Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn zwangerschapskwaaltjes???

zwangerschapskwaaltjes???
Joortje78

Unregistered

25-01-2010 15:33
Hoi,

Ben nu een kleine 6 weken zwanger, maar merk eerlijk gezegd nog helemaal niets. In september 2009 ben ik ook zo'n 6 a 7 weken zwanger geweest (van een leeg ei) en toen had ik toch wel een en ander dat te herleiden was naar een zwangerschap.

Ik was toen heel erg vergeetachtig. Ik kan me van die maanden ook weinig herinneren omdat ik zo chaotisch vergeetachtig was.
Ook had ik na de Body Balance training zo'n ongelooflijke pijn in mijn rechter bekkengewricht dat lopen en zitten verschrikkelijk waren.
Mijn borsten voelden gespannen en pijnlijk aan, en op mijn buik kon ik niets verdragen.
Misselijk ben ik eigenlijk niet echt geweest, behalve dat ik soms in de avonduren wel eens het gevoel kreeg van "als ik nu nog iets in mijn mond stop dan spuug ik het uit", maar verder (gelukkig dus niet).
Alleen aan het begin van september was ik erg moe. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat het afkicken van de vakantie was.

Nu ben ik dus net zo ver, en ik voel dus helemaal niets! Ik check iedere dag mijn borsten even of ze pijn doen, maar nee hoor. Ook de pijn in mijn bekken speelt niet op.
Aangezien de vorige zwangerschap zo'n luchtbel was (letterlijk gezien dan), ben ik bang dat het deze keer ook weer ijdele hoop is.

Zijn er meer mensen die niets voelen? Wie herkent dit?
Vinny45

Posting Freak

Topics: 6
25-01-2010 16:37
Hoi Joortje,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Er zijn veel meiden die niks voelen tijdens hun zwangerschap. In de eerste weken had ik ook niet het idee dat ik zwanger was. Was ook totaal niet misselijk, maar veel moe. Wel waren mijn borsten gevoelig. Maar dat was ook alles.
Dus je hoeft niet altijd wat te voelen!

Geniet daar lekker van, want je kunt het ook anders treffen (lekker op de wcpot hangen ofzo). Als je het nou niet vertrouwd, bel gewoon je VK even op en leg het uit. Misschien kan zij je geruststellen?

Liefs Vinny
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
25-01-2010 16:40
Ik kan eigenlijk niks meer bedenken dan wat Vinny al gezegd heeft. Ik had ook geen extreme kwaaltjes tijdens de zwangerschap behalve moe zijn en rond de 7-8 weken begonnen mn borsten pijn te doen. Misschien een goed idee om even de vk te bellen zodat ze je gerust kan stellen.
Joortje78

Unregistered

25-01-2010 17:08
Ja, je hebt gelijk. Ik ben gewoon bang dat het niet goed is.
Heb eens even mijn agenda erop nageslagen. De vorige keer verloor ik bij 6 weken en 6 dagen bruin bloed. De week erna ben ik naar de vk geweest en direct naar de gyn. Die zag uiteraard gelijk dat het niets was (leegte). Uiteindelijk duurde het nog ruim anderhalve maand voordat ik verlost was van mijn leegte.

Nu heb ik in de eerste week van januari bruine smurrie verloren. Gewoon een beetje, net zoals dat een vrouw witte afscheiding heeft. Mijn hoop is dat dit oud bloed is dat er bij de innesteling uit is gekomen. Officieel was ik nl. nog niet echt zwanger (1 week...). Mijn angst is dat het weer fout gaat en dat het bij ons wat moeizamer zal gaan dan bij anderen. Alsof het mij niet gegunt is...

De vorige keer zijn de "kwalen" lang gebleven. Daarom gaf dat ook zo'n onrust en onduidelijkheid. Nu blijven ze weg...ook weer onrust en onduidelijkheid. Waarschijnlijk doen alle dames die een mk hebben gehad zichzelf gek maken, en ik snap het helemaal.

En tjee wat ben ik blij dat ik niet hondsberoerd ben... En die vergeetachtigheid. Als ik 1 stap vooruit zette was ik (bij wijze van spreken) alweer vergeten waar ik vandaan kwam. En eerlijk gezegd, die pijn in mijn bekken was ook hels. Maar het zou me wel wat meer rust geven als ik iets voelde.

Ik denk dat ik volgende week de vk maar weer eens bel. Voel me zo'n tut. Komt ze weer, die met dat lege ei...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave