Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn moeders voor moeders

moeders voor moeders
nikitaatje

Unregistered

28-12-2009 23:16
Lieve (mede) zwangeren,

De dag, het tijdstip, het moment waarop je zag dat je zwanger bent, is een onvergetelijk moment. Ik ben zelf via de medische hulp zwanger geworden. Als jullie vrouwen die een kinderwens hebben willen helpen, sluit je dan aan bij moeder voor moeders. Kort samengevat: Je moet tot en met week 16 je urine opvangen en verzamelen. Eens per week worden de bussen opgehaald. Uit de urine wordt het zwangerschapshormoon gehaald waarmee je anderen kunt helpen.
Ik hoop echt dat jullie even de moeite willen nemen om te googlen: http://www.moedersvoormoeders.nl. Vind je het vervolgens niks prima, vind je het wel wat, dan kun je anderen helpen zwanger te worden.

Liefs Nik
Denise1986

Unregistered

07-01-2010 15:28
nikitaatje schreef:Lieve (mede) zwangeren,

De dag, het tijdstip, het moment waarop je zag dat je zwanger bent, is een onvergetelijk moment. Ik ben zelf via de medische hulp zwanger geworden. Als jullie vrouwen die een kinderwens hebben willen helpen, sluit je dan aan bij moeder voor moeders. Kort samengevat: Je moet tot en met week 16 je urine opvangen en verzamelen. Eens per week worden de bussen opgehaald. Uit de urine wordt het zwangerschapshormoon gehaald waarmee je anderen kunt helpen.
Ik hoop echt dat jullie even de moeite willen nemen om te googlen: http://www.moedersvoormoeders.nl. Vind je het vervolgens niks prima, vind je het wel wat, dan kun je anderen helpen zwanger te worden.

Liefs Nik

Ik vind het ook een super goed initiatief. ik heb mij bij mijn eerste zwangerschap ook aangemeld, helaas heb ik niet mee kunnen doen vanwege een miskraam! maar bij een tweede zwangerschap zou ik het zeker doen!
suusle

Unregistered

07-01-2010 15:42
Ook ik ben zwanger geworden door de medische hulp en dus moeders voor moeders en zou daarom iedereen willen aanraden gelijk aan te melden! Je kunt hier zoveel vrouwen zoals mijzelf mee helpen!!
canacat

Unregistered

09-01-2010 23:51
zou dat ook internationaal (canada) bestaan?? Kan het niet vinden op de website. Ik wil er (hier) best aan mee gaan doen, maar zou niet weten hoe en waar.
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
10-01-2010 17:44
Ik heb 10 weken lang mee gedaan. Ben blij dat ik anderen ermee kan helpen Big Grin
struffle

Unregistered

10-01-2010 19:57
ik doe ook al mee vanaf de 6e week Smile vond het niet meer dan logisch, het is een kleinigheidje wat je kunt doen, zou zelf ook hulp willen hebben als ik niet of moeilijk zwanger zou raken!
Wopke

Member

Topics: 14
13-04-2010 20:49
Ik heb me ook aangemeld, ben aan het wachten tot ze terug bellen voor een afspraak.
Ben zwanger geraakt met behulp van Clomid.
Heb al vanaf het begin gezegd, wordt ik zwanger, meld ik me aan.
En beloofd is beloofd!
Zou heel blij zijn als ik nu op mijn beurt anderen kan helpen.
jersey

Posting Freak

Topics: 0
13-04-2010 21:41
Hebben ze bij jullie ook zoveel aanmeldingen dat ze maar de helft van het aantallen flessen (nu 4) maar kunnen leveren? Heel jammer, want die flessen zijn zo vol en de rest gooi je weg, maar aan de andere kant toch wel fijn dat er zoveel aanmeldingen zijn. Daarnaast ben ik blij dat ik voor anderen iets kan doen en het is een kleine moeite.
Lindy

Unregistered

13-04-2010 22:36
Ook ik heb meegedaan. Kleine moeite en ben blij dat ik er misschien mensen mee kan helpen die ook zo graag een wondertje willen!!
jimmie

Posting Freak

Topics: 6
14-04-2010 08:29
Ook ik doe al 2 weken mee! En vind het een onzettend goed doel. En het is maar een kleine moeite om het op te vangen. En als ik er dan andere mee kan helpen, doe ik het graag!

Geniet allemaal van jullie zwangerschap! En voor de anderen succes met zwanger worden.
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
14-04-2010 16:24
ik doe ook al even mee!
Joya

Posting Freak

Topics: 21
14-04-2010 16:35
ik heb ook meegedaan van de 6e tot de 16e week.. de volle 10 weken dus.. ik vond het helemaal niet erg om mee te doen en zou het bij een volgende zwangerschap zonder erover te twijfelen meteen weer doen (ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel fijn vond toen ik eenmaal klaar was) ik vind het heel goed dat zoiets bestaat!!
Wopke

Member

Topics: 14
16-04-2010 12:28
Ik begin vanaf vandaag ook! Vanochtend is de informatrice geweest, dus ik ben aan de slag gegaan. Ga zo ook weer even plassen Tongue En dan slapen, ik ben zooo moe :lol:
Ben blij dat ik hier door anderen kan helpen!!
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
16-04-2010 12:33
hier ook mee gedaan. Als ik thuis was in ieder geval en niet in het ziekenhuis lag.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave