Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Bijna een jaar bezig

Bijna een jaar bezig
eefie1985

Senior Member

Topics: 4
08-01-2010 11:00
Hoi ik ben eef,
Ik ben in maart 09 gestopt met de pil zonder enig resultaat!! Ze gaan nu het zaad van mijn vriend onderzoeken,
ik ben echt mega onzeker, bang dat het niet goed is!
Graag wil ik dit delen met mensen die in het zelfde schuitje zitten als ik Sad

alvast bedankt!!
liefs eef.
Mila

Posting Freak

Topics: 14
08-01-2010 12:16
hoi,

ik ben sinds mei 2008 bezig en 1 miskraam verder!
ik loop in het ziekenhuis maar ook dat gaat niet goed.. hier ook erg onzeker.
Ik denk dat het "leuk" is om hier met meer meiden te praten die al langer bezig zijn..
eefie1985

Senior Member

08-01-2010 15:03
jeetje das lang zeg!!

Daarom heb ik dit forum gestart ik vind het wel fijn om ervaringen te delen,je gaat nu toch een traject in en is zwanger worden ineens hele andere koek! maar je loopt in het ziekenhuis,wat is niet ok bij jullie dan?
En zo te zien zit je aan de hormomen, wanneer krijg je die?
manu

Senior Member

Topics: 3
08-01-2010 15:27
Ik ben januari 2009 gestopt met de pil. Ook wij hebben de onderzoeken gehad (ook mijn mannetje) Gelukkig was er bij ons niets (zichtbaar) mis, ik sik nu Clomid . Tot nu toe zonder resultaat.

Er is overigens een vergelijkbaar draadje: wie is er een jaar bezig en/of slikt Clomid. Staat op de tweede pagina.
muisje32

Senior Member

08-01-2010 19:18
hoi, ik ben muisje32.
heb mijn spiraaltje eind mei 2009 laten verwijderen.
ging er gewoon vanuit Confusedhock: dat ik vlug zwanger zou raken!!!
want waarom zou t niet zo zijn.
ja, nu nog steeds niets en al bijna 1 jaar verder.
is wel vlug gegaan omdat je van nod naar nod leeft.
heb een cyclus van ongeveer 28 dgn. elke maand. ja, dat is tenminste iets(ik weet t) alleen schiet ik er zo verrekte weinig mee op!!!
mijn zus en schoonzus waren allebei in een vloek en zucht zwanger. gelukkig voor hen hoor maar minder op deze manier voor mij.
er werd altijd gezegd tegen mijn: je bent al 30 geweest!!! zouden jullie niet is beginnen? JA. hallo, hoe is t! ik ben zo zwanger als t moet(DACHT IK) dom he!!!!
nu word ik deze maand 33 en mijn vriend is 41.
natuurlijk jong van geest. hihi
werk niet met ovulatie testen en temperatuur ook nog niet.
weet ook nog niet of ik daar mee wil beginnen. denk dat ik nog een 2 tal maandjes wacht en dan is naar de huisarts ga.
misschien toch verstandig om de vruchtbaarheid van ons beide is te laten controleren.
in t begin vond ik t ook elke x zo spannend en nu eigenlijk niet meer zo. verschilt nogal per maand.
durf er ook niet meer zo op te tellen elke maand.(zelfbescherming)
ook wel fijn om nu zo erover te kletsen met dames die al wat verder zijn in hun rondes.
liefs muisje32
tweety1982

Unregistered

08-01-2010 19:37
Heey meiden, wat een onwijs fijn forum is dt, ik was gestopt met forum alleen nog 1 topic omdat ik wat minder stil wilde staan, maar nu ik dit zag vind ik het wel om wat lotgenoten te hebben.

Ik ben 27, in maart 28 jaar, en ben sinds maart 2008 bezig, was in juni zwanger maar dit werd een MA ( bekend bij de 11 weken echo) sinds die tijd ben ik weer bezig, helaas zag ik op dit forum veel meiden snel wer zwanger worden en ik mar niet, daarom ben ik gestop met lezen, maar hier zitten allemaal lotgenoten.
Ik heb nu de knop gevonden om te denken dat ik liever nog 6 maanden wacht en een gezond kindje krijg dan dat ik vandaag zwanger ben en mijn kindje niet gezond is, dus ja ons geduld word beloond meiden!!

me schoonzusje van 23 is nu zwanger en dat was wel even moeilijk , maar ja thats life!

en jeetje wat een kut opmerking zeg..je bent nooit te jong!

nogmaals ik vind dit tpic geweldig!!!

we kunnen mekaar steunen!!
tweety1982

Unregistered

08-01-2010 19:40
sorry voor mijn taalgebruik ik bedoel bezig sinds maar 2009!! sorry :oops:
tweety1982

Unregistered

08-01-2010 19:44
Lieve muisje, even een bemoedigend word, ik heb een pleegzus en een collega/vriendin van mijn man...de 1 is 38 en werd zwanger in ronde 11 net na een afspraak gemaakt te hebben voor de MMM, heeft nu al een lieve baby
de ander ook 38 was 5 jaar bezig, mislukte HCG spuiten/ IuI maar is net bevalllen!!
dus hoe " oud" ( je bent niet oud haha) je ook bent het komt goed!! :lol:

muisje32 schreef:hoi, ik ben muisje32.
heb mijn spiraaltje eind mei 2009 laten verwijderen.
ging er gewoon vanuit Confusedhock: dat ik vlug zwanger zou raken!!!
want waarom zou t niet zo zijn.
ja, nu nog steeds niets en al bijna 1 jaar verder.
is wel vlug gegaan omdat je van nod naar nod leeft.
heb een cyclus van ongeveer 28 dgn. elke maand. ja, dat is tenminste iets(ik weet t) alleen schiet ik er zo verrekte weinig mee op!!!
mijn zus en schoonzus waren allebei in een vloek en zucht zwanger. gelukkig voor hen hoor maar minder op deze manier voor mij.
er werd altijd gezegd tegen mijn: je bent al 30 geweest!!! zouden jullie niet is beginnen? JA. hallo, hoe is t! ik ben zo zwanger als t moet(DACHT IK) dom he!!!!
nu word ik deze maand 33 en mijn vriend is 41.
natuurlijk jong van geest. hihi
werk niet met ovulatie testen en temperatuur ook nog niet.
weet ook nog niet of ik daar mee wil beginnen. denk dat ik nog een 2 tal maandjes wacht en dan is naar de huisarts ga.
misschien toch verstandig om de vruchtbaarheid van ons beide is te laten controleren.
in t begin vond ik t ook elke x zo spannend en nu eigenlijk niet meer zo. verschilt nogal per maand.
durf er ook niet meer zo op te tellen elke maand.(zelfbescherming)
ook wel fijn om nu zo erover te kletsen met dames die al wat verder zijn in hun rondes.
liefs muisje32
eefie1985

Senior Member

08-01-2010 21:12
Nou welkom allemaal ben idd blij dat we er zo over kunnen praten, ik dacht ik start even een nieuwe.

@tweety ik zat ook in stoppen met de pil in maart!
eefie1985

Senior Member

08-01-2010 21:16
@muisje32
ik had ook zon gedachten,iedereen was gelijk zwanger bij ons in de kring! maar bij ons niet
HELAAS Confusedhock: maar goed ik loop nu bij de gyn voor een vruchtbaarheids test!!
hopen op goed nieuws 22 januari!
eefie1985

Senior Member

08-01-2010 21:18
@kimberly,

Jeetje jo ook niet fijn als een arts dat zo tegen je zegt!
muisje32

Senior Member

08-01-2010 21:20
eefie: nou,zal voor je duimen de 22e!!!
maare wat doen ze precies met zo"n vruchtbaarheidstest,hoe gaat dit in zijn werk?

dank je tweety. ja, er hoeft maar een zaadje goed te zwemmen, weet t. en natuurlijk is er hoop en die blijft alleen probeer ik er wel wat minder mee bezig te zijn,puur uit zelfbescherming of hoe je dat wilt noemen.
enne,ik ben nog piepjong Wink

nou,jij hebt ook al wat te verduren gehad dan!!!
hopelijk zit t bij jou ook vlug een keertje mee
liefs muisje32(bijna 33) Wink
tweety1982

Unregistered

08-01-2010 21:25
haha muis idd er minder mee bezig zijn is altijd goed, maar moeilijk..en je bent zeker nog jong, mooie leeftijd toch, hopelijk heb ik je niet beledigd met mijn voorbeeld van 38 jaar hahaha, ik zie haar zelf ok als voorbeeld en ik ben straks 28.

effie ja idd jou ken ik van maart maar ja daar is inmiddels ok bijna iedereen zwanger dus zat daar ook minderen. ik hoop voor jou goed nieuws op 22 jan hoor!!!
eefie1985

Senior Member

08-01-2010 21:28
@muisje32

Bedankt, Bij een vruchtbaarheids test dan gaan ze eerst heel vlug een aantal algemene dingen vragen zoals,
-hoe lang ben je bezig
-rook je
-zij er ziektens in fam
-drink je
-slik je foliumzuur
-cyclus

Daarna krijg je een gyn onderzoek een inwendige echo
en kijkt hoe je baarmoeder er bij ligt met zon eendebek en met zijn/haar handen voelt hij of het goed ligt allemaal
Bloedprikken voor enge soa s.

En je man moet dan zijn zaad inleveren in een podje! en die gaan ze dan bekijken of het in goede conditie is.

dus heel wat maar ja voor een goed doel en dan afwachten maar!
muisje32

Senior Member

08-01-2010 21:29
niet beledigd hoor Wink
eefie1985

Senior Member

08-01-2010 21:30
@tweety
ja had ik ook Sad ik dacht nou nu even niet meer hoor!! maar goed bedankt,
zo te zien ben je nu ook bij de gyn wat gaan ze precies onderzoeken bij je??
muisje32

Senior Member

08-01-2010 21:33
bedankt voor je antwoord eefie.
en als alles nu goed blijkt te zijn? word je dan weer naar huis gestuurd met als antwoord: kom over een jaartje maar terug?
de ene kan al binnen een jaar terecht en de ander pas na een jaar :o wat een verschillen zeg.
of ligt dit gewoon aan je huisarts?
zit er ook een bepaalde leeftijd aan gebonden?
eefie1985

Senior Member

08-01-2010 21:39
muisje32 schreef:bedankt voor je antwoord eefie.
en als alles nu goed blijkt te zijn? word je dan weer naar huis gestuurd met als antwoord: kom over een jaartje maar terug?
de ene kan al binnen een jaar terecht en de ander pas na een jaar :o wat een verschillen zeg.
of ligt dit gewoon aan je huisarts?
zit er ook een bepaalde leeftijd aan gebonden?

Nou daarna weet ik niet wat ze gaan doen bij ons is het namelijk zo vreselijk druk bij de afdeling gyn, dat hij erg vlug was met het onderzoek, Hij zei alleen dat we over ivf enz moesten nadenken voor het geval de uitslag niet oke zou zijn,zodat het niet als een enorme klap zou aankomen als het zo ver is!!
Maar als dat aan de orde is dan moet je geloof ik best lang wachten ligt per regio verschillend.
en als de uitslag goed is dan moet je gewoon verder klussen en geduld hebben, misschien krijg je wat hormonen clomid is daar een van om het sneller op gang te brengen. Dit is wat ik zover weet.
tweety1982

Unregistered

09-01-2010 09:42
fijn dat ze dat gaan onderzoeken, alleen wel klote dat j de dupe moet zijn van een drukke afdeling. alhoewel hier de afspraken ook altijd uur uitlopen haha, maar ja beter iets dan niets.

ik loop idd ook bij de gyn vanwege mijn MK, ik had daarna veel klachten en leek ook op veel VMK alleen is dit nooit te bewijzen, mijn woorde tegen 100 andere mensen Tongue dus ik ben naar de gyn gegaan met klachten, en nu hebben ze me getest op bepaalde hormonen of ik goede schildklier heb, niet in de overgang ben ( vervroegd) ect..

nu gaan ze 18 jan testen op HCG en op oesteren ofzo om te kijken of er een eisprong plaats vind en of ik verhoogde HCG in me bloed heb die testen vals positief aangeeft. vanwege enkele pos testen die weer nega werden

bij toeval had ik me laaste ongi heel weinig, en voel sinds dien alles wat met zwanger te maken heeft, allee testen bleven negatief tot 27 dec ( toen moest ik 6 weken zijn als ik zwanger ben)
inmidddels ben ik 2 weken verder mar durf niet meer te testen

wacht de HCG test wel af als die erg hoog is is het duidelijk
tweety1982

Unregistered

09-01-2010 17:43
heey muisje je hebt je eisprong, veel klus plezierSmile

wilde even laten weten dat ik getest heb, want ik was zo onwijs moe, voelde me buik en borsten..maar as useal, negatief, echt helemaal niets, ik gebruik alleen KV, maar dat zou niets moeten zeggen

als ik dus echt niet zwanger ben moet ik echt onderzoch worden hoor, ben echt niet goed de afgelopen tijd, sinds mijn ongi zo weinig werd, miss is er wel iets anders aan de hand, ben nu afgelopen dagen echt moe, als ik met vriendin ben weg geweest moet ik daarna echt slapen anders kan ik niet ens eten maken, heb constant onwijs warme wangen ook sinds kort, terwijl het niet warm is, voel me ziek mar heb geen koorst, dag temp is 36.83 en das mooie temp overdag
eefie1985

Senior Member

09-01-2010 18:29
Ja ach zeker vervelend maar we doen het er maar mee Wink Ja aan de ene kant vind het fijn dat het wordt onderzocht maar de andere kant ben ik ook wel onzeker wat als het niet goed zit enz enz.......
Maar goed wachten is nooit leuk!
Ik hoop voor je dat het goed gaat komen jeetje wat een verhaal zeg! Jammer en zkkr op zijn rotterdams gezegt KLOTE een negatieve test, ik was vorige maand ook bijna tot niks ongi, en dacht voor dat ik naar de gyn gaat even een testje doen en kwam ook negatief uit en dat gevoel is echt kut!
:oops: voor taalgebruik :oops:
zeker als je het zo graag wilt!
Ik ga voor je duimen dat alles goed komt!!!!
maal

Posting Freak

Topics: 5
09-01-2010 19:00
Heeeey meiden ik meld me hier ook ff! Ik ben maal 25 m'n vriend is 27. Ik ben gestopt met de pil december 2008 dit is dus ronde 13 voor ons. Ik heb verder een gewone cyclus van tussen de 27 en 32 dagen, heb er eentje tussengehad van 40 dagen,, Miss n hele vroege miskraam maar ja dat weet je nooit!!! Heb nu de persons aangeschaft om me cyclus te gaan uitpluizen na me volgende ongi beginnen!! Ergens wil k wel naar de dokter maar heb geen echte sygnalen om me zorgen te maken of te denken dat er iets mis is behalve t uitblijven van n zwangerschap! Om me heen is het zwangerschap firus flink aan t huishouden maar mij lijkt ie niet te raken heeeel frustrerend!!! Maar wat n goed forum onderdeel eindelijk lotgenoten om mee te kletsen is ook zo moeilijk meiden te zien beginnen aan ronde 1 en pats boem zwanger zijn... Hoop dat we hier goed steun bij elkaar kunnen vinden!!!!! Aan iedereen sterkte en succes en n hele fijne avond!!
Liefs maal
tweety1982

Unregistered

09-01-2010 19:02
ja idd kut haha kom je ook uit rotterdam? ik in de buurt ervan Smile haha het zijn worden waar je zo lekker je exspressie in kwijt kan he Tongue

heey maal welkom hier, en id het is rot zon firus Smile maar we gaan er samen voor zoregn dat we zwanger worden
Mila

Posting Freak

09-01-2010 19:18
manu schreef:Ik ben januari 2009 gestopt met de pil. Ook wij hebben de onderzoeken gehad (ook mijn mannetje) Gelukkig was er bij ons niets (zichtbaar) mis, ik sik nu Clomid . Tot nu toe zonder resultaat.

Er is overigens een vergelijkbaar draadje: wie is er een jaar bezig en/of slikt Clomid. Staat op de tweede pagina.

klopt die heb ik zelf opgestart Wink
Mila

Posting Freak

09-01-2010 19:19
eefie1985 schreef:jeetje das lang zeg!!

Daarom heb ik dit forum gestart ik vind het wel fijn om ervaringen te delen,je gaat nu toch een traject in en is zwanger worden ineens hele andere koek! maar je loopt in het ziekenhuis,wat is niet ok bij jullie dan?
En zo te zien zit je aan de hormomen, wanneer krijg je die?

ik maak te weinig hormonen aan en die worden nu aangevuld door hormonen te spuiten, alleen moeten we nog de juiste dosering vinden, want gebruik nu te veel..
Mila

Posting Freak

09-01-2010 19:27
ik zal mijn verhaal even in het kort vertellen:

ik ben sylvia en ben 24 jaar, woon samen met mijn vriend van 30 jaar.
sinds mei 2008 gestopt met de pil en na 7 maanden nog niet ongesteld te zijn geweest ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis, daar allerlei onderzoeken gehad en eigenlijk was alles goed, het zaad van mijn vriend was ook goed!
maar omdat ik zelf maar 1x per jaar menstrueer en als ik geluk heb 2x per jaar heb ik clomid gekregen en de eerste keer was ik gelijk zwanger, maar helaas kwamen we er bij de eerste echo achter dat het niet meer leefde en met 10 weken ben ik het vruchtje verloren, daarna nog 3 x een eisprong met clomid gehad en nog 2 keer ophoogd, maar mijn lichaam trapte er niet meer in. Dus toen besloten om te gaan puregon te gaan spuiten, maar vervolgens kreeg ik nog een schimmelinfectie erbij (die heeft er drie maanden gezeten, want had niks door) dus 3 maanden weggegooid! afgelopen maand had ik met puregon geen eisprong en deze maand zaten er 5 eitjes op knappen, dus accuut moeten stoppen en provera moeten slikken om een menstruatie op te wekken alleen werd ik ook ongesteld en had ik dus gisteren een echo om te kijken of alles ook weg was, maar mijn eitjes zaten er nog, dus nu heb ik verplicht een maand rust, waar ik dus flink van baal!
over 1,5 week en over 3 weken heb ik weer een echo om te kijken of ikk dan wel schoon ben en als dat zo is ga ik de helft spuiten en anders gaan ze wat anders doen om mijn eitjes weg te krijgen, maar wat?
eefie1985

Senior Member

09-01-2010 22:36
tweety1982 schreef:ja idd kut haha kom je ook uit rotterdam? ik in de buurt ervan Smile haha het zijn worden waar je zo lekker je exspressie in kwijt kan he Tongue

heey maal welkom hier, en id het is rot zon firus Smile maar we gaan er samen voor zoregn dat we zwanger worden

Ja zkkr een lekker woord ja maar goed niet echt netjes hihi, ja ik woon in rotterdam (ijselmonde)
Wink
eefie1985

Senior Member

09-01-2010 22:38
@silvia

Jeetje zeg wat een verhaal Sad kun je dan npg wel positief blijven zeg!!!! Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat er toch een mooie kans komt in 2010 Wink
eefie1985

Senior Member

09-01-2010 22:40
welkom maal! het is idd fijn om er over te praten Wink
Mila

Posting Freak

09-01-2010 22:45
eefie1985 schreef:@silvia

Jeetje zeg wat een verhaal Sad kun je dan npg wel positief blijven zeg!!!! Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat er toch een mooie kans komt in 2010 Wink

soms is het idd moeilijk om positief te blijven, maar het is niet anders..
we willen een kleintje, dus gaan we ervoor en met negatief blijven kom je er ook niet, dus dan geeft mijn vriend mij weer een "schop onder mijn kont" en dan kunnen we weer verder...
eefie1985

Senior Member

09-01-2010 22:50
sylvia22 schreef:
eefie1985 schreef:@silvia

soms is het idd moeilijk om positief te blijven, maar het is niet anders..
we willen een kleintje, dus gaan we ervoor en met negatief blijven kom je er ook niet, dus dan geeft mijn vriend mij weer een "schop onder mijn kont" en dan kunnen we weer verder...

Ja dat snap ik! zover ik mijn zelf daarin kan plaatsen natuurlijk! Maar ik vind het knap hoor van je dat je zo doorzet echt!! respect voor Wink
tweety1982

Unregistered

10-01-2010 10:12
idd sylvia wat een verhaal en goed dat je zo positief kan blijven en mooi gezegd idd negatief zijn helpt niet knap hoor! hopelijk word 2010 ook jou jaar

het zijn idd geen nette woorden haha, ben normaal wel netjes hoor :oops: :lol:
eefie1985

Senior Member

10-01-2010 10:48
@tweety
:oops: :oops: ik ook hoor hihi :oops: :oops:
ALLEEN SOMS KOM HET ER EVEN UIT! Wink
Mila

Posting Freak

10-01-2010 11:15
dank je dames, soms is het idd moeilijk. gisteren belde een vriendin dat ze zwanger was en dat het niet de bedoeling was en ze had een echo gehad ze heeft een hartje zien kloppen en wist nog niet of ze het ging houden, nou ik gelijk huilen aan de telefoon! gelukkig belde ze gisteren dat ze het wel ging houden..daar ben ik dan weer blij mee.. alleen is zij eind augustus uitgerekend en nu WIL ik dat ik dan ook in ieder geval zwanger ben, wil ik het dan niet zo moeilijk krijgen! jullie zullen mij waarsvhijnlijk wel begrijpen. Ik zou het dan heel moeilijk vinden als ik dan op kraamvisiste moet en ik heb dan zelf nog niks, laat staan nog niet eens zwanger! En helemaal als straks hun baby onze naam gaat krijgen :oops:
nou ja als ik in maart mijn eerste eisprong weer heb en dan hopelijk wel elke maand, dan heb ik nog 5 kansen tot aan aug. alleen moet het dan wel een keer goed gaan en dan niet weer 5 maanden lang gaan lopen kloten met de hormonen en hopelijk ben ik over 3 weken echt schoon! pfff wat een verhaal weer.

ben blij met dit topic, toch een beetje lot genoten.

Meiden, voor jullie is het ook niet niks! als je zwanger wilt worden bedenk je niet dat je dan zolang moet wachten en dit allemaal mee moet maken. Maar ook voor jullie meiden komt het allemaal goed! hou de moed!
tweety1982

Unregistered

10-01-2010 15:17
heeysylvia ik snap jou heel goed. me schoonzus/beste vriendin is ook aug 2010 uitgerekend en ik denk dus elfde als jij als ik maar iets heb, alleen werk dat bij mij averrechts dus ik probeer dat niet te denken.
maar snap jou dus reuze goed. wel klote als ze het niet zou willen houdenSad dan kan je je daar erg boos om maken
als ik GTST kijk maak ik me ook zo boos..kindje weghalen..hoe durven ze..nu ik zelf zwanger wil worden kan ik boos worden om iemand die een kind weg haalt om dat het even niet uit komt..natuurlijk zijn er uitzonderingen
dat stel van 11 jaar wat een kind kreeg en er 100% voor wil gaan vind ik zooooo lief!

sterkte meis!!!
Mila

Posting Freak

10-01-2010 15:31
tweety1982 schreef:heeysylvia ik snap jou heel goed. me schoonzus/beste vriendin is ook aug 2010 uitgerekend en ik denk dus elfde als jij als ik maar iets heb, alleen werk dat bij mij averrechts dus ik probeer dat niet te denken.
maar snap jou dus reuze goed. wel klote als ze het niet zou willen houdenSad dan kan je je daar erg boos om maken
als ik GTST kijk maak ik me ook zo boos..kindje weghalen..hoe durven ze..nu ik zelf zwanger wil worden kan ik boos worden om iemand die een kind weg haalt om dat het even niet uit komt..natuurlijk zijn er uitzonderingen
dat stel van 11 jaar wat een kind kreeg en er 100% voor wil gaan vind ik zooooo lief!

sterkte meis!!!

11 jaar? dat verhaal ken ik niet, vertel..
eefie1985

Senior Member

10-01-2010 20:36
@sylvia

Jeetje meis, Sad ik snap helemaal wat je bedoelt ik heb het met 2 vriendinnen gehad een in mei bevallen (was niet gepland) en de andere is in september bevallen!!
Het is niet niks idd en zkkr niet als je lang bezig bent!!!
ik hoop voor je dat als je op kraambezoek bent teminste zwanger bent!!

Knuffel! Wink
eefie1985

Senior Member

10-01-2010 20:42
@kimberly
Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
jeetje wat een mooi liedje zeg!!

heel mooi bedakt meis!! voor je steun aan iedereen op het forum!! Wink
eefie1985

Senior Member

10-01-2010 20:43
tweety1982 schreef:heeysylvia ik snap jou heel goed. me schoonzus/beste vriendin is ook aug 2010 uitgerekend en ik denk dus elfde als jij als ik maar iets heb, alleen werk dat bij mij averrechts dus ik probeer dat niet te denken.

sterkte meis!!!

HELEMAAL MEE EENS!!!
tweety1982

Unregistered

10-01-2010 20:50
heey ik hoop ook dat je zwanger ben als je op kraambezoek gaat

dat liedje ga ik echt niet luisteren, ken het liedje heb de eerste helft geluisterd, vervolgens heb ik de hele dag ziten huilen, twee weken terug ofzo, ik kan daar niet tegen, bij mij kwamen alle emoties los, heel heftig heb ik zitten janken, alles kwam los, sinds die tijd heb ik wel me knop gevonden, ik kijk lekker uit naar het pretpark in salou waar ik heen ga en mocht ik zwanger zijn mag ik niet in de achtbanen, maar ik ga juist lekker uitkijken dat ik die achtbanen in ga, niet uitgaand dat ik in mei zwanger en, en dan zie ik het wel Smile

er was een jongen van 13 jaar en een meisje van 15 ofzo die hebben een kind gekregen in engeland ofzo, en die gaan het ook opvoeden, ze waren op tv, en ze zeiden dat ze het alle liefde gaan geven, toen vroeg een journalist hoe ze het finacieel gaan doen..toen wist die jongen van 11 niet eens wat het betekend.

http://www.aktueel.nu/13jarige_jongen_wordt_vader.html

Tongue ik vind het heel lief, ze zijn tegen abortus en daarom hebben ze het gehouden, respect!! niet omdat ze zo vroeg sex hebben, maar ze erkennen hun eigen fout en die jongen was zo lief met die baby
maal

Posting Freak

10-01-2010 21:39
manu schreef:Ik ben januari 2009 gestopt met de pil. Ook wij hebben de onderzoeken gehad (ook mijn mannetje) Gelukkig was er bij ons niets (zichtbaar) mis, ik sik nu Clomid . Tot nu toe zonder resultaat.

hoe zijn jullie de onderzoeken ingerold dan ik ben gestopt met de pil in dec. 08 en niet echt reden om me zorgen te maken heb een cyclus van 27-32 dagen bij mn ongi druppel ik de eerste dag n beetje de tweede dag ben ik goed ongesteld en de derde dag druppel ik weer dus ik weet niet waar het probleem zit
en waarom slik je nu dan clomid das toch om je eisprong op te wekken ofzo??

hier ondanks mn banner nog geen ei te bekennen helaas
liefs maal
tweety1982

Unregistered

10-01-2010 21:53
heey maal is je ongi niet beetje weinig? sorry wil je niet ongerust maken, maar het lijkt mij zo weinig.
jammer dat je ei er nog niet is, doe jij tempen dat je dat bijhoud? of ovu testen?

eeefie jij kwam uit ijsselmonde als ik goed onthouden heb Smile ik was daar vandaag Smile ik woon bij hoogvlie in de buurt Smile
maal

Posting Freak

10-01-2010 21:58
@tweety ff denken aan me laatste ongi die ging zo
24e om 12 snachts begon t n ietsie 25 goed ongi 26 nog redelijk en 27 was t weg kwam nog wel wat na ongi dat gemenge :?
das toch wel okee???
liefs maal
tweety1982

Unregistered

10-01-2010 22:06
heey maal, ik ben geen dokter Smile dus miss is het helemaalOK, alleen het lijkt mij erg weinig, ik zelf ben altijd 5 volledige dagen ongi ( behalve dan ronde 4) maar het kan per persoon anders zijn hoor Smile
eefie1985

Senior Member

10-01-2010 22:37
@tweety ja ik kom uit ijselmonde ja! Wink
Oke hoogvliet ik heb daar een tijdje gewerkt!
tweety1982

Unregistered

10-01-2010 22:49
wat leuk dat je zo dichtbij woont Smile als je zin heb in koffie...Smile
eefie1985

Senior Member

11-01-2010 11:39
Gezellig Wink haha kom je vaak in ijselmonde??

Ik heb trouwens even op je hyves gekeken,
JE KAN ECHT MOOI ZINGEN ZEG!!

Ik zage het bij je onderschrift staan! Doe je daar wat mee of is het een hobby van je?
tweety1982

Unregistered

11-01-2010 11:57
heey
:oops: dank je :oops: ik deed er vroeger iets mee, nu niet meer, ben niet zo type om op podium te staan en helemaal zelf verzekerd de boel daar op kop te zetten, zit liever achter te schermen en dat mensen het dan via video ofzo zien Smile leuk dat je even keek, heb je ook hyves?

ik kom niet veel in ijsselmond gisteren toevallig en dacht..heee. Smile ik woon zelf in spijkenisse, de grens met hoogvliet ...maar ijsselmonde is 30 min rijden ofzo net als barendrecht denk ik ligt volgens mij op zelfde hoogte Smile (?)
tweety1982

Unregistered

11-01-2010 12:12
ben trouwens weer smorgens misselijk he, stond op en heel eng gevoel op maag, daarna boterham met tomaar gegeten en thee en weer eng gevoel op de maag Cry de test van zondag middag weer negatief, ik geloof niet in ochtend test want mijn test toen ik zwanger was was op dag 28 van de cyclus smiddags positiefSmile
als ik boven mijn vagina voel is het hard, en dan 10 cm verder ongeveer voel ik een stukje dat het naar beneden gaat, als de rand van mijn baarmoeder, alleen weet ik niet of dat altijd zo is, als ik zwanger zou zijn zou ik nu al 8,3 weken zijn ofzo...ben blij als ik NOD heb van dze maand dan weet ik ook of vorige maand gelukt is.
Mila

Posting Freak

11-01-2010 12:37
maal schreef:@tweety ff denken aan me laatste ongi die ging zo
24e om 12 snachts begon t n ietsie 25 goed ongi 26 nog redelijk en 27 was t weg kwam nog wel wat na ongi dat gemenge :?
das toch wel okee???
liefs maal

ik bloed ook altijd zo weinig hoor!
epat

Posting Freak

Topics: 13
11-01-2010 13:28
maal schreef:hoe zijn jullie de onderzoeken ingerold dan ik ben gestopt met de pil in dec. 08 en niet echt reden om me zorgen te maken heb een cyclus van 27-32 dagen bij mn ongi druppel ik de eerste dag n beetje de tweede dag ben ik goed ongesteld en de derde dag druppel ik weer dus ik weet niet waar het probleem zit
en waarom slik je nu dan clomid das toch om je eisprong op te wekken ofzo??

hier ondanks mn banner nog geen ei te bekennen helaas
liefs maal
Ik ben de onderzoeken ingerold doordat we een jaar bezig zijn, ben bij huisarts geweest en heb doorverwijzing naar de gyn gekregen (inwendige echo, bloedprikken en voor hem sperma onderzoek). Verder was er bij mij een extra reden, namelijk dat ik al 4,5 maand niet meer ongesteld word opeens. Maar had ik dat wel geweest, dan nog hadden we na een jaar onderzoeken gestart bij de gyn. Dat komt ook doordat ik net 33 ben geworden, ik wil niet te lang wachten met onderzoeken enzo. Ik weet liever waar we aan toe zijn. Maar goed, door die 4,5 maand geen menstruatie hebben we in het jaar wel veel minder kans gehad om zwanger te kunnen raken natuurlijk.

Volgens mij klinkt de lengte van je ongi wel redelijk. Maar ben ook geen expert. Ik had altijd ongi van 7 dagen, maar ik wist destijds niet dat dat lang was. Mijn laatste ongi was extreem lang en de keer daarvoor was het slechts 2 dagen.
Ik hoor van sommige mensen dat ze slechts 2 of 3 dagen ongi hebben. Maar je kunt het natuurlijk eens navragen bij de huisarts.

Zit je erover te denken om richting de onderzoeken te gaan?

Wat betreft je vraag over Clomid, dat stimuleert het rijpen van het eitje, waarna de eisprong kan plaatsvinden. Althans, dat is wat ik heb begrepen, ik gebruik het niet.
Mila

Posting Freak

11-01-2010 13:37
Zo hij heeft gebeld.. en hij zei dat de menstruatie nu anders was dan anders, door de provera. De provera zorgt voor een andere menstruatie! volgende week heb ik dan die echo en als ik dan nog niet schoon ben, wachten we nog 1,5 week en gaan we nog een keer kijken en als ik dan wederom niet schoon ben, gaan ze de cystus (volgens hem waren het cystus) operatief verwijderen! .. kunnen ze gelijk een HSG doen
Ik vroeg hem of dit vaker voor kwam of dat ik weer eens de enige was, maar dat heeft hij vaker gezien en al helemaal bij zo'n grote stimulatie als wat ik nu heb gehad.
tweety1982

Unregistered

11-01-2010 14:26
heey epat jij ook hier Smile haaaaaaaaaai

sylvia gelukkig hoort het erbij, hopen dat je snel schoon bent en je aan de hsg kan beginnen! toi toi
epat

Posting Freak

11-01-2010 15:24
Hahaha. Ja vond het wel een topic waar ik me ook aan kon toevoegen. Gezellig :-)
Maar thuis nog geen internet (hopelijk vanavond), dus ik spiek nu nog even op het werk. Morgen zit er weer iemand naast me aan het bureau, dus dan zal het weer minder kijken op het forum worden.
tweety1982

Unregistered

11-01-2010 15:29
haha ok, moet kunnen toch ff op werk ff kijken, als je je werk daarnaast goed doet waarom niet Smile
eefie1985

Senior Member

12-01-2010 21:14
@tweety jeetje misselijk hoop dat dat goed nieuws gaat brengen!! Wink
Ja ik vind je echt mooi zingen! ja ik heb ook hyves ik zal me bij je aanmlden!

Ik kom wel regelmatig in spijk heb daar vienden wonen erg leuke stad!
tweety1982

Unregistered

12-01-2010 21:19
lief dank je wel Smile voeg me maar toe Smile nou als je behoefde heb aan real life ondersteunging met lotgenoot ....dan roep je maar Smile gezellig Smile
was vandaag wel weer misselijk en moe maar ja zal wel niets zijn
manu

Senior Member

13-01-2010 12:23
@maal. Ik ben januari 2008 gestopt met de pil, had toen periodes van ong. 42 dagen. De dokter zei dat het geen aanwijzing was dat zwanger worden lastiger zou zijn (behalve dat het langer duurt, aangezien je minder kansen hebt per jaar) Maar na een aantal periodes werd ik niet meer ongesteld, toen dat 2 maanden was, naar de dokter gegaan, in de hoop dat ik een men.opwekker zou krijgen, zodat ik weer opnieuw kon beginnen. Hij wou dat ik eerst langs een gyn. zou gaan.

Ik belde het zh voor een afspraak en dat was gelijk bij de fertilitetsafdeling, ik dacht eigenlijk dat ze een foutje maakte, want toen we op de intake konden komen, waren we 9 maanden bezig. We kregen gelijk heel de rimbam (vragenformulier, bloedonderzoek, inwendige echo en zaadonderzoek) Daar kwam niets uit, dus konden we kiezen of we niets zouden doen, of dat ik clomid zou krijgen (en daardoor een korte periode van ong.30 dagen)

Ik zit nu dus aan de Clomid, ik vrees alleen dat ik last heb van bijwerkingen. Ik had afgelopen vrijdag de 5e pil en ben sindsdien draaierig en duizelig, zit nu dan ook ziek thuis. Ik hoop dat het toevallig zo samenvalt, anders zal ik weer met de CIlomid moeten stoppen. Weet iemand of je nog last van de Clomid kan hebben, nadat je ze geslikt hebt? Ik moet vrijdag naar de gyn. voor een echo, dus dan zal ik het gelijk vragen
tweety1982

Unregistered

14-01-2010 07:27
heey Manu lastig zeg dat je zo last heb van de clomidSad idd even aangeven bij je gyn. hopelijk is er een oplossing.

zo bloed gaan prikken voor oesteren, prgosteren en HCG. ben benieuwd of alles goed is Smile vorige keer was mijn "eisprong" hormoon te laag maar de gyn dacht dat ze te vroeg na de eisprong geprikt hadden, dus hopelijk is mijn waarde nu wel goed, anders zou ik ook aan de medicatie moetenSad maar daar gaan we niet van uit.
Heb vandaag me eerte goede voornemen gedaan om ruim de tijd te nemen om op te staan, ben 6 uur opgestaan, uitgebreid douchen, met de hond lopen, ONM kijken met brood en thee en nu nog even me haar doen..kortom 1,5 uur de tijd nemen...laaste tijd bleef ik in bed tot 10 min voor ik weg moest, mijn hoofd werd steeds meer een chaos, en nu voelt het idd wel lekkerder om smorgens rustig op te staan, dusmischien dat iedereen gelijk heeft dat smorges op staan veel gezonder is dan haasten Smile

hier nog spannend nieuws?
manu

Senior Member

15-01-2010 10:07
Zucht, net naar de gyn. geweest. Ik zit nu op cd12, maar helaas nog geen groei. Maandag weer terug voor nog een echo. Gelukkig dacht de gyn. dat mijn duizeligheid niet door de Clomid kwam, dus daar kan ik gelukkig mee door.

Tweety1982, al uitslag gehad? Wat duurt wachten lang,he..
tweety1982

Unregistered

15-01-2010 10:21
jeetje manu, maar gelukkig betreft die clomid, en geen nood mijn ei komt ook pas dag 19 en heb toch mooie cyclus van 30-33 dagen. dus geen nood meis!
dreams

Unregistered

15-01-2010 10:42
Halloo dames,
Ik ben ook al bijna een jaar bezig. ben in maart gestopt met de pil
en ik heb ook een onregelmatige cyclus

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest, die heeft me doorverwezen naar t ziekenhuis om bloed te prikken of ik infecties heb opgelopen of niet. > chlamydia trachomatis

Hebben jullie dit ook gehad?
pas na de resultaten wilt hij een inwendig onderzoek en zaadonderzoek
dat wordt lang wachten zo te zien.
manu

Senior Member

15-01-2010 12:11
@dreams: ja, hoort bij standaard onderzoek. Van chlamidia merk je namelijk vaak niet dat je dat hebt en het kan onvruchtbaarheid veroorzaken.
Lang wachten hangt van ziekenhuis af, kan soms toch snel gaan. Ik hoop voor je dat de test negatief is (als je het altijd veilig hebt gedaan, waarschijnlijk wel) en dat je snel terecht kan. Welkom bj de club van de mmm (medische malle molen)
dreams

Unregistered

15-01-2010 13:58
@manu als het standaard is vind ik het wel oke. het is een seksueel overdraagbare aandoening lees ik nu. Maar ja, ik heb het alleen maar met mijn man gedaan. en hij alleen maar met mij o% kans dus.

Hoe ziet zon inwendig onderzoek er eigenlijk uit. Doet het pijn?
Ik zou me heel ongemakkelijk voelen zo half naakt, benen wijd. Maar het is voor het goede doel natuurlijk Smile

Ik hoop dat wij allemaal, zo snel mogelijk '2 streepjes' zien staan Smile
tweety1982

Unregistered

15-01-2010 16:51
hoop ik ook meid
en wen maar aan met je benen wijd bloot liggen, zo ga je straks ook je wondertje begroeten Smile
Bati

Posting Freak

15-01-2010 18:37
dreams schreef:@manu als het standaard is vind ik het wel oke. het is een seksueel overdraagbare aandoening lees ik nu. Maar ja, ik heb het alleen maar met mijn man gedaan. en hij alleen maar met mij o% kans dus.

Hoe ziet zon inwendig onderzoek er eigenlijk uit. Doet het pijn?
Ik zou me heel ongemakkelijk voelen zo half naakt, benen wijd. Maar het is voor het goede doel natuurlijk Smile

Ik hoop dat wij allemaal, zo snel mogelijk '2 streepjes' zien staan Smile

* INBREKEN *

sorry las ff over je onderzoek. Inwendig onderzoek van chlamidia doen ze met een wattenstaaf. Alleen doen ze dit met behulp van een eendenbek. Maar echt niet pijnlijk. Als t goed is voel je er niks van!

* INBREKER IS WEER WEG *
huisvrouw42

Posting Freak

Topics: 2
15-01-2010 19:48
hey meiden...

Zag dit topic, en moest ff reageren..

Ik ben in 2006 al gestopt met de pil.. in oktober 2007 echt serieus begonnen met temperaturen en ovu testen.. in november 2008 zwanger geraakt. in januari een MA gehad.. Was toen dus al even bezig (in totaal 2.5 jaar).. daarna gelijk weer gaan proberen en heeft weer een jaar geduurt, maar nu ben ik weer zwanger en alles lijkt goed te gaan! Heb nooit testen (behalve chlamydia) gehad, omdat ze pas na 1 jaar echt klussen wilde gaan testen, en als je eenmaal zwanger bent geraakt, ook al wordt het een MK, gaat het jaar weer opnieuw tellen.. Wij zouden dus in januari 2009 en januari 2010 beginnen met testen, en elke keer de maand daarvoor zwanger!

Dus meiden, gewoon moed houden en vooral lol blijven houden in het klussen.. en hoe moeilijk het ook klinkt, proberen er niet te veel mee bezig te zijn!

Ik ben er echt heel veel mee bezig geweest, en de keren dat het raak was was net in de maanden dat ik er minder mee bezig was!

Echt, ga voor jullie duimen dat jullie ook snel zwanger zijn!

liefs
josje77

Unregistered

15-01-2010 19:58
Nou hier ook al sinds begin dec 2008 bezig en in de medische molen.

Gister te horen gekregen dat ik dus niet reageer op de clomid 100 en dus nog 1x 150 gaan proberen. Reageer ik daar ook niet op, wat zal blijken na de bloedonderzoeken, moet ik of zelf gaan spuiten of operatief.
Geen idee wat ik daarvan moet verwachten, maar was van dat nieuws behoorlijk van slag en verdrietig.....
Hopelijk wordt ons allemaal komend jaar een wondertje gegund
tweety1982

Unregistered

15-01-2010 20:16
heey Josje wat vervelend nieuws zegSad kan me voorstellen dat je van streek raakte. ik hoop echt dat je snel zwanger mag raken op die ene speciale manier.. ******

en huisvrouw jouw verhaal ken ik idd en vind het verbazend wekkend, echt heel leuk om te lezen Smile ben heel blij voor je en je bent zeker ons grote voorbeeld. en er mee bezig zijn, ja das best lastig..als ik persoonlijk naar mezelf kijk ik zoek veel afleiding maar heb toch de behoefde om er aan te denken of te fantaseren, maar ik ben niet meer zo dat ik bij ieder steekje denk dat ik zwanger ben, en bij ieder NOD denk ik wel van nou ja deze maand niet volgende weer kans, en denk dat dat al heel veel scheelt.

zit bijna tegen mijn uitgerekende datum aan Sad feb 2010, maar ja tis niet anders, ik heb dan nog wel 2 NOD's daarvoor maar ga niet vanuit dat die raak zijn, dus ik probeer mezelf voor te houden dat verhaal wat huisvrouw zegt, ooit komt onze tijd wel!
Vandaag was mijn man thuis en vertelde dat hij bij een klant was die 2 kinderen heeft, van 5 maanden en van 1,5 jaar, en hij vertelde dat die vrouw er 3!! jaar over gedaan heeft bij de eerste, en de tweede kwam vanzelf, zij is jaar of 33. dus ja hoe lang het ook duurt, ook na 3 jaar kan je nog twee geweldige kinderen hebben, die vrouw had waarschijnlijk 3 jaar geleden. nooit gedacht ooit zwanger te raken, en nu is haar oudste al 1,5 jaar Smile
maal

Posting Freak

15-01-2010 21:10
josje77 schreef:Nou hier ook al sinds begin dec 2008 bezig en in de medische molen.

Gister te horen gekregen dat ik dus niet reageer op de clomid 100 en dus nog 1x 150 gaan proberen. Reageer ik daar ook niet op, wat zal blijken na de bloedonderzoeken, moet ik of zelf gaan spuiten of operatief.
Geen idee wat ik daarvan moet verwachten, maar was van dat nieuws behoorlijk van slag en verdrietig.....

hey josje zit je ook al sinds dec 2008 in de mmm wat was bij jou de reden datje daarin bent gerold??? ik ben ook gestopt in dec 2008 maar heb niet egt een reden gehad om naar de dokter te stappen, ik vind het dus wel erg interesant om te horen hoe het bij anderen gaat

wel ontzettend kut,, ik hoop ook dat je het volgende jaar een mooi klein hummeltje mag dragen op welke manier dan ook als het maar lukt!!!!
liefs maal
josje77

Unregistered

15-01-2010 21:38
maal schreef:
josje77 schreef:Nou hier ook al sinds begin dec 2008 bezig en in de medische molen.

hey josje zit je ook al sinds dec 2008 in de mmm wat was bij jou de reden datje daarin bent gerold??? ik ben ook gestopt in dec 2008 maar heb niet egt een reden gehad om naar de dokter te stappen, ik vind het dus wel erg interesant om te horen hoe het bij anderen gaat

wel ontzettend kut,, ik hoop ook dat je het volgende jaar een mooi klein hummeltje mag dragen op welke manier dan ook als het maar lukt!!!!
liefs maal

Ik zit sinds juli 08 in de mmm, kwam omdat ik vanf eind nov tot juli nog maar 1 keer een ongi had gehad maar wel veel last van mijn buik. M'n huisarts stuurde me al snel door , na enkele onderzoeken, door naar de gyn.
Daar bleek dat ik duidelijk PCOS heb, waarbij mijn schildklier nauwlettend in de gaten wordt gehouden omdat ik hier al vanaf mijn 20e last van heb (langzaam werkend maar wel goed afgesteld op medicatie).
Tot nu toe heb ik dus wrsl nog maar 2 of hoogyit 3 keer een eisprong gehad en tja dan is zwanger worden wel errug lastig.
maal

Posting Freak

15-01-2010 22:04
ja das dan zeker lastig wat klote zeg!!

hoop voor je dat de verhoogde clomid dan maar gaat werken en je niet die andere ingrepen nodig hebt!!!
Heel veel sterkte in dit process!!!
liefs maal
tweety1982

Unregistered

16-01-2010 08:50
laten we idd hopen voor je Josje, want dit is niets, gelukkig zijn er veel middelen om te helpen zodat jij hopelijk ook gewoon een kindje krijgt!

hier is mijn temp ineens 0,6 gedaald, wel heel exstreem maar dan ga i gewoon ongi worden..even baalde ik weer hoor....alweer ronde 6! terwijl ik voor mijn MK zo snel zwanger was, en iedereen op het forum MK is binnen 5 maanden weer zwanger, op 1 pf 2 uitzonderingen, waaronder ik.
dus ja ergens ga ik dan wel weer denken..waarom ik? Wat is er mis...maar ja ander zijds..mijn man heeft al bewezen dat hij zwanger kan maken, dus dat is probleem niet, ik kan zwanger worden, me ..nu alleen maandag kijken of mijn eisprong hormoon goed werkt, das enige wat nog niet bewezen is dat er genoeg hormoon is..daarvoor ben ik weer geprikt op oesterron en progosteren..en dan die HCG. dus ja ik mag van mezelf ook niet treuren alleen vraag me toch af waarom ik nou juist die ene ben waardoor het zolang duurt....was ik de eerste maanden na de MK mischien te fixeerd en dat ik nu wat relaxer ben....tja who knows Sad
snippie

Unregistered

16-01-2010 08:58
Ik breek even in!

Ik wil alle meiden een dikke knuffel gevenen
echt dames onze tijd komt zeker!!
KNUF
tweety1982

Unregistered

16-01-2010 09:13
dank je wel snippie. wens jou ook heel veel positiviteit ( is dat een woord hahah) met de terug plaatsing..en idd onze tijd komt ook nog...
fijn weekend!!!
snippie

Unregistered

16-01-2010 09:23
tanx zie me onderschrift!
mijn man en ik denken positiefBig Grin!al vanaf het begin van ICSI hebben we een gevoel over de tweede tp!
knuf
tweety1982

Unregistered

16-01-2010 09:30
ja idd dat zei je ja, hopelijk is gevoel goed!!!

ik zei tegen mijn man dat ik ongi ging worden zei ie...o dus is weer niet gelukt....tja we zullen eens een keer iets mee hebben...haha hij begint het nu ook zat te worden dat het na de MK zo lang duurt. maar ja tis niet anders..je moet de gyn ook maar vertrouwen want je weet nooit of alles goed is daar binnen in...soms heb ik momenten dat ik denk dat het allemal niet meer werkt maar dat de gyn me steeds afscheept. want elke keer zit ik daar maar 5 min binnen en loop ik weer weg met een bloedtest in me handjes, net alsof hij denk...zo zij blij ik er vanaf.....ik geef het toch aug en dan ben ik en jaar bezig na de MK, en dan wil ik ook echt verder onderzoeken..vind 6 maanden erg lang als je weet dat ik vorige keer in ronde 3 NA stoppen met pil zwanger was, terwijl ronde 2 niet eens mee telde, dus eigenlijk de 2e stop maand dat we probeerden hup zwanger..en nu?...nou ja hopeijl is de gyn wel betrouwbaar.
manu

Senior Member

16-01-2010 19:43
@huisvrouw42: fijn om te lezen! Is wel weer hoopgevend.

@tweety: houd vol meid, en hoewel sommige gyn. echte botterikken zijn en je nogal het gevoel gev en dat je maar vooral niet te veel moet vragen en weer snel verder met de volgenden (hoe het dan komt dat die spreekuren altijd uitlopen: ik had pas een afspraak om 8:40 en de gyn. komt lekker op zn gemak om iets over half negen aanlopen en dan blijken er nog 2 mensen voor te zitten, die begint dus gewoon veel te laat) Maar goed, ook al zijn het niet altijd de aardigste, je kan er toch wel van uit gaan dat de gyn. betrouwbaar is.

@dreams: zo? inwendig onderzoek is inderdaad niet echt fijn, vooral het gaan liggen en spreiden is niet fijn. Maar als je het een aantal keer gedaan hebt, went het wel. Het onderzoek zelf doet (als het goed is) geen pijn. Er wordt een staaf(diameter ca. 2 cm) ingebracht (met glijmiddel, dus als je je ontspant doet het geen pijn) en dan kunnen ze de echo doen. Eigenlijk is het zo gepiept, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken!
manu

Senior Member

16-01-2010 19:44
Nog een tip: doe bij onderzoek iets van een lange blouse aan, voel je je niet zo in je nakie staan!
huisvrouw42

Posting Freak

Topics: 2
16-01-2010 19:46
Oh snippie, wat ben je toch weer lief voor iedereen!! ook een dikke knuf voor jou!!

liefs
tweety1982

Unregistered

16-01-2010 23:31
ja manu idd moet hem vertrouwen, hier trouwens nog geen ongi he..ongi gevoel is ook weg, heb wat druppels bruin bloed af en toe maar meer ook niet. wel raar soort lichte buipijn en steekjes, steekende buikpijn..vandaag ook goed hoofdpijn en geen eetlust, ongi zal morgen wel doorkomen.
eefie1985

Senior Member

22-01-2010 10:12
Hallo meiden!
Sorry is weer even een tijdje geleden!! Ik was even niet zo lekker in me vel zenuwachtigvoor je uitlagen van vandaag!

Nou ik heb ze net gekregen en in mijn bloed was er niets te vinden, maar het zaad van mijn vriend was helaas traag,
gelukkig hebben we een 2 e afspraak voor hem en gaan ze het nog een keertje bekijken,want kan zomaar toch nog goed zijn! Wink

En gaan ze verdere onderzoeken doen bij hem en mij? Iemnad ervaring met 2 e onderzoeken!

@tweety gelukkig was je bloetest ok hoe was je uitstijkje???
Deniseb

Member

22-01-2010 10:14
Ik ga nu al naar ronde 16!

Gelukkig word woensdag het sperma van mijn vriend onderzocht!
Vind het erg spannend en ben ook wel zenuwachtig haha.
epat

Posting Freak

22-01-2010 10:21
Wij krijgen maandag op onze 2e afspraak met de gyn de uitslagen van bloedprikken en van sperma onderzoek. Ben benieuwd. Mijn man vindt het toch wel een beetje eng om de uitslag van zijn sperma onderzoek te krijgen, al is hij momenteel zeker niet de reden dat het bij ons niet lukt. Zo lang ik geen eisprong heb gaat het niet werken. Dus ik vind het spannend worden!
tweety1982

Unregistered

22-01-2010 10:24
Heey jammer deniseb, maar gelukkig wel verder onderzoek. kan me voorstelen dat je zenuwachtig ben..succes!!

Eef: gelukkig was je bloed goed, en nu maar hopen dat je man zijn zaad wel goed genoeg is. Zorgen dat je ruim voor je ei dus goed klust, dat hij alle tijd heeft om te zwemmen..zo werkt dat toch of niet?
helaas heb ik geen ervaring met 2e onderzoeken, sorry

Ik heb geen uitstrijkje gehad, alleen bloed onderzoeken

Epat nogmaals hoop echt dat het goede uitslagen zijn!!!
eefie1985

Senior Member

22-01-2010 10:30
ohw oeps ik dacht dat je dat naar mij had gestuurd op hyves :oops: sorry!!

Ja het is te hopen dat het de 2 e keer beter gaat uitkomen! Gelukkig is je bloed oke zie ik in je onderschrift al een opluchting meer Wink

epat ik ga voor jullie duimen.

deniseb, mijn vriend had dat ook, is helemaal normaal succes!!
Deniseb

Member

22-01-2010 10:31
Dank jullie wel Smile
tweety1982

Unregistered

23-01-2010 10:44
heey geeft toch niet eeffie Smile hih

wat is het stil hier trouwens Smile haha

moet binnekort klussen, maar heb helemaal geen zin, ik wijs me man steeds af :oops: ...maar ja nog weekje en dat moet ik echt beginnen hahaha
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
23-01-2010 11:50
waarom heb je geen zin?
tweety1982

Unregistered

23-01-2010 12:04
weet niet heb vaak gen zin om te vrijen hoor Smile daarom word ik zo gek van dat gemoet vrijen
manu

Senior Member

24-01-2010 12:02
Wat bij ons wel werkt: verschil in moet en wil seks. Misschien een beetje gek maar op de moet-dagen houden we het "zakelijk", dus niet geforceerd romantisch. Wij vinden het zo wel fijn, omdat ik dan meer zin heb als het niet moet. Misschien ook iets voor jullie.

Ik had gisteren een zere buik, dus ik denk dat mn ei gesprongen is, NOD dan 6 februari. Nog twee weken wachten, het lijkt wel een eeuwigheid!
tweety1982

Unregistered

24-01-2010 17:08
heey manu ja erg he dat wachten, hoop dat het waard is!!!

idd niet romantisch doen helpt het beste alleen vind mijn man dat wel jammer als ik niet romnatisch bent, maar ik probeer meestal in de stemming te komen door spannend verhaal te lezen ofzo..helaas heb ik na 3,5 jaar samen niet meer dat..oja ik wil ..gevoel haha..zal wel aan mij liggen...
maar bedankt voor de tip
en k hoop voor je 6 feb

ik heb en keyboard gekocht dus hoop dat ik daar even al mijn ziel en zaligheid van het zingen&piano spelen in kan gooien en het zwanger worden dan minder druk heeft Smile
eefie1985

Senior Member

25-01-2010 08:34
Cry Cry Cry ronde 12 alweer Cry Cry Cry maar goed ik had ook bijna niet anders verwacht!!

Voel me eigen zo klote, ik wil niwt meer wachten en waarchijnlijk moet ik nog veel langer wachten, weer naar de gyn en wachten,wachten,wachten..... en duimen op een betere uitslag!!!!

Sorry meiden moest ik even kwijt maar zit er zo doorheen.
epat

Posting Freak

25-01-2010 08:49
manu schreef:Wat bij ons wel werkt: verschil in moet en wil seks. Misschien een beetje gek maar op de moet-dagen houden we het "zakelijk", dus niet geforceerd romantisch. Wij vinden het zo wel fijn, omdat ik dan meer zin heb als het niet moet. Misschien ook iets voor jullie.
Hé dit klinkt wel heel bekend Wink Mijn man en ik doen dat af en toe ook, even "zakelijk". Dan houden we het dus kort, tuurlijk hebben we er dan wel plezier in, maar dan maken we het niet te langdradig, geen gedoe zoals hij het zegt Wink Als we echt geen zin hebben doen we het natuurlijk niet!
tweety1982

Unregistered

25-01-2010 10:15
Heey eef jeetje zeg, wat klote..kan me voorstellen dat je er even doorheen zit, tis ook zo klote als je door de HA en gyn ook weer op wachtbankje gezet word...nou knufff....
Hoop zo dat je binnekort geholpen word, want zo is toch ook niets. Je moet maar zo denken, als klinkt dat nu niet wat je horen wil, maar als je eenmaal bij de gyn loopt gan ze je helpen, helaas is dat wel even wachten maar dan kom je steeds dichtbij en geruststellend gevoel of hulp..en mischien als je je daar aan over geeft, dat het toch nog goed komt zonder hulp...************ sterkte meid....heel veel liefs!
eefie1985

Senior Member

25-01-2010 20:41
@tweety,

Bedankt voor je lieve woorden echt waar DOET ME GOED!!

En ja het is ook zo nu zitten we in mmm, maar we komen nu wel steeds dichterbij!!
Maar zag het gewoon allemaal niet meer zitten, ik ga mezelf weer even bij elkaar rapen :roll:

liefs eef.
maal

Posting Freak

26-01-2010 11:44
Heey Eef. Sinds wanneer zit je in de mmm en wat was de reden dat je stappen hebt ondernomen ik zit nu in ronde 14 en heb 1 feb afspraak bij gyno ook maar is de kinderwens aansnijden....... Kan me Zoo voorztellen hoe je je voelt af en toe kan k r niets aan doen dat k denk Miss is n kindje niet weggelegd voor ons maar denk dat iedereen t wel denk op n punt!!! Vooral ook o
dat dan opeens in je buurt allemaal meisjes door n neuskus ongewenst zwanger worde! Me schoonbroer zei laatst we gaan aan kinderen beginnen ik denk begin jij maar lekker wanneer je ze krijgt heb je toch niet in de hand (hij weet t niet van ons) zucht naja Eef eens gaan wij hele mooie kindjes dragen!!!!! Hoe gaat t verder bij allemaal ?? Ik op t werk maar n beetje te internetten! Fijne dag liefs maal
Tuttebel

Unregistered

28-01-2010 13:36
Hallo dames,

Ik kom hier ook eens kijken. Vorig jaar februari ben ik gestopt met de pil en sindsdien een redelijk onregelmatige cyclus. Ben gister voor het eerst begonnen met ovu testen. Hoop dat ik daar wat aan heb. Mijn vriend en ik willen nu toch echt wel dat er een kleintje bij komt, we worden behoorlijk ongeduldig.
Ik zie zelf heel erg op tegen de mmm en wil het daarom eerst nog even met ovu testen proberen, maar vind het wel erg moeilijk. Ik probeer er niet aan te denken, maar wat als het nou niet lukt op de natuurlijke manier... Sad
epat

Posting Freak

28-01-2010 13:46
@tuttebel
We willen allemaal uiteraard het liefst dat het lukt op de natuurlijke manier. Maar als dat niet zo is, dan is het eigenlijk toch best wel mooi dat het tegenwoordig mogelijk is om met wat extra hulp dan misschien toch een wondertje te krijgen!

Ik hoop voor jullie dat je duidelijkheid krijgt door de ovulatietesten! Kan me voorstellen dat je tegen de mmm op ziet, maar misschien valt het heel erg mee! Succes met de ovulatietesten!
Tuttebel

Unregistered

28-01-2010 15:48
Ja, dat willen we natuurlijk allemaal. Ik denk dat ik langzaam eraan moet gaan geloven om hulp in te schakelen, maar het toegeven daaraan vind ik lastig. Weet ook gewoon niet wat me dan te wachten staat, dat is het ook een beetje, het onbekende!

Dank je wel in ieder geval.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave