Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Vertellen..

Vertellen..
kimmiek

Unregistered

29-12-2009 09:15
Hoi meiden,

Ik ben nu 2 maanden zwanger en mijn collega's hebben al wel een vermoeden denk ik dat ik in verwachting ben. Ze vinden dat ik er anders uit zie (en ben gestopt met roken, terwijl ik als een ketter rookte)...

Ik zou het zooooo graag willen vertellen, kan het bijna niet meer voor me houden...
Maar wat vinden jullie? Nog even wachten of vertellen? Stel dat het fout gaat, dan zijn zij er om me te steunen (een collega weet het, en die zei dit..).

Wat moet ik doen???
E82

Posting Freak

Topics: 1
29-12-2009 09:18
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Wij hadden er voor gekozen om het pas te vertellen na de termijnecho. Heb om me heen meer gezien dat mensen het al vroeg vertellen en dat het dan inderdaad mis gaat. De ervaringen zijn ook verschillend, de een vond het fijn dat ze ton ook veel steun kreeg van iedereen, de andere vond het vervelend om dus ook iedereen te moeten vertellen dat het mis gelopen was.
Dat is een afweging die jullie samen moeten maken, je gevoel volgen ook hierin Wink
sonja2009

Unregistered

29-12-2009 09:26
Ik heb het direct verteld op me werk...
Stel dat het mis gaat en je kan niet werken of je bent verdrietig moet je aan iedereen gaan uitleggen dat je een miskraam hebt gehad dat lijkt me veel moeilijker maar dat is mijn gevoel..
Je moet inderdaad doen waar jij je goed bij voelt
kimmiek

Unregistered

29-12-2009 09:27
Ik heb 4 januari een termijnecho, dan ben ik 9 weken.. Ben 11-8-2010 uitgerekend.
We hebben het hartje al een paar keer zien kloppen, omdat het er op leek dat het mis gegaan was twee weken terug, maar dat bleek toch niet zo te zijn, gelukkig!!! Sta nu streng onder controle.

En de gyn. vertelde dat als het hartje klopt van de beep, je nog maar een kans hebt van 2% dat het mis kan gaan, ipv 15%. Owwwww, ik weet het niet! Ik kan echt mijn mond bijna niet meer houden!!!!!!!!!

Misschien wacht ik wel tot 4 januari...
kimmiek

Unregistered

29-12-2009 09:28
kimmiek schreef:Ik heb 4 januari een termijnecho, dan ben ik 9 weken.. Ben 11-8-2010 uitgerekend.
We hebben het hartje al een paar keer zien kloppen, omdat het er op leek dat het mis gegaan was twee weken terug, maar dat bleek toch niet zo te zijn, gelukkig!!! Sta nu streng onder controle.

En de gyn. vertelde dat als het hartje klopt van de beep, je nog maar een kans hebt van 2% dat het mis kan gaan, ipv 15%. Owwwww, ik weet het niet! Ik kan echt mijn mond bijna niet meer houden!!!!!!!!!

Misschien wacht ik wel tot 4 januari...

.. of vertel het morgen. Dan neem ik de echo mee en zeg ik 'Kijk 's wat een leuke foto ... '
troetelbeertje85

Unregistered

29-12-2009 10:18
hayhay

ik zit ook in dubio omdat ik best zwaar werk heb met veel tillen van kratten en dergelijke..
maar ik wil er toch mee wachten om het te vertellen...
maar ik zou ook inderdaad goed naar je gevoel luisteren...

dat zou ik ook doen..

ik zelf ga rekening ermee houden dat ik niet alleen een zware krat til enzo..en hulp roep..
zeg dan wel dat ik last van me rug heb hihi

succes met je keuze

xxx
Ladyfrog

Unregistered

29-12-2009 11:30
Wij gaan t proberen niet te vertellen voor de 12 weken.....,maar goed de vorige keer was ik zo ziek dat ik t wel moest vertellen....
E82

Posting Freak

29-12-2009 13:02
Moeilijk is dat om het stil te houden hè, je zou het liefst van de daken schreeuwen zo happy als je je voelt!
De opa's en oma's hebben we het wel eerder verteld, maar voor de rest hebben we het volgehouden tot na de echo. Konden we onze uk(je) meteen laten zien!!
kimmiek

Unregistered

29-12-2009 13:16
@ E82; welke echo bedoel je? De termijn echo??
Die krijg ik 4 januari...

Ik wil het heel graag van de daken schreeuwen!!!!!! IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

[size=50]Het wachten duurt echt lang!![/size]
kimmiek

Unregistered

29-12-2009 13:17
kimmiek schreef:@ E82; welke echo bedoel je? De termijn echo??
Die krijg ik 4 januari...

Ik wil het heel graag van de daken schreeuwen!!!!!! IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

[size=50]Het wachten duurt echt lang!![/size]

Het wachten duurt echt lang......
E82

Posting Freak

29-12-2009 13:28
Ja ik bedoel de termijnecho, ik was toen bijna 12 weken.
Ondertussen kun je hier op het forum heel veel kletsen en genieten!!
Ladyfrog

Unregistered

29-12-2009 13:35
Wij krijgen hier pas een echo met 12 weken...dus dan moet ik nog even.... Manlief is kort daarvoor jarig dus misschien dat we t dan wel vertellen.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave