Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zijn er hier mensen die zwanger werden zonder verschijnselen

Zijn er hier mensen die zwanger werden zonder verschijnselen
annemieke1980

Posting Freak

Topics: 18
28-01-2010 14:59
Mijn man en ik zijn bezig om zwanger te worden,

Nu was ik gisteren op een familie feestje en omdat een nichtje van me zwanger is hadden mijn moeder en haar 3 zussen het over hun eigen zwangerschap, ze vertelde dat ze zwanger werden en er de eerste weken niets van gemerkt hadden, zelfs toen ze na het uitblijven van de menstruatie een zwangerschapstest hadden gedaan bleef bij zowel mijn moeder als een tante de misselijkheid en dergelijke helemaal weg, mijn moeder begon zich pas in de 8e week zwanger te voelen.

Een van mijn tantes was zelfs al 3 maanden zwanger toen ze er achter kwam dat ze zwanger was.Nu vraag ik me af, komt dit vaker voor? Ik lees hier alleen maar verhalen over mensen die de zwangerschap juist wel aan voelde komen.

Nu we zwanger proberen te worden wacht ik steeds op de verschijnselen,iedere ochtend hoop ik misselijk wakker te worden maar nu ik de ervaringen van familie hoor ben ik eigenlijk wel benieuwd of die verschijnselen er altijd bij horen?
Joya

Posting Freak

Topics: 21
28-01-2010 15:09
ik was in de week voordat ik er achter kwam af en toe een beetje misselijk maar dat was overdag en ik had ook best een week met veel stress dus daar kan het ook aan gelegen hebben.. ik heb ook pas vanaf de 7e/8e week wat kwaaltjes gekregen die ook zo weer weg waren.. pas nu sinds maandagavond (zit nu op 12 weken) ben ik misselijk maar da's volgens mij gewoon een buikgriepje.. het kan dus zeker wel dat je zwanger bent zonder kwaaltjes te hebben!!
succes en ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!!

xx
loesje80

Posting Freak

Topics: 2
28-01-2010 15:29
Ik weet dat mijn moeder er ook pas erg laat achter kwam dat ze zwanger was, dus kan me niet voorstellen dat ze veel kwaaltjes heeft gehad! (Ze is overleden, dus kan het niet navragen...) Ik voel op dit moment ook helemaal niks bijzonders en ik moet toegeven dat dat me erg onzeker maakt. Maar goed, nog t/m maandag wachten... wie weet kan ik je volgende vertellen dat geen klachtjes niet persé hoeft te betekenen niet zwanger... Of ik krijg toch :twisted: -bezoek...
Veel succes met zwanger worden, ik hoop dat het snel lukt, dat je weinig klachten hebt en heerlijk kan genieten van een klein wondertje!
Vinny45

Posting Freak

Topics: 6
28-01-2010 15:33
Ik ben zwanger en moet je zeggen dat ik totaal niet misselijk ben geweest, ik ook echt niet heb overgegeven. Het enige wat ik had, was last van mijn borsten (gevoelig) en heel erg moe. Maar dat is het enige.

Succes met zwanger worden!
Joya

Posting Freak

Topics: 21
28-01-2010 15:55
ik hoorde van de week een verhaal van een collega van mij.. zijn dochter was zwanger maar die kwam daar pas achter op de dag van de bevalling :? ze is al die tijd gewoon ongesteld geweest.. elke keer gewoon de pil geslikt.. heeft van alles gedaan (hardlopen, vliegen ong. 3 weken voor de bevalling) en ging naar de dokter met "darmklachten" toen bleek dus dat ze al aan het bevallen was.. dus meiden echt het kan!!
annemieke1980

Posting Freak

28-01-2010 18:03
Dank jullie wel voor de antwoorden Wink , ik ken ook verhalen van mensen die pas op het moment dat ze moeten gaan bevallen ontdekken dat ze zwanger zijn, hier in de buurt is 2 maanden geleden een vrouw van 53 bevallen van haar 4e, ze dacht dat ze in de overgang zat en dat daar al haar klachten vandaan kwamen,maar deze vrouw was al vrij fors en had ook inderdaad de leeftijd niet om nog aan een zwangerschap te denken Wink

Ik dacht dat dit soort verhalen heel zelden voor kwamen, vind het dan ook wel fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die geen of heel weinig zwangerschapsverschijnselen hebben!
cheyenne

Member

Topics: 0
28-01-2010 18:18
hoi ,

geen zorgen hoor je hoef niet altijd de wel bekende klachten te hebben Wink
nu in mijn tweede zwangerschap , kon ik ook niet geloven dat ik zwanger was had nergens last van en gewoon het gevoel dat ik ongesteld moes worden , dus het zeg niks, maar met 12 weken begon de ochtend misselijkheid en nu ben ik 36 weken zwanger en heb er nog last van Cry

groetjes cheyenne
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
28-01-2010 18:32
Ik heb er eigenlijk niet echt iets van gemerkt. De postieve test was echt mn enige zekerheid. Ik had wel hele gevoelige borsten, maar dat had ik ook wel eens als ik ongi moest worden. Voelde precies zo. Verder niet misselijk geweest of andere kwaaltjes die je vaak hoort, dus dat heeft me in het begin best onzeker gemaakt. Ik snap nu wel de verhalen van mensen die zwanger waren en het pas heel laat ontdekten!
annemieke1980

Posting Freak

28-01-2010 22:35
Ik vond mijn vraag eigenlijk een beetje vreemd omdat ik nog niet eens weet of ik wel zwanger ben, ik lees hier zoveel verhalen van mensen die denken dat ze zwanger zijn omdat ze allerlei verschijnselen hebben en ik zat er gewoon op te hopen dat ik ook dat soort verschijnselen zou krijgen, jullie antwoorden stellen me dus gerust Wink
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave