Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn OVERGEWICHT en ZWANGER?

OVERGEWICHT en ZWANGER?
Noor2009

Member

Topics: 15
29-12-2009 20:45
Dag Dames,

Ik ben erg benieuwd hoe dat nou zit.
Schijnbaar als je te zwaar weegt wordt je moeilijk zwanger of helemaal niet.

Zijn hier dames die zwanger zijn maar wel een overgewicht hebben?

Ik zelf weeg ruim 30 kilo te veel en probeer zwanger te worden.
toch maar wat afvallen?
:?

groetjes
Noor
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
29-12-2009 21:14
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij sowieso beter om wat kilo's kwijt te raken om zodoende in een betere lichamelijke conditie te komen voor een zwangerschap.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
29-12-2009 21:31
ik was zo'n 25 kilo zwaarder dan gezond toen ik zwanger werd. Dus je kunt echt wel zwanger worden. Alleen is het gezonder om op gezond gewicht te zijn ivm hoge bloeddruk en diabeters e.d.
Noor2009

Member

29-12-2009 21:32
Dat geloof ik ook.
Vind het alleen moeilijk om af te vallen. Maar dat is een ander verhaal.

dank je wel.

Noor
Noor2009

Member

29-12-2009 21:34
Mariekepiek schreef:ik was zo'n 25 kilo zwaarder dan gezond toen ik zwanger werd. Dus je kunt echt wel zwanger worden. Alleen is het gezonder om op gezond gewicht te zijn ivm hoge bloeddruk en diabeters e.d.

Ja het kan dus wel.
Maar het is inderdaad gezonder om op je gewicht te zitten.

Hoeveel kilo raak je eigenlijk kwijt nadat je bent bevallen?

groetjes
Noor
b0llie

Unregistered

29-12-2009 21:47
ik ben ook wel n kilo of 15/20 te zwaar
ben aant proberen, nog niet gelukt
Noor2009

Member

29-12-2009 21:54
Succes!
ik ook. maar goed het kan aan van alles liggen. alleen ik ben toch echt veel te zwaar voor mijn gevoel.
Dus moet die kilos wel kwijt. Zou ook veel gezonder moeten eten.

Ben gestopt met koffie drinken. Kerst is voorbij dus het is weer minder eten.

2010, moet lukken.
Tongue

groetjes
Nora
b0llie

Unregistered

29-12-2009 23:06
ja, ik eet ook n stuk gezonder