Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten HELP!!!!

HELP!!!!
kadwiel

Unregistered

29-12-2009 20:59
Hallo meiden,

Mijn vriend en ik zijn sinds mei bezig voor ons eerste kindje. Alexander is 31 en ik 24.
Tot op heden was iedere maand een hel als de rode duivels weer kwamen.

Ik heb ook niet een hele regelmatige cyclus. Mijn kortste is 28 dagen maar de laatste periode was het 30 en 34 dagen.
Vandaag was eigenlijk mijn NOD dag. Meestal wordt ik standaard in de ochtend ongesteld, maar deze ochtend bleef het uit. Zo ongeduldig als ik ben (naar mijn weten heb ik het nog lang volgehouden) heb ik een test van Sensitest gedaan.

In eerste instantie zag ik helemaal niets, maar na een paar minuten, als je hem goed in het licht hield zag je echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Mijn vriend zag het eerst niet, maar na die paar minuten wat beter. Na een niet gebruikte ovulatietest van hetzelfde merk ernaast te houden zag je wat 'duidelijker', maar nog niet overtuigend genoeg dat er inderdaad wat zat naast de controle streep.

over 2 dagen maar weer testen, maar jeetje wat is dit een hel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HELP!!!!!
komt iemand dit verhaal bekend voor?????????????
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
29-12-2009 21:12
Ja, redelijk bekend komt het mij wel voor.

Mijn cyclus was net zo ''onregelmatig'' als die van jou. Als ik na 30 dagen nog niet ongesteld was deed ik een test, zo ook in oktober 2008. Dat was op een avond, maar helaas negatief. De volgende ochtend toch weer testen en toen kwam er een licht maar duidelijk streepje in beeld, ik vis de vorige test uit de prullenbak en jawel, een heeeel licht streepje zichtbaar. Vervolgens met een cb test een dikke vette plus Big Grin

Ik ga voor je duimen!
Eva_697

Unregistered

31-12-2009 17:29
nog eens testen over twee dagen;_) lastig hoor haha, maar dan heb je wel de meeste duidelijkheidSmile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave