Zwanger Worden .NU forum [Archief] Mama zijn Forum clubje moeders Huilbaby

Huilbaby
nluiten

Unregistered

13-02-2010 18:14
He dames,
Wij hebben een huilbaby. Dat klinkt heel erg negatief, is het opzich ook wel maar ik wil daarbij wel zeggen dat onze dochter Stefanie absoluut ook erg gezellig kan zijn en heerlijk aan het brabbelen is op het moment.

Alleen wanneer zij moe is, overdag, dan begint de ellende. Ze kan niet slapen. Ze komt niet in slaap. We zien dat ze moe is. Helpen haar dan een handje door een beetje in slaap te wiegen. En op een gegeven moment doet ze haar oogjes dicht, dan denk je dat ze slaapt, doet ze ineens haar oogjes weer wagenwijd open. Sad Zo gaat dat ook in haar bedje. Wandelen wil nog wel eens helpen. En autorijden ook. In ieder geval krijgen we haar daarmee wel rustig. Maar soms moet ze gewoon slapen in haar bedje. Ze gaat dan helemaal los, is bijna ontroostbaar. Soms slaapt ze overdag niet en dat geeft onrust en daardoor krijgt ze stres. (denken wij)
De avonden en nachten gaan wel goed, dan is het donker. Ik denk dat het daarmee te maken heeft.

Maandag gaan we contact opnemen met het cb. Op zoek naar een osteopaat.

O, inbakeren doen we ook al een tijdje. Dacht eerst dat het werkte maar dat was maar 2 dagen en dat is ook alweer een tijdje geleden.

Ik hoor graag verhalen van moeders die ervaring hebben met een huilbaby.

Liefs Nadine
ran83

Posting Freak

Topics: 23
13-02-2010 19:04
Met amy hetzelfde meegemaakt, en nu nog wel dagen. Soms huilde ze van s'morgens 7 tot s'avonds 7 en was ze stil tijdens de flessen en een half uurtje erna. Eerst dachten we buikkrampjes dus andere voeding, fles, bronwater, langer over de fles, infacol maar het werd wel minder maar was nog niet over.

We zijn 4 keer bij een chiopractor geweest en dit hielp wel, maar nam niet al het huilen weg.

Ik merk wel naarmate ze ouder wordt dat het minder is geworden en heel veel moeders met dezelfde ervaring zeggen bijna allemaal rond de 3/3,5 maand is het zo over, dus daar kijk ik naar uit. En tussen het huilen door is ze zo'n vrolijke meid he.

Inbakeren ging hier ook een paar dagen goed en vervolgens ging het weer minder.

Vorige week zondag had ze nog zo'n huildag van s'morgens tot s'avonds en na die tijd nog wel telkens een paar uurtjes gehuild. Trouwen amy heeft er ook geen last van s'avonds na de 1na laatste fles en s'nachts ook niet.
lilian

Unregistered

13-02-2010 19:09
hey hoi..

wij hebben precies hetzelfde..

mijn dagritme..:
7 uur flesje
daarna nog even met een kruikje naar bed toe..
rond half 10 word hij wakker en wil die naar beneden..

10 uur weer een flesje.
daarna boodschappen doen in de kinderwagen waar die lekker in
kan slapen.
als we terug zijn halen we de hondjes op.
rondje met de kinderwagen wandelen.
dat hij ondertussen ook kan slapen.

dan om 1 uur weer een flesje.
en daarna naar bed toe..

hou de gordijnen dicht op zijn kamertje. en verwarm het bedje voor met een kruikje
het kruikje hoeft niet in het bedje te blijven als die slaapt
ik heb ook tabletjes tegen onrust en slapeloosheid van vsm.
baad het niet dan schaad het niet.
kindival heet dat..
4 keer 1 tabletje half uurtje voor de voeding doe ik dat.
werkt nu nog niet bij hem maar gisteren mee begonnen.

dan komt hij om 4 uur weer voor een flesje..
dan hou ik heb uit bed.
beetje spelen in de box of weer wandelen..

tussen 6 en 7 heeft hij altijd last van krampjes.

dan om 7 uur weer een fles.
en daarna naar bed toe..
dan is het ook al donker.
weer voorverwarmen met een kruik.

onze zoon slaapt ook op zijn buikje..
af en toe wel even kijken of die wel goed ligt als je even niks meer hoort.

dan slaapt hij door.
wakker maken voior een flesje om 11 uur..
en dan slaapt hij door tot 7 uur sochtends..

probeer het maar...

zoals je verhaal is onze zoon ook precies..

suc6..
lilian

Unregistered

13-02-2010 19:11
sorry voor de typfouten had me zoon op schoot..
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
13-02-2010 19:22
@Nadine, alereerst van harte met de geboorte van Stefanie! Wat vervelend dat ze zoveel huilt als ze eigenlijk moet slapen. Geef je wel eens een speentje? Of duimt ze? Een muziekje aanzetten helpt dat? Alle prikkels een tijd wegnemen, dus altijd alleen op haar kamertje laten slapen en altijd o dezelfde manier haar naar bed brengen. Zodra ze moe is (in ogen wrijven/gapen) op bed leggen. Wakker op bed leggen. Het heeft bij ons goed gewerkt. Wij hadden geen huilbaby maar we hebben altijd een heel strak ritme gehad waardoor hij wel bijna altijd goed ging slapen. Ik kan het boek Regelmaat en Inbakeren van Blom aanraden! Er zijn kinderen die erg snel overprikkeld raken, door veel bezoek, geluiden, licht, wisselende slaapplaatsen. Door hier verandering in aan te brengen kan het zijn dat ze (je moet het wel een tijd lang proberen want het duurt even voor ze hieraan gewent is!!) dan gewoon gaat slapen wanneer het moet en z niet meer zoveel huilt!! Succes!
Snow

Unregistered

13-02-2010 19:50
lieve meiden met een huilbaby,

ik kan allerlei tips gaan geven .. maar jullie hebben vast al van alles geprobeerd..

Femke huilde ook ontzettend veel. Ik was er moe en depri van. Ik genoot op een gegeven niet
meer van haar en was het vreselijk zat ..

Het enige wat ik kan zeggen is dat ze met 3 maanden en 1 week opeens een ommekeer maakte.
Minder huilen, meer lachen.. en zo steeds meer.
Nu huilt ze nooit meer.. alleen als ze heeeel moe is..

[Femke kreeg ook medicijnen tegen reflux waardoor het huilen minder werd .. maar in de week voordat ze medicijnen kreeg,
merkte ik dus ook al verschil.]

maar daar heb je nu niks aan.

een dikke knuffel voor jullie. Houd vol! en doe wat je hart je ingeeft. wordt je er een keer gek van: een tijdje laten huilen is echt niet erg naar mijn idee. lekker even stofzuigen beneden om het niet te horen is soms heerlijk!

wil je heel de dag knuffelen/ bij je laten slapen/ in de draagdoek/wandelen.. moet je dat doen!

doe waar je je goed bij voelt!

zet hem op!!!!
nluiten

Unregistered

13-02-2010 20:35
Thanks voor de reacties meiden!

@ vickypreg; we hebben alles al geprobeerd. Het lastige van een huilbaby is dat je er geen regelmaat in krijgt. Maar bedankt voor je tips. Gelukkig werkt het voor jou wel!

lilian, het lijkt wel alsof die kleine van jou toch nog aardig wat slaapt op een dag. Of lees ik dat verkeerd?
Ik baal er zo van.. Stefanie is praktisch de hele dag wakker. Ong van 7uur tot ong een uur of 4/5 en dan tussendoor wel 2x een slapie van een uur ofzo. Maar niet veel meer.

Vanavond was ook weer drama.. We zijn vandaag op visite geweest (open huis) en dat was waarschijnlijk te druk voor haar. Vanaf 4uur bezig geweest om haar rustig te krijgen. Ze ligt net een half uurtje. Is nog niet helemaal stil.
Op een gegeven moment ben je ook de voedingsmomenten kwijt..
brusje

Unregistered

13-02-2010 20:58
ja inderdaadje raakt dan helemaal de kluts kwijt want omdat ze zo moe is drinkt ze waarschijnlijk ook niet zo goed/veel?

pff moeilijk hoor..mischien toch eens een osteopaat proberen!! die kunnen er soms wel uithalen waar het vandaan komt!! en zo niet dan hebje t geprobeerd!!
net toen ik die maandag daarvoor wilde bellen ging het ineens veel beter..en nu zelfs goed.

sterkte hoor..
Snow

Unregistered

13-02-2010 21:59
brusje: fijn dat het beter gaat!!!

nluiten: he jakkes.. succes!!!
nluiten

Unregistered

14-02-2010 16:34
Ik ben vorige week geen dag de deur uit geweest met haar. Dus kan ze niet veel prikkels gehad hebben, dacht namelijk ook dat ze daar gevoelig voor was.

Hoe hard we ons best ook doen om een ritme te houden, dat gaat niet bij haar.
We proberen het heel hard en wat vooral ook belangrijk is zijn gewoonten. Alles wat we doen, doen we iedere dag hetzelfde. Alles op dezelfde manier. Maar het mag niet baten.. Gaat gewoon niet.

Kijk maar eens op huilbaby.nl en naar de kenmerken. De eerste 10 kenmerken voldoet ze aan.. Sad
brusje

Unregistered

14-02-2010 18:39
morgen meteen aan de bel trekken hoor!! Cry
ran83

Posting Freak

14-02-2010 19:01
Ik had even op het CB advies gevraagd en of hun tips hebben.

Het is moeilijk een huilbaby, gelukkig was amy na de 1na laatste fles altijd wel rustig en s'nachts sliep ze gewoon door. En ze huilde trouwens niet elke dag zoveel, maar soms gewoon van s'morgens tot s'avonds. Wij hebben het geluk dat we wel weten waar het grootste huilen vandaan komt en dat is van de darmpjes.

Ik laat amy ook echt wel een huilen, vandaag is weer zo'n huildag het begon vanmorgen al direct na de fles, toen heeft ze 1 uurtje geslapen om vervolgens te gaan brullen tot de volgende fles en na die fles is ze weer gaan huilen en heb d'r op bed gelegd nou dat wou madam niet, ben ik even met d'r op het grote bed gaan liggen maar ook dit wou ze niet. Heb ik d'r gewoon in de box gelegd met een warm kruikje op d'r buik en toen heeft ze zich vervolgens in slaap gehuild.

Ik weet niet waar je weg komt, maar in staphorst hebben ze een chiropraktor gespecialiceerd in huilbaby's. Ik ben er 4 keer met amy geweest en ga volgende week nog 1 afspraak maken. Er worden niet aan botten ofzo gezeten van baby's waar je weleen over hoort. Hier is de link http://www.chiropractiestaphorst.nl/ Het heeft amy's z'n ergste huilen wel weggenomen. En baat het niet schaat het niet.

Heel belangrijk is ook af en toe wat tijd voor jezelf nemen, vondt ik altijd heerlijk. Ookal is het maar even alleen een uurtje wandelen.

Sterkte he
Snow

Unregistered

15-02-2010 10:23
als je het echt niet meer ziet zitten, is er ook en programma in het ZH .
dan nemen ze je kindje 1 week op & doen zij alles volgens een vast idee en ritme.
niet dat jij het dan verkeerd doet thuis, maar sommige kindjes helpt het..

je mag dan natuurlijk wel altijd naar je kindje toe.

maar goed; dat moet je willen en kunnen .. lijkt me enorm zwaar!

sterkte!!!
nluiten

Unregistered

15-02-2010 10:35
Heb net contact gehad met een osteopaat, gaat kijken of we deze week nog een afspraak kunnen plannen.
Ze belt me strakjes terug.

Een andere praktijk gaf aan dat ze een wachtlijst hebben van een maand Confusedhock: . Nou, laat maar zitten..
Snow

Unregistered

15-02-2010 10:53
nluiten schreef:Heb net contact gehad met een osteopaat, gaat kijken of we deze week nog een afspraak kunnen plannen.
Ze belt me strakjes terug.

Een andere praktijk gaf aan dat ze een wachtlijst hebben van een maand Confusedhock: . Nou, laat maar zitten..

ik ben bij een manueel therapeut geweest. die deed hetzelfde als de osteopaat (bij baby's doen ze vrijwel allemaa deze behandeling zeiden ze..)
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
15-02-2010 11:06
hey meiden wat ik me nog kan herinneren dat ik toen de tip kreeg.. toen ik zwanger was van mijn 2 kids.
zijn nu een puber jongen van 14 jaar... en een pubermeisje lol van 8 jaar.. om hun bedjes zo op te maken dat ze er inpassen.. dus kort opmaken dat ze wel lekker liggen en nog ruimte laten voor de kruik..
Reden was is het bedje eerder warm.. en het hielt het gevaar tegen dat ze niet na beneden konden kruipen...
er werd toen gezegt dat kleine ukkie,s soms moeite hadden om in een groot bed te slapen..voor hun is een ledikant dus groot... ze voelen als ze in de baarmoeder zitten de baarmoeder.. om zicht heen.. en als het bedje dan kort is opgemaakt. zou dit ook dit effect geven... ik moet zeggen mijn kids hebben hier altijd goed op geslapen.. wat ik deed als ze krampjes hadden een handoek op op de kachel lekker warm laten worden of ffie,s klink raar in de magnetron.. ook dit werkte.. vaak hoorde ik ook boertjes en windjes dan los komen...
sterkte meiden met het jonge grut hahahahaha en geniet van alles ze zijn zo groot...
en elke leeftijd van een kind brengt zorgen met zich mee ihhiih
maar wel leuk
lilian

Unregistered

15-02-2010 14:29
op het bureau zeggen ze 150 ml om de 4 uur...
heb hem terug gezet met 150 ml om de 3 uur..

en hij ligt op de buik te slapen..

nu gaat het goed!

gordijnen dicht en een warme kruik het bed voorverwarmen..
desnoods de kruik erbij in laten..

helpt perfect
Snow

Unregistered

17-02-2010 17:14
hoe gaat het nu met de kindjes?
ran83

Posting Freak

17-02-2010 19:43
Nou hier morgen weer met amy naar de chiropraktor. Ze had gisteren gewoon pijn haar lichaampje helemaal gestrekt en ze greep met d'r vuistjes naar d'r oren. Zo zielig om te zien. Heb d'r dicht tegen me aangedrukt en toen werd ze wat rustiger.

M'n vriend belde me gister nog op m'n werk om te vragen of het normaal was dat ze zo gierde, terwijl hij eigenlijk alleen beld als er iets erg is. Ze huilt ook niet ze giert gewoon.

Moet vrijdag naar het CB toch even advies vragen, al weet ik toch het antwoord al. Ze zeggen elke keer ja sommige baby's hebben meer last van het maagje dan anderen met 3 maand moet het beter gaan. *zucht*zucht*
nluiten

Unregistered

17-02-2010 21:11
morgenochtend 7.15 hebben we een afspraak bij een osteopaat
ze hebben een uitzondering gemaakt voor ons Big Grin

Ze is de hele dag al aan het huilen.. Cry Zo vermoeiend. Alleen tijdens het wandelen even stil. Maar dat vindt ze na een uurtje ook wel genoeg.
hele dag = kwart over 9 wakker en niet geslapen tot nu. 3x half uur geslapen
ran83

Posting Freak

17-02-2010 21:25
Wat fijn dat je morgen direct terecht kunt, hopelijk heeft het direct effect.
Snow

Unregistered

17-02-2010 21:48
nluiten: tjee .. jij zult wel kapot zijn. hopen dat de osteopaat helpt!

ran83: heeft ze verder geen koorts ofzo? omdat ze naar haar oortjes grijpt? (ooronsteking) Femke grijpt naar haar oortjes uit moeheid.. als je het niet vertrouwd; niet het CB afwachten ( ze weten het altijd goed te vertellen daar.. :roll: )
maar naar de huisarts gaan hoor..

meiden, niet om jullie bang te maken, maar let goed op:

NIET je kindje op de zij in de foutus-houding laten leggen door een osteopaat/chriprator etc!er is een keer een kindje overleden omdat die (doordat de kin op de borst wordt gedrukt) is gestikt..
dat meisje zuchtte heel hard en toen zei die man: 'ze slaapt heel diep' .. en toen draaide ze haar; was ze overleden Cry
was bij 'missers' op tv.. echt zo erg.
Snow

Unregistered

17-02-2010 21:48
ik bedoelde: chiropractor
ran83

Posting Freak

17-02-2010 22:09
Regenboog ik had het al eens gehoord. De chiropraktor zit verder niet aan haar. Hij heeft een soort pen die hij over haar ruggewervel en hoofdje haalt, hieruit komt een klikgeluid en geeft een hele kleine trilling. Ik heb haar zelf vast dus haar kin wordt niet op de borst gedrukt.

Nee ze heeft geen koorts ik had haar temperatuur al opgenomen, ik ben al 2 keer bij de HA geweest en die zei hetzelfde als op het bureau "ja het is de leeftijd, dat hebben meerdere baby's" M'n vriend zegt al we wachten vrijdag het CB nog af en heeft ze van het weekend weer van die erge huildagen dan gaan we weer naar de HA en eisen dat ze ons doorsturen naar een kinderarts. Het is soms zo moeilijk, want soms is ze gewoon een hele dag vrolijk om de volgende dag de hele tijd te huilen.
brusje

Unregistered

18-02-2010 06:42
moeilijk ran..en doordat het steeds terukeert zou je idd denken dat t niet zomaar huilen is..

nluiten succes..
nluiten

Unregistered

18-02-2010 12:07
Jakkes regenboog, wat een verhaal.
De osteopaat heeft haar eens goed onderzocht. Begonnen bij de voeten. Ze was al direct ervan overtuigd dat onze Stef last heeft van spanning. Die kleine had haar vuistjes steviggebalt. En dat doen ze alleen als ze niet lekker in hun vel zitten. Maar goed, uiteindelijk kwam de osteopaat bij haar hoofdje. Stefanie werd op haar zij gelegd, knietjes gebogen en ze was aan het huilen maar toen werd ze ineens til Confusedhock: . En haar oogjes gingen dicht. Die kleine lag gewoon heerlijk te ontspannen! Haha. Ging ze slapen. Nou dat zou ze anders nooooooit gedaan hebben. We hebben oefeningen mee naar huis gekregen. Ze heeft veel spanning in haar lijfje en die moeten we weg zien te krijgen.

Heb het gelijk kunnen proberen dat ik haar vanmorgen in bed legde. Huilen krijsen janken.. Hup, voetjes naar de kin (niet er tegen aan he Wink ) hoofdje ietjes naar voren en mw ging slapen. Niet gelijk hoor, ik moest wel even volhouden, waarschijnlijk is het niet echt lekker als ik de spanning eraf haal. Maar als die eenmaal weg is, heerlijk slapen Big Grin .

We hebben overigens wel meegekregen het hoofdje niet te ver voorover te buigen omdat ze dan geen adem meer zou kunnen halen.

Nu maar hopen dat het vanaf nu alleen maar beter gaat! Echt diep slapen doet ze natuurlijk niet gelijk.
Kan het iedereen alleen maar aanraden! Big Grin
Ik hou jullie op de hoogte.
Snow

Unregistered

18-02-2010 13:23
nluiten: femke had ook teveel spanning. nu overstrekt ze zich vrijwel nooit meer, maar in haar voetje zie je het nog. (die trekt ze constant naar binnen)
fijn dat hij je oefeningen mee heeft gegeven. er lekker mee aan de slag en hopen dathet blijft helpen!!!

ran83: echt vervelend.. echt hoor; gewoon weer naar de HA gaan als je het niet meer trekt. zij hebben makkelijk praten, maar jij hebt een huilend kindje!
nluiten

Unregistered

18-02-2010 13:48
Ran, sorry. Beetje egoistisch van me om helemaal niet te reageren.
Erg vervelend dat ze jullie soort van afwimpelen.

Wij hebben van onze kraamhulp de tip gekregen dat als wij denken dat er iets mis is met onze dochter, dat we uiteraad de huisarts moeten bellen. En als die niets wil doen, dan moeten we 3x bellen en dan moet ie wel wat doen. Doorverwijzen etc. Dat is een huisarts verplicht blijkt. Ik kan het nu niet ergens op internet terug vinden. Maar misschien heb je er wat aan.. Ik ga nog wel even verder zoeken. Heb vandaag een laptopdag Smile .
ran83

Posting Freak

20-02-2010 10:08
Nou gisteren op het CB een goed gesprek gehad. Ze gaf aan dat ik een soort van dagboekje bij moest houden, misschien dat er regelmaat in het huilen zit. Dus dat doe ik nu. Ze gaf ook aan dat als amy zoveel last van de "gewone" krampjes heeft, het vanaf nu toch echt minder moet gaan worden en ik anders toch weer de HA moest bellen en om een verwijzing moet vragen.

Moet wel zeggen dat ze gister een superdag had en tot nu toe gaat het ook nog goed.

Het is ook zo moeilijk, want die baby's kunnen niets zeggen he waar de pijn wegkomt. Dus je moet als ouders toch maar uitvinden wat het is.

Nluiten hoe gaat het nu met het huilen??
nluiten

Unregistered

22-02-2010 11:24
Nou, hopen dat Amy alleen nog maar superdagen heeft! Big Grin

Met Stefanie gaat het wel beter. Met ons ook iets haha. We weten nu hoe we haar kunnen kalmeren. Dan gaat ze maar een paar minuutjes tekeer in plaats van 2 uur. Afgelopen zaterdag zouden we uit eten gaan. Oma kwam oppassen. Net op het moment dat oma kwam ging Stefanie naar bed. Brullen Sad . Behoorlijk brullen. Heb haar gelukkig weten te kalmeren, was wel ff heftig, maar ze ging toen slapen. De hele avond heeft ze geslapen! Toen we thuis kwamen hebben we haar wakker moeten maken voor een flesje. Heerlijk kind Big Grin
ran83

Posting Freak

22-02-2010 12:32
Nou amy heeft d'r huilmomenten nog wel. Ze huilt dan wel heftiger en langer, maar de momenten per dag worden wel minder.

De ontlasting van haar komt volgens mij nu ook wat op gang, want ze heeft 2 dagen achter elkaar ontlasting en voorheen was het altijd om de 3/4 dagen.

Dus misschien toch krampjes en wordt het echt minder naarmate ze ouder wordt.

Gistermiddag heeft ze een uur lang gegierd en dan is ze ontroostbaar, maar dan pak ik d'r gewoon dicht tegen me aan. Voor het gevoel dan he, ze huilt dan nog wel.

Nluiten nou dat fijn zeg dat je nu weet hoe je haar moet kalmeren, dat is wel fijner zeg en inderdaad ook voor jullie zelf zeg.
nluiten

Unregistered

22-02-2010 15:15
Tsja, bij een huilbaby kan contact al genoeg zijn, ook al blijven ze huilen.
Gisteren was ze ontroostbaar (we denken dat er een sprongetje aan zit te komen). Ze wilde ook niet slapen, of dat lukte haar niet. Heb haar bij me gepakt en ze heeft lekker nog een uurtje gepakt terwijl ze lekker op mijn borst lag. Dat was echt genieten. Big Grin

Gelukkig gaat het wel beter!
Mocht het met de ontlasting weer zo moeizaam gaan, een druppeltje olijfolie doet wonderen. Mocht je dat nog niet geprobeerd hebben.
Smeert de boel een beetje.
Heeft mijn zwager bij zijn zoontje gedaan en dat werkte bij hem heel goed.
Snow

Unregistered

23-02-2010 23:37
Hoe is het nu dames?

ik hoop elke dag beter
nluiten

Unregistered

25-02-2010 12:56
We zijn voor een 2e x bij de osteopaat geweest.
Zien nu nog meer verbetering. Ze is veel rustiger, relaxter. Het lijkt ook alsof ze minder spuugt.. Misschien toeval (?), dat is namelijk sinds deze week.

Hoe is het met Amy Ran?
ran83

Posting Freak

25-02-2010 15:31
Wat fijn dat je zoveel verbetering ziet zeg, heerlijk is dat.

Nou ik durf het niet te hard te zeggen, maar volgens mij gaat het echt wat beter. Soms heeft ze nog echt wel last, maar dan niet langer dan een uurtje. Dus misschien toch wel dat naarmate ze ouder wordt het ook minder wordt.

We zijn vandaag voor de laatste keer bij de chiropraktor geweest en daar lachte ze gewoon de hele tijd en keuvelde Big Grin
nluiten

Unregistered

25-02-2010 20:29
ik hoop het voor je! Big Grin
ran83

Posting Freak

27-02-2010 21:43
Nou vandaag had ze weer een mindere dag, vanmiddag om 2 uur begon ze met huilen, om half 3 de fles maar gemaakt, na de fles weer huilen om 3 uur op bed gelegd en toen heeft ze zichzelf in slaap gehuild tot 4 uur toen de hele tijd maar bezig gehouden (rondlopen, wipstoel, draagdoek enz...) om half 6 weer een fles gegeven en ze was gewoon bek af om 6 uur maar weer op bed gelegd en brullen weer, en nu hoor ik d'r telkens even jammeren en dan is ze weer stil. Hopelijk slaapt ze vannacht wel lekker door.

nluiten bij jou nog steeds alles goed.
brusje

Unregistered

27-02-2010 21:46
sjit zeg ran.. Sad
Snow

Unregistered

27-02-2010 21:56
ran83 schreef:Nou vandaag had ze weer een mindere dag, vanmiddag om 2 uur begon ze met huilen, om half 3 de fles maar gemaakt, na de fles weer huilen om 3 uur op bed gelegd en toen heeft ze zichzelf in slaap gehuild tot 4 uur toen de hele tijd maar bezig gehouden (rondlopen, wipstoel, draagdoek enz...) om half 6 weer een fles gegeven en ze was gewoon bek af om 6 uur maar weer op bed gelegd en brullen weer, en nu hoor ik d'r telkens even jammeren en dan is ze weer stil. Hopelijk slaapt ze vannacht wel lekker door.

nluiten bij jou nog steeds alles goed.

he jakkes.. succes!!!!
nluiten

Unregistered

01-03-2010 10:04
He bah Ran.
Wij hebben hier een terugval de laatste dagen. Weer terug bij af lijkt wel. Nu kan het ook met een sprongetje te maken hebben.. Zo lastig.
Ze wil in ieder geval weer niet slapen overdag. Ik ben er zo moe van. Cry
Ze is ook zo stijf als een plank, ze kan niet ontspannen. Arm kind. Het is zo vreselijk zielig.

De nachten doet ze wel echt goed hoor. Maar kan ook bijna niet anders zou je denken. Als je overdag niet slaapt... je moet toch een keer je slaap pakken?
ran83

Posting Freak

02-03-2010 08:41
nluiten jee zeg, weer een terugval dat is minder. Hopelijk heeft het met het sprongetje te maken. Maar wel fijn dat ze de nachten wel gewoon slaapt dan krijg je zelf je rust wel in ieder geval.

Moet met amy morgen naar de HA toe, ik weet het ook niet meer. Vannacht werd ze zelfs een keer huilend wakker, heb d'r gewoon laten liggen, maar je wordt zelf wel uit je slaap gehaald met als gevolg moe zijn. Morgen afwachten ben heel benieuwd wat ze adviseren.
nluiten

Unregistered

03-03-2010 18:21
en? heb je wat te horen gekregen?
ran83

Posting Freak

03-03-2010 18:42
Nou ik legde m'n verhaal uit en de HA zei bijna direct al dat ze ons een doorverwijzing ging geven voor de kinderarts. De 2 keer hiervoor had ik een arts in opleiding en nu had ik eindelijk amy haar eigen HA. Ze was heel begripvol en vroeg direct hoe het thuis was ivm het huilen van amy, hoe de situatie tussen mij en m'n partner was. Vondt ik toch wel heel belangrijk.

Toen belde ik vanmiddag de KA op en het nadeel was het was heel druk en ik kon normaal pas eind maart/begin april heen, maar na aandringen kan ik 22 maart terecht. Het duurt nog wel een poosje maar het is wel een stap verder.

Hoe gaat het bij jou, was het inderdaad het sprongetje???
nluiten

Unregistered

05-03-2010 16:26
O, gelukkig zeg. Prettig idee dat ze haar toch gaan onderzoeken he. Wel balen dat je toch nog een paar weekjes moet wachten.

Ik weet het niet.. Ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Ze spuugt zo vreselijk veel... Hebben een medicijn tegen reflux gekregen. Het zou kunnen dat ze oprispingen heeft al ze ligt. En dat ze daarom zo onrustig is. 's Avonds heeft ze het eigenlijk niet, maar dat is waarschijnlijk omdat ze zo vreselijk moe is omdat ze overdag bijna niet geslapen heeft (op de autoritjes en wandelingetjes na).
Heb haar nu net in bed gelegd en een kussen onder het matras gedaan. Weet niet of het mag maar daardoor ligt ze nu niet plat. Een boek onder het einde van haar bed helpt niet, is te laag.

Ik baal er zo van. Dat arme kind ligt de hele tijd te spugen, heeft stres of spanning in haar ieniemienielijfje en kan daardoor niet aan haar rust komen.
Ik ik ik...., ik weet het.... Maar ik kan er steeds minder goed tegen.
Hoe hou jij het vol?? Ik heb jaren niet gehuild, maar sinds ik bevallen ben.. Cry
brusje

Unregistered

05-03-2010 17:45
ik vind het echt klote voor je meis..ik hoop echt dat het medicijn evt zuurbranden weg haalt en dat helpt!!

knuff
Snow

Unregistered

05-03-2010 18:40
nluiten, sorry maar een kussen onder het hoofd werkt ook niet ..

echt iets onder de poten leggen zeiden ze in het ZH.

tip: koop een snooze en zet een groot stuk hout onder het bedje, zodat hij in een enorme
hoek komt te staan. Femke spuugde nooit meer daardoor!

welke medicijnen heb je? Losec? zantac? hoop dat het helpt

succes
ran83

Posting Freak

05-03-2010 18:51
nluiten jee zeg dat is ook niet niks dat spugen erbij zeg, hopelijk gaan die medicijnen toch werken hoor.

Hoe ik het volhoud, ik bel soms huilend m'n moeder of zus op en die staan er dan ook direct. Soms kan ik echt tegen het huilen, pak d'r dan dicht tegen me aan (ookal is ze niet te troosten) voor m'n gevoel doe ik het dan goed. Ik moet trouwens ook zeggen dat m'n vriend heel vaak amy probeert te troosten en hij is dan ook diegene die rustig blijft dat helpt echt, het heeft ook een impact op je relatie zeg.

Ach nog 2 weekjes en dan kan de KA naar d'r kijken, ik heb zoiets van ze huilt al 16 weken, dus op die 2 komt het niet meer aan toch.

Nou doe maar rustig aan he, en het belangrijkste is wel tegen jezelf zeggen "jij kunt er niets aan doen" dat helpt bij mij wel heel erg als amy huilt
nluiten

Unregistered

05-03-2010 19:08
Ze heeft zantac gekregen.
Kussen onder haar matras heeft vanmiddag inderdaad niet geholpen.
Er ligt al een stuk hout onder haar bedje. Helpt ook niet..

Ja, soms kan ik er ook wel tegen. Dan pak ik haar ook lekker bij me en ga dansen, of lekker zitten. VInd ze heerlijk, wordt ze helemaal rustig van.
Maar voel het steeds minder worden, dat ik er tegen kan. Mijn vriend is gelukkig heel erg begripvol. Hij is er echt wel als ik me weer eens wat minder voel. En probeert me op te peppen en beetje te kalmeren. Het is zo een lieverd.
ran83

Posting Freak

05-03-2010 19:24
Op zulke momenten kan je vriend je echt versteld doen staan hoor, dat heb ik wel.
nluiten

Unregistered

05-03-2010 19:31
Dan hebben wij allebei wel echt geluk hoor. Big Grin
Het kan ook anders.
brusje

Unregistered

05-03-2010 21:26
ja dat kan inderdaad ook anders..Wink toen het er hier op leek dat yma bleef huilen en ik dat de hele week al aanhoorde zat mn man soms op zaterdag middag al te zuchten..was ie een halve dag thuis... :roll: en nam hij haar even en t lukte neit..nou ik weet t niet hoor en hop had ik tr weer terug!

wel fijn voor jullie dat je steun hebt aan elkaar..

knufff
ran83

Posting Freak

05-03-2010 21:37
Ik ben ook heel blij dat we veel steun aan elkaar hebben. Ik had het echt niet verwacht van m'n vriend, hij is een echte vader geworden en doet me met sommige dingen versteld staan. In het begin stond ik er vaak alleen voor, maar dat was gewoon onwennig nog voor hem toen, maar nu... super gewoon.

Brusje dat is jammer dat je man er zo "makkelijk" mee om ging.
brusje

Unregistered

05-03-2010 21:40
ja jammer was dat ja..nu is dat nog wel maar nu zit ik goed in mn vel en yma ook dus kan ik t allemaal makkelijk hebben..
ran83

Posting Freak

05-03-2010 21:41
Fijn dat je nu zelf ook lekkerder in je vel zit, dat is ook heel belangrijk en dat yma ook wat makkerlijker is.
nluiten

Unregistered

06-03-2010 10:13
Die kleintjes kunnen er ook zo erg op reageren he.
ran83

Posting Freak

06-03-2010 19:11
Ja dat merkte ik aan amy ook wel, als ik zelf wat chagrijniger was, dan werd amy nog jengeliger.
nluiten

Unregistered

08-03-2010 09:36
Van de week was ik weer eens verdrietig omdat ze er een hele golf melk uitgooide..
Zelf had ze er niet zo veel last van, maar ik vond het zo zielig dat ze dat toch iedere keer heeft. Ik bleef wel tegen haar praten. Dat ik het niet leuk voor haar vind dat ze dat steeds heeft en moet voelen.
Gaan ze terug brabbelen met een grote glimlach. Hahaha, zo kan het dus ook. Wink
ran83

Posting Freak

08-03-2010 19:09
Ach gossie wat lief dan he. Maar lijkt me echt zielig dat ze telkens zoveel voeding eruit gooit zeg

Heb vandaag een ander ziekenhuis gebeld en daar kan ik vrijdag al terecht, dus dat is wat anders dan over 2 weken.
nluiten

Unregistered

09-03-2010 08:09
He wat goed zeg! Hopelijk kunnen ze snel vinden wat er aan de hand is.
Wat goed dat je een ander ziekenhuis hebt gebeld.
brusje

Unregistered

09-03-2010 08:13
ja dat is slim hoor..kun je idd soms veeleerder terecht (vriendin van me kon toen in dusseldorf meteen geopereeerd worden aan de hernia terwijl ze hier weken moest wachten)
ran83

Posting Freak

09-03-2010 08:47
"k was d'r zelf nooit op gekomen, maar een vriendin van me wees me erop en "nee" heb je en "ja" kun je krijgen en we hadden geluk.
nluiten

Unregistered

09-03-2010 14:35
Ja tuurlijk. Gewoon proberen. Ik zou het ook doen hoor.
nluiten

Unregistered

20-03-2010 08:53
Ran, voordat ik het vergeet, succes maandag!
ran83

Posting Freak

20-03-2010 15:33
O sorry sorry sorry :oops:

Ik ben vorige week vrijdag al naar de kinderarts geweest, ik kon daar eerder terecht in een andere plaats.

Ze kon niets medisch aan amy vinden en eigenlijk ging het vanaf vorige week maandag al wat beter het huilen werd wel minder. De ka wil haar nog wel even over 6 weken terugzien, maar ze ging ervan uit dat het nu alleen maar beter zou gaan. Dat ze zo weinig ontlasting heeft in de week, is vrij normaal dat komt vanzelf wel op gang.

Maar amy wordt steeds vrolijker zeg. Heb nu gewoon een leuk ritme zeg. Ben sinds gisteren over gegaan op 4 flessen, 1 potje groente en s'morgens de 1ste fles krijgt ze d'r rijstebloem bij in. Vanmorgen werd ze wel om 5 uur wakker, maar heb d'r even het speentje gegeven en toen heeft ze geslapen tot half 9. Het is gewoon leuk haar nu ergens mee naar toe te nemen, normaal was het altijd brullen, maar vanmorgen is ze meegeweest naar oma toe en ze was zo vrolijk, heeft nog even een klein uurtje geslapen.

het is nu gewoon HEERLIJK !!!!!
nluiten

Unregistered

24-03-2010 12:50
O Ran, wat goed!! Big Grin
Echt zo fijn voor je en voor Amy natuurlijk!
Lekker genieten nu Big Grin
brusje

Unregistered

24-03-2010 14:52
wat fijn zeg!!!!
leeuwinnetje

Posting Freak

Topics: 4
19-04-2010 14:22
@Ran: wat super dat het een stuk beter gaat met Amy!!
geniet ervan!!
ran83

Posting Freak

19-04-2010 17:42
Ik heb vrijdag nog een afspraak bij de kinderarts voor amy, gewoon voor nacontrole.

Nluiten hoe is het bij jou?
nluiten

Unregistered

20-04-2010 10:44
Helemaal top! OP het kdv zeggen ze zelfs dat het een lachebekkie is Big Grin.
Heel ander meisje, echt een verandering ondergaan.
Krijgt nog wel steeds medicijn voor de reflux. Eten gaat top en slapen ook! Bijna niet meer spugen.
leeuwinnetje

Posting Freak

Topics: 4
20-04-2010 20:00
@nluiten: wat fijn dat alles nu goed gaat!
Ik kan er gelukkig niet over meepraten, over ene huilbaby, maar het lijkt me verschrikkelijk. Vind het hier soms als erg als ze een paar dagen jengelig zijn, laat staan ene paar maanden.
Respect voor jullie!!!
ran83

Posting Freak

20-04-2010 20:06
Nluiten wat fijn zeg dat het bij jou ook zo lekker gaat. Dus nog wel medicijnen, maar als het er maar beter door gaat toch.

Ik had vanavond m'n schoonzusje op bezoek en die zij nog "wat is ze vrolijk zeg, voorheen hoefte je maar te kijken of ze huilde al"
nluiten

Unregistered

21-04-2010 07:32
Ran, wat kun je daar dan heerlijk van genieten he? Big Grin

Ik heb gisteren een boekje van het kdv gekregen met allemaal nieuws enzo.
Er staan over alle kindjes 'wist je datjes' in. Over Stefanie zeggen ze dat het een lachebekje is! We zijn zo trots.
Snow

Unregistered

21-04-2010 07:40
oooh wat super dat het zo goed gaat bij jullie!

ik weet nog dat Femke steeds minder ging huilen en het opeens over is.. wat een verademing!

geniet ervan!!!
Joyce2911

Unregistered

22-05-2010 08:55
Ik geloof dat wij ook een huilbaby hebben...ze is nu 7 weken en we hebben 1 goede week
gehad voor haar/ons doen en sinds vorige week zijn we weer terug bij af. Het lijkt alleen
maar erger te worden...we hebben al van alles gedaan en geprobeerd, maar niks is goed.
Ze is ook erg boos en ontroostbaar. Uiteindelijk oververmoeid en dan kan ze de slaap weer
niet pakken. Zo blijven we in het cirkeltje hangen. Van de week ben ik compleet ingestort.
Mn vriend heeft volgende week een weekje vrij kunnen krijgen, omdat ik dit echt niet meer
trek. Ze is al de nodige nachtjes en middagen uit logeren geweest, maar dat is ook niet echt
de oplossing. Advies van de huisarts en cb is dr laten huilen in bedje zodat ze vanzelf in
slaap valt. Zij spreken over een half uurtje, maar onze meid houdt het uren vol, waar ze de
energie vandaan haalt, geen idee?!? Vannacht begon het om 3.30 en ze krijst nu nog steeds.
Tussendoor wel de fles gehad waarbij ze in slaap valt, maar zodra je haar weg wilt leggen dan
begint het feest weer....

Heb gelezen dat het bij jullie ook over is gegaan, en ga ervanuit dat dat ook voor ons geldt, maar
voor nu is het zo vermoeiend en frustrerend....
ran83

Posting Freak

22-05-2010 17:06
joyce wat vervelend zeg dat ze zoveel huilt. Heb je het gevoel dat ze "pijn" heeft. Er kunnen zoveel oorzaken zijn. Overstrekt ze ook, heeft ze een voorkeurshouding? Ik ben in het begin bij een chiropraktor geweest en dat heeft wel een beetje geholpen met het overstrekken. (trouwens niet iedere chiropraktor kan met baby's werken) Als ze last van krampjes heeft dan kan er eigenlijk niet heel veel aan gedaan worden. Sommige dingen verlichten wel de pijn dan van een baby.

Heel veel sterkte, want een huilbaby is heel frustrerend. Probeer zelf wel rustig te blijven, want je baby voelt ook aan dat jezelf onrustig ervan wordt.
brusje

Unregistered

22-05-2010 19:55
ik blijf erbij dat inbakeren ook erg goed kan werken..vooral met inslapen..vraag evt hulp bij je CB..of doe het met een pacco bakerdoek of een woombie slaapzak..!! die kan ik echt aanraden!!
de eerste keren dat je ze ermee weg legt kunnen ze nog wel even huilen maar vak merk je snel dat het beter gaat!!

succes tis vreselijk!!
Joyce2911

Unregistered

22-05-2010 20:50
Inbakeren helpt niet, komt ze uit. Heb er vanmiddag in een lakentje ingebakerd, kwam
ze niet uit, maar ze maakt zichzelf zooo boos dat ze daar dan weer niet van slaapt...
Daarbij spuugt ze iedere keer dr tutje uit, en die heeft ze nodig om in te slapen.
Naar mijn idee zijn het geen krampjes, ze overstrekt zich niet. Wel maait ze met dr
armen en benen. Ze was al gelijk zo na de bevalling. We hebben vandaag uit pure
wanhoop een schommelstoel gekocht in de hoop dat die wat rust kan brengen.
We zijn bij de osteopaat geweest en die heeft wel iets gedaan aan haar voorkeurshouding.
Het is echt vermoeiend. Ze heeft vandaag vanaf 3.30 tot nu max 3uur geslapen...buiten
de flessen om is het constant feest....
lilian

Unregistered

22-05-2010 20:56
mijn zoontje krijste ook vreselijk en was soms ook oververmoeid door zichzelf..

die slaapt al vanaf 7 weken ofzo op zijn buik..

vraag anders even aan je ouders of jij dat ook deed vroeger.. of je man.. op de buik slapen..

ze raden het niet aan..

maar zolang ze zelf hun hoofdje op kunnen tillen en draaien kan het eigelijk geen kwaad..

ze hebben snel genoeg door dat met het hoofdje naar beneden niet fijn is..

en idd.. blijf zelf kalm hoe moeilijk dat ook is..
je kindje voelt precies aan hoe jij of je man zich voelt..
brusje

Unregistered

23-05-2010 07:12
inbakeren is weliets wat je structureel moet proberen voor een paar dagen he..t werkt niet direct, vaak worden ze eerst wat boos maar geven zich er wel aan over!
als je een woombie hebt dar kunnen ze niet uit komen, wel wat bewegen maar niet maaien!
en bij mn zoon (5 jaar geleden) deed ik het met de originele doeken, maar dan wel met binnen en buiten doek!

succes
nluiten

Unregistered

23-05-2010 08:42
He joyce, wat vervelend meid. Dat hou je inderdaad niet vol. Fijn dat je vriend/man een weekje heeft opgenomen.
Inbakeren is inderdaad iets wat je wat langer moet doen. Heeft bij Stefanie ook geholpen. Naast de osteopaat en het medicijn tegen spugen.
Misschien komt ze niet diep genoeg in slaap en wordt ze daarom snel wakker.

Is er iets wat 'anders' is? Naast het slechte slapen en vele huilen dan. Iets met poepen of met eten?

Probeer rustig te blijven! Is zo belangrijk.... succes meid.
Joyce2911

Unregistered

23-05-2010 10:33
Dank jullie wel. Wij zijn allebei buikslapers, hebben daarom ook de aerosleep aangeschaft, maar ze
wil niet op de buik. Heb het een paar keer geprobeerd en er eerst bij gebleven, maar ze blijft zo
vechten tegen dr slaap, terwijl ze oververmoeid is. Gister kon je zowat door dr heen kijken zo wit
en dan wrijf je over het bolletje en dr handjes tegen houden en dan slaapt ze iedere keer 10 min.
Gister vertelde een vrouw dat 80% van de baby's last hebben van verborgen reflux, en toen zij
overgestapt was op de AR voeding dat het over was...misschien is dat nog een optie. Dinsdag ga
ik ook bellen voor shantala-massage cursus, ook daar goede verhalen over gehoord...
Het is zo zoeken en ik word er zo onzeker door....nogmaals bedankt dat ik mn verhaal hier kwijt kan
Joyce2911

Unregistered

23-05-2010 10:50
Ben gelijk gaan zoeken op de woombie en die zit er goed uit. Ze raden in principe inbakeren af
bij kindjes met een verhoogd risico op heupdysplasie, maar die woombie heeft ze genoeg ruimte
met dr heupjes. (ze krijgt met 4 maanden heupfoto's ivm stuitligging)
lilian

Unregistered

23-05-2010 12:08
kan ook daar mee te maken hebben he..

stuitligging.. misschien zware bevalling.. (voor haar)
en denk voor jou ook..

misschien osteopaat proberen..
of hoe heet zo'n ding een bottenkraker.. Wink

zwaait ze heel erg met haar handjes als ze in slaap wil komen?
appelbloesem

Unregistered

23-05-2010 15:58
Hey Joyce,

Die woombie hebben wij hier ook en bevalt prima. De woombie organic kun je ook van de onderkant open ritsen waardoor je ervoor zou kunnen kiezen om de beentjes helemaal vrij te laten. Maar zelfs als je hem helemaal dicht ritst hebben de beentjes voldoende ruime om te bewegen. De armpjes kunnen alleen nog t.h.v het bovenlijf bewegen maar ze kunnen zichzelf niet wakker slaan en de armpjes er zeker niet bovenuit krijgen. Onze meid slaapt er heel erg goed in. In het begin huilde ze alsnog wel eventjes, maar ze was er al snel aan gewend en kan iet meer zonder (dat kan straks nog wel een probleem worden, maardat zien we dan wel weer)
De woombie is ook niet zo heel duur, dus misschien het proberen waard?
Joyce2911

Unregistered

24-05-2010 08:24
@ Lilian: ben al bij de Osteopaat geweest, en zij gaf aan dat ze zo onrustig is doordat ze met een ks
is geboren (uit dr veilige en warme vertrouwde omgeving "gerukt") Zij heeft voornamelijk de voorkeurshouding
veranderd. Doordat ze nog niet alles onder controle heeft zwaaien die armen ineens omhoog en dan begint
het.

@ Appelbloesem: we gaan zo de stad in en kijken of we 'm ergens kunnen vinden. Had al op MP gekeken, maar
nog geen reactie. Kijken ff in de stad zo. Dank je voor je reactie...
nluiten

Unregistered

24-05-2010 11:14
osteopaat is geen bottenkraker
en dat gebeurt al helemaal niet bij baby's

ik vond de woombie ook lastig te vinden. Alleen online kunnen vinden.. succes!
ran83

Posting Freak

24-05-2010 13:29
Joyce een osteopaat is geen chiropraktor. Ik ben met amy naar een chiropraktor geweest die gespecialiceerd is in huilbaby's. In 9 van de 10 gevallen wordt het huilen minder. Ik denk maar zo baat het niet schaat het niet. En er wordt niet lichamelijks met het kindje gedaan. (tenminste bij de onze niet)

Hopelijk vindt je iets wat helpt
Joyce2911

Unregistered

24-05-2010 21:03
Zal eens zoeken op chiroprakter. Heb de woombie nergens kunnen vinden, alleen online dus
heb er 1 besteld. Hebben er net 1,5 uur over gedaan om dr in slaap te krijgen en het is echt
voornamelijk die onrust met dr armen. Nu heb ik dr maar weer in een lakentje gewikkeld en ze
slaapt.... Big Grin Heb ook andere voeding gehaald vandaag, dus ben benieuwd. Morgen ga ik ook
bellen voor shantala (??)massage, schijnt ook te kunnen verlichten. Dus dat gaan we ook
proberen.
lilian

Unregistered

25-05-2010 08:20
hahaha ik bedoelde een osteopaat..
of een bottenkraker...

bedoelde het niet als dezelfde persoon..

kaylen sliep ook op zijn rug en deed niks anders als zwaaien met zijn armen met gevolg niet in slaap kunnen komen..

heb hem de eerste tijd heel strak ingestopt en op zijn zij gelegt.. handen onder de dekens..
hielp beetje..

maar toen kwamen we erachter dat hij liever en beter op zijn buik sliep.. doordat hij een keer op zijn buik viel vanaf zij..
nluiten

Unregistered

25-05-2010 11:22
Joyce, ik hoop dat je snel de woombie binnen krijgt. Is iets wat je kan proberen dan weer he.
Shantala massage zegt mij helemaal niets.. Wat houdt dat in?
Joyce2911

Unregistered

28-05-2010 10:42
shantala-massage schijnt ook goed te zijn voor huilbaby's, krampjes ed.
heb die vrouw gebeld, pas als ze 3 mensen bij elkaar heeft dan start ze met een nieuw groepjes...
dus dat schiet niet op. gister de woombie binnen gekregen, Zoals verwacht erg aan het vechten
ertegen, uiteindelijk na de late fles pas in slaap gevallen. kan toeval zijn of niet, maar ze was
vannacht ook stukken rustiger, heb haar maar 2x dr tutje hoeven geven.
nu ligt ze weer erin te slapen, gilde ff heel hard en ineens was ze weg. hopelijk blijft dit zo.
vanavond gaan we ff lekker uit eten...ff eruit samen.
ran83

Posting Freak

28-05-2010 10:46
joyce misschien moet ze aan de woombie wennen, hopelijk heeft het wel effect. Geniet vanavond maar lekker met z'n 2-en.
Joyce2911

Unregistered

28-05-2010 10:58
het scheelt wel dat we haar al vaker ingebakerd hebben gehad, dus ze "kent" het idee,
alleen uit die inbakerdoek kwam ze uit en uit de woombie niet, dus dat is ff anders voor
haar. ik heb in ieder geval goede hoop...
nluiten

Unregistered

28-05-2010 11:05
Ze zal er vast aan moeten wennen.
Waarschijnlijk komt ze in een diepere slaap en slaapt ze dus beter. Kan toch geen toeval zijn Wink.

Lekker hoor. Er eventjes uit. Geniet ervan! Big Grin
brusje

Unregistered

28-05-2010 11:27
succes ik hoop dat de woombie helpt..ook dat meot je even doorzetten en volhouden hoor, en proberen echt af te lezen wanneer het tijd is om te slapen..hielp mij ook goed om aan te houden dat in het begin 3 kwartier tot een uur wakkeer zijn genoeg is incl de voeding en dan weer slapen

yma is nu 6 mnd en houdt het 1,5/2 uur vol en dan weer bed in.
inmiddels wel zonder woombie in een gewone slaapzak
nluiten

Unregistered

01-06-2010 11:24
joyce, hoe gaat het nu?
brusje

Unregistered

01-06-2010 11:33
ja ik ben ook wel benieuwd!!
Joyce2911

Unregistered

02-06-2010 10:54
wat een uitvinding die woombie zeg! ze is een stuk ontspannender en slaapt dieper.
is voor haar (en voor ons) ook fijn, dan maakt ze een langere ruk dan iedere keer
die korte slaapjes wat zo vermoeiend is. of het nu door de woombie of de andere
voeding komt geen idee, maar ben er helemaal blij mee. ze heeft de afgelopen week
meer geslapen dan in die 7 weken ervoor! in huis is hierdoor ook veel
meer rust gekomen...wat een verademing! bedankt voor jullie tips en dat jullie de
moeite hebben genomen om mijn "gezeur" aan te horen...
nluiten

Unregistered

02-06-2010 11:08
Wauw joyce! Wat een goed nieuws! Big Grin
Onvoorstelbaar he, wat zo'n zakkie kan doen. Haha.
Lekker, kunnen jullie nu eindelijk genieten.
ran83

Posting Freak

02-06-2010 11:09
Joyce je bent geen zeur hoor, een huilbaby is zeer vermoeiend en heel veel mensen weten echt niet hoe het je gezin "aantast"

Maar wat fijn dat het nu goed gaat, hopelijk blijft het zo goed gaan
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave