Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen gekleurd slijm..?

gekleurd slijm..?
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
14-02-2010 18:48
heel klein beetje bloed door de vruchtbare afscheiding had ik gister.,het was wel na de sex. het lijkt wel een beetje op wat uit je neus komt als je te hard gesnoten hebt. weet iemand wat het kan zijn? ik verlies nog steeds vruchtbaar cervixslijm en dan zit er een heel klein beetje rode sliertjes doorheen zou dat kwaad kunnen??
epat

Posting Freak

Topics: 13
14-02-2010 19:15
Dit heb ik om de paar weken gehad in de periode dat ik geen cyclus had. Geen idee wat het was. Misschien een eisprong in jouw geval, sommige mensen hebben dan wat bloedverlies.
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
14-02-2010 19:19
oke das wel snel dan, want ik zit nog maar op dag 11. maar je bent een paar dagen voor je ei toch al vruchtbaar?
en kan een ei eigenlijk al bevrucht worden voordat het springt? wordt het in de eileider bevrucht of in de baarmoeder? want das iets wat ik niet helemaal snap hihi
Eva_697

Unregistered

15-02-2010 08:08
wordt in de eileider bevrucht,dat is NA het springen! in de eileider deelt het eitje zich ook(de cellen binnen het eitje dus) en gaat door met delen delen delen ook in de baarmoeder nog een paar dagen en dan nestelt het zich in, Wink maar ik denk dat het gewoon vruchtbaar slijm is bij je, gesprongen adrrtje door de seks(wordt dan namelijk veel beter doorbloedWink)
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave