Zwanger Worden .NU forum [Archief] Mama zijn Forum clubje moeders Forum clubje voor ALLE mama's!!

Forum clubje voor ALLE mama's!!
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
04-01-2010 19:49
Ik vind het persoonlijk heel jammer dat we allemaal eigen forumpjes hebben en we elkaar daardoor nooit spreken of om advies kunnen vragen! Ik zou het leuk vinden om naast die kleine eigen clubjes dit onderwerp te gebruiken om lekker met alle mama's van alle maanden/ jaren te kletsen! Hopelijk vinden jullie dat ook dus...brand los Big Grin
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
04-01-2010 20:28
Goed idee!!!
Zie ik het goed dat je aan het proberen bent voor een tweede???? Heel veel succes...

x
karin26

Posting Freak

Topics: 30
04-01-2010 20:38
Jeetje Vickypeg, wat een super idee van jou.

Ik kom ook lekker hier meekletsen.

Misschien leuk om dan ook meteen een voorstel ronde te doen???

Nou ik begin wel.

Ik ben Karin, 29 jaar en getrouwd. Samen hebben we een dochter genaamd Janneke.
Janneke wordt volgende maand 2 jaar oud.

Nou dit was het :mrgreen:
french

Posting Freak

Topics: 19
04-01-2010 20:49
Wat een leuk idee, veel tips uitwisselen Wink

Ik ben 26 jaar en mijn mannetje 29 jaar, samen hebben we een zoontje Niek
van 8 maanden.
maha

Senior Member

Topics: 0
04-01-2010 20:56
Jaaaaaaaaaaaa dit is een leuk topic! Ik ben maha...28 jaar! Mijn man is 30...we hebben een zoontje van bijna 1,5 en de tweede is onderweg!

Liefs maha
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
04-01-2010 21:19
Hallo mama,s ik kom ook ffie,s invallen... ben moeders van 2 kinderen nu 14 jaar en 8 jaar..
ook 2 sterretjes om ons heen.. en hopen dat in 2010 een mooi wondertje mag komen...
mijn vriend heeft geen kinderen...
Sanel

Posting Freak

Topics: 39
04-01-2010 21:21
Gezellie!!!Dan meldt ik me ook maar.

Ik ben 27 en me vriend 25. We hebben samen een dochter van 7,5 maand en we zijn druk aan het klussen voor een tweede!! Dit wordt de eerste ronde en ik kan bijna testen!!
Vickypreg

Posting Freak

04-01-2010 21:39
Joepie ik vind het nu al leuk Big Grin

Zal mezelf dan ook ff voorstellen he, ben Vickypreg net 27 en mama van een zoontje van bijna 14 maanden. Bezig voor de 2de idd (goed gezien tinkerbell) en hopelijk is het deze maand gelukt maar dat moeten we maar weer afwachten natuurlijk!

@Jamilah, kan jij als moderator wijzigingen in de titel aanbrengen? Ik heb form opgeschreven ipv forum :oops:
Vickypreg

Posting Freak

04-01-2010 21:43
Ik wacht in spanning af Wink Big Grin
Syl

Posting Freak

Topics: 50
04-01-2010 21:48
Hai!

Mijn naam is Syl en ben 35 jaar. In oktober 2009 ben ik getrouwd met de liefde van mijn leven en hij is 32 jaar. Samen hebben we een zoontje Tygo die nu bijna 21 maanden is.

Groetjes!
Tinkerbell79

Posting Freak

04-01-2010 21:49
Ik ben dus Tinkerbell. Ik ben 30 jaar en mijn man (we zijn vorig jaar 12 juni getrouwd toen ik 19 weken zwanger was) is 31 jaar. We hebben een dochter van 2 maanden, genaamd Mik. En een tweede...nou voorlopig even niet ;-)

Sanel en Vicky...heel veel succes met zwanger worden Smile
riannetje

Posting Freak

Topics: 10
04-01-2010 21:54
Ik ben riannetje en ik word zaterdag 29! En mijn vriend word woe 32. We hebben samen een dochter Rosalie die aanstaande donderdag 8 weken is. ( volgen jullie het nog?? Big Grin Wink )

Leuk idd dit topic!!
leeuwinnetje

Posting Freak

Topics: 4
04-01-2010 22:10
Wat ene leuk idee! Smile
Ik ben 28 jaar, mijn man is 30 jaar en we hebben een tweeling (Esmee en Gwen) van 3 maanden!
Vickypreg

Posting Freak

04-01-2010 22:12
@leeuwinnetje, wat leuk een tweeling! Wel ff aanpoten zeker? Leek mij altijd zo leuk een tweeling, maar 1 heb ik handen al vol aan hoor haha laat staan 2 tegelijk! Respect!
Snow

Unregistered

04-01-2010 22:15
Ik ben regenboog, 24 jaar en ruim 3 jaar getrouwd met mijn lieve man (25 jr)
Ons lieve meisje is 14 weken geleden geboren en heet Femke.
sofietje

Posting Freak

Topics: 9
05-01-2010 00:26
Wat een goed idee Vickypreg!

Dan zal ik me hier ook maar even voorstellen...
Ik ben 27 jaar oud, 4 jaar getrouwd met m'n mannetje (34jr), we hebben zoals je aan m'n banner kunt zien een zoon en een dochter.

En nu ga ik gauw m'n bedje in, over een paar uurtjes heeft dochterlief me weer nodig Wink
brusje

Unregistered

05-01-2010 09:49
sofietje..komt je dochter nog snachts? hoe laat ongeveer?

Ik doe ook mee ben 28, getrouwd (man 34) en mama van Kyan (over 3 weken 5jaar) en Yma nu ruim 5 weken oud!
jannie

Posting Freak

05-01-2010 12:25
Ooooo, gezellig!! Big Grin

Ik ben Jannie, ik ben 33 en mijn vriend is 41. We hebben een zoontje, Joep, van ruim een jaar oud. En er is een tweede op komst! Morgen de termijnecho, dus dat vind ik erg spannend!!

Vanmiddag ga ik met Joep naar het babylab, van de universiteit. Dan zijn we daar een uurtje en dan speelt hij met iets of kijkt naar een filmpje ofzo, en dan kijken ze naar zijn reactie ed. voor hun onderzoek. De meeste babies vinden dat wel leuk (een vriendin van mij doet er ook aan mee), en na afloop mag je dan een speeltje of een boekje kiezen, als beloning. Ben benieuwd hoe dat is. Heeft iemand zoiets al wel eens gedaan??
Tinkerbell79

Posting Freak

05-01-2010 12:37
jannie, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
ben benieuwd hoe het gaat met het onderzoek, altijd wel goed toch??
leeuwinnetje

Posting Freak

05-01-2010 13:51
Gefeliciteerd jannie!!
Succes morgen!
sofietje

Posting Freak

Topics: 9
05-01-2010 14:08
brusje schreef:sofietje..komt je dochter nog snachts? hoe laat ongeveer?

Meestal geef ik haar de laatste voeding als ik naar bed ga, en dan komt ze vaak ergens tussen 4-5 uur weer, en dan tussen 8-9 uur. Za/zo nacht kwam ze om de 2,5-3 uur, dat was dus een nachtje met weinig slaap :roll:

@Jannie: gefeliciteerd!
karin26

Posting Freak

05-01-2010 15:06
@Brusje, wat een kei mooie namen heb je voor je kinders!!!!

@Jannie, ben benieuwd hoe het je is vergaan, of anders gezegd Joep :mrgreen: met de onderzoek.

Nou hier lekker gewerkt. Morgen maar 4 uurtjes en dan zondag weer...Janneke ligt nog lekker te slapen.
Wel ff lekker, ben kei kapot. We waren maar met ons tweetjes en 10 karren met bestelling weggewerkt en ondertussen nog klanten helpen, snacks bakken etc etc...
Morgen ben ik dus lekker om 12 uur al klaar met werken. Dus als ik thuiskom dan ga ik nog ff aan de poets en dan kan ik om 16 uur Janneke weer halen..
riannetje

Posting Freak

05-01-2010 17:28
Hier ben ik ook weer even!! Tjonge ik moet nu in veel topics wat typen zeg!! Big Grin Wink

Heb vanmiddag een portret foto laten maken van Rosalie en mij. Mijn vriend is morgen jarig en vond het wel een leuk kado. Wilde er ook nog 1 van Rosalie alleen maar omdat ze nog zo klein is ( bijna 8 weken) adviseerde ze om het niet te doen ivm de flitsen. Wel jammer maar ja..
brusje

Unregistered

05-01-2010 20:47
riannetje..leuk idee die foto!!

en karin..thanx..ben er zelf ook blij mee..Wink
french

Posting Freak

05-01-2010 21:04
Sofietje dat is ook zwaar dat je dochterje nog steeds komt zeg 's nachts !
Krijgt ze dan ook de fles ?
Vickypreg

Posting Freak

05-01-2010 21:07
@Jannie, waar is dat onderzoek precies voor dan? Kan je je daarvoor opgeven ofzo? Hoe voel je je verder?

@Rianne, leuk die foto's en gefeliciteerd alvast!! Ik vraag me af hoe erg die flitsen zijn, heb al honderden foto's gemaakt toen Dani pasgeboren was haha Big Grin

@jamilah en dan laat je ze hier ook zien natuurlijk Big Grin

@Sofietje, dat is idd weinig slaap ja! Komt ze nu nog vaker 's nachts omdat ze prematuur is of heeft dat er niks mee te maken? Dani heeft er ook lang over gedaan hoor daar niet van Confusedhock:
karin26

Posting Freak

05-01-2010 21:36
Volgens mij geeft Sofietje bv. Maar ik kan niet voor haar spreken natuurlijk...

Leuk idee trouwens die foto voor mannetje.
Alvast gefeliciteerd..

Nou hier dag twee van onze sonja menu. En manlief heeft het erg zwaar hahahahaha. Normaal 's ochtends 4 tot 6 sneeen brood, en vanmorgen maar twee crackers + een appel + een ontbijtkoek. Hij eet gelukkig niks extra's anders gaan die kilo's er nooit af hahahahaha Een voordeel we eten 's avonds veeeel beter.
Janneke was echt super lief vandaag, dus denk dat ze weer een sprongetje gemaakt heeft. Ze geeft nu ook soms al aan wanneer haar luier vol is hahahaha. Ik kreeg zomaar uit het niets drie kusjes en werd helemaal geknuffeld. Mmmm heerlijk.. Daar geniet je van toch dames????

Nou ik ga naar bed, ben helemaal gebroken....
susieq12

Posting Freak

Topics: 6
05-01-2010 21:39
zoooooooooooo ik doe ook mee

ik ben dus susie 27 (bijna 28) mijn man is 29 en ons wondertje heet Jesper en is 2.5 maand

Karin ik zit ook op dag 2 van het sonja menu.... heb wel zin in lekkere dingen nu hoor!
karin26

Posting Freak

05-01-2010 21:42
Welk boek doe je nu???
Ik ben weer bij 1 (heb ze bijna allemaal hahahahaha). Dus vandaag en gister niet veel soeps hahaha. Morgen witlof Sad en gister bloemkool. Ik eet het wel, maar vind het absoluut niet lekker. Janneke eet gewoon mee, en wonder boven wonder vond ze de bloemkool gisteren lekker. Of moet ik zeggen de jus hahahahahha.

Nou nu ga ik echt :mrgreen: :oops: :mrgreen:
susieq12

Posting Freak

05-01-2010 21:45
het bereik en behoud je ideale gewicht, en dan eet ik als avondeten wat meer omdat ik nog een beetje bv geef dus mag niet heel veel afvallen in een keer... ben het heel niet gewend dat lijnen haha Merk wel dat ik meer zin heb in een sigaret....
brusje

Unregistered

05-01-2010 21:52
o oke..vroeg me ook al af maar als sofietje bv geeft hoor je idd wel vaker dat ze snachts langer komen he..en was jekindje prematuur sofietje? en de bv wel gelukt? ow nieuwsgierig ben ik he!

hier geen sonja maar ben wel aan t opletten en minderen met eten! sonja werkt hier niet want man lieflust niks! dus ben beperkt in wat ik kan maken..
ik moet nog 8 kilo van de zwangerschap..en liefst voor mei, dan ga ik op vakantie..Wink
jannie

Posting Freak

05-01-2010 21:56
@karin: toch ga je goed met sonja!! hou vol! en je man ook! wat vindt hij ervan, dat ie meedoet? En slaap lekker, ga ik nu ook doen!
@susieq: ook succes!!

Toen Joep een paar maanden oud was, kreeg ik een brief van de universiteit Leiden, of ik mee wilde doen met mijn kindje aan een onderzoek, als dat zo uit zo komen. Daar heb ik positief op geantwoord, en vandaag was onze eerste keer! :mrgreen:
Het gaat om taalverwerving. Ze laten voor dit onderzoek een groep kinderen van 9 maanden en een groep kinderen van 12 maanden bepaalde klankencombinaties horen. Ze kijken tegelijkertijd naar een tv-scherm, waar dingetjes op te zien zijn, en met een camera nemen ze het kindje op. Het idee is dat een kind bepaalde klankencombinaties interessanter vindt dan andere, en dan dus geïnteresseerd naar het scherm kijkt. Zo onderzoeken ze hoe kinderen zich klanken aanleren.
Je bepaalt zelf of je aan dit onderzoek mee wil doen en je geeft aan op welke dag / tijdstip je zou kunnen - voor ons wel relaxed, want het is ook niet ver weg.
Joep vond het gezellig en vond het wel mooi, zo'n grote tv. Sommige kinderen houden het niet de volle 10 minuten vol, maar kruipen dan al op de grond rond bijv. :lol: , maar Joep vond het best.
Ook was er nog een knuffeltje dat heel interessant gebracht werd, met een bepaalde naam (Taas ofzo). Later in een filmpje komt dat knuffeltje dan ook weer voor, maar dan heet hij net anders (Traas??). En daar reageren die kindjes dan echt op - zo van, heee, dat klopt niet.
Al met al duurde het zo'n drie kwartier, met info en kopje thee erbij.
En Joep heeft nu voor het eerst een Dribbel-boekje echt zelf verdiend! Smile

Morgen E-day (= echo-dag!).
Vind het spannend, misschien ook omdat het dit keer zo snel raak was (1e ronde), de vorige keer duurde het veel langer (7e ronde).
karin26

Posting Freak

05-01-2010 21:59
Och jeetje maar 8 kilo hahahahahaha Peanuts toch???

Ik om eerlijk te zeggen, een kilootje of 40???? En zit dan helaas nog niet op mijn ideale gewicht. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Ik ben een echte emo eter. En na de bevalling van Janneke ben ik in het begin helemaal losgeslagen in het eten. Janneke moest 3 weken in het zkh blijven en ik werd ziek en wel naar huis gestuurd. Ik had een spoedkeizersnede en kon toen ik thuis was echt helemaal niks. Toen nog 2x op een dag 14 dagen lang op en neer naar het zkh. En toen Janneke eindelijk thuis was, is een week later mijn oma overleden, toen een paar weken later, mijn man met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Dus een echte kraamtijd heb ik helaas niet gehad. Ik weer dat er mensen zijn die het beroerder hebben dan ik. En dat ik nu in mijn handen mag knijpen dat ik een super gezonde dochter heb. Maar die gedachte had ik toen echt niet. Ik ben flink depri geweest en ben toen een kleine 20 kilo aangekomen :oops: :oops:

Nou dames nu ga ik echt, ben er morgenmiddag weer hahahahaha

@Jannie spannend morgen!!!
leeuwinnetje

Posting Freak

05-01-2010 22:16
@Jannie: wat ene goed iniatief dat onderzoek. Succes morgen!!

@karin: ik ben ook ee emo-eter, dus kan me ook wel voorstellen dat je in die periode veel hebt gegeten. hier hebben de meiden ook 5,5 week in het ziekenhuis gelegen, dus heb ook veel te veel gegeten. :oops: ik was al na 2 weken 12 kg kwijt, moet er nu ook nog 8 kg, maar die blijven er gewoon aanzitten, daar moet ik echt moeite voor gaan doen. probeer in ieder geval niet aan te komen en dat lukt aardig. Mijn moeder zegt 9 maanden ontzwangeren, misschien hier 7 maanden, want ben maar 7 maanden zwanger geweest. Er zijn al 3 maanden voorbij, ben benieuwd of ik die andere 4 maanden wel 8 kg kwijt raak. Wink
riannetje

Posting Freak

06-01-2010 09:01
Goedemorgen!!!!!!!

@jamilah: Haha maar het is zo gezellig hier!!
@susie: rook je weer of ben je nog steeds gestopt?? Ik ben nog steeds gestopt. Opzich gaat het heel goed, maar ik ben nog niet bij vrienden geweest die roken, dat lijkt me wel moeilijk. Om dan de verleiding te weerstaan. Als ik het volhou dan ben ik in maart een jaar gestopt!!

Mn vriend vond de foto erg leuk!! Ik had ook nog wat anders besteld maar dan via internet en dat was er nog niet gisteren. Hopelijk wel vandaag anders ga ik wel balen...
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
06-01-2010 09:16
Goeie morgen dames... hier de kids weer naar school.. vanmiddag ff shoppen... in de stad nijmegen lol..
met de kids... na het shoppen gaan we altijd ffie,s wa eten en drinken in de stad.. sooww leuk
en vanavond hebben we op het menu macaronie lol en die hebben we al klaar hier..
dus opwarmen en hup na binnen werken haha..
wens alle een fijne dag toe..
hugs en kiss nootje
brusje

Unregistered

06-01-2010 10:08
gezellie nootje..

en ja als je 40 af wilt vallen dan is 8 wel weinig ja :oops: ik ben ook niet dik ofzo hoor maja wat je neit had wil je liever ook neit hebben he..Wink meestal..
pff ik ga maar were naar boven..ze huilt..wil echt niet in dr bed slapen.. :roll:

Ik ga denk ik even schaatsen vanmiddag nouja Kyan..haha
french

Posting Freak

06-01-2010 10:09
Grappig zie wat overeenkomsten hier.
ook bezig met afvallen hier en dag gewoon opletten wat ik eet. Moet ook nog 8kg van
de zwangerschap kwijt. Gelukkig geen emo eter hier. Val juist af van stress. Dus mss weer
wat stress krijgen Wink Alhoewel heb mijn pakkie wel gehad voor een paar jaar !

En roken ohhh ik ben weer begonnen nadat ik ben gestopt met bv geven, ja slecht weet het !
Voor Niek zijn 1e verjaardag wil ik weer gestopt zijn.

Nootje veel plezier met shoppen !!
brusje

Unregistered

06-01-2010 11:43
hier ook geen emo eter hoor..ik viel de eerste 2 weken na de bevalling 15 kilo af..maar er zijn er weer 2 bijgekomen toen ik weer kon eten..Wink
en tja om er nou stress voor te krijgen idd..nee dan maar 8 kilo zwaarder..Wink
(ik ben zaterdag begonnen, weeg me zaterdags dus..maar vnmorgen toch ff gekeken..0,5 er af..hihi t gaat me ook wel goed af..neem 1 keer per dag wel iets lekkers..maar dan en klein dingetje..en als ik trek krijg neem ik een kaugompie..haha)

zonde dat je weer bent gaan roken!!
leeuwinnetje

Posting Freak

06-01-2010 12:12
Wat zonde french: dat je weer bent begonnen. Maar van ene verslaving afblijven is moeilijk.

Ik kan beter geen strees krijgen, want dan val ik echt niet af, dan ga ik juist eten. Wink Want als ik juist niet lekker in mijn vel zit, vind ik dat dan wel weer mag.

@nootje: veel plezier vanmiddag!!
karin26

Posting Freak

06-01-2010 12:53
Nee idd wat je nooit hebt gehad, dat moet weer weg hahahahah.
Ach die 65 kilo die ik woog op mijn 18de ga ik nooit meer redden. Maar vind het toch wel prettig als ik weer lekker mijn oude kleren aankan. Gelukkig ben ik wel zo verdeeld dat mensen niet goed aan mij zien dat ik errug zwaar ben.

Nou heb lekker gewerkt, en we mogen nu twee boterhammen. Ik heb me vanmorgen gewogen en ben in 2 dagen nu 1 kilo kwijt. Het is wel allemaal vocht hoor hahahahahaah. Maar dat maakt niet uit. Weg is weg..

Janneke is nu op het kdv, dus manlief en ik gaan saampjes ff de stad in (Nijmegen) dus misschien kom ik nootje wel tegen hahahaha. Ik ken haar niet, dus wel zullen elkaar vast voorbij lopen hahahahahah.

Nou ik ga lunchen..
french

Posting Freak

06-01-2010 13:02
Ja zonde het dat roken, vind ik zelf ook natuurlijk.
Tijdens de zwangerschap totaal geen moeite mee gehad, met bv geven ook niet.
Maar toen ik daarmee gestopt was nam ik een keer een hijsje van manlief en verkocht was ik weer :evil:
Dom dom.

Ik heb vanmorgen ook even op de weegschaal gestaan, ook ongeveer een kilo lichter. Maar zal idd
wel allemaal vocht zijn.

Kunnen we geen afval clubje topic maken haha :mrgreen:
french

Posting Freak

06-01-2010 13:04
Karin jij ook veel plezier met shoppen trouwens.
Winkelen is nu erggg leuk, overal opruiming.
Kan dan met tassen vol thuis komen haha :mrgreen: .
Ben 2 weken terug al geweest, dus ga maar niet heen voorlopig Wink
Tijger1

Unregistered

06-01-2010 13:49
ook ik meld mij hier.
ik ben 30 jaar, mijn vriend 35 en we hebben een zoontje robin en die is bijna 7 maanden.
voorlopig komt er hier nog geen tweede. op den duur wel hoor.

erg leuk dit topic!
Tijger1

Unregistered

06-01-2010 13:56
zie dat er hier veel meiden aan het afvallen zijn.
hier nog eentje.
ik wil vanaf volgende week weer het eerste boek van sonja bakker doen.
ben daar pas al 10 kilo mee afgevallen.
en wil er minimaal nog 10 kilo vanaf hebben.
Vickypreg

Posting Freak

06-01-2010 14:31
Knap hoor dat jullie zo hard bezig zijn om af te vallen. Hier niet, heb er eigenlijk ook nog niet echt de goede wil voor... Ben wel alles kwijt van voor de zwangerschap, maar zou voor mezelf nog wel 5 kilo kwijt willen. Heb een hekel aan sporten en honger hebben haha, slechte combi Wink

En shoppen, ik koop tegenwoordig alles alleen voor Dani, daar is het toch zo leuk om voor te shoppen. Vooral de mexx shop op internet, bij sale en kids kijken heerlijk! En heb net weer een leuk boekje voor hem gekocht, hij had namelijk nog niks :oops: haha, maar kan het gewoon niet laten!! Erg!
french

Posting Freak

06-01-2010 14:50
Hé Antoinet leuk dat je je hier ook meld :mrgreen:
Tjee ben je al 10kg ermee afgevallen zeg, wist wel dat je afgevallen was, maar 10 kg. You go girl haha.
Nog 10 kg te gaan dus, vind die 10kg die je al kwijt bent al ergggg goed !

Vicky ik shop ook meer voor Niek dan voor mezelf moet ik zeggen.
Mijn kledingkast kan nog wel wat extra gebruiken, maar ik wil dus eerst weer wat afvallen
en dan pas ik ook weer veel van mijn oude kleding hoop ik.
Tijger1

Unregistered

06-01-2010 15:06
french ik moet ook zeggen dat ik best trots op mij zelf ben dat ik al zoveel afgevallen ben.
maar wil er nog meer vanaf hebben. gaat ook lukken. ga gewoon heel veel wandelen met robin en de hond. en straks als robin op de fiets mee kan veel fietsen.
ben gelukkig in de decembermaand niets aangekomen. heb toen niet aan sonja gedaan.

ook ik koop bijna alleen maar kleren voor robin. koop voor mijzelf maar heel weinig, ook omdat ik nog wil afvallen, vind het dan zonde om allemaal nieuwe kleren te kopen
french

Posting Freak

06-01-2010 15:09
Daar mag je ook zeker trots op zijn zeg !!!!
Ja straks lekker fietsen, wil ik ook gaan doen. Alles op de fiets doen naar de winkel etc..
Tinkerbell79

Posting Freak

06-01-2010 15:25
10 kilo is idd erg knap antoinet!!

Een fiets...pff die heb ik niet eens erg he?? ben ook wel een beetje lui hoor :oops:
french

Posting Freak

06-01-2010 15:28
Tinkerbell79 schreef:10 kilo is idd erg knap antoinet!!

Een fiets...pff die heb ik niet eens erg he?? ben ook wel een beetje lui hoor :oops:

Nooit te laat om te kopen toch, Mik kan toch nog niet op de fiets.
Dus nog de tijd om 1 te kopen Wink

Hoe is het afgelopen bij je zus ?
Krijgen ze al schade etc.. vergoed. En zijn ze alweer bezig aan de opbouw ?
Tijger1

Unregistered

06-01-2010 15:30
geen fiets? ik vind het ramp dat ik nu de fiets niet kan pakken met robin. deed altijd wel veel op de fiets zelf.
kan deze maand ook mijn nieuwe fiets ophalen, moet even bellen wanneer ik hem wil ophalen. moet ik zo maar even doen, vergeet het de hele tijd. ben af en toe een erge zeef nog. pfft.

French inderdaad lekker op de fiets naar de winkel. maar ook zoals ik naar deventer naar de stad, moet daar nu altijd de auto voor pakken, en op de fiets is het denk ik 20 minuten.
wil hem denk ik ook wel eens meenemen als we een dagje naar mijn ouders toe gaan en dan lekker daar naar de kinderboerderij fietsen, naar de hertjes. hebben we helaas hier in het dorp niet.
Tinkerbell79

Posting Freak

06-01-2010 15:33
French, wat lief dat je het vraagt! Ze zijn begonnen met de plafonds overal eruit te halen (hebben een bungalow en dus echt OVERAL). vandaag zijn ze geloof ik begonnen met schoonmaken. Ze hebben al heel wat meubels uitgezocht, want alle meubels waren niet meer schoon te krijgen, dus hebben alles nieuw gekocht en ze krijgen alles verzekerd. Ze moeten dus nog weeeeken bij haar schoonouders logeren (geeeen leuke mensen). En mijn zus heeft volgens mij wel psychosomatische klachten (komt dan ook weer door haar etter van een man die geen reet uitvoert, sorry moest het even kwijt). Dus al met al, erg sneu...en het duurt nog wel ff....

en die fiets, dat komt wel goed, hahaha
french

Posting Freak

06-01-2010 15:35
Mss maar op de fiets naar het werk dan Antoinet Wink
Is voor mij een beetje te ver.
Maar ik fietste ook wel veel, mis dat nu ook.
Kan ik nog wel fietsen whhhaaa, o ja vorige week
even een proefritje gemaakt op die nieuwe fiets.
Moet ook nog bellen naar de fietsenzaak :mrgreen:
french

Posting Freak

06-01-2010 15:37
Tinkerbell79 schreef:French, wat lief dat je het vraagt! Ze zijn begonnen met de plafonds overal eruit te halen (hebben een bungalow en dus echt OVERAL). vandaag zijn ze geloof ik begonnen met schoonmaken. Ze hebben al heel wat meubels uitgezocht, want alle meubels waren niet meer schoon te krijgen, dus hebben alles nieuw gekocht en ze krijgen alles verzekerd. Ze moeten dus nog weeeeken bij haar schoonouders logeren (geeeen leuke mensen). En mijn zus heeft volgens mij wel psychosomatische klachten (komt dan ook weer door haar etter van een man die geen reet uitvoert, sorry moest het even kwijt). Dus al met al, erg sneu...en het duurt nog wel ff....

en die fiets, dat komt wel goed, hahaha

Geen dank hoor Wink
Wel weer begonnen in het huis dus, eerst alles eruit slopen en dan weer opbouwen.
Verschrikkelijk hoor als je huis zo in puin ligt. Al je spullen weg.
En moeten bivakeren bij anderen pfff.
Lijkt me ook helemaal niks.
Hoop dat alles heel snel gaat en ze snel weer in hun huis kunnen.
En dat die man van haar ook een beetje mee werkt !
Tinkerbell79

Posting Freak

06-01-2010 15:39
dat van het huis komt wel goed Smile maar mijn zus is al dik 15 jaar met haar man en hij heeft nooit een hand uitgestoken naar het huishouden, kinderen of in positieve zin naar mijn zus (van hetgeen ik zie natuurlijk), dus ga er niet vanuit dat dat ooit verandert ;-)
Tijger1

Unregistered

06-01-2010 15:45
french op de fiets naar het werk is te ver. ik ga nu heel klein stukje snelweg op en af. met de fiets moet ik er helemaal omheen. denk dat ik wel een half uur onderweg ben.
en ik zie mij ook nog niet om 23.00 's avonds op mijn fietsje naar huis zitten na een late dienst. of als ik nachtdienst heb ook niet. dus nee het fietsen naar het werk wordt niet wat.
denk dat mijn vriend het ook echt niet zou willen dat ik dat zou doen. puur voor de veiligheid van mij dan.

tinkerbell verschrikkelijk om zoals je zus alle spullen kwijt te zijn. lijkt mij zo erg.
wel fijn dat ze alles vergoed krijgen.

ach voorlopig kan je toch nog niet fietsen met mik. haha
Tinkerbell79

Posting Freak

06-01-2010 15:50
Antoinet, is idd verschrikkelijk ja!
Nee fietsen zit er gelukkig nog niet in hahahha. En het erge is, ik kan gewoon twee fietsen krijgen...(moet dan alleen een band vervangen...tja hoe moeilijk kan dat zijn :mrgreen: ) maar ben gewoon al te lui om ze te halen...kun je voorstellen als ik de fiets HEB, hahhaha.

Maar moet wel halen, want we hebben een winkelcentrumpje in de buurt en dat is veel makkelijker als ik dat met de fiets doe...en uiteraard veel leuker als Mik straks groter is om haar erbij te hebben!

Idd fietsen na je late dienst is geen pretje nee, lijkt me ook beetj eng!
french

Posting Freak

06-01-2010 15:53
Tink das balen zón vent, zou ik me ook mateloos aan irriteren dan denk ik.

Antoinet ach gewoon de snelweg pakken met je fiets haha :mrgreen: .
Met een super snelle nieuwe fiets :mrgreen:
Na late dienst enzo zou ik ook nooit op de fiets gaan, en helemaal niet
in die wijk waar ik werk. Niet zón lekker buurtje is dat namelijk.
Zit achter de IJsselhallen, mss weet je het dan wel Wink
Maar op de fiets is ook veel te ver voor mij, zón 30 km. Dus dat wordt
wat te gortig. Dan mag ik wel 2 uur van te voren weg gaan haha.
french

Posting Freak

06-01-2010 16:05
O ja Jamilah jij kent dat buurtje wel natuurlijk.
Had een poos terug een keer in de nachtdienst dat er ruzie was op straat, werd iets
geschreeuwd over messen. Ben maar snel naar binnen gegaan toen.
Ja wordt idd afgebroken, maar zal wel een 10jaren plan zijn denk ik.

En het is wat mijn naam, Antoinet is niet de enige die zich wel eens vergist haha Big Grin
french

Posting Freak

06-01-2010 16:18
Jamilah79 schreef:French: Ja ligt idd al jaren in de planning dat er iets gebeuren gaat daar, maar elke keer word het uitgesteld. Maar geloof wel dat het dit jaar plat gaat daar, als ik me het bestemmingsplan zo herinner.

ja jouw naam is wat he, is het Limi niet die er een zooitje van maakt, dan wel iemand anders hahaha :mrgreen: , gelukkig ben ik er ook nog hahaha Wink .

Achter de brandweerkazerne is al wel een heel stuk plat gegooid. Komt ook weer wat nieuws op voor ouderen,
van de dezelfde stichting waar ik werk. En verder in de wijk kom ik eigenlijk niet.
De Ijsselhallen gaan ook plat volgens mij ?
Gelukkig ben jij er nog Wink
Tijger1

Unregistered

06-01-2010 16:34
french sorry dat ik je echte naam had opgeschreven! zal het proberen niet meer te doen. Wink

ik ken die wijk achter de ijsselhallen niet zo goed.

ga robin zo het ben in doen, onze mopperkont vandaag. is niet te genieten de hele dag. bah!
Limi

Unregistered

06-01-2010 16:40
wat een leuk forum clubje! Mag ik er ook bij haha

Ik ben 23 en mijn manlief 24, we hebben een dochtertje van bijna 9mnd!
leeuwinnetje

Posting Freak

06-01-2010 16:49
@limi: gezellig!!

@antoinet: knap dat je al 10 kg kwijt bent!!

Nu we het toch over fietsen hebben, wij willen straks ook nieuwe fiets kopen, want we hebben nu echt hele oude fietsen.
En even kijken hoe we de 2 meiden straks geen meenemen op de fiets, daar zijn we nog niet helemaal over uit, hoe we dat gaan doen.
brusje

Unregistered

06-01-2010 17:05
is er niet iets als een zitje wat achterop kan waar ze ook in kunnen vanaf dat ze kunnen zitten? (geen idee hoor nooit in verdiept.. anders ga ik t uitvinden..haha wordt ik vast rijk..Wink)
anders zou ik voor een fietskar gaan is dan t makkelijkst denk ik.

Ik heb de dag dat mn bevalling begon mn nieuwe fiets gehaald..Big Grin ik had al een mama fiets maar die heb ik aan mn zus verkocht en via fietsenplan van mn werk weer een nieuwe gekjocht eens een ander kleurtje en nieuw natuurlijk (luxe he..wat inflatie..hihi)
ik heb de blauwe sparta amazone trendy
deze http://www.fietsplaza.nl/images/Sparta-A...n-D-L2.jpg ben er super blij mee al fiets ik nu alleen als ik zonder yma weg ga natuurlijk..als ze op bed ligt haal ik kyan op de fiets uit school
Limi

Unregistered

06-01-2010 17:28
Ik zal ook op je naam letten.... uhhh french hahahahaha!

Hier ook met Sonja 12 kilo afgevallen, en nu dus weer mijn eigen vertrouwde gewicht! Erg blij mee!
Ik fiets wel veel, het liefst ook naar me werk, dat is zo'n 25minuutjes, nu met dit weer gaat dat niet echt. Ik heb kort geleden de mama fiets van Gazelle gekocht, mijn meissie kan er nog wel niet op, maar wel erg leuk haha!

Gezellig clubje zo, sommige ken ik nog wel uit andere topics, alleen was me gebruikersnaam toen anders, deze maar dan omgehusselt! hahahaha
riannetje

Posting Freak

06-01-2010 17:45
Ik heb een hele oude fiets ( die ik gebruikte voor het stappen) maar ik haaaaaaaaaaaat fietsen!! Vind er echt niks aan tot nu toe. Toen ik 16 werd was ik zo blij dat ik een brommer kon kopen! Big Grin Fiets nu soms in de zomer naar de stad haha. Maar ik heb nu ook echt zo'n brik. Als ze em stelen zou ik alleen balen dat ik lopend naar huis zou moeten. ( dus dan weten jullie ongeveer wat voor fiets ik heb...) Maar ik denk wel dat ik in de zomer met Rosalie ga fietsen dus tegen die tijd maar even rond kijken.

Mijn vriend is jarig vandaag en we hebben Rosalie naar mijn moeder gebracht omdat wij straks uit eten gaan. Heb er wel zin in om te gaan maar ik mis mijn meisje zo!!!!!!!! Smile
Tinkerbell79

Posting Freak

06-01-2010 17:47
gefeliciteerd riannetje met je man en veel plezier met uiteten en succes met rosalie missen ;-)

Ohja, jullie moeten er wel rekening mee houden dat ik in limburg woon en fietsen hier een heeeeel stuk zwaarder is (even mijn luiheid verklaren ;-)) hahahahah :mrgreen:
Limi

Unregistered

06-01-2010 17:57
gefeliciteerd met je mannerje Rianne, snap dat het moeilijk is zonder je meissie, toch veel plezier!

nou vooruit, limburg haha!
susieq12

Posting Freak

06-01-2010 18:05
tink luie donder (hier in apeldoorn zijn ook veel heuvels..... Wink

Riannetje ik ben nog steeds gestopt met roken... alleen merk ik nu dus dat ik best wel veel lekkere dingen at en nu ik dat niet meer doe heb ik dus ongelofelijke zin in een peuk. Terwijl ik er met oud en nieuw tijdens het vuurwerk aansteken nog eentje had en die niet te pruimen vond... zit dus gewoon tussen mijn oren....en hoop dat ik er af kan blijven...

Ik heb ook een mama fiets, paars is ie geloof ik Big Grin
riannetje

Posting Freak

06-01-2010 18:15
@tink: Hier in Arnhem zijn ook flinke bulten hoor!! Big Grin Dus geen smoesjes!!
karin26

Posting Freak

06-01-2010 18:20
Wat is er in een zeer korte tijd weer een hoop geschreven hahahahaha :mrgreen:

Eens kijken of ik het allemaal nog weet.

In Limburg, Apeldoorn en Arnhem veel bulten/heuvels hahahahaah. Wij hebben de zevenheuvelenweg in Nijmegen. Maarja daar fiets ik nooit hahahahaah. Wij in Millingen hebben geen bulten/heuvels alleen irritante verkeersdrempels. :mrgreen:

Ik heb een tweede hands mama fiets, maar ben toch maar aan het kijken voor een nieuwe Deze fiets die ik nu heb mankeert vanalles aan alle kanten en heb een flink slag in het wiel. Is erg irritant fietsen...

Janneke wilde vanavond geen groenten. Ze wilde niet eens proeven. Pfff daar kan ik dus boos om worden. Heb geprobeerd om haar 1 hapje te laten proeven, maar het lukte niet. Iemand een tip?????????????

Nou ik ga nu nijntje kijken. Tis erg spannend want ze gaat uit logeren :mrgreen:
french

Posting Freak

06-01-2010 18:47
Hoop geschreven dames Wink

Riannetje gefeli met je mannetje en veel plezier met jullie etentje.

Leewinnetje is idd lastig met 2 kleine kids op de fiets natuurlijk. Mss allebei een zitje voorop.
Maar dan kan je natuurlijk niet alleen fietsen met ze.
Of een bakfiets ?

Haha iedereen excuses aan het zoeken met heuvels en bulten, hier geen last van gelukkig.
Erg plat hier :mrgreen:

Karin volgens mij las ik in een tijdschrift dat je het niet forceren het eten op die leeftijd.
Mss even een periode nu ??
Lastig hoor lijkt me als ze niet willen eten. Dan mss wat lekkernijtjes geven. Worteltje om zo
op te kauwen of tomaat ofzo...krijgt ze toch nog wat binnen. Als ze dat wil natuurlijk.

Ga vanavond schaatsen met manlief, eerste keer weer in 11 jaar ofzo.
Kijken of ik het nog kan :mrgreen:
Tijger1

Unregistered

06-01-2010 19:47
ik heb dezelfde fiets als limi gekocht. hij is erg mooi he limi? Wink

riannetje geliciteerd met je mannetje. geniet lekker van jullie avondje samen!

leeuwinnetje dat is inderdaad lastig wat je moet doen met een tweeling. wat voor fiets bedoel ik.
vrienden van ons hebben 3 kids, waarvan 2 best kort op elkaar. die hebben toen voor een bakfiets gekozen. ze hebben hem heel veel gebruikt en de kids vonden het ook erg leuk.

french bij jouw in de buurt is inderdaad alles best plat. toen mijn vriend en ik de eerste keer naar mijn ouders samen gingen was dat ook het eerste wat hem opviel. zo vlak alles. haha.

bij ons valt het ook wel mee met de heuvels. zit tegen deventer aan. is goed te doen allemaal op de fiets.

karin heb geen tips voor je. sorry!
nog lekker gewinkeld vandaag? jij ging toch winkelen vanmiddag?
wat nijntje nog erg spannend? Wink
Limi

Unregistered

06-01-2010 19:51
Sorry Karin, ik heb ook geen tips voor groentes!

Jaa super fiets Antoinet!
Ik kan voor een tweeling ook een bakfiets aanraden, ik heb ook de bakfiets van gazelle, super ding! Er kunnen alleen geen 2 maxicosi's in! Dus je zult toch moeten wachten, of van die babyschalen aanschaffen, speciaal voor kleine kindjes!!!

xxx
leeuwinnetje

Posting Freak

06-01-2010 19:56
Hoi dames,

bedankt alvast voor ene paar tips over fietsen met ene tweeling, zal me er binnenkort eens in gaan verdiepen, heb nog even de tijd voordat ze goed kunnen zitten. Wink

@brusje: mooie fiet hoor!!

@karin: vervelend dat ze niet wilde proeven, heb ook geen tips!

@riannetje: gefeliciteerd en veel plezier vanavond!!

@limi: knap dat je 12 kg bent afgevallen!!
karin26

Posting Freak

06-01-2010 20:03
@Antoinet, Ja nijntje was erg spannend. Ik hoorde Janneke alleen maar, oh, oei en boem zeggen hahahahaha.

Janneke eet alleen de groentes niet. Wel de aardappels en een stukje vlees. Maar heb geen zin om elke avond appelmoes o.i.d te gaan voeren.. Pff Lastig hoor die sprongetjes....

Net een vervelend telefoontje gehad van mijn moeder. Mijn vader is gister avond zo aan de grond gevallen. Hij was raar aan het praten en erg misselijk en duizelig. Uiteindelijk heeft hij een black out gehad, en is op de eiken salon tafel gevallen. Ik was erg boos op mijn moeder dat ze mij niet had gebeld. Ja zegt ze wat kan jij er dan aan doen.
Maar ze heeft ook niet de ha gebeld omdat dat niet mocht van mijn vader. Nou toen werd ik helemaal pissig. Hij had wel een hersenbloeding kunnen hebben ofzo.
Ze had wel vanmiddag naar het telefonisch spreekuur gebeld met de ha zelf. Nu moet mijn vader langskomen en wordthij doorgestuurd naar het zkh en dan gaan ze foto's maken.

Pff ben erg bang hoor. Mijn vader is mijn alles en ik wil hem nog heeeeel lang bij me houden...
Mijn man reageerde een beetje raar. Hij luisterde totaal niet naar wat ik wilde vertellen en zat alleen maar televisie te kijken. Toen ik daar wat van zei kreeg ik te horen: Nou ja het gaat nu weer goed en het is toch te laat om nu naar de ha te gaan. Had hij gister maar moeten gaan.
Pfffff Ik ben echt flink pissed zeg. Als zijn moeder wat mankeert (wat zo'n 1000x per maand gebeurd) dan moet ik een en al oor zijn en vooral geïntresseerd zijn. Nou ja misschien valt het ook wel allemaal mee. Maar dat neemt niet weg dat ik flink geschrokken ben...
Morgen gaan Janneke en ik naar de stad. Manlief had vanmiddag geen zin. Nu begint mijn scherm raar te doen, dus stop ik ermee,,,,
Limi

Unregistered

06-01-2010 20:14
Karin, sterkte met je vader! Kan me goed voorstellen dat enorm geschrokken bent! Je moeder heeft idd wel erg luchtig gereageerd!

Veel plezier met shoppen morgen!
brusje

Unregistered

06-01-2010 20:53
zo dat is schrikken..dom van hem om niet naar de ha te gaan..t kan idd zo anders lopen!! kan me voorstellen dat je liever gebeld was..

haha al die smoezen om niet te fietsen.. :geek:
Limi

Unregistered

06-01-2010 21:17
Jamilah79 schreef:Poeh hey, veel geschreven al weer.

heb nog wel ene tip voor meenemen op de fiets als ze nog niet kunnen zitten in een zitje.

Ik zag dus laatst toen ik me moest laten enten voor de mex. een vrouw met ene maxicosi. Zij had iets achterop haar fiets waar ze de maxicosi op kon klikken. Dus ik vragen wat het precies was, of dat ze dat zelf bedacht had, maar schijnt dus gewoon echt te koop te zijn in de winkel zodat je dus je kind mee kan nemen op de fiets. ( vind het zelf eng, maar misschien een goede tip voor een nader? Weet alleen niet hoe het heet.)
ja van buggymee is het! ik vind het doodeng, vooral omdat je het niet ziet! Ik klik mijn meissie voor op de bakfiets in de bak dus!
leeuwinnetje

Posting Freak

06-01-2010 21:25
@karin: kan me voorstellen dat je geschrokken bent, heel veel sterkte
Tinkerbell79

Posting Freak

06-01-2010 21:41
Karin, veel sterkte met je vader!!
Vickypreg

Posting Freak

06-01-2010 22:00
Wat een kletstantes hier haha, leuk dat het topic zo lekker los gekomen is!!

@Karin, wat naar van je vader! Ik kan me voorstellen dat je enorm schrok, vind ook wel dat je moeder wat eerder had moeten reageren/bellen. Hopelijk is het gewoon flauwvallen geweest. Jammer dat je man zo reageerde, misschien kun je het er nog eens over hebben. Met het eten idd niet pushen, laten eten wat ze wil en gewoon toetje geven. Dan gebruiken ze het later niet om jou te pakken, klinkt raar maar eten en dus met name het niet eten is echt een uitprobeer middel!

Over dat fietsen, ik vind het heerlijk. Ik heb namelijk een hekel aan wandelen haha. En dat komt ook deels omdat ik er gewoon last van krijg (bekkeninstabiliteit) na een poosje lopen of winkelen. Ik doe het wel af en toe want ja soms heb ik wat meer boodschapjes nodig en dan wil ik niet de auto pakken en met de fiets kan dan weer niet als ik nog meer winkels in moet (buggydrager is eraf en vind het ook zo onhandig fietsen met dat ding) Maar hij begint nu goed los te lopen, dus wie weet kan het straks altijd! En je kunt trouwens die maxi cosi's ook voorop de fiets zetten als je zo'n fiets koopt met zo'n soort hekje voorop over je wiel....weet niet hoe ik het anders uit moet leggen haha.
En heb een 2de hands mamafiets gekocht met alles erop en d'r aan, bevalt super goed en is een stuk goedkoper! Aanrader!

Het sneeuwt hier weer! :o
french

Posting Freak

06-01-2010 23:28
Karin tjee dat is schrikken zeg van je vader !
En kan me voorstellen dat je er stevig van baalt dat je moeder niet eerder gebelt heeft zeg.
hoop dat alle onderzoeken helemaal goed zijn.

Limi heb je een bakfiets zeg !!
Wist ik helemaal niet, leuk zeg.
riannetje

Posting Freak

06-01-2010 23:54
Hey dames!!

@karin: Pff kl*te van je vader joh!! Ik weet er alles van. Mijn vader is voor een paar jaar geleden ook niet goed geworden. Achteraf bleek dat ie een tia heeft gehad.. Laten ze het maar goed uit zoeken hoor!!
@french: Hoe was het schaatsen?? Overeind gebleven of gevallen?? Wink
@limi: Een bakfiets is zo leuk idd!!

@ all: Bedankt voor de felicitaties!!

Hier een leuke middag/ avond gehad. We hebben eerst een magnetron gekocht omdat die van ons het erg raar deed, Rosalie was bij mijn moeder dus we hebben lekker rustig aan gedaan. S'avonds dus uit eten geweest. Was gezellig!! Voelde me zo gelukkig en verliefd op mijn vriend!! Kennen jullie dat gevoel wat zomaar ineens over je heen kan komen? Een gelukkig gevoel, dat is het. Maar miste mijn meisje wel hoor!! Toen we haar weer ophaalde zei mijn moeder dat ze bijna niet geslapen had, maar ook niet huilde. Ze is echt zoooooooooo lief.
Mijn moeder heeft op haar hyves gezet dat ze zo genoten heeft vandaag van Rosalie. Daar ben ik heel blij mee, even een verzetje na de moeilijke feestdagen..
leeuwinnetje

Posting Freak

07-01-2010 00:32
@riannetje: ik dat wel dat geluksgevoel, echt heerlijk is dat!! Big Grin
Maar fijn dat je een leuke avond hebt gehad en dat rosalie het ook naar haar zin heeft gehad bij je moeder!
karin26

Posting Freak

07-01-2010 09:07
Thnx allemaal voor het medeleven.
Mijn moeder belde vanmorgen nog. Ze had het zo niet bedoeld. Maar ze was zelf in paniek toen het gebeurde en wilde mij niet ongerust maken. Ze wilde wel de ha bellen, maar mijn vader wilde het absoluut niet. Nu is hij zover wij kunnen zeggen weer de oude. De ha zei dat het praten met dubbele tong angst is geweest van mijn vader. Dus toen mijn moeder dat hoorde had ze natuurlijk wel spijt dat ze niet gelijk de ha had gebeld. Nu doet ze het wel gelijk en heeft mijn vader niks in te brengen :mrgreen:
Mijn ouders zijn schatten, maar soms pfff maar denk dat iedereen dat heeft.

@Riannetje, een geslaagd dagje dus. Enne dat geluksgevoel ken ik ook. Heerlijk. Ik had dat toen Janneke net geboren was en wij met ons drietjes op de kamer waren. De eerste 10 minuten als gezinnetje..

Nu heb ik het nog vaak hoor. Als ik naar mijn man en dochter kijk als ze samen buiten de dieren voeren enzo hahahahah.

Nou hier is het toch aan het sneeuwen :o Zometeen douchen en dan lekker sleeën met Janneke en natuurlijk foto's maken hahahahahaha...
Syl

Posting Freak

07-01-2010 10:08
Hoi Karin,

Dat is inderdaad schrikken zeg, met je vader. Kan me voorstellen dat je heel bezorgd en bang bent. Ook dat je boos bent op je moeder en je man!
Mijn vader is net zo belangrijk voor mij als die van jou voor jou, mijn alles en ik moet er niet aan denken dat hem zoiets gebeurt! En er dan zo gereageert zou worden...
Knuffel voor jou meis!

Gisteren 3,5 uur erover gedaan om thuis te komen en vanochtend weer 1,5 uur om op mijn werk te komen..pfff. Ik hoop dat het straks allemaal meevalt!
Ik mis Tygo en hij heeft er ook wel moeite mee dat hij zijn mama zo weinig ziet deze week, arm ventje!
Van het weekend maar extra veel tijd met hem doorbrengen..

liefs!
maha

Senior Member

Topics: 0
07-01-2010 10:25
Wat wordet er hier gezellig gekletst zeg!! Big Grin

@Karin, wat fijn dat het goed gaat met je vader! Ik zou ook wel boos zijn hoor in jouwn situatie! Mijn moeder heeft er ook nogal een handje van om mij ''buiten'' te sluiten! Kan er soms zo kwaad om worden....!!

@Syl, zo das behoorlijk 3,5 uur! en vandaag nogeens 1,5 uur! Pffffffffffff lang leve de winter haha!
Van het weekend idd even extra knuffelen met de kleine man!

Ik ben vandaag een lekker dagje thuis met maxx...net een teletubbie kleurplaat gemaakt....zo even naar de winkel! Het is veel te glad om met hem naar de speeltuin te gaan dus maar even kijken wat we vanmiddag gaan doen!

Fijne dag allemaal!

Liefs Maha
brusje

Unregistered

07-01-2010 10:36
hier gelukkig geen sneeuw maar zon..gister ook al, van mij mag die troep weg blijven...hha zo kan ik er tenminste goed door met de wagen en kleine meid.
(even bij haar kijken ligt te krijsen wil niet slapen..)
french

Posting Freak

07-01-2010 12:41
Yeah Niek heeft eindelijk weer eens lekker doorgeslapen vannacht, is de laatste weken al aan het spoken 's nachts.
Hij is 1x wakker geworden rond 1.00uur, toen speen erin en verder geslapen tot 9.00uur vanmorgen. Helemaal blij haha.

@Riannetje leuke avond gehad dus ! En dat gelukmakend gevoel ken ik, goed van genieten hoor !!
Het schaatsen was een regelrechte ramp, ik heb zelf 20 meter geschaatst denk ik en toen kwam ik niet
meer vooruit. Nogal zwakke enkels en dat ondervond ik weer even. De kinderen schaatsten me nog voorbij haha.
Manlief heeft me verder de baan over moeten slepen. Dus ik ga NOOIT weer schaatsen Wink

@Karin gelukkig gaat het beter met je vader, hoefde hij niet naar het zkh ?
Ik zou ook niet weten wat ik moest als mijn vader en moeder iets zou overkomen, pfff moet er niet aan
denken. Zou dat niet trekken volgens mij. Mijn schoonvader leeft niet meer, maar als ik dan zie hoe sterk
manlief zich opstelt daarover, poeh doe het hem niet na. En van het zomer is plotseling ons neefje van 8 jaar overleden.
Wat een hel zeg, je weet echt niet waar je het zoeken moet als je fam. wat overkomt.
Hoop dat het niks ernstigs is bij je vader en idd alleen flauw vallen is geweest.

@Syl tjee lijkt wel een wereldreis zeg met die sneeuw. Dekentje en thermoskan mee in de auto Wink
En das flink balen dat je Tygo nu weinig ziet. Die lag al op bed natuurlijk gisteren.
Van het weekend maar flink knuffelen met hem !

En idd wat een gezellig geklets hier :mrgreen:
Vickypreg

Posting Freak

07-01-2010 13:08
@Karin, volgens de huisarts was er dus niet iets ernstigs? Flauwgevallen dan?

@Riannetje, heerlijk dat gevoel he! Ik ken het zeker wel, al gaan wij nooit echt samen weg sinds Dani er is. We genieten zo ook met z'n 3en, heerlijk!

@French, haha de baan over slepen nou dat was dan idd geen succes. Ik heb nog niet geschaatst, als ik al naar buiten kijk krijg ik het koud haha.

@brusje, ik ben ook helemaal klaar met die sneeuw. Hier ligt zo goed als niks, het is wel wit maar maar 1cm is veel. Ik verlang alweer naar de zomer haha.

Pff wat een gedoe, mijn schoonfamilie nodigde ons uit om naar Egypte te gaan in oktober. Maar zoals jullie aan mijn2de banner zien zijn wij bezig voor de 2de. Wij kunnen dus niet mee, mocht ik binnenkort of nu al zwanger zijn dan mag ik niet vliegen. Moet ik dat maar gewoon eerlijk zeggen?? De rest van de familie zal er ook wel over beginnen, waarom gaan jullie niet mee.....
french

Posting Freak

07-01-2010 13:12
Kun je niet een smoesje eerst gebruiken dat je je zoontje nog te klein vind om te vliegen.
Of dat jullie er nog even over na moeten denken ??
Is ook niet leuk om te vertellen dat je bezig bent voor een 2e lijkt me. De hele verassing dan weg..
Vickypreg

Posting Freak

07-01-2010 13:16
Nou ik denk dat ik deze cyclus nog wel af kan wachten maar ze willen het deze maand nog weten. Daar schiet ik dus weinig mee op. Als het de volgende ronde dan wel raak is kan ik alsnog niet mee.
Ik kan wel zeggen dat ik hem te klein vind, maar ja eigenlijk is dat onzin en mijn schoonfamilie/schoonzus heeft zelf 2 kleintjes mee (1 van 9 maanden ouder en 1 9 maanden jonger dan Dani) dus dan zullen ze me wel aankijken....
Schoonmoeder heeft wel gezegd als je het niet ziet zitten dan hoor ik het wel...zal me niks verbazen als ze ook best wel denkt dat we bezig zijn. Volgens mijn man moeten we het dan maar gewoon eerlijk zeggen, alleen tegen mijn schoonmoeder dan. Wel jammer want wilde juist nu mijn mond houden en het een verassing laten zijn Sad
french

Posting Freak

07-01-2010 13:19
Ja dan kom je er bijna niet onderuit idd. Mss alleen je schoonmoeder vertellen dan, en vragen
of zij voor jullie een smoes wil gebruiken dan.
Moeilijk hoor !
Syl

Posting Freak

07-01-2010 13:23
Dat is lastig inderdaad Vicky..
Stel je raakt niet zwanger, wat ik niet voor je hoop hoor, zou je dan wel mee willen gaan?

want dan zou je nog als je wel zwanger raakt wat ik heel erg voor je hoop de reis evt kunnen annuleren? Ik weet niet in hoeverre daar kosten aan verbonden zijn. En volgens mij mag je na een bepaalde tijd dat je zwanger bent niet meer vliegen maar ik kan me ook voorstellen dat je zo lang niet meer wil vliegen als je zwanger bent.

Lastig hoor.

succes met het maken van je keuze! ook of je het wel of niet gaat vertellen..

Liefs!
karin26

Posting Freak

07-01-2010 13:31
@All, Mijn vader moet nog wel naar het zkh. Hij heeft namelijk ook een nekhernia, en de ha denkt dat er een zenuw bekneld heeft gezeten. Ook heeft hij nog steeds pijn in zijn oren. Dat kan de duizeligheid veroorzaken. En waarschijnlijk heeft hij ook een suiker insult gehad. Want het ging namelijk beter na een sterke bak koffie met flink suiker.
Dus het is een combinatie van alles.

@Vicky, tsja dit is idd lastig. Op zich best lekker naar Egypte. Maar idd als je zwanger wordt dan is het niet handig om te vliegen..

@Syl, jeetje 3,5 uur om thuis te komen :o Ik zou enorm balen zeg..
en lekker Tygo knuffelen van het weekend.

@French, jeetje lekker hoor doorslapen!!!! Janneke heeft afgelopen nacht ook eindelijk weer doorgeslapen. Maarja als ze het niet doet, merk ik nog niks. Want mijn man gaat er altijd uit. Ik ben aan een kant lichtelijk doof. Dus als ik op mijn goede oor lig hoor ik helemaal niks hahahahahaha.

Hier heeft Janneke gesleet vandaag. Maar was geen succes, ze is met slee en al onderste boven gevallen, ze zat helemaal onder de sneeuw. Later zag ze een opstapje niet en boem daar lag ze weer. Dus de pret was gauw over en toen wilde ze vlug naar binnen... Dus ik heb alleen de konijnenhokken gedaan. Normaal helpt ze mij altijd heeeele goed mee. Voeren en water halen, stro en hooi halen. Dat doet ze allemaal zelf. Heerlijk om dat te zien. Dus nu stond ik alleen in de kou hahahha..
Vickypreg

Posting Freak

07-01-2010 13:34
Ja dan zouden we zeker mee gegaan zijn, maar idd aan annuleren zitten kosten verbonden. Je krijgt nooit alles terug. Dus dat zouden ze niet doen denk ik. En ja 4,5 uur vliegen is denk ik ook geen pretje als je al over de 25 weken bent ofzo..dus ja lastig! Denk dat we het maar in elk gevaal tegen haar zeggen, voor de anderen weet ik nog niet wat we dan moeten doen.
french

Posting Freak

07-01-2010 13:43
Karin alleen in de kou mogen bibberen met de nijntjes dus Wink
Had Niek met de sneeuw vorige keer ook even op de slee gezet en trok hem het bochtje om en boem
met slee en al onderste boven ging hij. Zo met zijn snuffert in de sneeuw oeps.
Dus maar een paar meter gesleed met hem.
Irritant die stoeprandjes en die zie je niet goed met al dat sneeuw.

Vicky denk dat je het maar gewoon moet vertellen aan je schoonmoeder in ieder geval dan.
Na 25 weken vliegen idd is ook geen pretje meer lijkt me.
Tijger1

Unregistered

07-01-2010 14:13
vicky ik zou het zelf ook niet leuk vinden om te moeten vertellen als wij voor een tweede zouden gaan.
maar denk dat je nu bijna wel moet. een ander excuus wordt bijna niet geloofd denk ik.
zou er ook van balen!

frech fijn dat niek zo goed geslapen heeft.
denk dat niek en robin het vannacht even hebben omgedraaid.
robin heeft 3 of 4 keer vannacht liggen kletsen en lachen. denk tegen de knuffels die hij bij het hoofd eind heeft staan. en vanmorgen bleek dus ook dat hij die te pakken had gehad. duurde elke keer een half uur en dan ging hij weer slapen.

karin je kleine meid dus tot 2 keer toen in de sneeuw gelegen. haha.
toen er helemaal klaar mee. en daar sotnd je dan alleen de konijntjes te doen.

vanmorgen lekker wezen babyzwemmen samen met de buurvrouw en haar dochter.
heerlijk!

robin is erg aan het spoken in bed. net lag hij te kletsen in bed en ineens begon hij te krijsen. lag hij omgekeerd in bed. met zijn hoofd aan het voeten eind. en had zelfs de dekentjes helemaal over hem heen, zag alleen zijn zijn voeten uitsteken.dus vanaf nu gaat hij 's middags altijd in deslaapzak. was eerder nog niet nodig.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (12): 1 2 3 4 5 ... 12 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave