Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam doet dat pijn zeg

doet dat pijn zeg
nanzje

Unregistered

10-02-2010 10:39
na 2,5 jaar eindelijk zwanger!!ik heb een week kunnen genieten van het nieuws,tot vrijdag toen begon het met bruine afscheiding,dus maakte me niet zoveel zorgen.sinds gister helderrood bloed,vanmorgen weer een plasje rood bloed,en lichte menstruatiepijn,het is matig bloedverlies,het gaat mis,ik voel het.de ha zei dat het nog alle kanten op kan gaan,maar mijn gevoel zegt anders,vanmiddag gyno om te kijken waar het bloed vandaan komt,maar voor mij is het bevestiging van iets wat ik al weet.6 weekjes zwanger..maar wat doet dat een pijn in je hart zeg.mijn vriend vind dat ik pessimistisch ben,ik zie het als realistisch,hij zegt:je bent zwanger tot het tegendeel is bewezen,mijn gevoel zegt anders
Goosje

Posting Freak

Topics: 3
10-02-2010 11:35
Nanzje veel succes bij de gyn vanmiddag....Ook al zegt je gevoel wat anders geef de moed nog niet op meid!! Ik hoop echt dat de gyn jullie gerust kan stellen vanmiddag!
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
10-02-2010 11:45
nanzje schreef:na 2,5 jaar eindelijk zwanger!!ik heb een week kunnen genieten van het nieuws,tot vrijdag toen begon het met bruine afscheiding,dus maakte me niet zoveel zorgen.sinds gister helderrood bloed,vanmorgen weer een plasje rood bloed,en lichte menstruatiepijn,het is matig bloedverlies,het gaat mis,ik voel het.de ha zei dat het nog alle kanten op kan gaan,maar mijn gevoel zegt anders,vanmiddag gyno om te kijken waar het bloed vandaan komt,maar voor mij is het bevestiging van iets wat ik al weet.6 weekjes zwanger..maar wat doet dat een pijn in je hart zeg.mijn vriend vind dat ik pessimistisch ben,ik zie het als realistisch,hij zegt:je bent zwanger tot het tegendeel is bewezen,mijn gevoel zegt anders

Hoi meis.. heel veel sterkte ik heb zelf 2 kids om ons heen en 2 kids in ons hart..

de eerste nu een grote jongen van 14 bij hem 4 dagen bloedverlies en verloor stolsels.
de tweede nu een meisje van 8 jaar bij haar was hett bloedverlies zonder stolsels
de derde zwangerschap was in aug 2009 was heel pril daar is het wel fout gegaan met bloedverliies.
de vierde zwangerschap teste ik okt 2009 weer positief maar kwam er met precies 9 weken achter dat het hardje was gestopt met 8,4 dagen,,

bloedverlies kan alles betekenen idd een miskraam... heb je mischien sex gehad. ben je verkouden kan een flinke hoestbui ook al een bloeding veroorzaken. op die plaata is alles nu volop doorbloed dus kan een aardertje al zo knappen... dus hier verschillende dingen zwanger en bloed verlies.. maar snap je onzekerheid maar al te goed meis.. ben benieuwd bij de gyn heel veel sterkte meisi knuff nootje
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
10-02-2010 11:46
Nootje38 schreef:
nanzje schreef:na 2,5 jaar eindelijk zwanger!!ik heb een week kunnen genieten van het nieuws,tot vrijdag toen begon het met bruine afscheiding,dus maakte me niet zoveel zorgen.sinds gister helderrood bloed,vanmorgen weer een plasje rood bloed,en lichte menstruatiepijn,het is matig bloedverlies,het gaat mis,ik voel het.de ha zei dat het nog alle kanten op kan gaan,maar mijn gevoel zegt anders,vanmiddag gyno om te kijken waar het bloed vandaan komt,maar voor mij is het bevestiging van iets wat ik al weet.6 weekjes zwanger..maar wat doet dat een pijn in je hart zeg.mijn vriend vind dat ik pessimistisch ben,ik zie het als realistisch,hij zegt:je bent zwanger tot het tegendeel is bewezen,mijn gevoel zegt anders

Hoi meis.. heel veel sterkte ik heb zelf 2 kids om ons heen en 2 kids in ons hart..

de eerste nu een grote jongen van 14 bij hem 4 dagen bloedverlies en verloor stolsels.
de tweede nu een meisje van 8 jaar bij haar was hett bloedverlies zonder stolsels
de derde zwangerschap was in aug 2009 was heel pril daar is het wel fout gegaan met bloedverliies.
de vierde zwangerschap teste ik okt 2009 weer positief maar kwam er met precies 9 weken achter dat het hardje was gestopt met 8,4 dagen,,

bloedverlies kan alles betekenen idd een miskraam... heb je mischien sex gehad. ben je verkouden kan een flinke hoestbui ook al een bloeding veroorzaken. op die plaata is alles nu volop doorbloed dus kan een aardertje al zo knappen... dus hier verschillende dingen zwanger en bloed verlies.. maar snap je onzekerheid maar al te goed meis.. ben benieuwd bij de gyn heel veel sterkte meisi knuff nootje

zoon is nu 14 jaar.. bloedverlies bij me dochter duurde 3 dagen en leek op een ongi
Madelief1980

Posting Freak

Topics: 10
10-02-2010 11:55
Nanzje, ik duim voor je! en denk aan je. Logisch dat je daar negatief van wordt...... Heel veel sterkte vanmiddag....

Liefs,

Madelief
annemieke1980

Posting Freak

Topics: 18
10-02-2010 12:53
Oh wat erg, ben je na 2,5 jaar eindelijk zwanger en dan is het geluk nog zo waanzinnig pril en dan is er toch direct een kans dat het fout gaat, ik hoop voor jullie dat het heel erg mee gaat vallen, wie weet is het zoals Nootje38 aangeeft en is er een verklaring die niet direct met de zwangerschap te maken heeft! Heel veel succes vanmiddag! Liefs Annemieke
epat

Posting Freak

Topics: 13
10-02-2010 13:00
@nanzje
Veel succes vanmiddag! Ik snap dat je pessimistisch bent omdat je bang bent, het is een soort zelfbescherming door je meteen op het ergste voor te bereiden. Ik hoop dat je straks met goed nieuws komt. Ik duim voor jullie en de kleine!
nanzje

Unregistered

10-02-2010 13:19
de uiteinden zijn verschillend,dat geeft weer hoop,bedankt!
ik zie het straks allemaal wel,ik laat het allemaal over me heen komen,ik heb al een heel mooi ventje van bijna 10..ik besef steeds meer wat een wondertje het is!en dat kids krijgen helemaal niet zo normaal is als ik dacht!
XXX
Eva_697

Unregistered

10-02-2010 15:38
he bahSad ik was net zo negatief hoor toen bij mij bloedverlies begon, en het was helaas ook een miskraam.. hmm lekker positief verhaal weer:S

maar snap dat je negatief bent, wat dat betreft kun je misschien ook maar beter van het ergste uitgaan, tenminste voor mij was de klap tijdens de echo niet zo groot, ik ging er al 100% vanuit dat het fout was.

Heel veel sterkte en ik duim voor een wonder straks op de echo meid!
tweety1982

Unregistered

10-02-2010 17:22
heey erg veel succes meid

nanzje

Unregistered

10-02-2010 17:41
ik ben geweest en het is al weg..
ik heb net als een klein kind gehuild..bah wat jut allemaal
het was een bevestiging,maar heel stiekem hoop je,tegen beter weten in,dat je een hartje ziet kloppen of op zijn minst een vruchtzakje ziet maar niks.
bah,
@miek ik ga voor jou heel hard duimen dat jou beeb blijft zitten..
en voor de rest jullie beebs worden super kindjes!!
bedankt voor alle steun..
dikke knuf voor jullie allemaal!!
tweety1982

Unregistered

10-02-2010 17:50
nanzje jeetje zeg Sad huil lekker van je af, en praat van je af meis.

Heel veel sterkte!
Madelief1980

Posting Freak

Topics: 10
10-02-2010 17:51
Nanzje! wat erg....... Sterkte!

x
Ana

Posting Freak

10-02-2010 18:00
nanzje heel veel sterkte voor jullie beide!!!!!
Ike1983

Unregistered

10-02-2010 18:09
Sterkte.
Goosje

Posting Freak

11-02-2010 19:55
nanzje schreef:het was een bevestiging,maar heel stiekem hoop je,tegen beter weten in,dat je een hartje ziet kloppen of op zijn minst een vruchtzakje ziet maar niks

Dat had ik toen ik de echo kreeg ook nanzje, diep vanbinnen wist ik het wel maar ergens hoop je op een wonder.....Heel veel sterkte meid....het verdriet en het verwerken van dit alles heeft echt tijd nodig....Hele dikke knuffel!
nanzje

Unregistered

11-02-2010 20:03
thnx allemaal!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop