12-02-2010 18:25
Hallo allemaal ,
Na nu een jaar bezig te zijn geweest om zwanger te raken werd het mij wel wat lang.
Het eerste half jaar na het stoppen met de pil moest mijn lichaam helemaal bijkomen,
ik was erg onregelmatig maar na een half jaar ging dit al een stuk beter gelukkig!!
Al heb ik nu heel af en toe nog eens dat ik oversla(maar daar gaat et nu niet om)
toch maar huisarts want je word zo ongelukkig van dat wachten!
die spanning en het (op een gegeven moment) geforceerde word je gek van
Nou man een zaadtest...
die was dus zodanig dat we nu een verwijsbrief naar het ziekenhuis hebben gerkregen :o
Ons wereldje is op dit moment ook even ingestort en het is allemaal erg moeilijk..
nu ben ik alleen zo benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren?
en hoelang je ongeveer bezig ben tot het aan een werkelijke behandeling kan komen
ik hoop dat iemand op dit forum mij hiermee wil en kan helpen..
BEDANKT!
groetjes, een depri meisje
Na nu een jaar bezig te zijn geweest om zwanger te raken werd het mij wel wat lang.
Het eerste half jaar na het stoppen met de pil moest mijn lichaam helemaal bijkomen,
ik was erg onregelmatig maar na een half jaar ging dit al een stuk beter gelukkig!!
Al heb ik nu heel af en toe nog eens dat ik oversla(maar daar gaat et nu niet om)
toch maar huisarts want je word zo ongelukkig van dat wachten!
die spanning en het (op een gegeven moment) geforceerde word je gek van
Nou man een zaadtest...
die was dus zodanig dat we nu een verwijsbrief naar het ziekenhuis hebben gerkregen :o
Ons wereldje is op dit moment ook even ingestort en het is allemaal erg moeilijk..
nu ben ik alleen zo benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren?
en hoelang je ongeveer bezig ben tot het aan een werkelijke behandeling kan komen
ik hoop dat iemand op dit forum mij hiermee wil en kan helpen..
BEDANKT!
groetjes, een depri meisje