Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten denk zwanger te zijn....HELP!

denk zwanger te zijn....HELP!
someone

Unregistered

01-02-2010 16:36
Hallo,

Ik ben op 24 december 2009 een klein beetje ongesteld geworden, op maandag 28 december 2009 was ik het echt.
Op zondag 10 januari verloor ik een klein beetje bloed. Dagen daarna ook steeds een klein beetje. Op 16 januari verloor ik iets meer bloed. Sindsdien niet meer. Nu heb ik sinds die tijd het idee dat ik zwanger ben. Zo nu en dan zere borsten, meer pukkeltjes op de tepelhof, zo nu en dan duizelig en bij vlagen wat misselijk. En ik heb buikpijn. Zo'n zeurende pijn wat ik echt onderin mijn buik zit, bij de baarmoeder.

Bij mijn vorige zwangerschap wist ik rond de innesteling al dat ik zwanger was. Dat gevoel ik had ik heel erg. En nu heb heb ik dat weer(sinds ongeveer 10 januari). Ik blijf maar denken dat ik zwanger ben.

Maar dat kan eigenlijk niet!! Ik heb namelijk een koperspiraal en ik heb al heel vaak negatief getest. Zonet nog. Maar toch blijf ik denken dat ik zwanger ben. Ik wordt er helemaal GEK van.

Heeft iemand van jullie dit al eens gehad? En wat moet ik nu doen?

Veel groetjes van iemand die het even niet meer weet.....
Eva_697

Unregistered

01-02-2010 16:38
als je het echt niet meer weet en je er zo erg aan denkt, bel de verloskundige voor een echo misschien over een paar weken? dan heb je zekerheidSmile of laat van tevoren een bloedtest doen bij de HA, maar met een koperspiraal is de kans toch wel heel klein op een zwangerschap.. al heb je wel gewoon een eisprong..

Heel veel succes!
someone

Unregistered

01-02-2010 16:38
Ohja,

Ik ben momenteel ook heel erg verward en heel erg vergeetachtig
En ik heb het idee dat ik veel beter alles ruik.

Groetjes
Eva_697

Unregistered

02-02-2010 20:29
ja nouja je weet niks zeker tot je test natuurlijk.. dus daar zou ik mee beginnen
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave