Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden wie weet het ?

wie weet het ?
7Juli2007

Unregistered

28-01-2010 20:42
wie kan mij even ergens mee helpen :oops: ik zit al een tijdje in een onzekere periode.
Ik ben sinds oktober 2008 gestopt met d epil. maar sinds paar maandjes er pas echt mee bezig eigenlijk. ben nu 14 dagen overtijd of terwijl 2 weken. ik heb steeds van die kleine steekjes in me buik niet onderin maar beetje in het midden van me buik links en rechts heel raar eigenlijk. me tepels doen ook zeer. en ben steeds missenlijk. nou ben ik nu zowiezo wel ziek hoor van me keelontsteking maargoed. dat me emnstruatie wegblijft is het belangrijkste altijd natuurlijk he. ik ging toen straks naar de wc en bij het afvegen zeg maar zag ik een paar druppeltjes bruin/rozeachtig bloed. dat was het eigenlijk ook wel weer. want nu is het allemaal weer weg. misschien vinden jullie me nu heel vervelend en irritant, maar wilde het toch even kwijt :oops:
annemieke1980

Posting Freak

Topics: 18
28-01-2010 21:10
7Juli2007 schreef:wie kan mij even ergens mee helpen :oops: ik zit al een tijdje in een onzekere periode.
Ik ben sinds oktober 2008 gestopt met d epil. maar sinds paar maandjes er pas echt mee bezig eigenlijk. ben nu 14 dagen overtijd of terwijl 2 weken. ik heb steeds van die kleine steekjes in me buik niet onderin maar beetje in het midden van me buik links en rechts heel raar eigenlijk. me tepels doen ook zeer. en ben steeds missenlijk. nou ben ik nu zowiezo wel ziek hoor van me keelontsteking maargoed. dat me emnstruatie wegblijft is het belangrijkste altijd natuurlijk he. ik ging toen straks naar de wc en bij het afvegen zeg maar zag ik een paar druppeltjes bruin/rozeachtig bloed. dat was het eigenlijk ook wel weer. want nu is het allemaal weer weg. misschien vinden jullie me nu heel vervelend en irritant, maar wilde het toch even kwijt :oops:

Ik denk niet dat iemand hier de vragen van een ander irritant vind Juli2007 Wink , ik kan je vraag niet beantwoorden maar er zijn vast meiden die je meer kunnen vertellen, ik hoop dat het heel goed nieuws is!
Roxy

Unregistered

28-01-2010 21:13
Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Dat kan nu wel hoor!
7Juli2007

Unregistered

28-01-2010 21:14
oh gelukkig maar, soms het gevoel dta mensen me wel iritant vinden, maar ben zo onzeker!
ik heb een week teurg al gestest negatief :|
Roxy

Unregistered

28-01-2010 21:20
ik werk in de onderbouw op een basisschool... ik heb heeeeeeeeeeeeeele hoge irritant-zijn-grens Big Grin
Bovendien is dit forum juist voor vragen en ervaringen en onzekerheden met elkaar delen, toch!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave