Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden ???????????

???????????
lievemeid20

Unregistered

13-01-2010 21:51
hallo allemaal

ik ben voor het laatst 7 dec vorige jaar niet meer de maandelijkse probleem gehad heb zelf ook geen pil bij geslikt omdat ik graag zwanger wil worden
ik heb vandaag een zwangerschapsstest gedaan het antwoord is nee ben niet zwanger

maar ik heb gevoelige borsten en veel krampen misselijkheid en vermoeidheid ?

en eet normaal geen snoep of suiker en nu wel heb overal zin in ?
wat betekend dit en als het echt zo is wat de test zegt hoe word ik dan zwanger?
want ik gebruik de pil niet
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
13-01-2010 21:55
Mischien wel zwanger.. maar is je hormoon nog te wijnig.... mischien speelt je lichaam met je... ontpillen kan dus niet je slik de pil niet.. denk even afwachten meid.. en ja hoe zwanger worden.. is wel bekent denk ik lol....
maar het raken van het eitje.. kan heel moeilijk zijn.. en mischien nog niet geweest.. kweet niet.. afwachten meid
jorike

Unregistered

13-01-2010 21:59
Volgens mij heeft ze de pil wel gebruikt, toch?? Het ene lichaam heeft wat langer nodig om weer op gang te komen na pilgebruik dan het andere lichaam in dat geval...
Verder kan je hoofd je goed gek maken als je graag zwanger wil worden!
Helaas geeft zo'n test uitsluitsel en verder is het afwachten wanneer je ongesteld wordt en dan hopen dat je cyclus weer regelmatig wordt...
Gewoon lekker klussen als je er zin in hebt...dan komt het vanzelf!

Succes!!
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
13-01-2010 22:01
jorike schreef:Volgens mij heeft ze de pil wel gebruikt, toch?? Het ene lichaam heeft wat langer nodig om weer op gang te komen na pilgebruik dan het andere lichaam in dat geval...
Verder kan je hoofd je goed gek maken als je graag zwanger wil worden!
Helaas geeft zo'n test uitsluitsel en verder is het afwachten wanneer je ongesteld wordt en dan hopen dat je cyclus weer regelmatig wordt...
Gewoon lekker klussen als je er zin in hebt...dan komt het vanzelf!

Succes!!

he goeie avond.. ik meen in haar bericht te lezen.. dat ze geen pil slikte..
jorike

Unregistered

13-01-2010 22:32
Hi Nootje,
Kan dat ik het verkeerd lees hoor, maar ik kreeg de indruk dat ze na 7 december niet meer geslikt heeft (er staat bij geslikt..?). Nou ja, dat weet ze zelf het beste heh Big Grin

@ Lievemeid: Als je idd niet aan de pil was voor langere tijd, was je dan wel regelmatig ongesteld??
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave