Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden vraag over cyclus

vraag over cyclus
Catwoman

Unregistered

18-02-2010 11:20
ik kan het even zogauw niet op het internet vinden dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen Big Grin

7januari was de eerste dag dat ik ongesteld was,
12 januari stopte het.
Mijn cylcus is 37 dagen, dat was voor de pil al zo en daarna ook gelukkig. Maar nu zit ik met de vraag dat volgens mijn berekeningen ik vandaag 18feb ongesteld zou moeten worden, ik ben 37 dagen gaan tellen vanaf de laatste dag dat k ongesteld was de 12de dus. Nu keek ik net bij cyclusbanners en daar vroegen ze om de eerste dag van me laatste menstruatie en dus dat ik al vijf dagen overtijd ben :o
Is het dus zo dat je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie je cyclus al moet gaan tellen?

Sorry voor de lange uitleg maar ik snap het allemaal even niet meer!
Ana

Posting Freak

Topics: 3
18-02-2010 11:48
hoi! altijd tellen vanaf de eerste dag! Big Grin
Is je cyclus altijd 37 dagen? of is dat nog van het ontpillen?
succes hoor
Catwoman

Unregistered

18-02-2010 11:55
Ana schreef:hoi! altijd tellen vanaf de eerste dag! Big Grin
Is je cyclus altijd 37 dagen? of is dat nog van het ontpillen?
succes hoor

ik ben sinds 23november al gestopt met de pil, 2 dagen later ongesteld geworden, toen cyclus van 37 dagen, wat ik eigelijk voor de pil ook altijd al had, dus het kan door het ontpillen komen maar lijkt me zo sterk heb ook geen last gehad van ontpillen behalve de eerste maand.
Durf alleen nog niet zogoed een test te doen. Ook al heb ik nu pas door dat ik dus vijf dagen al overtijd ben :o
epat

Posting Freak

Topics: 13
18-02-2010 12:05
Je zegt dat je altijd al 37 dagen cyclus had, maar telde je altijd al vanaf de laatste dag van je ongi? Dus dan was je cyclus altijd al langer dan 37 dagen als je vanaf de eerste dag had geteld, toch, want je hebt dus altijd verkeerd geteld? Hoe lang zou je cyclus dan altijd geweest zijn als je vanaf dag 1 had geteld, 42 dagen ofzo? Dan zou je daar vanuit moeten gaan.
Of begrijp ik je verhaal helemaal verkeerd?
Catwoman

Unregistered

18-02-2010 12:20
epat schreef:Je zegt dat je altijd al 37 dagen cyclus had, maar telde je altijd al vanaf de laatste dag van je ongi? Dus dan was je cyclus altijd al langer dan 37 dagen als je vanaf de eerste dag had geteld, toch, want je hebt dus altijd verkeerd geteld? Hoe lang zou je cyclus dan altijd geweest zijn als je vanaf dag 1 had geteld, 42 dagen ofzo? Dan zou je daar vanuit moeten gaan.

Ik heb even mijn agenda´s gepakt van voordat ik aan de pil ging, toch goed dat ik de oude spullen bewaard heb Tongue Toen was het 37 dagen vanaf de eerste dag dat ik ongesteld was. Ik weet niet waarom ik nu de fout heb gemaakt dat ik vanaf de laatste dag van me menstruatie heb geteld.
epat

Posting Freak

Topics: 13
18-02-2010 12:22
Heel goed dat je dat hebt bewaard. Dan is het toch wel erg spannend. Heb je zwangerschapstesten in huis zodat je er morgenochtend eentje zou kunnen doen met ochtendurine? Heb je klachtjes waarvan je nu denkt dat het wel eens raak zou kunnen zijn?
Tsja nu heb je ons natuurlijk ook nieuwsgierig gemaakt naar de uitslag van een zwangerschapstest Big Grin Wink
downunder

Unregistered

18-02-2010 12:23
epat schreef:Je zegt dat je altijd al 37 dagen cyclus had, maar telde je altijd al vanaf de laatste dag van je ongi? Dus dan was je cyclus altijd al langer dan 37 dagen als je vanaf de eerste dag had geteld, toch, want je hebt dus altijd verkeerd geteld? Hoe lang zou je cyclus dan altijd geweest zijn als je vanaf dag 1 had geteld, 42 dagen ofzo? Dan zou je daar vanuit moeten gaan.

dat dacht ik inderdaad ook Epat. Dus dan hoeft het niet per se te betekenen dat je al 5 dagen over tijd bent, want jou berekening is hetzelfde gebleven. In vervolg dus inderdaad vanaf eerste dag tellen, tenminste...als er een vervolg komt Wink
Catwoman

Unregistered

18-02-2010 12:29
epat schreef:Heel goed dat je dat hebt bewaard. Dan is het toch wel erg spannend. Heb je zwangerschapstesten in huis zodat je er morgenochtend eentje zou kunnen doen met ochtendurine? Heb je klachtjes waarvan je nu denkt dat het wel eens raak zou kunnen zijn?
Tsja nu heb je ons natuurlijk ook nieuwsgierig gemaakt naar de uitslag van een zwangerschapstest Big Grin Wink

Ik heb wel sinds iets langer dan een week, een opgezette gegevoel,gevoelige borsten en soms buikpijn maar het komt in vlagen, en veel naar de wc gaan. Jaa ik heb een zwangerschapstest van kruidvat thuis liggen dus morgen even testen met ochtendurine, Ik verwacht nog niet teveel het is aangezien de eerste ronde dat we het echt proberen. Maar hoop is er altijd !
downunder

Unregistered

18-02-2010 12:40
Hey Cat, las in het NOD forum dat je dus wel verkeerd geteld had, omdat dit je eerste ronde was en je vergelijkt met voor de pil. Wat spannend dan meid. Maar...kan het ook zijn dat je cyclus nu misschien niet 37 dagen is en je nog aan het ontpillen bent? Wil je hoop niet wegnemen hoor maar wil ook niet dat je morgen teleurgesteld wordt...
Catwoman

Unregistered

18-02-2010 12:56
downunder schreef:Hey Cat, las in het NOD forum dat je dus wel verkeerd geteld had, omdat dit je eerste ronde was en je vergelijkt met voor de pil. Wat spannend dan meid. Maar...kan het ook zijn dat je cyclus nu misschien niet 37 dagen is en je nog aan het ontpillen bent? Wil je hoop niet wegnemen hoor maar wil ook niet dat je morgen teleurgesteld wordt...

Heei downunder ;
Het zou altijd kunnen dat me lichaam nog aan het ontpillen is,
wel lijkt het me sterk omdat voor de pil had ik dus altijd 37dagen cyclus ( toen wel goed geteld vanaf de eerste dag van menstruatie
) En na te stoppen met de pil eind november ongesteld geworden begin december,daarna had ik 37 dagen cyclus waardoor ik 7 januari weer ongesteld werd. & nu dus vijf dagen overtijd ben, dan hou ik inderdaad wel de 37dagen aan. Dit is tenslotte pas ronde 1 dat we het echt proberen dus probeer natuurlijk niet te veel te verwachten maar het is zo spannend, en sinds ik op het forum ben, ben ik er toch meer mee bezig.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave