1 gedaan die bleef 3 minuten heel licht zichtbaar en daarna niks pfffffff
die onzekerheid :roll:
Eva_697

Unregistered

19-03-2010 11:17
roosje heb je die van kruidvat gedaan 2 voor 5 euro? het is namelijk niet normaal dat een evt steepje weer verdwijnt voor zover ik weet.. :S anders even een digitale proberen?
devika

Posting Freak

Topics: 7
03-05-2010 09:53
hoi!

weet je al iets meer? ik hoop dat je zwanger bent!
dat geeft mij hoop. ik had gisteren ook een heeeeel licht 2e streepje.
weet alleen niet wat ik ermee moet...
Radhika

Unregistered

03-05-2010 15:29
ja feest vieren natuurlijk want een streepje is een STREEPJE!!
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 09:01
goeienmorgen allemaal,

ik moest gisteren ongie worden,en nog steeds niet.
nou maakte ik me niet zo ongerust want mijn ong was de laaste paar mnd toch onregelmatig
en de laaste 2mnd was ik het weer keurig om de 28 dagen,en deze keer weer niet,nou heb ik gisteren na 12 kruidvadtesten gedaan daar zie je ook een lichte roze paarse streep,en die 2de had ik wat later gedaan en gaf ook wat lichter maar je ziet ze wel.
net heb ik digital zwangerschap test gedaan en die geeft niet zwanger aan,vindt ik toch wel raar de vrouw van huisarts balie die zei ook volgens mij is ie postitief.
zo lang al bezig
maar ik neem aan dat testen niet zomaar streepjes verschijnen, echt moeilijk allemaal.
want de vorige keer had ik ook testen gedaan maar daar zag je echt niets erop geen streep alleen de contole streep
Mirena0110

Senior Member

18-05-2010 09:06
Gefeliciteerd, je bent zwanger! Een lichte streep is namelijk ook een streep.

Die digitale testen zijn net wat minder gevoelig dan de Kruidvattesten, dus het kan best dat je daar nog niet 'zwanger' op ziet. Probeer anders over twee dagen nog eens een digitale test, waarschijnlijk zegt hij dan wél 'zwanger'.
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 09:10
gisteren was ik echt in de wolken,heb het aan paar mensen laten zien en die zien dat er nog een strep bij staat wel heel licht.
maar nu niet meer hoor,me hele fam leeft zo met me mee want ik ben de enige van mijn broertje en zussen die nog geen kinderen heeft Cry Cry en we willen het zo graag dus ik had me zussen en broertje wel verteld dat het misschien zo ver was,maar nu niet meer hoor.
ga kijken of ik het op me telefoon kan zetten je ziet het echt heel licht en anders moet ik wachten tot vanavond me vriend heeft fotocamera mee genomen.maar als het niet blijkt zo te zijn ga ik wel de fabriek bellen
Prinses88

Posting Freak

Topics: 2
18-05-2010 09:14
*Breekt in*

Een hele lichte streep is ook een streep en je bent dus zwanger! Na een tijdje verdwijnt het streepje, mocht je de test willen bewaren dan moet je er met blanke nagellak overheen gaan dan blijft het steepje zichtbaar (heb ik me laten vertellen Wink )

*Breekt uit*
epat

Posting Freak

Topics: 13
18-05-2010 09:16
@roosje1983
Jeetje wat lastig. Het zijn dus kruidvat testen? Zijn het de 2 voor 5 euro testen? Ik heb daarmee regelmatig een tweede streepje, wat net buiten de tijd begint te verschijnen. Inmiddels weet ik dus dat ik de test echt weg moet gooien zodra de tijd om is.
Met een ander merk test heb ik wel eens gehad dat er een streep verscheen, die dan daarna weer weg trok (nog binnen de tijd). Dat was ook zo irritant.
Als jij binnen de tijd een gekleurde tweede streep ziet, dan zou je toch denken dat je zwanger bent. Ik hoop het voor je. Laat je weten hoe het gaat?
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 09:33
die kruidvat testen zijn al droog maar steepje blijf je wel zien.
en die andere strepen verdwenen en deze niet.
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 09:37
neem aan al er 2 streepjes blijven dat ze niet echt verdwijnen maar wel lichter worden door de uitdroging maar op me mob is het heel slecht te zien
en waren binnen de tijd zag je ze.
en ja die kruidvat testen van 5 euro je moet 4 druppels doen.

ik doe er vanmiddag nog 1 en de andere morgen ochtend
maar ik baal wel.
Mirena0110

Senior Member

18-05-2010 09:52
Roosje, die goedkope Kruidvattesten staan héél goed bekend. Ik heb nog nooit gehoord van vals positieve streepjes die binnen de afleestijd verschenen.

De doktersassistente zei ook niet voor niets dat dit positief is! Het zijn goede testen, en ze kunnen geen HCG tonen dat er niet is.

Niet balen dus, maar gewoon morgen of overmorgen nog eens zo'n digitale test doen, die is dan vast inmiddels ook positief!

Ik duim voor je!
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 09:58
net een goedkope van da gedaan
die verdween weer gewoon,
maar goed ik ga me niet gek lopen maken,ik doe morgenochtend nog test van de da als die ook niet is koop ik er morgen middag weer bij de kruidvat,en kijken wat die weer aangeven.
want om steeds testen te halen pffff
epat

Posting Freak

18-05-2010 10:00
Als ik je historie in dit onderwerp teruglees, dan kan ik me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Ik hoop dat de volgende testen die je gaat doen ook een positief resultaat binnen de tijd geven! Wacht anders een paar dagen en doe er dan weer eentje, dan zou de streep duidelijker moeten zijn geworden.
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 10:12
hoe moet ik een foto plaatsen hij is wel wat lichet dan gister omdat die test is opgedroogd
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 10:21
http://www.tinipic.com
dan verklein je hem voor website en dan kun je hem hier plaatsen Wink
epat

Posting Freak

18-05-2010 10:22
Ik weet dat veel mensen gebruik maken van deze site http://www.tinypic.com/ om een link te maken en die kun je dan in je tekst via de knop Img invoegen volgens mij (ertussen zetten). Via Voorbeeld kun je eerst zelf even kijken of het werkt.
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 10:22
Hoo.. typfout..

http://www.tinypic.com

verkleinen op website/email
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 10:28
[Afbeelding: wciqtl.jpg]
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 10:29
krijg hem niet groter jammer
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 10:30
[Afbeelding: 2rw40uu.jpg]
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 10:31
die is al groter het lukt me wel Wink
appeltje555

Unregistered

18-05-2010 10:31
Streep is een streep..........Positief dus
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 10:32
Dat is duidelijk een streep!
Volgens mij ben jij gewoon zwanger meid.. Big Grin
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 10:33
maar je ziet hem wel toch,of ben ik gek.
nou ik heb het laten zien,zie het morgen verder wel
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 10:35
Je ziet duidelijk een streep, hij is licht maar hij is er wel!!
Gefeliciteerd meid, je bent echt zwanger.. Deze test zijn zeer gevoelig voor het HCG hormoon dus als er een streep komt dan ben je gewoon zwanger!
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 10:41
word wel blij dat ik niet gek ben hahahaha
mijn zus heeft weer goeie me cb en een ander niet zo zie je maar dat iedereen verschillend is,met testen enzo
de 1 is inderdaad gevoeliger dan de ander.
maar ik denk ook echt als er niks was dat er na 5 of 10 minuten ook geen streep te voorschijn komt
kruimeltje

Posting Freak

Topics: 15
18-05-2010 10:42
Dit is echt een positieve test hoor!
Gefeliciteerd met je zwangerschap.

En die digitale van CB, die zou je morgen of overmorgen met de eerste ochtendurine kunnen doen en dan geeft die waarschijnlijk ook wel zwanger aan.

Succes!
epat

Posting Freak

18-05-2010 10:43
Ik zie 'm ook hoor, duidelijk en roze. Ik snap dat je nog wat voorzichtig bent, maar het is toch echt een tweede, gekleurde, streep!
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 10:45
Net zoals Kruimeltje zegt zou ik over 2 dagen gewoon een clearblue digital test doen!
Weet je ook meteen hoe lang je al zwanger bent..
Mirena0110

Senior Member

18-05-2010 11:11
Duidelijk hoor, zelfs op het kleine plaatje kon ik hem al goed zien!

Gefeliciteerd!!!!
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 11:18
spannend ik laat het jullie wel weten wat morgenochtend de test uitgeeft.
als die ook niks uitgeeft dan weet ik het ook echt niet meer
hahaha
maar ik voel ook niks van een zwangerschap ofzo
daarom kan ik het ook nog niet echt geloven
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 12:31
Ben heel benieuwd!!
Droomwens

Unregistered

18-05-2010 13:33
Ik had ook zo'n licht streepje.... het streepje is nu bijna 3 jaar....
Volgens mij ben je echt zwanger...GEFELICITEERD!!!
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 21:02
kon het niet laten 10 minuten geleden weer een kruidvat test gedaan
hij is wel iets lichter maar omdat ik best wel veel gedronken heb vandaag
maar je ziet nog steeds een lichte streep door heen,morgen ochtend nog 1 ding als die wel duidelijk is dan is het zo,dan weet ik genoeg Wink
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 21:11
Je bent gewoon zwanger meid, wen er maar aan! Big Grin
Gefeliciteerd!!
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 21:18
ben ik weer Cry Cry Cry
nu heb ik bloed ik snap er helemaal niks meer van
dus ik zal wel niet zwanger zijn Cry Cry

op na de volgende ronde
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 21:20
Je bent nu net ongi geworden?
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 21:25
denk het wel,het voelt niet zo
maar ik had net een beetje bloed.
echt zo jammer Sad
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 21:27
Hmm, wat raar..
Dat zou echt balen zijn meid!!
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 21:32
ja inderdaad.
maar had voor volgende week al een afspraak staan voor in het ziekenhuis
dan laten mijn vriend en ik ons nakijken.
had zo gehoopt dat het niet hoefde,

maar ik zeg niet dat kruidvat testen niet goed zijn
maar al die keren had ik getest en er kwam echt niks uit
en nu wel en dan 3 keer dat snap ik niet
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 21:38
Ik weet het ook niet, heb er zelf nog geen ervaring mee..
Je hebt die testen allemaal deze laatste week gedaan toch?
roosje1983

Unregistered

18-05-2010 21:40
ja moest het gisteren worden,dus heb ik gisteren en vandaag gedaan

maar ik ga lekker in bed liggen
tusten allemaal
Prinses88

Posting Freak

18-05-2010 21:41
Trusten meid!
epat

Posting Freak

19-05-2010 08:34
Hoe is het vandaag roosje1983, heeft er een ongi doorgezet?
roosje1983

Unregistered

19-05-2010 08:40
nee nog niet echt.meer bloedslijm achtig sorry voor de woorden
maar het zal heus wel doorzetten Cry Cry

maar had vanochtend nog wel testen gedaan 1 van de da en die van kruidvat
nu zag ik op die van kruidvat niks terwijl gisterenavond die test nog wel wat zag
en nu zag ik op die van de da heel licht stond

maar ik ben niet zwanger als ik het zo bekijk
morgen moet ik naar de dokter en daar ff praten
en als die ook bevestigd dat ik niet zwanger ben
dan ga ik kruidvat wel bellen en zeggen 3 komen een streep er door en 1 niet
Prinses88

Posting Freak

19-05-2010 09:30
Wat raar zeg, helemaal omdat er op die andere testen wel een streep te zien was!
Zou het niet zo kunnen zijn dat je wel zwanger was maar een miskraam hebt gehad?

Morgen maar even bij de dokter horen, blijft apart..
roosje1983

Unregistered

19-05-2010 09:37
volgens mij zus is als er een vruchtje inzat wat niet goed is,mag dat ook geen streep doorzetten,
maar ik weet het niet Sad dit is voor mij ook allemaal nieuw
morgen kijken wat de dokter zegt.
heel ff was ik gelukkig toen dacht ik na zoveel mnd yes eindelijk gelukt
maar nu niet meer.en de dokter gaat morgen echt niet zeggen gefeliciteerd
Prinses88

Posting Freak

19-05-2010 09:53
Ik heb er ook geen idee van, ben erg benieuwd wat de dokter zegt!
Succes morgen en sterkte..
Mirena0110

Senior Member

19-05-2010 09:56
Ja, dat komt helaas wel eens voor, een streep bij een zwangerschap die al heel vroeg niet doorzet.

Maar, zonder je valse hoop te willen geven: het komt óók wel eens voor dat een vrouw in het begin van een gezonde zwangerschap (die dus wél doorzet) nog een kleine bloeding (pseudomenstruatie) heeft rond de tijd dat ze normaal ongesteld zou zijn geworden. Niet iedere bloeding is een menstruatie of een miskraam.

Wacht dus nog even af wat de dokter zegt!
roosje1983

Unregistered

19-05-2010 10:06
maar als het wel zo was dan hadden de testen ook goed moeten doorstaan
en dat was vaonochtend niet zo

maar inderdaad kijken wat de dokter zegt
en anders op naar de volgende ronde
Prinses88

Posting Freak

19-05-2010 10:10
We horen het morgen wel denk ik Wink
roosje1983

Unregistered

19-05-2010 10:46
ja jullie horen het zeker
roosje1983

Unregistered

19-05-2010 11:13
hebben jullie nog wat van baby-wensje gehoord
is ze toch zwanger of niet
chocola

Unregistered

19-05-2010 11:35
roosje1983 schreef:hebben jullie nog wat van baby-wensje gehoord
is ze toch zwanger of niet

*meelezer*
Via haar profiel kun je haar (laatste) berichten lezen. Ik denk niet dat ze zwanger is Sad
roosje1983

Unregistered

20-05-2010 07:26
de dokter gebeld,kreeg ik een andere assistente,
wat een :evil: :evil: ach laa tik maar niks zeggen

ik leg alles uit,en dat ik de dokter wilt spreken.
zegt ze nee hoor hoeft niet,moet al je 14 dagen overtijd ben nog een test doen
en dan pas weer bellen
ik zeg ja maar ik vertrouw het niet want er zit een beetje bloed bij
zegt je dat kan,maar kan ook een einde zwangerschap zijn,zegt ze vrouwen willen altijd zo snel testen
ik zeg je bent zelf ook een vrouw wel een hele botte vrouw,wil de dokter vanmiddag spreken anders kom ik wel ff langs
mocht ook niet me plaspotje afgeven dat ze het daar controleren nee na als ik 2 weken overtijd ben grrrrrrr
wat een bitch
die andere assistente is veel aardiger

bel vanmiddag wel het ziekenhuis zelf wel want ik moest volgende week toch komen op afspraak
kijken wat hen zeggen
epat

Posting Freak

20-05-2010 07:34
Irritant is dat roosje. Ja ze raden meestal aan dat je nog een paar weken wacht, omdat het resultaat van testen soms gewoon iets langer duurt voordat het echt goed te zien is op de tests. Maar ze kan het wel wat beter brengen hè. Als jij naar de dokter wilt, dan is dat jouw goed recht. Misschien zegt hij hetzelfde, maar dat is aan jou, klant is koning. Maar zo klinkt het niet echt. Benieuwd wat het ziekenhuis zegt. Hoe is het met de bloeding?
roosje1983

Unregistered

20-05-2010 07:41
ik begon dinsdag avond was meer als ik het afveegde
woensochtend had ik ook maar een beetje maar dat het naar buiten komt alleen als ik het afveeg
en woensdag de hele dag voor de rest niks gisteravond laat weer
en vanochtend leek het wel iets meer te zijn.

maar nogmaals dan mogen 3 testen geen postitief uitslaan
als je niet zwanger bent.

en als ik ongie moet worden heb ik altijd kramp aan me buik en dat heb ik allemaal niet
en ook niet het idee dat ik het krijg
maar dat kan nog komen he
Mirena0110

Senior Member

20-05-2010 07:48
Wat lomp! Die vrouw heeft er vast zelfs nog nooit aan gedácht of ze graag kinderen zou willen. Laat staan hoe moeilijk het is als je al zo lang bezig bent en dan die onzekerheid hebt: wel of niet?

Om dan te roepen 'vrouwen willen altijd zo snel testen', dan heb je echt geen greintje gevoel in je lijf als je dat uit je strot krijgt.

Als ik jou was zou ik vanmiddag gewoon nóg een keer bellen, of inderdaad bellen met het ziekenhuis. Het zal vast 'verstandiger' zijn om twee weken te wachten met testen, maar het gaat al lang niet meer om twee weken. Het gaat om maanden en járen! Als ze dat niet begrijpt, is ze niet geschikt voor haar werk.
roosje1983

Unregistered

20-05-2010 07:54
ik moet straks terug bellen het ziekenhuis,maar ik denk dat ze wel zeggen wacht maar tot dinsdag,want ik had al een afspraak staan

en dat vindt op zich ook niet zo heel erg,kijken we nog aan hoe het verder of me ongie doorzet.

maar die assistente nee ik vondt het ook helemaal niks,hoe ze deed
ga er zo wel ff naar toe fietsen en zal het wel ff zeggen,is nog geen 5 minuten van me vandaan.ik ga heus niet schreeuwen maar zeg dat ik hiet niet van gediend bent

laat het jullie wel weten wat het ziekenhuis zegt
Femke1970

Senior Member

Topics: 5
20-05-2010 08:15
Roosje: De ene test is nu eenmaal wat gevoeliger als de andere, ik denk dat het dan ook weinig zin heeft om de Kruidvat te bellen met je klachten. Er zijn daarbij heel veel vrouwen die juist zeer goede ervaringen hebben met Kruidvattesten, waaronder ikzelf.
Ik snap je frustratie maar een arts kan in dit stadium gewoon nog niet veel voor je doen, al is er geen enkel excuus voor het botte gedrag van de assisitente. Ga maar na, normaal gesproken kom je na een week of 8 á 9 in de zwangerschap pas in aanmerking voor een echo, voor die tijd laat zowel een huisarts, gyn of vk je toch een beetje 'zwemmen' omdat de kans dat het mis gaat het grootst is.
Ik denk dat jij er vanuit kan gaan dat in een héél vroeg stadium van een beginnende zwangerschap het ook alweer fout is gegaan; vandaar de bloeding. Anders zou een test na een paar dagen juist duidelijker (met een 'vettere' streep) moeten worden door toename van je HCG. Heel jammer natuurlijk, maar een arts kán hier gewoon nog niet veel mee....
Sterkte, en ik hoop dat je snel wel een vet positieve test in handen hebt en dat het goed gaat! Wink
roosje1983

Unregistered

20-05-2010 08:28
hoi femke

ik had al eerder gezegt het zal best goeie testen zijn,en ik zal ook niet zeggen dat ik het nooit meer zo test zal halen
maar 3 keer positieve test en dan blijk je toch niet zwanger te zijn,vindt ik knap

en die testen zijn 99% betrouwbaar mits je geen streep ziet maar wel zwanger bent
maar niet 3 keer postitief aangeven als er niks is,heb zelf met kruidvat gebeld over die testen. en die gaven me gelijk dat mag ook niet

en misschien komt dit bot over maar de dokter weer dat ik al heel lang in het ziekenhuis loop voor me buik enzo
en het lukt al heel lang niet en dan denk je yes,ik zal best begrijpen dat ik moet wachten.
maar de assistente hoort gewoon niet bot te zijn,want zij kent mij medische kant niet,misschien is er wel wat anders mis met me buik.wat de dokter wel misschien weet en zij niet.

en ik hoop ook dat het gauw lukt,want je word er heel erg onzeker verdrietig en depri van als je al heel lang bezig bent
maymar

Posting Freak

Topics: 7
20-05-2010 08:36
roosje1983 schreef:hoi femke

ik had al eerder gezegt het zal best goeie testen zijn,en ik zal ook niet zeggen dat ik het nooit meer zo test zal halen
maar 3 keer positieve test en dan blijk je toch niet zwanger te zijn,vindt ik knap

en die testen zijn 99% betrouwbaar mits je geen streep ziet maar wel zwanger bent
maar niet 3 keer postitief aangeven als er niks is,heb zelf met kruidvat gebeld over die testen. en die gaven me gelijk dat mag ook niet
hey als eerste is et gewoon onwijs vervelend dat je nog niks wijzer bent!! en ook die assistent had nooit zo mogen reageren :x

maar een test ken best positief uitslaan omdat het eitje wel bevrucht is (dit gebeurt heel vaak) en zodra dit gebeurt maak je al HCG aan, als dit dan alsnog heel vroeg mis gaat heb je dus nog steeds HCG in je urine waardoor de test dus licht positief kan worden.

Hoop dat je snel gewoon geholpen word en meer duidelijkheid krijgt Smile
Femke1970

Senior Member

Topics: 5
20-05-2010 08:40
Ik heb je berichten nog even doorgelezen en aan de test kán het echt niet liggen. De 1e keer geeft de KV-test een licht streepje; er is dus sprake van een beginnende zwangerschap, daar kun je van uitgaan. De daaropvolgende test die je deed is lichter dan de vorige; dat is dus al niet goed...
Het HCG-hormoon die de streep veroorzaakt, neemt per dag enorm toe tijdens een zwangerschap dus de streep zal dan vetter moeten worden. Een duidelijk verhaal wat mij betreft, hoe jammer ook...
Kruivattesten zijn wat gevoeliger en geven eerder en positief resultaat dan veel andere merken, dus het is ook te verklaren dat die geen positief resultaat gaven.

Verder ben ik het volkomen met je eens dat je gewoon vriendelijk te woord moet worden gestaan door een assisitente in wat voor geval dan ook. Helaas zijn het ook maar mensen, die ook wel eens hun dag niet kunnen hebben. Het hoort niet zo, maar soms gebeurt dat.
Ik hoop dat je in het ziekenhuis alsnog de hulp en duidelijkheid krijgt die je graag wilt, met als resultaat heel snel een gezonde zwangerschap. Sterkte meid!
EstherK

Unregistered

20-05-2010 08:50
Hey Roosje, wat klote zeg dat ze je zo behandelen. Ik kan je frustratie wel een beetje begrijpen. Ik heb het ook meegemaakt met de kruidvat testen. Maar ook met de clearblue. In maart had ik getest en daar kwam een duidelijke + naar voren (bij de clearblue). Ik blij natuurlijk. Maar omdat de test best vaag was, twee dagen later weer getest... Nu was de + wel zichtbaar, maar lichter als daarvoor. Dus dag erna weer getest en de + was nog vager. Dus ik was al bang dat het fout zou gaan. Een paar dagen later kreeg ik een bloeding.... Ik kan me niet voorstellen dat er 5 :!: clearblue testen positief geven terwijl er geen zwangerschap is. Ik ga er dus ook vanuit dat het in een heel vroeg stadium gewoon mis is gegaan. Jammer, maar ik accepteer het wel.
Afgelopen maand heb ik er een paar Kruidvat testen op los gelaten. En wat denk je.... weer allemaal streepjes. Drie in totaal die ook positief gaven. Daarnaast nog een Clearblue neergelegt en ook die was weer positief. Het bleven echter wel weer vage streepjes en vorige week kreeg ik na 48 dagen wederom een bloeding Cry .
Het is echt klote, want je bent zo blij, maar na een paar dagen wordt die blijheid om geslagen naar verdriet. Ik mag niet klagen, want ik ben pas vanaf januari bezig, maar toch. Je wil het zo graag.
Ik wens je echt heel erg veel succes en hoop dat je volgende maand een kanjer van een positieve test in handen hebt! Ik weet in elk geval dat ik volgende maand echt pas test als ik een week overtijd ben..... (denk ik Wink )

Groetjes Esther Big Grin
roosje1983

Unregistered

20-05-2010 09:21
ziekenhuis gebeld
zo lief daarzo

die zei het kan altijd misgaan hoeft niet
ik zou me er niet zoveel zorgen om maken anders raakt je lichaam alleen maar van slag
en dinsdag moest ik toch komen,kom dan maar dinsdag mocht het niet zo zijn gaan we verder onderzoeken.
ik had verteld over die assistente en ze vond het ook brutaal hoe ze deed
ik zeg hoe u het nu verteld,als zij dat ook had gedaan de asssitente was er niks aan de hand geweest.

dus afwachten op dinsdag
jullie horen het gauw
maar ik ga er wel van uit dat ik niet zwanger ben
EstherK

Unregistered

20-05-2010 09:54
Hoi Roosje, nou dat is dan toch net even anders zoals zij het daar brengen he.... Smile
Ik snap dat je rekening houdt met het ergste.... Maar ik hoop toch voor je dat je wel zwanger bent Wink ... Ik zal dinsdag even voor je duimen. Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? Dan duim ik op dat tijdstip even EXTRA voor je Big Grin .

Groetjes Esther
roosje1983

Unregistered

20-05-2010 10:02
ik moet al om kwart voor 9
maar ik ben al blij dat ze wat gaan doen
want daar moet je ook zo lang op wachten Sad
roosje1983

Unregistered

20-05-2010 11:23
helaas net een half uurtje geleden
hevige buikkrampen,en toen was ie er weer dat kleine rooie duiveltje grrrrrrrrrrrrr

dus ik ben nu het wel geworden
maar ik laat het sowiezo wel ff weten in het ziekenhuis hoe en wat

liefs roosje1983

p.s nu weet ik wel waar ik aan toe ben
Prinses88

Posting Freak

20-05-2010 16:26
Roosje, wat vervelend dat die assistente zo lullig deed.. Ze had ook wel een normaal kunne reageren, beetje triest!
Zoals die andere meiden al zeggen zal die (nog) nooit in dat schuitje hebben gezeten, beetje jammer dat je dan een baan neemt waar dat inlevingsvermogen wel noodzakelijk is..

Sterkte de komende dagen meid!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave