Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden roze verlies

roze verlies
Lelie

Unregistered

11-01-2010 13:10
hoi meiden

Het is al wweer een tijdje geleden dat ik op het forum geweest ben, moest ff wat afstand nemen...
maar nu zit ik met iets raars en kan nergens op internet vniden wat het kan zijn, misschien hebben jullie
het ook weleens gehad?
Ik zit nu 6 dagen voor mijn NOD en had gisteren ineens een klein beetje roze verlies (druppeltje) met het afvegen
het was echt licht roze en slijmerig en ben ook misselijk heb hoofdpijn heeft dit ook weleens iemand gehad ?

Liefs Lelie
epat

Posting Freak

Topics: 13
11-01-2010 13:15
Ik heb het gehad en bij mij was het niets. Maar sommige mensen hebben het bij een eisprong, anderen bij innesteling. Spannend meid, helaas blijft het altijd afwachten wat het nou is hè. Hopelijk innesteling. Nog een paar dagen volhouden!
Lelie

Unregistered

11-01-2010 20:07
epat schreef:Ik heb het gehad en bij mij was het niets. Maar sommige mensen hebben het bij een eisprong, anderen bij innesteling. Spannend meid, helaas blijft het altijd afwachten wat het nou is hè. Hopelijk innesteling. Nog een paar dagen volhouden!

ja zeker spannend , maar ben ook bang voor weer een teleurstelling..!
word er gek van af en toe maar ik zal zeker de enige niet zijn...toch
bedankt voor je reactie!

liefs lelie
epat

Posting Freak

Topics: 13
19-01-2010 10:18
Zie aan je banner dat je inmiddels overtijd bent. Heb je al een testje gedaan?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave