Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Ongesteld maar kan ik alsnog zwanger zijn?

Ongesteld maar kan ik alsnog zwanger zijn?
LoveLoveLove

Unregistered

23-02-2010 19:33
halo,

Mijn naam is love en ik heb een vraag.
De laaste keer dat ik seks heb gehad was 1 dec met mijn toenmalige vriend. Ik slok geen pil en heb geen condoom gebruikt hij is niet in mij klaargekomen want hij haalde het eruit voordat ie klaarkwam maar ik ben bang dat er misschien wel wat in is gevallen. ik ben daarna wel gewoon normaal ongesteld geweest en ik heb ook een zwangerschaptest gedaan van clearblue en die was negatief. ik ben alsnog bang dat ik zwanger ben want ik voel me soms misselijk en ik vind dat ik aankom en vaker trek heb in eten mijn nicht zegt dat het allemaal in mijn hoofd zit omdat ik zo bang dat ik zwanger kan zijn ik ben 17 jaar en mag geen vriend hebben mijn ouders weten dus ook niet dat ik al ontmaagd ben.

hoe groot kan de kans zijn dat ik toch zwanger ben?

alvast bedankt
xxjes
Joya

Posting Freak

Topics: 21
23-02-2010 19:53
de kans is heel klein dat je toch zwanger bent.. als de testen negatief zijn.. een test is voor 99% betrouwbaar dus ik weet niet hoeveel testen je hebt gedaan?? als je het zeker wilt weten kan je nog een test doen.. als je zwanger bent dan moet die test nu nog positief zijn.. als ik jou was zou ik wel de pil gaan gebruiken als je nog geen kinderen wilt.. je kan dit zelf regelen bij de huisarts.. je huisarts heeft een beroepsgeheim en mag dus niks tegen anderen vertellen.. ik ben wel benieuwd wat er nou uit de test komt als je die nog een keer doet.. hou je me op de hoogte??

groetjes
LoveLoveLove

Unregistered

23-02-2010 22:20
Ik heb de test maar 1 keer gedaan maar omdat ik al ongesteld was geworden, hij niet in me was klaar gekomen en het negatief was dacht ik dat het klopte maar nu vind ik dat ik dikker word en ben ik bang dat ik het alsnog ben het probleem is ook dat ik nu niet in Nederland ben ik loop stage in het buitenland
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
23-02-2010 22:33
je bent bang om zwanger te zijn?

waarom vrij je dan onveilig?

sorry hoor, maar ik vind het echt oer en oer stom!

Als je jezelf oud genoeg vind om seks te hebben moet je je ook bewust zijn van de concequenties en gevolgen.
En natuurlijk is er al wat in je gekomen, de man verliest voorvocht voor het klaarkomen en daar kunnen ook wel degelijk zaadcellen inzitten.

Ook ik hoop van harte voor je dat je niet zwanger bent, maar meisje... ga naar een arts voor pil recept en koop condooms.

Succes!
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
23-02-2010 23:16
de kans is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein hoor! als de test negatief is en je gewoon ongesteld bent geweest net als anders.
Als je in het buitenland stage loopt, is het eten vaak zo anders dat je daardoor aan kunt komen. Hoor je erg vaak.
Maar om te voorkomen dat je voortaan in de onzekerheid zit, zou ik inderdaad pil en condoom gebruiken.
draakje78

Senior Member

Topics: 0
23-02-2010 23:27
zoals een ieder hier al zegt denk ik ook dat de kans heeeeel heeeel erg klein tot nihil is.
Je lichaam kan je wel enorm voor de gek houden doordat je er zo mee bezig bent, ik bedoel dan allerlei dingen vertonen, dus de kwaaltjes zoals jij ze omschrijft.
de test is negatief en je bent gewoon ongesteld geweest, vertrouw daar op

enne als je het echt niet zwanger wil worden voortaan toch maar voorbehoedsmiddelen gebruiken!
MeLu

Posting Freak

Topics: 4
24-02-2010 00:07
Wat je gedaan hebt noemen ze "voor het zingen de kerk uitgaan" oftewel, voor hij klaarkomt hm er uit halen.. In theorie zou je zwanger kunnen zijn van eventueel voorvocht. Alleen als je ongesteld bent geweest en een negatieve test heb gehad, dan denk ik dat de kans nog heel klein in..

Gebruik idd een condoom voortaan of gebruik een morning after pil, kan je zo afhalen bij de apotheek tot 48uur nadat je sex hebt gehad. Maar het verstandigst is idd aan de pil gaan..

Wat je gedaan hebt is idd een btje dom Wink Maar ik denk dat je hier wel van geleerd hebt Smile

Liefs!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave