Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn wie deed er na een MK meer dan 6 maanden over zwanger worden

wie deed er na een MK meer dan 6 maanden over zwanger worden
tweety1982

Unregistered

02-01-2010 21:41
Hoi meiden
ik ben heel goed bezig haha en gestopt met tempen, rekenen, forum en alles, ik weet ook niet precies welke dag ik zit, en klus gewoon zo veel mogelijk...goed bezig dus..

maar...1 ding zit me dwars en daar kunnen jullie vast mee helpen

graag hoor ik ervaringen van meiden die na een MK, er bijna wel een 6-12 maanden over deden om weer zwanger te raken

veel meiden worden hier na MK heel snel zwanger, en ja ik ga dan toch beetje zorgen maken.

ik zou graag horen dat ik niet de enige ben..Smile ik zit inmiddels in ronde 5 NA mijn mk, en was daarvoor in ronde 3 zwanger

verder ben ik er echt niet meer mee bezig hoor Smile alleen dit...en ja praten is beter dan opproppen

sorry meiden :lol:

alvast bedankt!
Eva_697

Unregistered

03-01-2010 19:38
hier 9 maanden na de MK maar hebben het de eerste 4/5 maanden alleen maar buiten de vruchtbare dagen gedaan, omdat we nog even wilden wachten..

na een MK begin je gewoon weer opnieuw, en de tijd die staat om zwanger te worden is rond de 60% die binnen 6 maanden zwanger is en 80% binnen 12 maanden... dus echt geen reden tot zorgen... en heeft ook totaal geen nut, daarvan gaat het zwanger worden ook echt niet snellerWink

Enne je hoort voornamelijk de verhalen van meiden die indd heel snel weer zwanger werden na hun MK, en niet degenen die er langer over deden.. dus het lijkt wellicht veel maar valt reuze meeWink
tweety1982

Unregistered

04-01-2010 09:09
heey bedankt voor antwoord.
daarom ben ik ook van de gezellige forums af zoals zwanger na MK, want ze werden allemaal heel snel weer zwanger. en dat is niet leuk.
Je telt idd weer opnieuw. mischien had ik de eerste maanden lichamelijk nog te veel verdriet en lukte het daardoor niet, nu heb ik veel meer rustSmile
Eva_697

Unregistered

04-01-2010 13:03
daaromBig Grin en je bent ook echt niet de enige met de angst hoor, ik dacht dat ik nooit meer zwanger zou kunnen raken na de MK.. tot ik een positieve test had, was helemaal verbaasd ook, had het totaal niet verwacht!

en indd zwanger na MK forums zijn niet echt ideaal, je kunt er hoop uit putten, maar meestal zijn het toch de frustraties en het balen dat het JOU niet luktSad had ik ook hoor, ben toen maandenlang helemaal niet meer op forum geweest, ja alleen nog lezen, en pas toen ik 9 weken zwanger was ben ik weer teruggekomen. op een gegeven moment had ik een knop dat het me totaal niet meer interesseerde wanneer ik zwanger zou raken, als het dan maar goed zou gaan, en toen was ik met 2maandjes zwanger. Waar rust in je hoofd al niet goed voor is hihi. maar t is moeilijk hoor zo een knop vinden,, maar voor mij werkte het perfect.
tweety1982

Unregistered

05-01-2010 12:01
haha ik ben nu ook met de knop bezig, ik heb mezelf voorgenomen tot aug nergens meer aan te denken, en de natuur zijn werk doen, en daarna ga ik pas weer verder kijken want dan is het een jaar na de mk

bedankt voor je bemoedigde bericht
Babii

Posting Freak

Topics: 48
05-01-2010 12:09
Hi Tweety,

Ik sluit dit topic, want dit soort vragen kunnen gesteld worden in het daarvoor bestemde topic over zwanger worden en niet in het topic zwanger zijn:

viewtopic.php?f=39&t=1345&start=6450
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave