Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen onregelmatig ongesteld

onregelmatig ongesteld
Jenna1981

Unregistered

05-11-2007 13:44
Hio meiden,

Mijn vriendin die wil ook heel erg graag een kindje nu zit het alleen zo:

ze was voordat ze met de pil begon heel erg onregelmatig ongesteld het kon zomaar zijn dat het 6 maanden ofzo weg bleef!
nu heeft ze datzelfde dus weer....

ze kan niet weten waneer ze haar eissprong heeft of waneer ze evt. zou meoten gaan testen......

ze zijn nu ruim 3 maanden bezig en ik zeg dat ze zich na 1 jaar pas zorgen hoeft te gaan maken maar ja wil eigen lijk toch wel weten of dat er nog meer meiden zijn die dit hebben en die misschien toch wel zwnager geworden zijn... gewoon eventjes wat info voor der opzoeken....

hopelijk hoor ik van jullie!
chantalrdzm

Unregistered

12-11-2007 11:22
hoi hoi

ik heb niet de pil gebruikt maar een aantal jaren een spiraaltje gehad.
toen deze was verwijderd was ik gelijk zwanger.,.
een ongesteldheoid gehad enzo
voor en tijdens het spiraal had ik een heel onregelmatige cyclus
dan wel weer en zo een paar maanden niet..

het wisseld per persoon hoe lang het duurt
en ja na een jaar moet je je pas zorgen gaan maken... is wel zo maar voor je gevoel kan het niet snel genoeg gaan....

Succes en sterkte

xxx chantal
mama1988

Unregistered

26-12-2007 20:09
hoi,

Met dit probleem heb ik niet heel veel last van, ik ben weles onregelmatig ongesteld maar dat is soms 3 dagen verschil. Ik weet ook niet wat je hier aan of moet doen.
Maar jullie zijn dus ook bezig, maar ook al zou het na een jaar niet lukken ik zou mij niet gelijk zorgen maken hoor.. Omdat het soms 6 maanden weg blijft is een jaar idus best kort om te klussen snapje... Mijn vriendin heeft het ook jaren geklusd maar niks... dokter had het op gegeven, ze voelde zich heel erg dat heeft maanden geduurd en nu alles is een beetje gezakt en wat denkje ze is zwanger... soms ben je er ook te mee bezig(ik ken dat heb het zelf ook gehad)

Zo zie je maar, wacht nog even rustig af, ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen.
Luna

Unregistered

01-01-2008 16:49
HOi was voor mijn zwangerschap ook ongeregelmatig, dus vanf 30 dagen tot
42 dagen kon er ook geen pijl op trekken, doorgestuurd en de gyno heeft de
mogelijkheid onderzocht na veel gejojo ofdat ik PCO heb.
En dat klopte, Toe heeft ze m op Clomid gezet omdat ik ook niet altijd een
eisprong had. En toen wel . Ik zeg niet dat zij het heeft, maar zou wel
opgegeven ogenblik naar de HA gaan als het te lang duurt.Succes Wink

Luna
sofietje

Posting Freak

Topics: 9
14-01-2008 23:35
Een onregelmatige cyclus kan voor een arts voldoende reden zijn om al eerder onderzoek te doen dan na pas een jaar. Dus als ik die vriendin was zou ik gewoon eens bij de huisarts langs gaan. Bij erg lange cyclussen kan het ook heel goed dat er helemaal geen eisprong is, en dat de menstruatie die dan volgt alleen weer even het reinigen van de baarmoeder is.
kippie

Unregistered

15-01-2008 12:12
sofietje schreef:Een onregelmatige cyclus kan voor een arts voldoende reden zijn om al eerder onderzoek te doen dan na pas een jaar. Dus als ik die vriendin was zou ik gewoon eens bij de huisarts langs gaan. Bij erg lange cyclussen kan het ook heel goed dat er helemaal geen eisprong is, en dat de menstruatie die dan volgt alleen weer even het reinigen van de baarmoeder is.

Kan ook zijn dat ze weinig eisprongen krijgt....dus naar de ha of gyn gaan.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave